SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Treehut362 op 22-01-2016 20:37:33 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ga je die ook gebruiken?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:21 schreef Treehut362 het volgende:
mijn nieuwste aanwinst...
[ afbeelding ]
ik rook al 15 jaar niet meerquote:
Het aanrecht is nou juist de plek waar absoluut geen asbak op zou moeten staan.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik rook al 15 jaar niet meer
voor op het aanrecht
een leeg aanrecht is een leeg aanrechtquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het aanrecht is nou juist de plek waar absoluut geen asbak op zou moeten staan.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:21 schreef Treehut362 het volgende:
mijn nieuwste aanwinst...Waarom in een spoiler, dit is mijn trotsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor visite ik heb mijn eigen asbakIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:21 schreef Treehut362 het volgende:
mijn nieuwste aanwinst...Oh wow... Ik ben bij de lancering geweest op Cape Canaveral (12 september 1991, Discovery) ... gaaf om deze asbak dan te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
gaaf dingquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Oh wow... Ik ben bij de lancering geweest op Cape Canaveral (12 september 1991, Discovery) ... gaaf om deze asbak dan te zien
Mooie dromenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Dan wel.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:01 schreef chufi het volgende:
Maar een asbak op het aanrecht als je niet rookt? Misschien voor de lucifers ...
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:01 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Deense asbak ben ik nog steeds blij mee, ik heb hem even gepoetst
Oh ja dat model... tijdje was het in ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen lucifers in huis. Klikquote:
Wat maakt het uit? Als Hut dat graag wil en mooi en leuk vind....quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:01 schreef chufi het volgende:
Maar een asbak op het aanrecht als je niet rookt? Misschien voor de lucifers ...
Ow... volstoppen met pijnstillers en slaappillenquote:
Maak je niet druk....Huts asbak is tof.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Als Hut dat graag wil en mooi en leuk vind....
Ik vind het maar stom.... waarom zou je geen asbak mogen neerzetten als je niet rookt... ik zie probleem niet echt
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik vind het maar stom.... waarom zou je geen asbak mogen neerzetten als je niet rookt... ik zie probleem niet echt
Juistquote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maak je niet druk....Huts asbak is tof.
Truste Hut.![]()
Maakt ook niet uit, maar de logica is anders...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |