Ik zal Teun inlichten dat z'n vader een NSB'er is.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
quote's aanpassen... is strafbaar, ik ga de politie inlichten
ik ook...quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja nou zeg!
Ik benoemde enkel een constatering
weet hij gelijk waarom hij een swastika op zijn borst heeft getatoeëerdquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zal Teun inlichten dat z'n vader een NSB'er is.
en wat zeg je over mijquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zal Teun inlichten dat z'n vader een NSB'er is.
Goede informatie om te hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
weet hij gelijk waarom hij een swastika op zijn borst heeft getatoeëerd
geintje toch hee johheequote:Op woensdag 20 januari 2016 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ga ravensburg inlichten over de plagiaat die jij pleegt op hun spel
niet?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Snap niet zo goed waarom ik over jou zou moeten beginnen tegenover Teun.
doe niet zo engquote:
sws, wie de fuck gaat er nou met een shirt met het FOK!-logo lopenquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik word volgende maand 40, wat denk je... die ouwe gaat in een hip shirt met opdruk lopen
arme Hermann vist weer achter het wal en schipquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn wel op maat gemaakt voor fokkers.
tot 5xl zelfs
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn wel op maat gemaakt voor fokkers.
tot 5xl zelfs
meh,quote:
Prima shirt wel.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja had deze al op het oog
[ afbeelding ]
nee gwn gamenerdje uithangen tokquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
IK HEB JE GEMIST, BEZORGD ENZO, DACHT DAT JE GERIPT WAS BIJ EEN DRUGSDEAL OFZO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |