Kijk, en weer ga je niet on topic maar zeik je over zijn lease autoquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Z'n hele klacht wordt veroorzaakt door z'n leaseauto, anders had hij gewoon onder de 50% gezeten.
En ik zeik niet over z'n leaseauto, hij doet dat, of vooral over de gevolgen van de keuze voor die leaseauto.
Wat hij voor auto koopt of least zal me werkelijk worst wezen, maar een auto van ¤ 115.000 willen rijden en dan miepen dat het geld kost is gewoon triest.
Ik zeik niet over z'n leaseauto, hij zeikt over z'n leaseauto, die veroorzaakt namelijk kosten.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kijk, en weer ga je niet on topic maar zeik je over zijn lease auto
Zonder deze leaseauto zou hij nog steeds 48,4% van zijn inkomen afdragen aan de roverheid en nu begin jij vast weer over zijn HRA.
Zo klopt iequote:Op donderdag 21 januari 2016 17:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zeik niet over z'n leaseauto, hij zeikt over z'n leaseauto, die veroorzaakt namelijk kosten.
Het is gewoon verkapt loon, zijn feitelijke loon is dus ¤ 22.405,21 bruto en daar betaalt hij ¤ 10.936,74 belasting over.
Maar het enige "goede" antwoord in deze is kennelijk "Oh...... wat schandalig, hij moet erg veel belasting betalen, net als iedereen".
Weet je trouwens wanneer je pas echt schandalig veel belasting moet betalen?quote:
En jij wilde on topic en inhoudelijk reageren?quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je trouwens wanneer je pas echt schandalig veel belasting moet betalen?
Als je ¤ 5.000 bruto per maand verdient en diezelfde Maserati als leaseauto neemt....
Dan hou je nog maar ¤ 1.945 netto over![]()
Het is schandalig!!
En van een modaal loon (¤ 2.500 bruto) hou je met die leaseMaserati nog maar ¤ 801 netto over, bijstandsniveau netto...![]()
Volgens mij heb ik gezegd dat ik de discussie fatsoenlijk wilde houden, dus zonder op de man te spelen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En jij wilde on topic en inhoudelijk reageren?
Ah, dan had-ie toen dus 2.270.000 euro cash op de bank staan en/of in aandelen zitten.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:07 schreef Gunner het volgende:
twitter:jortkelder twitterde op donderdag 26-09-2013 om 11:27:07Nivelleren, de feiten: deze onverzekerde zelfstandige betaalt ¤189k belasting (54%), ex-winstbel. en 27k Rijkentax. http://t.co/vhuFn6Bvdq reageer retweet
Jort is vrijgezel, om het toch maar bij SHO te houdenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 01:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil wel ruilen met Jort. Inclusief partnerruil.
Oh ik dacht even die Lauren Verster binnen te halen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Jort is vrijgezel, om het toch maar bij SHO te houden
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:21 schreef corehype het volgende:
Rijken (die 2/3 erven van pappie) die klagen over belasting betalen, het moet niet gekker worden.
Er zijn kinderen die in oorlogsgebieden moeten overleven, DAT is pas erg.
Vrijgezel zijn op je 52e, dan is er echt iets misquote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Jort is vrijgezel, om het toch maar bij SHO te houden
Mwah, dat valt nog tegen hoeveel de nettobetaler gebruikt maakt van al die voorzieningen, en zeker niet voor het bedrag wat aan belasting wordt afgedragen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 11:32 schreef Tja..1986 het volgende:
Jup. En de 365 dagen per jaar (dit jaar zelfs 366!) maak je gebruik van allerlei voorzieningen die daarvan gerealiseerd worden!
Dat ligt er maar aan wat voor waarde je aan dingen geeft. Ik vind solidariteit heel veel geld waard. En mijn inkomsten zitten voor een deel in de 52% schaal. Maar ik heb geld over voor een samenleving waar we mensen niet laten verrotten. Dat zet een sfeer neer in de samenleving waar ik ook baat bij heb. Ik heb ook voordeel aan weinig daklozen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 25 januari 2016 02:55 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Mwah, dat valt nog tegen hoeveel de nettobetaler gebruikt maakt van al die voorzieningen, en zeker niet voor het bedrag wat aan belasting wordt afgedragen.
Scherp!quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:07 schreef Gunner het volgende:
gaap paar jaar geleden deed ie ongeveer hetzelfde
dit is gewoon beetje indruk proberen te maken op jan modaalverzin eens wat nieuws om over te zeuren jorttwitter:jortkelder twitterde op donderdag 26-09-2013 om 11:27:07Nivelleren, de feiten: deze onverzekerde zelfstandige betaalt ¤189k belasting (54%), ex-winstbel. en 27k Rijkentax. http://t.co/vhuFn6Bvdq reageer retweet
Kijk, weer iemand gevoed door naijver en afgunst.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 02:52 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Scherp!
Daarbij een BNér die klaagt moet helemaal zijn wafel houden want zij hebben eigenlijk in de basis geen enkel recht van klagen met hun gespeelde en betaalde emoties op tv en uitlatingen.
Leugenachtig en hypocriet volk in de basis.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 02:52 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Scherp!
Daarbij een BNér die klaagt moet helemaal zijn wafel houden want zij hebben eigenlijk in de basis geen enkel recht van klagen met hun gespeelde en betaalde emoties op tv en uitlatingen.
jij was dat toch van die Michael Kors tas voor z'n vriendinnetje?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 02:52 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Scherp!
Je doet een lambiekje?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 02:52 schreef Iwanius het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |