ja watquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
googlen op fok namen...
wil je erover praten?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:34 schreef xcachet het volgende:
Ik ben mij gisteren toch hard gefriendzoned. Kanonnen.
dat is geen goeie reactie op ''wil je erover praten''quote:
Als jij op dit forum gaat zitten sterft de serverquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is geen goeie reactie op ''wil je erover praten''
je kunt op een forum zitten maar nog steeds ergens over willen praten
hahahahaquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als jij op dit forum gaat zitten sterft de server
is het waard als ik jou nooit meer hoef te zienquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als jij op dit forum gaat zitten sterft de server
maar pluisje we hebben het zo goed samenquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is het waard als ik jou nooit meer hoef te zien
jaquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maar pluisje we hebben het zo goed samen
wat grappigquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
moest niet lachen
post eens wat grappig
Ik zag hem al aan komenquote:
wat ik bedoel is dat een te grote groep het verpest voor de rest door onze veiligheid in gevaar te brengen. En als je ze al wel toelaat wil ik strengere regels betreft terug sturen wanneer ze de fout in gaan.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Er zijn vluchtelingen die vrouwen niet respecteren, dus alle vluchtelingen respecteren vrouwen niet.
Er zijn vrouwen die kuthoeren zijn, dus alle vrouwen zijn kuthoeren.
Ja, prima logica.
jij wel met je versleten ogenquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hermann zie je ondanks de bolling van de aarde op 50.000 kilometer aankomen
Hermann is de bolling van de aarde. Daarvoor was de wereld gewoon nog plat.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hermann zie je ondanks de bolling van de aarde op 50.000 kilometer aankomen
hehehequote:Op woensdag 20 januari 2016 20:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hermann is de bolling van de aarde. Daarvoor was de wereld gewoon nog plat.
ik zou me alvast voorbereiden voor je eerste kijk in de spiegel met goed zichtquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wel goed punt... ik moet denk ik echt aan een bril...srs
WCH is de maan die er om heen slingertquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hermann is de bolling van de aarde. Daarvoor was de wereld gewoon nog plat.
Hermann en ik hebben al 1,5 jaar fittiequote:Op woensdag 20 januari 2016 20:42 schreef xcachet het volgende:
Een herman en WCH fittie
ik pak vast de popcorn
pls continue
ja daarom stel ik het ook uitquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou me alvast voorbereiden voor je eerste kijk in de spiegel met goed zicht
is die collega weerquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:43 schreef xcachet het volgende:
Ik zie op mijn beginscherm dat ik een Whatsappje heb en dan open ik hem en dan is de chat leeg
wazdezen
doe normaal joh, mod van lik mijn vestjequote:Op woensdag 20 januari 2016 20:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
WCH is de maan die er om heen slingert
die vroeg wel waarom ik er gisteren niet wasquote:
wow, tr.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe normaal joh, mod van lik mijn vestje
lekker onpartijdig
ik ga danny oplichten
laat hem je uggs likken, krijg je nog een mooie iphone ookquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
die vroeg wel waarom ik er gisteren niet was
"If you need anything please ask me"
super lief weer
Ja nou zeg!quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe normaal joh, mod van lik mijn vestje
lekker onpartijdig
ik ga danny inlichten
ik heb geen uggsquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laat hem je uggs likken, krijg je nog een mooie iphone ook
Ik zal Teun inlichten dat z'n vader een NSB'er is.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
quote's aanpassen... is strafbaar, ik ga de politie inlichten
ik ook...quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja nou zeg!
Ik benoemde enkel een constatering
weet hij gelijk waarom hij een swastika op zijn borst heeft getatoeëerdquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zal Teun inlichten dat z'n vader een NSB'er is.
en wat zeg je over mijquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zal Teun inlichten dat z'n vader een NSB'er is.
Goede informatie om te hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
weet hij gelijk waarom hij een swastika op zijn borst heeft getatoeëerd
geintje toch hee johheequote:Op woensdag 20 januari 2016 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ga ravensburg inlichten over de plagiaat die jij pleegt op hun spel
niet?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Snap niet zo goed waarom ik over jou zou moeten beginnen tegenover Teun.
doe niet zo engquote:
sws, wie de fuck gaat er nou met een shirt met het FOK!-logo lopenquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik word volgende maand 40, wat denk je... die ouwe gaat in een hip shirt met opdruk lopen
arme Hermann vist weer achter het wal en schipquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn wel op maat gemaakt voor fokkers.
tot 5xl zelfs
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn wel op maat gemaakt voor fokkers.
tot 5xl zelfs
meh,quote:
Prima shirt wel.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja had deze al op het oog
[ afbeelding ]
nee gwn gamenerdje uithangen tokquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
IK HEB JE GEMIST, BEZORGD ENZO, DACHT DAT JE GERIPT WAS BIJ EEN DRUGSDEAL OFZO.
oo..Hier ben jequote:Op woensdag 20 januari 2016 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee gwn gamenerdje uithangen tok
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja had deze al op het oog
[ afbeelding ]
das nog wel leuk idd, maar wel duurquote:
nog steeds final fentezie?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan is het goed.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
yeh, maar heb t wel bijna uitgespeeld volgens mijquote:
ga je dan de volgende spelenquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
yeh, maar heb t wel bijna uitgespeeld volgens mij
heb 13 wel, maar vind die niet zo leuk, ga denk ik 10 weer eens spelen danquote:
wat?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:52 schreef deadprez het volgende:
gister godverdomme van half 11 ofzo tot half 1 bezig geweest met tienduizend keer hetzelfde stukje opnieuw doen om geld te farmen zodat ik armor en shit voor m'n characters kon kopen
kutjappen met hun grindfetish
vind grinden wel chill met lekker muziekie erbij tochquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:52 schreef deadprez het volgende:
gister godverdomme van half 11 ofzo tot half 1 bezig geweest met tienduizend keer hetzelfde stukje opnieuw doen om geld te farmen zodat ik armor en shit voor m'n characters kon kopen
kutjappen met hun grindfetish
nerdstrugglesquote:
10quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb 13 wel, maar vind die niet zo leuk, ga denk ik 10 weer eens spelen dan
na een half uur gaat het nogal vervelenquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind grinden wel chill met lekker muziekie erbij toch
enige FF die ik ooit heb uitgespeeld is 13-2quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb 13 wel, maar vind die niet zo leuk, ga denk ik 10 weer eens spelen dan
diablo 3quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
na een half uur gaat het nogal vervelen
10-2 schijnt aids te zijn ja, al heb ik die wel ook nog geloof ikquote:
Heb 10-2 gekocht en gespeeld, moest daarna helaas mn playstation 2 in de fik zetten.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
10-2 schijnt aids te zijn ja, al heb ik die wel ook nog geloof ik
geen kaarsen in huis?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb 10-2 gekocht en gespeeld, moest daarna helaas mn playstation 2 in de fik zetten.
dan sla ik die maar over denk ikquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb 10-2 gekocht en gespeeld, moest daarna helaas mn playstation 2 in de fik zetten.
Ik vind het ook wat aan de prijzige kant voor een mok, en wat VK zegt, die link hoeft er van mij niet onder.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
das nog wel leuk idd, maar wel duur
eensquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind het ook wat aan de prijzige kant voor een mok, en wat VK zegt, die link hoeft er van mij niet onder.
een Fok! logo aan de andere kant, zou beter staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |