abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 januari 2016 @ 18:51:21 #76
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_159287161
Thanks voor al jullie meningen/ervaringen! We hebben gelukkig nog wel even om te beslissen (nu pas 7+4). Ik ben inderdaad bang voor een soort schijnveiligheid of dat je juist gaat denken "maar wat dan al die dingen die ze niet testen".
Om een of andere reden voelt het een beetje alsof je voor gek wordt verklaard als je het niet laat testen (wat in mijn familie ook zeker gaat gebeuren), ofzo :? Kan het niet helemaal goed onder woorden brengen.
  donderdag 21 januari 2016 @ 18:52:33 #77
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159287189
Nou, ik zou ze lekker skippen, is met name een doos vol rotzooi en reclamefolders.

Kijken mensen in die zwangerschapsbladen die er zijn trouwens? Mijn zussen verslonden stapels, ik heb er al vier ingekeken en uit ergernis om de domme kutverhalen weggeflikkerd :D
Denk dat ik het lekker bij Fok en gericht zelf googlen hou :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 januari 2016 @ 18:53:45 #78
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159287213
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 18:51 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Thanks voor al jullie meningen/ervaringen! We hebben gelukkig nog wel even om te beslissen (nu pas 7+4). Ik ben inderdaad bang voor een soort schijnveiligheid of dat je juist gaat denken "maar wat dan al die dingen die ze niet testen".
Om een of andere reden voelt het een beetje alsof je voor gek wordt verklaard als je het niet laat testen (wat in mijn familie ook zeker gaat gebeuren), ofzo :? Kan het niet helemaal goed onder woorden brengen.
Ik werk in ziekenhuizen, ik heb van meerdere collega's soort blikken gekregen van 'waarom niet testen als het kan?', maar het is je eigen beslissing, van jou en je partner. Rest kan lekker de pot op ^O^
  donderdag 21 januari 2016 @ 19:06:58 #79
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_159287552
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 15:54 schreef Molo het volgende:

[..]

Opa Crumpie!

Voor een meisje O+

Haha.

Hey wat goed ze MissC, wat gaat het toch hard he, wij schelen ook maar zo weinig eigenlijk :D

Ik ga nu Prenatal doos ophalen, ben benieuwd wat daar voor meuk in zit :)
Kun jij m al ophalen de blije doos? Heb hier nog niks gehoord maar was ook super vaag het aanvragen van een doos als je al een kindje hebt :( binnenkort maar even informeren.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 21 januari 2016 @ 19:08:40 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159287593
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:06 schreef Chanty het volgende:

[..]

Kun jij m al ophalen de blije doos? Heb hier nog niks gehoord maar was ook super vaag het aanvragen van een doos als je al een kindje hebt :( binnenkort maar even informeren.
Ja vanmiddag gehaald, had een mail binnen dat ik kon afhalen. Gek dat jij nog niks gehoord hebt dan :o

Maar goed, inhoud valt dus wel tegen...

Ben blij dat ik voor mijn parkeergeld ook een paar stukken pizza bij Italiaans tentje heb meegenomen, want díe zijn het geld zeker waard :9~
  donderdag 21 januari 2016 @ 19:09:11 #81
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159287600
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 18:52 schreef Molo het volgende:
Nou, ik zou ze lekker skippen, is met name een doos vol rotzooi en reclamefolders.

Kijken mensen in die zwangerschapsbladen die er zijn trouwens? Mijn zussen verslonden stapels, ik heb er al vier ingekeken en uit ergernis om de domme kutverhalen weggeflikkerd :D
Denk dat ik het lekker bij Fok en gericht zelf googlen hou :+
Ik heb er 1 gelezen: het tijdschrift dat mijn moeder had gekocht toen ze zwanger was van mij en dat ze dus altijd heeft bewaard O+ Voor de rest dezelfde ergernis als jij; 1000x hetzelfde en t voegt niks toe aan wat ik hier lees en leer.

Oh en present in Lidl-broek op de bank! Ik heb nog maar 1 broek die ik pas dus kon voor de komende weken iig nog wel 1 relaxpants gebruiken. Ik vind vooral de buikband extreem wijd :? Verder is ie prima!
  donderdag 21 januari 2016 @ 19:10:56 #82
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159287655
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:09 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik heb er 1 gelezen: het tijdschrift dat mijn moeder had gekocht toen ze zwanger was van mij en dat ze dus altijd heeft bewaard O+ Voor de rest dezelfde ergernis als jij; 1000x hetzelfde en t voegt niks toe aan wat ik hier lees en leer.

Oh en present in Lidl-broek op de bank! Ik heb nog maar 1 broek die ik pas dus kon voor de komende weken iig nog wel 1 relaxpants gebruiken. Ik vind vooral de buikband extreem wijd :? Verder is ie prima!
Kijk, dát is wel mooi, zelfde blad lezen wat van je moeder was O+

Ik ga de rest niet eens doorkijken denk ik, gaat wel naar oud papier, heb een grote boodschappentas vol :')

En misschien krijgen Duitsers wel veel grotere buiken tijdens zwangerschap? :P
  donderdag 21 januari 2016 @ 19:11:27 #83
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159287670
Ohja en ik ben nog bij de Lidl gekomen omdat ik peuter beloofde dat we patatjes gingen halen bij de snackbar die ernaast zit :')!

Zit je daar met al je voedingsprincipes toch patat te eten met je kind oO< en ook nog dubbelvla toe, nomnomnom.....
  donderdag 21 januari 2016 @ 19:12:56 #84
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159287707
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:11 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja en ik ben nog bij de Lidl gekomen omdat ik peuter beloofde dat we patatjes gingen halen bij de snackbar die ernaast zit :')!

Zit je daar met al je voedingsprincipes toch patat te eten met je kind oO< en ook nog dubbelvla toe, nomnomnom.....
Moet af en toe kunnen O+

* Molo nog hap pizza neemt :')
  donderdag 21 januari 2016 @ 19:34:28 #85
52229 Chanty
pi_159288408
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Kijk, dát is wel mooi, zelfde blad lezen wat van je moeder was O+

Ik ga de rest niet eens doorkijken denk ik, gaat wel naar oud papier, heb een grote boodschappentas vol :')

En misschien krijgen Duitsers wel veel grotere buiken tijdens zwangerschap? :P
Oh lol zou dat het zijn? (ik is half Duits) :+

Maar er zaten in die doos geen praktische dingen als Billendoekjes, Luiers, flesje?
pi_159288621
Zo hej, ik dacht laat ik eens een keer iets gaan ondernemen vandaag. Vroeg opgestaan om wat dingen die moesten voor elkaar te krijgen, zodat ik 's middags mezelf op de fiets kon hijsen richting een nieuwe ietepieterige superschattige vintagewinkel. Allemaal geweldig, leuke dingen gekocht, weer naar huis. Ga ik heeeeeel even op de bank liggen en val in slaap. Word ik twee-en-een-half uur later wakker! :o van mijn meneer die laat van zijn werk thuiskomt. Die laatstgenoemde staat nu ook nog eens te koken, arme jongen :{

It will get better :P
pi_159288632
En ten overmate van ramp zit ik nu op mijn kloon account. Het komt nooit meer goed :D
  donderdag 21 januari 2016 @ 19:47:24 #88
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159288754
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:42 schreef Emelisse het volgende:
En ten overmate van ramp zit ik nu op mijn kloon account. Het komt nooit meer goed :D
_O-

Zometeen eerst maar lekker eten ^O^
pi_159288826
Hahahaha echt zwanger eme ;)

Check bak papier mogen ze houden...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_159288892
Een van de twee vond ik wel de moeite, daar zat een klein pak luiers in, een bakje voor flesvoeding en een flesje dat is geconfisqueerd door Stip. En bij het Kruidvat kun je ook een pak luiers halen.

Eerste verlofdag overleefd *) Lekker geluierd vanwege het vieze weer, samen met Stip een dutje gedaan, naar de kapper geweest en pannenkoeken gegeten. Dit hou ik wel even vol zo :+
pi_159288901
Oh en pizza box!
Vriend had boodschappen gedaan, 1 ding vergeten voor t eten vanavond. Dat zou ik halen vanuit mijn werk.
3x raden ;)

Dus hij alsnog vanuit z'n werk naar de supermarkt maar dus later thuis en via de pizzeria gegaan O+
Hè wat erg
We'll have love aplenty
You and Me
pi_159288930
Welke was dat dot? Vraag ik die nog FF aan...

Lekker klinkt dat verlof ;)
We'll have love aplenty
You and Me
  donderdag 21 januari 2016 @ 20:11:35 #93
52229 Chanty
pi_159289384
Volgens mij de zwanger box van ouders van nu (ophalen bij etos), daar zat hier iig ook een doosje in voor flesvoeding (wat ik niet ga geven maar soit), pakje Luiers was maar twee stuks en geen flesje hier ;( idd alcoholvrije drank en veeeeel papier wat ik ook niet lees.
pi_159289944
Ja, dat weet ik dus niet meer :') Ik denk die van de Prenatal...
pi_159290410
Wij mochten voor de termijnecho vandaag, moest met volle blaas komen, vk kon er niet goed bij, toen halflege blaas, vk kon er niet goed bij, lege blaas, dat werd iets beter :D
Ze heeft alles gezien wat ze moest zien, maagvulling, blaasvulling, darmen binnenboord, begin van hersenontwikkeling, we zagen zelfs teentjes. Maar baby was eigenwijs (nu al) en werkte niet mee, dus de "verplichte" metingen lukte niet. UD mag voor nu op 9-8 blijven, misschien dat het over 2 weken nog veranderd, heel veel echo plaatjes mee naar huis, een grote zus die blijft zeggen dat ze een broertje krijgt.
"Mama, ik zag mijn broertje in jouw buik op de tv bij de dokter, het is echt een jongetje".

Dus, over 2 weken mag ik weer, even kijken of dan de metingen wel lukken *) *)

En we gingen van een vlek naar een baby:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  donderdag 21 januari 2016 @ 20:57:05 #96
52229 Chanty
pi_159290923
Wat een prachtig silhouet O+
  donderdag 21 januari 2016 @ 20:57:30 #97
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159290944
Och Marjolijntje O+ En je mag snel weer! Ongelofelijk dat het bij mij er ook zo uitziet over drie weken (8 feb al).
pi_159291076
Ik vind het bizar, krap 11 weken en het is gewoon "af", armen, benen, vingers, tenen.. O+ O+ O+
pi_159291340
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 21:01 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik vind het bizar, krap 11 weken en het is gewoon "af", armen, benen, vingers, tenen.. O+ O+ O+
Noh!! Gefeliciteerd O+ .

En F! Wat zoet als ze praat over de baby!
♥ J & S
pi_159291432
Ze heeft een eigen echo foto gekregen van de VK, die moet morgen mee naar het kdv, want *naam leidster* wil die echt wel zien mama!
En als ze hem even kwijt is: "Waar is de foto van mijn broertje mama?"
Als het een zusje blijkt te zijn, hebben we nog een hoop werk te doen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')