abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 januari 2016 @ 12:26:09 #51
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159278049
Ik denk dat hier ook geen combitest gedaan gaat worden. In het weekend nog even over nadenken, maar denk dat we er wel uit zijn. Ik ben een ouwe muts voor een eerste kindje 36, dus zit wel degelijk in een hoge risicogroep, maar toch slaat onze balans door naar 'niet doen'. Ach ja, het is zo persoonlijk.
  donderdag 21 januari 2016 @ 12:26:13 #52
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159278051
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 12:25 schreef Arja het volgende:

[..]

Dat of Picasso ;)

1 februari komt al wel dichtbij. Leuk en spannend.
Zeker :Y

Ik zit net in een SC te posten dat mijn vorige echo er zo uit zag :+

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_159278154
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 09:46 schreef ikke_84 het volgende:

Ono ons mannetje heeft 3 weken in maat 50 gezeten. Maar 3 pakjes is denk ik wel genoeg voor het begin. Gewoon je man de deur uit sturen om meer te halen of online alvast wat dingen uitzoeken en dan bestellen vanuit je kraambed.
Man en ik zijn allebei gemiddeld qua lengte en ons zoontje was 48cm. Vrienden van ons zijn allebei lang en hun zoontje was 58cm. Die zijn gestart in maatje 62.
Ahja, dat kan natuurlijk ook :) Misschien bestel ik vlak voor de geboorte nog een paar dingen, dan kunnen ze gebruikt worden wanneer nodig en anders vallen ze nog binnen de retourtermijn mocht dochter een lange zijn :)

En wauw, 58 cm :D

quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 11:44 schreef Miezziej het volgende:
Ik heb het nu nog niet nodig, maar kreeg een kortingscode van de Zalando dus wil misschien alvast wat zwangerschapsvriendelijkere kleding kopen :+ Maar met positiekleding, moet je dan je normale maat bestellen of...? :@

Een cosleeper lijkt mij ook wel wat. Eerst maar eens verhuizen enzo denk ik :') Hopelijk is de bouw van mijn huis klaar in maart.
Normale maat, ja. Ik heb wel gemerkt dat veel positiemerken qua maten net wat groter vallen dan normale kleding, heb veel dingen moeten ruilen voor een kleinere maat. Dus als je twijfelt tussen 2 maten en je hebt een kortingscode, dan is beide maten bestellen zodat je kan passen wel een aanrader :)
pi_159278790
Jeej wij zijn toch uit een naam gekomen! En hij is moooooi O+
En laatst had ik wat in een spoiler gezet over een opleiding die ik wil gaan volgen in september en vandaag, over een uurtje, komen hier twee vrouwen op gesprek om te beoordelen of ik geschikt ben en mij dus mag inschrijven *O* Spannend! Ik hoop het zo!

Ow en positiekleding bij Lidl:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_159278990
Ik moest de vorige keer wel alles een maat groter kopen zo rond de 30 weken :@ maar goed ik ben in t totaal ook 30 kilo aangekomen :+
Was ik nu niet meer van plan eigenlijk.

Sicilia een naam *O* ik ben benieuwd welke jullie hebben.
En jeah voor je opleiding. Hopelijk vinden ze dat je geschikt bent ^O^
pi_159279446
Hier gekozen om geen combinatietest te laten doen. We zijn geen risicogroep, dus vind het niet nodig.

En wij hebben net een hele mooie termijnecho gehad *O* kindje lag er super mooi voor. Datum komt nu op 13 augustus (mag ik in de OP?) dus 1 dag vooruit gezet :)
pi_159279582
Mooie echo molo :')

Jeeej angelaatje, goed zo
pi_159279725
Vandaag ben ik 20 weken zwanger! *O* Vind ik een mooie mijlpaal :D En ik sta ook precies op de helft in de lijst van de OP _O-

Fien, wat fijn alles goed is! Ik snap het dubbele gevoel, maar ik hoop dat het je toch gaat lukken om te genieten van het idee dat je een zoon krijgt O+

Wat betreft de combinatietest: wij hebben uiteindelijk gekozen om het wel te laten doen. Eerst neigden we heel lang naar niet doen. Ik had sowieso grote moeite met het idee een zwangerschap te laten beëindigen om welke reden dan ook, dus zagen we eigenlijk ook het nut niet van zo'n test. Maar uiteindelijk wilden we toch wel heel graag weten waar we aan toe waren, dus toch de test laten doen. Het was wel een enorme opluchting dat alle kansen heel laag waren!

Sicilia een naam, jee! Mooi moment :Y En spannend van je opleiding!

quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:11 schreef ikke_84 het volgende:
Ik moest de vorige keer wel alles een maat groter kopen zo rond de 30 weken :@ maar goed ik ben in t totaal ook 30 kilo aangekomen :+
Was ik nu niet meer van plan eigenlijk.

Sicilia een naam *O* ik ben benieuwd welke jullie hebben.
En jeah voor je opleiding. Hopelijk vinden ze dat je geschikt bent ^O^
Ik hoorde van een vriendin ook dat ze ergens op driekwart van haar zwangerschap positiebroeken in een grotere maat moest kopen en zij was niet eens heel veel aangekomen. Ik merk dat die van mij nu ook strakker beginnen te zitten omdat ik rond mijn heupen blijkbaar wat ben aangekomen, terwijl ik ze eerst met die elastiekjes juist moest versmallen omdat ze te los zaten. Maar volgens de weegschaal is er nog steeds maar 4 kg bij 8)7 Ik heb wel nog een aantal jurken die prima zitten, dus ik twijfel nog of ik later nog nieuwe broeken in een grotere maat ga halen. Vond deze al wel duur genoeg eigenlijk...

quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 12:12 schreef Arja het volgende:
Dankjewel meisjes voor de (h)erkenning over de onzekerheid als je weinig merkt van je zwangerschap. Ik vond het bij de echo een paar weken geleden wel fascinerend en onbegrijpelijk om te zien dat er een heel nieuw en bewegend leven in mijn buik zit, zonder dat ik het merk.

Wij hebben geen combi test laten doen. Ik kan niks met kansberekeningen, wil geen extra spanning en wil geen risico lopen op een miskraam.
Ondanks dat ik wel in de risicogroep val, heb ik wel een goed gevoel over de gezondheid van ons kindje. We hebben er 3 jaar over gedaan om zwanger te worden, dit is gewoon ons meesterwerk O+
Die onzekerheid over wat er allemaal in je lijf bezig is en of dat wel goed gaat heb ik ook wel gehad ja. En wat je beschrijft over je echo en ondertussen niks voelen van dat alles, klinkt heel herkenbaar! Ik ben zo blij dat ik mijn baby inmiddels zo vaak voel, het werkt toch als een soort bevestiging dat ze het nog doet zeg maar. Al begin mijn man inmiddels wel wat ongeduldig te worden omdat er aan de buitenkant nog niks te voelen is :P
Over 6 dagen hebben we de 20 weken echo, ik ben zo benieuwd! Het blijft wel spannend of alles daadwerkelijk in orde is en zo, ondanks dat het tot nu toe allemaal wel goed voelt.
pi_159279808
Miss je bent halverwege! Jeeeeee! *O*
pi_159282809
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 12:15 schreef Molo het volgende:
Ga je haar Opus noemen? (Ondanks mannelijke uitgang van woord, maar toch :6 )

En ik voel hem/haar bijna nooit hoor, het is geen constante stuiterbal in mijn buik ofzo. Nu al dagen vrijwel niks gevoeld in ieder geval.
Anders toch gewoon Opa? ^O^
  donderdag 21 januari 2016 @ 15:53:30 #61
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159282938
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:33 schreef Arja het volgende:
Mooie echo molo :')
Toch nog iemand die het opvalt *)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 21 januari 2016 @ 15:54:55 #62
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159282968
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 15:47 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Anders toch gewoon Opa? ^O^
Opa Crumpie!

Voor een meisje O+

Haha.

Hey wat goed ze MissC, wat gaat het toch hard he, wij schelen ook maar zo weinig eigenlijk :D

Ik ga nu Prenatal doos ophalen, ben benieuwd wat daar voor meuk in zit :)
  donderdag 21 januari 2016 @ 15:55:33 #63
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159282980
Ohja damn, de Lidl :') ik wou er ook langs vandaag maar ben t vergeten... en nu is het eind van de middag en ga ik het er niet meer op wagen met moeie peuter oO<
pi_159283382
Oh ja die echo :') ach met een beetje pech scheelt het weinig qua bevallen :7
  donderdag 21 januari 2016 @ 16:14:13 #65
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159283427
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 16:12 schreef Crumpette het volgende:
Oh ja die echo :') ach met een beetje pech scheelt het weinig qua bevallen :7
Liefst toch wel gewoon vaginaal bevallen ipv scifi style via een opengeklauwde buik met mij in zes stukken achter latend :+
pi_159283507
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 16:14 schreef Molo het volgende:

[..]

Liefst toch wel gewoon vaginaal bevallen en mij in zes stukken achter latend :+
Fixed ^O^

Nee garpje, alles komt goed :D :*
pi_159283775
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 15:54 schreef Molo het volgende:

[..]

Opa Crumpie!

Voor een meisje O+

Haha.

Hey wat goed ze MissC, wat gaat het toch hard he, wij schelen ook maar zo weinig eigenlijk :D

Ik kijk net even terug in de OP en wij schelen inderdaad bijna niks nee!

Ben benieuwd naar de inhoud van die doos eigenlijk! Ik heb nog helemaal nergens een doos aangevraagd..

Zag net ook je echo :') Moet meteen denken aan een gesprek dat ik pas geleden had met iemand, die vroeg of ik wilde weten wat het zou worden. En zij gaf toen aan dat het haar vroeger, lang lang geleden, toen zij zelf zwanger was, helemaal niks uitmaakte. 'Al was het een nest kittens geweest, dan vond ik het nog prima'. Eeeuhh ok... *MI van een nest kittens in die echofoto*
pi_159283819
Dat Lidl spul is trouwens vaak voor het einde van de dag al weer weg toch?
Kan me herinneren dat mijn pa een paar keer voor een bepaalde aanbieding naar de Lidl wilde, maar dan wel zorgde dat hij daar was zodra de winkel open ging en dan was hij niet bepaalde enige die speciaal om die reden daar zo vroeg was.
Maar als ik het niet vergeet, kan ik vanavond misschien nog wel ff kijken of er nog wat over is...
  donderdag 21 januari 2016 @ 17:43:38 #69
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159285614
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 16:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik kijk net even terug in de OP en wij schelen inderdaad bijna niks nee!

Ben benieuwd naar de inhoud van die doos eigenlijk! Ik heb nog helemaal nergens een doos aangevraagd..

Zag net ook je echo :') Moet meteen denken aan een gesprek dat ik pas geleden had met iemand, die vroeg of ik wilde weten wat het zou worden. En zij gaf toen aan dat het haar vroeger, lang lang geleden, toen zij zelf zwanger was, helemaal niks uitmaakte. 'Al was het een nest kittens geweest, dan vond ik het nog prima'. Eeeuhh ok... *MI van een nest kittens in die echofoto*
Als mensen vragen wat ik hoop dat het wordt zeg ik altijd 'een mens' :+
Zou wat zijn, als je ineens zooi katten eruit werpt :P

Die doos is echt de vreemdste tot nu toe _O-
Weer een blik alcoholvrij bier (zit in elke doos, blijf dat maar raar vinden, maar ja, promotie natuurlijk :P ) maar dit keer ook een heren scheermes van Gilette 8)7 8)7 8)7
  donderdag 21 januari 2016 @ 17:44:42 #70
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159285636
Ik heb 1 pakje gekocht het rompertjes bij Lidl net, en een zwangerschapsbroek.
Die laatste ziet er echt zo cheap ass uit dat die terug gaat... Jammer!
Verder was er hier nog maar heel weinig, blijkbaar veel zwangeren in de buurt
pi_159285724
Molo, die foto })

Lidl ga ik morgenochtend heen (vaste prik voor de boodschappen op vrijdag), eens kijken of ik het wat vind, de restanten die ze dan nog hebben.

Met broeken heb ik sowieso het probleem dat een hoop modellen te strak zijn voor mijn Hollandsche fietsdijen... En ik vind veel positiebroeken te duur :X , helemaal nu ik vrijwel zeker weet dat dit mijn laatste zwangerschap is (ja, in sommige dingen ben ik zijn mijn hormonen een krent) Ik heb nu een paar leenbroeken, die qua strakheid net kunnen of die qua model niet naar mijn zin zijn. Nou ja, over een paar maanden kan ik mijn eigen broeken hopelijk weer aan, dan nu maar een poosje als een halve slons door het leven :7

Wij hebben geen combinatietest gedaan. Ik ben nog super jong, joh! (mmm, 34 alweer), maar gelukkig geen familiare aanleg. Daarnaast zouden we met de uitslag toch niets doen, dit kindje is hoe dan ook welkom. Daarom er voor gekozen het niet te willen weten.
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  donderdag 21 januari 2016 @ 17:53:02 #72
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159285777
Oh MissC, dat je breder wordt maar niet (veel) aankomt, komt omdat je heupen breder worden. Opening creëren in die regionen voor het mega hoofdje he :P
pi_159285871
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 17:43 schreef Molo het volgende:

[..]

maar dit keer ook een heren scheermes van Gilette 8)7 8)7 8)7
Niet eens zo'n slecht idee. Vriend is op bijna alle foto's uit de kraamtijd ongeschoren. _O-
  donderdag 21 januari 2016 @ 17:58:34 #74
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159285896
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 17:57 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Niet eens zo'n slecht idee. Vriend is op bijna alle foto's uit de kraamtijd ongeschoren. _O-
Hahahaha _O-
pi_159287117
Hier geen combinatie test/nipt enz gehad....

Molo haha! Die doos verder nog de moeite? Of anderen? Helemaal niet aan gedacht dit keer.

Sicilia ben heel benieuwd naar jullie naam! Hoe kwamen jullie er ineens toch bij?
Hier nog geen definitieve keuze...

Zo Sesamstraat vermaakt kleuter hier, kunnen we erna naar bed *O* :')
Lb hier ook regelmatig dutjes naast een TV kijkend kind ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  donderdag 21 januari 2016 @ 18:51:21 #76
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_159287161
Thanks voor al jullie meningen/ervaringen! We hebben gelukkig nog wel even om te beslissen (nu pas 7+4). Ik ben inderdaad bang voor een soort schijnveiligheid of dat je juist gaat denken "maar wat dan al die dingen die ze niet testen".
Om een of andere reden voelt het een beetje alsof je voor gek wordt verklaard als je het niet laat testen (wat in mijn familie ook zeker gaat gebeuren), ofzo :? Kan het niet helemaal goed onder woorden brengen.
  donderdag 21 januari 2016 @ 18:52:33 #77
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159287189
Nou, ik zou ze lekker skippen, is met name een doos vol rotzooi en reclamefolders.

Kijken mensen in die zwangerschapsbladen die er zijn trouwens? Mijn zussen verslonden stapels, ik heb er al vier ingekeken en uit ergernis om de domme kutverhalen weggeflikkerd :D
Denk dat ik het lekker bij Fok en gericht zelf googlen hou :+
  donderdag 21 januari 2016 @ 18:53:45 #78
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159287213
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 18:51 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Thanks voor al jullie meningen/ervaringen! We hebben gelukkig nog wel even om te beslissen (nu pas 7+4). Ik ben inderdaad bang voor een soort schijnveiligheid of dat je juist gaat denken "maar wat dan al die dingen die ze niet testen".
Om een of andere reden voelt het een beetje alsof je voor gek wordt verklaard als je het niet laat testen (wat in mijn familie ook zeker gaat gebeuren), ofzo :? Kan het niet helemaal goed onder woorden brengen.
Ik werk in ziekenhuizen, ik heb van meerdere collega's soort blikken gekregen van 'waarom niet testen als het kan?', maar het is je eigen beslissing, van jou en je partner. Rest kan lekker de pot op ^O^
  donderdag 21 januari 2016 @ 19:06:58 #79
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_159287552
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 15:54 schreef Molo het volgende:

[..]

Opa Crumpie!

Voor een meisje O+

Haha.

Kun jij m al ophalen de blije doos? Heb hier nog niks gehoord maar was ook super vaag het aanvragen van een doos als je al een kindje hebt :( binnenkort maar even informeren.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 21 januari 2016 @ 19:08:40 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159287593
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:06 schreef Chanty het volgende:

[..]

Kun jij m al ophalen de blije doos? Heb hier nog niks gehoord maar was ook super vaag het aanvragen van een doos als je al een kindje hebt :( binnenkort maar even informeren.
Ja vanmiddag gehaald, had een mail binnen dat ik kon afhalen. Gek dat jij nog niks gehoord hebt dan :o

Maar goed, inhoud valt dus wel tegen...

Ben blij dat ik voor mijn parkeergeld ook een paar stukken pizza bij Italiaans tentje heb meegenomen, want díe zijn het geld zeker waard :9~
  donderdag 21 januari 2016 @ 19:09:11 #81
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159287600
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 18:52 schreef Molo het volgende:
Nou, ik zou ze lekker skippen, is met name een doos vol rotzooi en reclamefolders.

Kijken mensen in die zwangerschapsbladen die er zijn trouwens? Mijn zussen verslonden stapels, ik heb er al vier ingekeken en uit ergernis om de domme kutverhalen weggeflikkerd :D
Denk dat ik het lekker bij Fok en gericht zelf googlen hou :+
Ik heb er 1 gelezen: het tijdschrift dat mijn moeder had gekocht toen ze zwanger was van mij en dat ze dus altijd heeft bewaard O+ Voor de rest dezelfde ergernis als jij; 1000x hetzelfde en t voegt niks toe aan wat ik hier lees en leer.

Oh en present in Lidl-broek op de bank! Ik heb nog maar 1 broek die ik pas dus kon voor de komende weken iig nog wel 1 relaxpants gebruiken. Ik vind vooral de buikband extreem wijd :? Verder is ie prima!
  donderdag 21 januari 2016 @ 19:10:56 #82
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159287655
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:09 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik heb er 1 gelezen: het tijdschrift dat mijn moeder had gekocht toen ze zwanger was van mij en dat ze dus altijd heeft bewaard O+ Voor de rest dezelfde ergernis als jij; 1000x hetzelfde en t voegt niks toe aan wat ik hier lees en leer.

Oh en present in Lidl-broek op de bank! Ik heb nog maar 1 broek die ik pas dus kon voor de komende weken iig nog wel 1 relaxpants gebruiken. Ik vind vooral de buikband extreem wijd :? Verder is ie prima!
Kijk, dát is wel mooi, zelfde blad lezen wat van je moeder was O+

Ik ga de rest niet eens doorkijken denk ik, gaat wel naar oud papier, heb een grote boodschappentas vol :')

En misschien krijgen Duitsers wel veel grotere buiken tijdens zwangerschap? :P
  donderdag 21 januari 2016 @ 19:11:27 #83
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159287670
Ohja en ik ben nog bij de Lidl gekomen omdat ik peuter beloofde dat we patatjes gingen halen bij de snackbar die ernaast zit :')!

Zit je daar met al je voedingsprincipes toch patat te eten met je kind oO< en ook nog dubbelvla toe, nomnomnom.....
  donderdag 21 januari 2016 @ 19:12:56 #84
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159287707
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:11 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja en ik ben nog bij de Lidl gekomen omdat ik peuter beloofde dat we patatjes gingen halen bij de snackbar die ernaast zit :')!

Zit je daar met al je voedingsprincipes toch patat te eten met je kind oO< en ook nog dubbelvla toe, nomnomnom.....
Moet af en toe kunnen O+

* Molo nog hap pizza neemt :')
  donderdag 21 januari 2016 @ 19:34:28 #85
52229 Chanty
pi_159288408
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Kijk, dát is wel mooi, zelfde blad lezen wat van je moeder was O+

Ik ga de rest niet eens doorkijken denk ik, gaat wel naar oud papier, heb een grote boodschappentas vol :')

En misschien krijgen Duitsers wel veel grotere buiken tijdens zwangerschap? :P
Oh lol zou dat het zijn? (ik is half Duits) :+

Maar er zaten in die doos geen praktische dingen als Billendoekjes, Luiers, flesje?
pi_159288621
Zo hej, ik dacht laat ik eens een keer iets gaan ondernemen vandaag. Vroeg opgestaan om wat dingen die moesten voor elkaar te krijgen, zodat ik 's middags mezelf op de fiets kon hijsen richting een nieuwe ietepieterige superschattige vintagewinkel. Allemaal geweldig, leuke dingen gekocht, weer naar huis. Ga ik heeeeeel even op de bank liggen en val in slaap. Word ik twee-en-een-half uur later wakker! :o van mijn meneer die laat van zijn werk thuiskomt. Die laatstgenoemde staat nu ook nog eens te koken, arme jongen :{

It will get better :P
pi_159288632
En ten overmate van ramp zit ik nu op mijn kloon account. Het komt nooit meer goed :D
  donderdag 21 januari 2016 @ 19:47:24 #88
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159288754
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:42 schreef Emelisse het volgende:
En ten overmate van ramp zit ik nu op mijn kloon account. Het komt nooit meer goed :D
_O-

Zometeen eerst maar lekker eten ^O^
pi_159288826
Hahahaha echt zwanger eme ;)

Check bak papier mogen ze houden...
We'll have love aplenty
You and Me
pi_159288892
Een van de twee vond ik wel de moeite, daar zat een klein pak luiers in, een bakje voor flesvoeding en een flesje dat is geconfisqueerd door Stip. En bij het Kruidvat kun je ook een pak luiers halen.

Eerste verlofdag overleefd *) Lekker geluierd vanwege het vieze weer, samen met Stip een dutje gedaan, naar de kapper geweest en pannenkoeken gegeten. Dit hou ik wel even vol zo :+
pi_159288901
Oh en pizza box!
Vriend had boodschappen gedaan, 1 ding vergeten voor t eten vanavond. Dat zou ik halen vanuit mijn werk.
3x raden ;)

Dus hij alsnog vanuit z'n werk naar de supermarkt maar dus later thuis en via de pizzeria gegaan O+
Hè wat erg
We'll have love aplenty
You and Me
pi_159288930
Welke was dat dot? Vraag ik die nog FF aan...

Lekker klinkt dat verlof ;)
We'll have love aplenty
You and Me
  donderdag 21 januari 2016 @ 20:11:35 #93
52229 Chanty
pi_159289384
Volgens mij de zwanger box van ouders van nu (ophalen bij etos), daar zat hier iig ook een doosje in voor flesvoeding (wat ik niet ga geven maar soit), pakje Luiers was maar twee stuks en geen flesje hier ;( idd alcoholvrije drank en veeeeel papier wat ik ook niet lees.
pi_159289944
Ja, dat weet ik dus niet meer :') Ik denk die van de Prenatal...
pi_159290410
Wij mochten voor de termijnecho vandaag, moest met volle blaas komen, vk kon er niet goed bij, toen halflege blaas, vk kon er niet goed bij, lege blaas, dat werd iets beter :D
Ze heeft alles gezien wat ze moest zien, maagvulling, blaasvulling, darmen binnenboord, begin van hersenontwikkeling, we zagen zelfs teentjes. Maar baby was eigenwijs (nu al) en werkte niet mee, dus de "verplichte" metingen lukte niet. UD mag voor nu op 9-8 blijven, misschien dat het over 2 weken nog veranderd, heel veel echo plaatjes mee naar huis, een grote zus die blijft zeggen dat ze een broertje krijgt.
"Mama, ik zag mijn broertje in jouw buik op de tv bij de dokter, het is echt een jongetje".

Dus, over 2 weken mag ik weer, even kijken of dan de metingen wel lukken *) *)

En we gingen van een vlek naar een baby:

SPOILER
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  donderdag 21 januari 2016 @ 20:57:05 #96
52229 Chanty
pi_159290923
Wat een prachtig silhouet O+
  donderdag 21 januari 2016 @ 20:57:30 #97
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159290944
Och Marjolijntje O+ En je mag snel weer! Ongelofelijk dat het bij mij er ook zo uitziet over drie weken (8 feb al).
pi_159291076
Ik vind het bizar, krap 11 weken en het is gewoon "af", armen, benen, vingers, tenen.. O+ O+ O+
pi_159291340
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 21:01 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik vind het bizar, krap 11 weken en het is gewoon "af", armen, benen, vingers, tenen.. O+ O+ O+
Noh!! Gefeliciteerd O+ .

En F! Wat zoet als ze praat over de baby!
♥ J & S
pi_159291432
Ze heeft een eigen echo foto gekregen van de VK, die moet morgen mee naar het kdv, want *naam leidster* wil die echt wel zien mama!
En als ze hem even kwijt is: "Waar is de foto van mijn broertje mama?"
Als het een zusje blijkt te zijn, hebben we nog een hoop werk te doen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')