Ik werk in ziekenhuizen, ik heb van meerdere collega's soort blikken gekregen van 'waarom niet testen als het kan?', maar het is je eigen beslissing, van jou en je partner. Rest kan lekker de pot opquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:51 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Thanks voor al jullie meningen/ervaringen! We hebben gelukkig nog wel even om te beslissen (nu pas 7+4). Ik ben inderdaad bang voor een soort schijnveiligheid of dat je juist gaat denken "maar wat dan al die dingen die ze niet testen".
Om een of andere reden voelt het een beetje alsof je voor gek wordt verklaard als je het niet laat testen (wat in mijn familie ook zeker gaat gebeuren), ofzoKan het niet helemaal goed onder woorden brengen.
Kun jij m al ophalen de blije doos? Heb hier nog niks gehoord maar was ook super vaag het aanvragen van een doos als je al een kindje hebtquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Opa Crumpie!
Voor een meisje
Haha.
Hey wat goed ze MissC, wat gaat het toch hard he, wij schelen ook maar zo weinig eigenlijk
Ik ga nu Prenatal doos ophalen, ben benieuwd wat daar voor meuk in zit
Ja vanmiddag gehaald, had een mail binnen dat ik kon afhalen. Gek dat jij nog niks gehoord hebt danquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kun jij m al ophalen de blije doos? Heb hier nog niks gehoord maar was ook super vaag het aanvragen van een doos als je al een kindje hebtbinnenkort maar even informeren.
Ik heb er 1 gelezen: het tijdschrift dat mijn moeder had gekocht toen ze zwanger was van mij en dat ze dus altijd heeft bewaardquote:Op donderdag 21 januari 2016 18:52 schreef Molo het volgende:
Nou, ik zou ze lekker skippen, is met name een doos vol rotzooi en reclamefolders.
Kijken mensen in die zwangerschapsbladen die er zijn trouwens? Mijn zussen verslonden stapels, ik heb er al vier ingekeken en uit ergernis om de domme kutverhalen weggeflikkerd
Denk dat ik het lekker bij Fok en gericht zelf googlen hou
Kijk, dát is wel mooi, zelfde blad lezen wat van je moeder wasquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gelezen: het tijdschrift dat mijn moeder had gekocht toen ze zwanger was van mij en dat ze dus altijd heeft bewaardVoor de rest dezelfde ergernis als jij; 1000x hetzelfde en t voegt niks toe aan wat ik hier lees en leer.
Oh en present in Lidl-broek op de bank! Ik heb nog maar 1 broek die ik pas dus kon voor de komende weken iig nog wel 1 relaxpants gebruiken. Ik vind vooral de buikband extreem wijdVerder is ie prima!
Moet af en toe kunnenquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:11 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja en ik ben nog bij de Lidl gekomen omdat ik peuter beloofde dat we patatjes gingen halen bij de snackbar die ernaast zit!
Zit je daar met al je voedingsprincipes toch patat te eten met je kinden ook nog dubbelvla toe, nomnomnom.....
Oh lol zou dat het zijn? (ik is half Duits)quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Kijk, dát is wel mooi, zelfde blad lezen wat van je moeder was
Ik ga de rest niet eens doorkijken denk ik, gaat wel naar oud papier, heb een grote boodschappentas vol
En misschien krijgen Duitsers wel veel grotere buiken tijdens zwangerschap?
quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:42 schreef Emelisse het volgende:
En ten overmate van ramp zit ik nu op mijn kloon account. Het komt nooit meer goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
Noh!! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:01 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik vind het bizar, krap 11 weken en het is gewoon "af", armen, benen, vingers, tenen..![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |