Hermann is de bolling van de aarde. Daarvoor was de wereld gewoon nog plat.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hermann zie je ondanks de bolling van de aarde op 50.000 kilometer aankomen
hehehequote:Op woensdag 20 januari 2016 20:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hermann is de bolling van de aarde. Daarvoor was de wereld gewoon nog plat.
ik zou me alvast voorbereiden voor je eerste kijk in de spiegel met goed zichtquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wel goed punt... ik moet denk ik echt aan een bril...srs
WCH is de maan die er om heen slingertquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hermann is de bolling van de aarde. Daarvoor was de wereld gewoon nog plat.
Hermann en ik hebben al 1,5 jaar fittiequote:Op woensdag 20 januari 2016 20:42 schreef xcachet het volgende:
Een herman en WCH fittie
ik pak vast de popcorn
pls continue
ja daarom stel ik het ook uitquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou me alvast voorbereiden voor je eerste kijk in de spiegel met goed zicht
is die collega weerquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:43 schreef xcachet het volgende:
Ik zie op mijn beginscherm dat ik een Whatsappje heb en dan open ik hem en dan is de chat leeg
wazdezen
doe normaal joh, mod van lik mijn vestjequote:Op woensdag 20 januari 2016 20:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
WCH is de maan die er om heen slingert
die vroeg wel waarom ik er gisteren niet wasquote:
wow, tr.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe normaal joh, mod van lik mijn vestje
lekker onpartijdig
ik ga danny oplichten
laat hem je uggs likken, krijg je nog een mooie iphone ookquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
die vroeg wel waarom ik er gisteren niet was
"If you need anything please ask me"
super lief weer
Ja nou zeg!quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe normaal joh, mod van lik mijn vestje
lekker onpartijdig
ik ga danny inlichten
ik heb geen uggsquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laat hem je uggs likken, krijg je nog een mooie iphone ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |