ja watquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
googlen op fok namen...
wil je erover praten?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:34 schreef xcachet het volgende:
Ik ben mij gisteren toch hard gefriendzoned. Kanonnen.
dat is geen goeie reactie op ''wil je erover praten''quote:
Als jij op dit forum gaat zitten sterft de serverquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is geen goeie reactie op ''wil je erover praten''
je kunt op een forum zitten maar nog steeds ergens over willen praten
hahahahaquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als jij op dit forum gaat zitten sterft de server
is het waard als ik jou nooit meer hoef te zienquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als jij op dit forum gaat zitten sterft de server
maar pluisje we hebben het zo goed samenquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is het waard als ik jou nooit meer hoef te zien
jaquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maar pluisje we hebben het zo goed samen
wat grappigquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
moest niet lachen
post eens wat grappig
Ik zag hem al aan komenquote:
wat ik bedoel is dat een te grote groep het verpest voor de rest door onze veiligheid in gevaar te brengen. En als je ze al wel toelaat wil ik strengere regels betreft terug sturen wanneer ze de fout in gaan.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Er zijn vluchtelingen die vrouwen niet respecteren, dus alle vluchtelingen respecteren vrouwen niet.
Er zijn vrouwen die kuthoeren zijn, dus alle vrouwen zijn kuthoeren.
Ja, prima logica.
jij wel met je versleten ogenquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hermann zie je ondanks de bolling van de aarde op 50.000 kilometer aankomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |