yeh, maar heb t wel bijna uitgespeeld volgens mijquote:
ga je dan de volgende spelenquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
yeh, maar heb t wel bijna uitgespeeld volgens mij
heb 13 wel, maar vind die niet zo leuk, ga denk ik 10 weer eens spelen danquote:
wat?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:52 schreef deadprez het volgende:
gister godverdomme van half 11 ofzo tot half 1 bezig geweest met tienduizend keer hetzelfde stukje opnieuw doen om geld te farmen zodat ik armor en shit voor m'n characters kon kopen
kutjappen met hun grindfetish
vind grinden wel chill met lekker muziekie erbij tochquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:52 schreef deadprez het volgende:
gister godverdomme van half 11 ofzo tot half 1 bezig geweest met tienduizend keer hetzelfde stukje opnieuw doen om geld te farmen zodat ik armor en shit voor m'n characters kon kopen
kutjappen met hun grindfetish
nerdstrugglesquote:
10quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb 13 wel, maar vind die niet zo leuk, ga denk ik 10 weer eens spelen dan
na een half uur gaat het nogal vervelenquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind grinden wel chill met lekker muziekie erbij toch
enige FF die ik ooit heb uitgespeeld is 13-2quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb 13 wel, maar vind die niet zo leuk, ga denk ik 10 weer eens spelen dan
diablo 3quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
na een half uur gaat het nogal vervelen
10-2 schijnt aids te zijn ja, al heb ik die wel ook nog geloof ikquote:
Heb 10-2 gekocht en gespeeld, moest daarna helaas mn playstation 2 in de fik zetten.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
10-2 schijnt aids te zijn ja, al heb ik die wel ook nog geloof ik
geen kaarsen in huis?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb 10-2 gekocht en gespeeld, moest daarna helaas mn playstation 2 in de fik zetten.
dan sla ik die maar over denk ikquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb 10-2 gekocht en gespeeld, moest daarna helaas mn playstation 2 in de fik zetten.
Ik vind het ook wat aan de prijzige kant voor een mok, en wat VK zegt, die link hoeft er van mij niet onder.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
das nog wel leuk idd, maar wel duur
eensquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind het ook wat aan de prijzige kant voor een mok, en wat VK zegt, die link hoeft er van mij niet onder.
een Fok! logo aan de andere kant, zou beter staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |