ik, en de mede zorgverleners zijn kapot, zij roeptoetert op alle fronten hoe fout het allemaal isquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow... volstoppen met pijnstillers en slaappillen
Ok ik doe het nietquote:
Wat is dat voor ondankbare damequote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:08 schreef sacha het volgende:
[..]
ik, en de mede zorgverleners zijn kapot, zij roeptoetert op alle fronten hoe fout het allemaal is
Oi kan ik even losquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:11 schreef sacha het volgende:
en nu ga ik lekker een wijntje inschenken en kan iedereen ongezien de tyfus krijgen
Vooral ook dat lachje erbij... Ik zeg maar even niets meer...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:11 schreef sacha het volgende:
en nu ga ik lekker een wijntje inschenken en kan iedereen ongezien de tyfus krijgen
Cheers, je zult um wel verdient hebben.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:11 schreef sacha het volgende:
Relax een ga even op de bank. Ik hou het wel in de gaten hierquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Vooral ook dat lachje erbij... Ik zeg maar even niets meer...
Wat een kut wijf die Sachaquote:
Hou het dan ook persoonlijkquote:
Misschien dat ie daarom zwaait...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij moest werken...
Pauzequote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zat ook soms op mijn werk te fokkenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Johquote:
Ik bij de ene job wel en bij de andere weer niet..quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat ook soms op mijn werk te fokken
Meestal lezenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bij de ene job wel en bij de andere weer niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |