http://img.pandawhale.com(...)t-tee-shirt-yeZO.gifquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In mijn shirt dan, met afsluitend een wet shirt contest.
Snap dat je quote zo verneukt is, helemaal afgeleid natuurlijk, teringquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:18 schreef ntm het volgende:
[..]
[ [url=
[..]
http://img.pandawhale.com(...)-yeZO.gif]afbeelding[/url] ]
ik zag niet eens wie er lapo had dus je hebt gelijkquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij deed 'ie het expres in de hoop dat ik er mad om zou worden.
Hehe, ik zit tegenwoordig te weinig op fok, vergeten hoe je gif moet plaatsenquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Snap dat je quote zo verneukt is, helemaal afgeleid natuurlijk, tering.
Zei ik tochquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:21 schreef Crip het volgende:
How to get away with murder is echt leuk.
mijn matras kan niet slapenquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hey Hermann, hoe slaapt je nieuwe matras?
Mooi zoquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn matras kan niet slapen
maar ik lig er wel lekker op
Gewoon.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom kijken jullie zoveel series over moord tegenwoordig
Ja is echt goede serie, wacht nu op vervolg van seizoen 2.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:21 schreef Crip het volgende:
How to get away with murder is echt leuk.
nee maar het is dan ook niet gebaseerd op jouw hoofdquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh ja sorry...
zit er al een kuil in?
wowquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee maar het is dan ook niet gebaseerd op jouw hoofd
Wordt nog veel leuker, bitch crazy en heb je dit trouwens al gezienquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:23 schreef Crip het volgende:
[..]
die professor is echt bitchy, vind haar leuk.
WCH kloon gespotquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:25 schreef ntm het volgende:
Nu ga ik suits weer kijken![]()
Harvey Specter
Ben al eeuwen aan het wachten op nieuw seizoenquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:25 schreef ntm het volgende:
Harvey Specter
alsof ik van de leuke grappen benquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Harvey vindt deze grap niet leuk meer
sterk punt welquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alsof ik van de leuke grappen ben
Leuke serie ook.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:25 schreef ntm het volgende:
Harvey Specter
Volgens mij las ik vandaag dat 27 januari het nieuwe seizoen begintquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben al eeuwen aan het wachten op nieuw seizoen
hier is een sterk puntquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je was de eerste keer al duidelijk
Oh srs eindelijkquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:27 schreef ntm het volgende:
[..]
Volgens mij las ik vandaag dat 27 januari het nieuwe seizoen begint
''Zwieber niet nakken, Zwieber niet nakken' ''Wat moet ik nakken? Jullie zijn kapot skeer''quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wordt nog veel leuker, bitch crazy en heb je dit trouwens al gezien
Ik weet niet wat ik ervan vind :squote:Op woensdag 20 januari 2016 19:30 schreef Crip het volgende:
[..]
''Zwieber niet nakken, Zwieber niet nakken' ''Wat moet ik nakken? Jullie zijn kapot skeer''![]()
In 2016 niet op krio's forum zittenquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:20 schreef ntm het volgende:
[..]
Hehe, ik zit tegenwoordig te weinig op fok, vergeten hoe je gif moet plaatsen
Vent doet het er om hoor. Kan er niet mee lachen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
topic van dima weer
man man
ach.. het is allemaal zo hopeloosquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vent doet het er om hoor. Kan er niet mee lachen.
is dit grappig?quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wordt nog veel leuker, bitch crazy en heb je dit trouwens al gezien
okequote:Op woensdag 20 januari 2016 19:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kan hem niet eens verstaan
Straattaal in kinderseries. Het contrast toch die malle mannen hihaho.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik kan hem niet eens verstaan
Het is zo tering droog, vind het wel wat hebben. Maar eerder weird/droog dan echt grappig.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik ervan vind :s
Moest je erom lachen? Dan is het grappig. Moest je niet lachen? Dan niet.quote:
soms vind ik wel eens iets grappig terwijl ik er niet om moet lachenquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moest je erom lachen? Dan is het grappig. Moest je niet lachen? Dan niet.
ah zo... het eerste deel snapte ik nog wel maar dan met een zwieber ofzo... niet te volgen... maar uitgezetquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Straattaal in kinderseries. Het contrast toch die malle mannen hihaho.
Okéquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
soms vind ik wel eens iets grappig terwijl ik er niet om moet lachen
Ben het verhaal nog aan het opzetten, denk je dat ik een inhoudsopgave moet doen, of is dat te?quote:
ik zou gaan voor een opzetquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ben het verhaal nog aan het opzetten, denk je dat ik een inhoudsopgave moet doen, of is dat te?
ja jeetje...quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zou gaan voor een opzet
Nee. :squote:
leugensquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit zo vies gevoeld
Deed je helemaal niks he, wat je met die arme DjeDje heb gedaan...quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb warme gevoelens voor je geile man.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik deed niets, deed ze allemaal zelfquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Deed je helemaal niks he, wat je met die arme DjeDje heb gedaan...
quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb warme gevoelens voor je geile man.
Gek op jou :squote:
als ik nu pas binnen kom hoor ikdan wel of niet onder 'allemaal' ?quote:
welquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
als ik nu pas binnen kom hoor ikdan wel of niet onder 'allemaal' ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:55 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]sexy rokje, wil ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]hij is in de war. Alleen al dat bord zegt tuurlijk genoeg..zijn uiterlijk bevestigd t alleen nog maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]Lekker ding wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent in de war als je vluchtelingen welkom heet?quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij is in de war. Alleen al dat bord zegt tuurlijk genoeg..zijn uiterlijk bevestigd t alleen nog maar
kquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:57 schreef madeliefff het volgende:
Alleen al dat bord zegt tuurlijk genoeg
jaquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent in de war als je vluchtelingen welkom heet?
Ik weet niet of je dit serieus meent. Als het een grap is, dan is mn sarcasmemeter stuk. Meen je dit echt, ben je wel heel sneu, had ik niet van je verwacht.quote:
wrm ben je sneu als je geen vluchtelingen wil?quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dit serieus meent. Als het een grap is, dan is mn sarcasmemeter stuk. Meen je dit echt, ben je wel heel sneu, had ik niet van je verwacht.
Als je wereldbeeld dusdanig is dat als iemand anders vluchtelingen welkom heet, je denkt dat die persoon in de war is, dan is er iets goed mis met je.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm ben je sneu als je geen vluchtelingen wil?
omdat?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je wereldbeeld dusdanig is dat als iemand anders vluchtelingen welkom heet, je denkt dat die persoon in de war is, dan is er iets goed mis met je.
Als ik zelfs dit moet gaan uitleggenquote:
okequote:Op woensdag 20 januari 2016 20:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
godverdomme jeuk in mijn oor
goed argumentquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:03 schreef Vanillekwark het volgende:
Als ik zelfs dit moet gaan uitleggen
omdat?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als ik zelfs dit moet gaan uitleggenWe zullen wel compleet tegenovergestelde meningen hebben.
nee tuurlijk niet in de war...maar ik ben niet zo een voorstander van vluchtelingen .quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dit serieus meent. Als het een grap is, dan is mn sarcasmemeter stuk. Meen je dit echt, ben je wel heel sneu, had ik niet van je verwacht.
ja dat zet die vluchtelingen problematiek wel even in een ander perspectief dacht ik zoquote:
ach, het is niet meer dan humaan mensen in nood te helpen naar draagkrachtquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet in de war...maar ik ben niet zo een voorstander van vluchtelingen .
Ja, stel je voor, je gezin in veiligheid willen stellenquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet in de war...maar ik ben niet zo een voorstander van vluchtelingen .
dat krijg ik steeds naar mijn hoofd op dit forum als ik vluchtelingen niet welkom heetquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat heeft dat met racisme te maken dan?
kan inderdaad hels zijnquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja dat zet die vluchtelingen problematiek wel even in een ander perspectief dacht ik zo
dit is pas echt erg
je wordt gediscrimineerdquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat krijg ik steeds naar mijn hoofd op dit forum als ik vluchtelingen niet welkom heet
kquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat krijg ik steeds naar mijn hoofd op dit forum als ik vluchtelingen niet welkom heet
wrm is dat humaan en het andere niet?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ach, het is niet meer dan humaan mensen in nood te helpen naar draagkracht
Waarom mensen in nood helpen humaan is, en ze niet helpen niet? Is dit nu echt een vraag van je?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm is dat humaan en het andere niet?
jaquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waarom mensen in nood helpen humaan is, en ze niet helpen niet? Is dit nu echt een vraag van je?
Als je over straat loopt, en je ziet iemand naast een kapotte fiets, bloedend op de grond, loop je langs die persoon zonder te helpen?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga je nog beantwoorden of is je argument weer een smiley?
als het Hermann is niet zonder hard te lachenquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je over straat loopt, en je ziet iemand naast een kapotte fiets, bloedend op de grond, loop je langs die persoon zonder te helpen?
als ik samen met iemand anders loop die er serieuze bezwaren tegen heeft dat ik hem help houd ik daar rekening meequote:Op woensdag 20 januari 2016 20:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je over straat loopt, en je ziet iemand naast een kapotte fiets, bloedend op de grond, loop je langs die persoon zonder te helpen?
Dat is geen antwoord. Wat zou -jij- doen. Zou jij helpen, als je alleen erlangs loopt?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik samen met iemand anders loop die er serieuze bezwaren tegen heeft dat ik hem help houd ik daar rekening mee
ik kom sws toch niet buitenquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als het Hermann is niet zonder hard te lachen
kquote:
wat ik zou doen is dus afhankelijk van de overige omstandigheden van de situatiequote:Op woensdag 20 januari 2016 20:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord. Wat zou -jij- doen. Zou jij helpen, als je alleen erlangs loopt?
je zou toch niemand kunnen helpen vanuit je scootmobielquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik meende het ook niet
Dus je eerste instinct is niet iemand de helpende hand toe te steken?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat ik zou doen is dus afhankelijk van de overige omstandigheden van de situatie
als ik er alleen langs loop en er is verder niemand in de buurt zal ik vragen wat er gebeurt is en aan de hand daarvan zal ik een afweging maken hem te helpen of niet
ook weer waarquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zou toch niemand kunnen helpen vanuit je scootmobiel
bystander effectquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dus je eerste instinct is niet iemand de helpende hand toe te steken?
ik ben nooit in een situatie van die aard geweest dus het is allemaal vrij speculatief maar nee, zou eerst meer informatie willenquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ik zou ook eerst vragen, je weet nooit wat voor rare dingen mensen tegenwoordig doen om je te berovenquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als iemand, bloedend op de grond zit, naast een kapotte fiets, is het toch vrij duidelijk wat er gebeurd isquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben nooit in een situatie van die aard geweest dus het is allemaal vrij speculatief maar nee, zou eerst meer informatie willen
de vraag is wie er is begonnen, de fiets of die ventquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als iemand, bloedend op de grond zit, naast een kapotte fiets, is het toch vrij duidelijk wat er gebeurd is
ze zijn vergeten zijwieltjes te kopen, jaquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als iemand, bloedend op de grond zit, naast een kapotte fiets, is het toch vrij duidelijk wat er gebeurd is
De vergelijking gaat prima op. Het is iemand in nood, en hoe reageer je op mensen in nood? Jij blijkbaar berekenend. Is goed, dan verschillen we.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
daarnaast gaat je vergelijking met een vluchteling niet op omdat er in deze situatie enkel jij en de ander (de gewonde is) terwijl er bij het vluchtelingenprobleem meer partijen zijn
als je die fiets verkoopt kun je van dat geld meer dan 1 persoon helpen, dus eigenlijk is dat wel beterquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
zou sowieso de fiets helpen
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:16 schreef Vanillekwark het volgende:
Maar goed, dan zit daar ons verschil. Ik (en mijn sociale kring), hebben als eerste instinct, mensen in nood te helpen. Jij blijkbaar niet. Goed.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
daarnaast gaat je vergelijking met een vluchteling niet op omdat er in deze situatie enkel jij en de ander (de gewonde is) terwijl er bij het vluchtelingenprobleem meer partijen zijn
quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De vergelijking gaat prima op. Het is iemand in nood, en hoe reageer je op mensen in nood? Jij blijkbaar berekenend. Is goed, dan verschillen we.
ja K had mijn mond moeten houden ..ik leer t nooit. Mag ik t weer uit gaan leggen :pquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, stel je voor, je gezin in veiligheid willen stellen
nee de situatie is wel degelijk anders en in mijn ogen van belangquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De vergelijking gaat prima op. Het is iemand in nood, en hoe reageer je op mensen in nood? Jij blijkbaar berekenend. Is goed, dan verschillen we.
wat als het een vluchteling met kramp is?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee de situatie is wel degelijk anders en in mijn ogen van belang
als ik met iemand aan het voetballen ben en hij krijgt kramp help ik hem gewoon
Sorry, maar dat is een dooddoener, haast Wilderesquequote:Op woensdag 20 januari 2016 20:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja K had mijn mond moeten houden ..ik leer t nooit. Mag ik t weer uit gaan leggen :p
Maar hun normen en waarden botsen met die van ons...wat ook al duidelijk problemen brengt al. En ja ze randen niet allemaal aan maar het is niet te filteren wie wel of niet okee is.
Verder doen mensen wel trots dat we helpen maar we helpen maar een kleine groep hoor. Als mensen echt willen helpen leggen ze matrassen thuis voor ze neer...geven ze een deel van hun inkomen ( want we hebben grnoeg) maar niemand die ik dat zie doen. Men "helpt" alleen zodanig dat ze er zelf geen last van hebben..en voelen zich dan niet schuldig.
anders anders....ze respecteren vrouwen niet. Best wel een belangrijk dingetjequote:Op woensdag 20 januari 2016 20:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is een dooddoener, haast Wilderesque"JA als je het zo erg vind waarom neem je er dan niet ene in huis".
Vluchtelingen die zich niet kunnen gedragen mogen van mij ook linea recta 't land rauss. "Ze zijn anders" vind ik ook zo'n rare reden om iemand in nood niet te helpen.
Lekker generaliseren.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
anders anders....ze respecteren vrouwen niet. Best wel een belangrijk dingetje
Er zijn vluchtelingen die vrouwen niet respecteren, dus alle vluchtelingen respecteren vrouwen niet.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
anders anders....ze respecteren vrouwen niet. Best wel een belangrijk dingetje
Ik denk aan een Niels.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ook genoeg autochtonen die vrouwen niet respecteren
ik ga geen PDF downloaden gekquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik zocht op google op "FOK! niels0 nederlandse vrouwen" voor een stukje lachwerk
maar kijk wat ik aantrof
http://www.misdefinitie.nl/bestanden/fokpedo.pdf
Wat is dat dan
Ja ben ik ook al eens tegengekomenquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik zocht op google op "FOK! niels0 nederlandse vrouwen" voor een stukje lachwerk
maar kijk wat ik aantrof
Wat is dat dan
Gare sitequote:Wat is Misdefinitie Weblog?
Misdefinitie is een journalistieke onderzoeksorganisatie die zich als doel heeft gesteld maatschappelijke misstanden te onderzoeken en aan de kaak te stellen. Over de bevindingen worden artikelen gepubliceerd in de vorm van kritische betogen, beschouwingen en columns. De nadruk ligt op het analyseren van de achterliggende maatschappelijke processen, systemen en constructies die schuil gaan achter onderwerpen die de hele maatschappij raken zoals immigratie, onderwijs, extremisme, socialisme, economie en politieke besluitvorming. Processen die doorgaans verborgen blijven voor het grote publiek, maar zijn af te leiden uit de actualiteit, onderzoek en het nader beschouwen van politieke discussies en gedrag van (overheids)organisaties.
Bijna alle discussies worden gevoerd op basis van drogredenaties, dooddoeners en one-liners. Om dat te verhullen wordt er gelogen, verkeerd geïnterpreteerd en onjuist een beroep gedaan op vage algemene termen. Ons concept bestaat uit het blootleggen van de achterliggende constructies die dit soort misdefinities veroorzaken en in stand houden. Door het leggen van verbanden tussen geschiedenis en actualiteit worden processen inzichtelijk gemaakt zodat er concreet over gepraat kan worden in plaats van terug te vallen op holle retoriek. Drogredenaties zijn verboden, we streven een hoog niveau na, we verwachten dat mensen bereid zijn zich in te lezen voordat ze posten en we zeggen u zonder politiek correct te doen wat we vinden.
nou nou nouquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
ik vecht niet met Ingrid's die tegeltjes plaatsen op fora
die link ookquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
maar kijk wat ik aantrof
Wat is dat dan
gelukkig post ik ze maar op 1 forumquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
ik vecht niet met Ingrid's die tegeltjes plaatsen op fora
We kunnen beter niet meer dm-enquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
die link ookwtf
FBI is op de hoogte
niet normaalquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:30 schreef xcachet het volgende:
nemen ze FOK! en de KLB SC serieus hahahaha
huhquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
We kunnen beter niet meer dm-en
Gaat niet om grappen. Het is meer goedkoop aandacht geven. Daarom zijn nederlandse vrouwen vaak zo arrogant. Ze krijgen te veel aandacht.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:30 schreef xcachet het volgende:
nemen ze FOK! en de KLB SC serieus hahahaha
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
huh
jheb je nou mijn DM gehackt :s
hey nielsquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Gaat niet om grappen. Het is meer goedkoop aandacht geven. Daarom zijn nederlandse vrouwen vaak zo arrogant. Ze krijgen te veel aandacht.
stond ook perspexquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:32 schreef xcachet het volgende:
http://www.misdefinitie.nl
bizar mooie website
fascinerende kleurtjes ook
Denk dat dat het ook is.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
alsof je naar een debiele excelsheet kijkt
wil je erover praten?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:33 schreef Der_Mann het volgende:
ja ik wilde niet op invoeren klikken maar het is toch gedaan
Nederlandse vrouwen moeten mij niet is gebleken. Ze vinden me te slank. In de rest van Europa al vaak zat een meisje kunnen versieren.quote:
googlen op fok namen...quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
maar kijk wat ik aantrof
Wat is dat dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |