Als je over straat loopt, en je ziet iemand naast een kapotte fiets, bloedend op de grond, loop je langs die persoon zonder te helpen?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga je nog beantwoorden of is je argument weer een smiley?
als het Hermann is niet zonder hard te lachenquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je over straat loopt, en je ziet iemand naast een kapotte fiets, bloedend op de grond, loop je langs die persoon zonder te helpen?
als ik samen met iemand anders loop die er serieuze bezwaren tegen heeft dat ik hem help houd ik daar rekening meequote:Op woensdag 20 januari 2016 20:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je over straat loopt, en je ziet iemand naast een kapotte fiets, bloedend op de grond, loop je langs die persoon zonder te helpen?
Dat is geen antwoord. Wat zou -jij- doen. Zou jij helpen, als je alleen erlangs loopt?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik samen met iemand anders loop die er serieuze bezwaren tegen heeft dat ik hem help houd ik daar rekening mee
ik kom sws toch niet buitenquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als het Hermann is niet zonder hard te lachen
kquote:
wat ik zou doen is dus afhankelijk van de overige omstandigheden van de situatiequote:Op woensdag 20 januari 2016 20:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord. Wat zou -jij- doen. Zou jij helpen, als je alleen erlangs loopt?
je zou toch niemand kunnen helpen vanuit je scootmobielquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik meende het ook niet
Dus je eerste instinct is niet iemand de helpende hand toe te steken?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat ik zou doen is dus afhankelijk van de overige omstandigheden van de situatie
als ik er alleen langs loop en er is verder niemand in de buurt zal ik vragen wat er gebeurt is en aan de hand daarvan zal ik een afweging maken hem te helpen of niet
ook weer waarquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zou toch niemand kunnen helpen vanuit je scootmobiel
bystander effectquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dus je eerste instinct is niet iemand de helpende hand toe te steken?
ik ben nooit in een situatie van die aard geweest dus het is allemaal vrij speculatief maar nee, zou eerst meer informatie willenquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ik zou ook eerst vragen, je weet nooit wat voor rare dingen mensen tegenwoordig doen om je te berovenquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als iemand, bloedend op de grond zit, naast een kapotte fiets, is het toch vrij duidelijk wat er gebeurd isquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben nooit in een situatie van die aard geweest dus het is allemaal vrij speculatief maar nee, zou eerst meer informatie willen
de vraag is wie er is begonnen, de fiets of die ventquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als iemand, bloedend op de grond zit, naast een kapotte fiets, is het toch vrij duidelijk wat er gebeurd is
ze zijn vergeten zijwieltjes te kopen, jaquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als iemand, bloedend op de grond zit, naast een kapotte fiets, is het toch vrij duidelijk wat er gebeurd is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |