In 2016 niet op krio's forum zittenquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:20 schreef ntm het volgende:
[..]
Hehe, ik zit tegenwoordig te weinig op fok, vergeten hoe je gif moet plaatsen
Vent doet het er om hoor. Kan er niet mee lachen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
topic van dima weer
man man
ach.. het is allemaal zo hopeloosquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vent doet het er om hoor. Kan er niet mee lachen.
is dit grappig?quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wordt nog veel leuker, bitch crazy en heb je dit trouwens al gezien
okequote:Op woensdag 20 januari 2016 19:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kan hem niet eens verstaan
Straattaal in kinderseries. Het contrast toch die malle mannen hihaho.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik kan hem niet eens verstaan
Het is zo tering droog, vind het wel wat hebben. Maar eerder weird/droog dan echt grappig.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik ervan vind :s
Moest je erom lachen? Dan is het grappig. Moest je niet lachen? Dan niet.quote:
soms vind ik wel eens iets grappig terwijl ik er niet om moet lachenquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moest je erom lachen? Dan is het grappig. Moest je niet lachen? Dan niet.
ah zo... het eerste deel snapte ik nog wel maar dan met een zwieber ofzo... niet te volgen... maar uitgezetquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Straattaal in kinderseries. Het contrast toch die malle mannen hihaho.
Okéquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
soms vind ik wel eens iets grappig terwijl ik er niet om moet lachen
Ben het verhaal nog aan het opzetten, denk je dat ik een inhoudsopgave moet doen, of is dat te?quote:
ik zou gaan voor een opzetquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ben het verhaal nog aan het opzetten, denk je dat ik een inhoudsopgave moet doen, of is dat te?
ja jeetje...quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zou gaan voor een opzet
Nee. :squote:
leugensquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit zo vies gevoeld
Deed je helemaal niks he, wat je met die arme DjeDje heb gedaan...quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb warme gevoelens voor je geile man.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik deed niets, deed ze allemaal zelfquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Deed je helemaal niks he, wat je met die arme DjeDje heb gedaan...
quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb warme gevoelens voor je geile man.
Gek op jou :squote:
als ik nu pas binnen kom hoor ikdan wel of niet onder 'allemaal' ?quote:
welquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
als ik nu pas binnen kom hoor ikdan wel of niet onder 'allemaal' ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:55 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]sexy rokje, wil ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]hij is in de war. Alleen al dat bord zegt tuurlijk genoeg..zijn uiterlijk bevestigd t alleen nog maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]Lekker ding wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent in de war als je vluchtelingen welkom heet?quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij is in de war. Alleen al dat bord zegt tuurlijk genoeg..zijn uiterlijk bevestigd t alleen nog maar
kquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:57 schreef madeliefff het volgende:
Alleen al dat bord zegt tuurlijk genoeg
jaquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent in de war als je vluchtelingen welkom heet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |