Oh, nee dus, moet jij de nazorg doen?quote:
nou ja moeten, moeten...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh, nee dus, moet jij de nazorg doen?
Dan wens ik je veel wijsheid en sterkte toe.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:54 schreef sacha het volgende:
[..]
nou ja moeten, moeten...
ik ben wel een soort mantelzorger geworden
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan wens ik je veel wijsheid en sterkte toe.
daar sluit ik me bij aanquote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan wens ik je veel wijsheid en sterkte toe.
BierFest Carnaval ... gezellig hoor ....quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat tegen carnaval, dan kan je in deze contreien weer van dit soort 'gein' kopen.
![]()
![]()
Als je je verstand op nul zet, gewoon mee zuipt is het best mogelijk een leuke avond te hebben, maar zelf ben ik geen liefhebber, hoewel ik in het verleden uiteraard wel af en toe een jaartje heb meegedaan.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:14 schreef chufi het volgende:
[..]
BierFest Carnaval ... gezellig hoor ....
Ik vind dat hossen zo domquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je je verstand op nul zet, gewoon mee zuipt is het best mogelijk een leuke avond te hebben, maar zelf ben ik geen liefhebber, hoewel ik in het verleden uiteraard wel af en toe een jaartje heb meegedaan.
quote:
Ze doen maar ... zolang ik er maar niet aan mee hoef te doenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is ook niet waar het om draaitIn de praktijk is het gewoon bezopen wederzijds losgaan met het andere geslacht.
En als jij tegen bovenstaande dame aanloopt ga jij ook hossen alsof je leven er vanaf hangt.![]()
Je moet dat hossen zien als een soort van paringsdans...
vrolijk fransjequote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze doen maar ... zolang ik er maar niet aan mee hoef te doen
Geloof me, als Shoef al die wilde loslopende vrouwen ziet hossen is ie in no time bijgedraaid en loopt ie zo op kop van de polonaise....quote:
Stil nou Mo....Straks kom ik nog die kant op ookquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geloof me, als Shoef al die wilde loslopende vrouwen ziet hossen is ie in no time bijgedraaid en loopt ie zo op kop van de polonaise....
ik denk altijd aan hogere temperaturenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk bij Carnaval aan hogere temperaturen
das mooi, was het ook zinvol?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:20 schreef chufi het volgende:
Hehe eindelijk echt weekend... Vermoeiend zo'n gesprek met iemand die Engels praat met een Indisch accent... Maar goed ze was wel aardig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |