Boeiend, zou me schraal laten neuken door hemquote:
afgezien van het lichaam, gezicht, haar en karakter lijk ik sprekend op hemquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Boeiend, zou me schraal laten neuken door hem
Zit 'ie ook hele dagen op FOK! ipv z'n gezin te onderhouden?quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
afgezien van het lichaam, gezicht, haar en karakter lijk ik sprekend op hem
Ik sterf altijd beetje van binnen als ik mensen doperwten zie eten, maar buiten dat:quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aardappeltjes met knoflook enzo.
Hou nou maar eens een keer je bek man.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zit 'ie ook hele dagen op FOK! ipv z'n gezin te onderhouden?
quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zit 'ie ook hele dagen op FOK! ipv z'n gezin te onderhouden?
Wanneer komt je radioshow weer?quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hou nou maar eens een keer je bek man.
Tyrone ramsayquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je mag wel keer voor mij komen kokenquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt het vorige week donderdag gemist. Weet niet wanneer ik het weer doe. Fokker en Fylax moeten eerst de server hebben gefixt.quote:
Was jij nou dwc of watquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er bestaat niet genoeg ghb op de wereld..quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
afgezien van het lichaam, gezicht, haar en karakter lijk ik sprekend op hem
Helemaal niks mis meequote:Op woensdag 20 januari 2016 19:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik sterf altijd beetje van binnen als ik mensen doperwten zie eten, maar buiten dat:
Zou eten
En je daarna afzuigen als toetje
quote:
Jammer, oke ik hoor het wel wanneer je weer gaat beginne.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hebt het vorige week donderdag gemist. Weet niet wanneer ik het weer doe. Fokker en Fylax moeten eerst de server hebben gefixt.
nee maar dat ligt meer aan jouw omvang ehquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er bestaat niet genoeg ghb op de wereld..
Dealquote:
dWc was toch die kerel met de enorme piemel?quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Was jij nou dwc of wat
Zo ja: Kerel
Zo nee: bijzonder bord
Wow ;squote:Op woensdag 20 januari 2016 19:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee maar dat ligt meer aan jouw omvang eh
Zeg eerlijk, je wilde gewoon pochen met je vleesquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Helemaal niks mis mee.
Mybodyisready.gif [ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ja lama zitten man als je zo kil reageert. Heb ik geen trek in man. Doe toch niks?????????????quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deal. Wat staat er tegenover
?
[..]
dWc was toch die kerel met de enorme piemel?
Zo ja: Ja
Zo nee: Nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |