waarom moet ik er telkens aan herinnerd worden dat ik blauw ben?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt de macht om dat nog aan te passen ... Mits ze het nog niet gelezen heeft..
Volgens mij gaat het jaar 2016 het jaar worden waarin de meeste bekende/beroemde artiesten zijn overleden. Januari is inderdaad nog niet eens voorbij en de rij is al langquote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:33 schreef drakin het volgende:
Alweer een oude rocker minder![]()
http://waterfordwhispersn(...)animal-dies-aged-66/
Heb je het wel gelezen?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het jaar 2016 het jaar worden waarin de meeste bekende/beroemde artiesten zijn overleden. Januari is inderdaad nog niet eens voorbij en de rij is al lang
Ja, maar misschien heb ik het niet goed begrepen.. English lezen is nu niet mijn sterkste punt... sorryquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het jaar 2016 het jaar worden waarin de meeste bekende/beroemde artiesten zijn overleden. Januari is inderdaad nog niet eens voorbij en de rij is al lang
Plaatjes kijken dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja, maar misschien heb ik het niet goed begrepen.. English lezen is nu niet mijn sterkste punt... sorry
Die kunnen goed plaatjes kijken!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:53 schreef chufi het volgende:
De Josti Band bestaat al 50 jaar hoor ik nu bij omroep MAX ...
Ik heb al kaartjes besteld voor concert.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:53 schreef chufi het volgende:
De Josti Band bestaat al 50 jaar hoor ik nu bij omroep MAX ...
daar heeft niemand een program vanquote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb al kaartjes besteld voor concert.
Kijk zo krijgen ze de Ziggodome wel vol met mensen zoals jijquote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb al kaartjes besteld voor concert.
Middag, maar het zijn wel wijze woorden.quote:
Fijn, heb je weer wat minder kopzorgen....quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:38 schreef sacha het volgende:
het eigenwijze kreng mag weer naar huis!
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fijn, heb je weer wat minder kopzorgen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |