Ik krijg honger, maar ik ga zo slapen...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 00:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
40+ / Koken & bakken voor oude zakken
Smakelijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Pizza Piet.
Je maakt bodem met deeg en daarop bolognese saus.
Dan tonijn, knoflook en kaas met als garnituur Turkse worst.
[ afbeelding ]
Truste.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik krijg honger, maar ik ga zo slapen...
Jaja.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik krijg honger, maar ik ga zo slapen...
omdat ik niet het gevoel wil hebben dat ik eerst mijn lijst met medicijnen en pijnstillers moetquote:
*Laat het los !*quote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:57 schreef FANN het volgende:
[..]
omdat ik niet het gevoel wil hebben dat ik eerst mijn lijst met medicijnen en pijnstillers moet
posten om een excuus te hebben om hier te zitten
Dat hoeft ook niet !!!!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:57 schreef FANN het volgende:
[..]
omdat ik niet het gevoel wil hebben dat ik eerst mijn lijst met medicijnen en pijnstillers moet
misschien moet je de knop 'laat je niet op de kast jagen' zoekenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Fijne kijkdag...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:25 schreef Mickeys het volgende:
Morning.... tijd om boel aan kant te maken en dan een dagje Walking Dead kijken met goede vriend...
De dombo heeft een vriendin uitgekozen die de films en series niet leuk vindDus nu mag ik "opdraven". Met een beetje mazzel is ze er wel bij met het eten
Is het bij mij al tijden...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:18 schreef sacha het volgende:
[..]
goed dat je het zegt, gevoel van dag en tijd is hier eventjes weg
dit was vast iets te directquote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:10 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien moet je de knop 'laat je niet op de kast jagen' zoeken
Ik deed helemaal niets.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:10 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien moet je de knop 'laat je niet op de kast jagen' zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |