Ditquote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:46 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik moet zeggen die blauwe tape ben ik ook niet weg van, zou bijna fijn vragen hem roze te maken
Daar lag ie dusquote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:49 schreef Peter het volgende:
Blauw/groen is ook een leuke combinatie. Als hij Zuid-Holland in gaat, weet ik het wel..
Leuke stokfiequote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:26 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Ik kan niet breed lachen
[ afbeelding ]
Liever niet zeg....quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:03 schreef Nattekat het volgende:
Maar hij krijgt iedere verplaatsing een nieuwe look dus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel beetje snelle foto's... het regende nogal hard en het was koud
Oh ja, er is niks aan de kleur v/d stok gedaan, behalve de toevoeging van het lach-gezichtje
[ Bericht 9% gewijzigd door Fien1989 op 22-01-2016 20:01:46 ]
Er was even geen inspiratie voor een leuke plek, terwijl het al donker begon te wordenquote:
Nah lig nu op bed.quote:
Dat is hij wel...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:06 schreef Nattekat het volgende:
Wacht... De stok ziet er niet meer zwart/blauw gestreept uit
Het is nog wel ten westen van Tilburg. Aan de andere kant, Alphen-Chaam is nu wel erg dichtbijquote:Op maandag 18 januari 2016 12:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jippie, quotealert me even als ie ten oosten van tilburg komt! als we het goed spelen kunnen we misschien voor april de ultieme achievement: elke gemeente van nederland, gehaald hebben!
Je bent onbekend met het begrip lager?quote:
Alleen als ik daar zin in heb.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je bent onbekend met het begrip lager?
zou kunnen!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Is dit Oost-Brabant genoeg voor Maanvis?
[..]
Het is nog wel ten westen van Tilburg. Aan de andere kant, Alphen-Chaam is nu wel erg dichtbij
Als ik in maart/april die kant op ga om wat vuurwerk op te pikken dan wil ik wel even kijken...quote:
35 minuten maar, dan is geen enkel excuus terechtquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:07 schreef KaBuf het volgende:
35 min rijden. Kans om weer een dorp van de gemeente Bergen op Zoom af te strepen. Alleen jammer dat ik aan het werk ben.
En dan nog terug he. En ergens plaatsen. Misschien (!) morgen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
35 minuten maar, dan is geen enkel excuus terecht
* Nattekat maakt zich klaar voor reis naar BoZ.
En daarna mag ik weer!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
doehoenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:51 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat gewoon even een zwarte hand plegen en die stok naar het oosten gooien...
Kun je dan niet even Alphen-Chaam doen, zodat die gemeente tenminste weggestreept kan worden?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
35 minuten maar, dan is geen enkel excuus terecht
Ik kan ook Kaag en Braassem voltooien.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Kun je dan niet even Alphen-Chaam doen, zodat die gemeente tenminste weggestreept kan worden?
Nachtelijke verplaatsingenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:38 schreef Maanvis het volgende:
Het was een zware toer zo helemaal in het buitenland.. Ik heb m! Zodadelijk ga ik m verplaatsen. Niet naar chaam want daar ben ik al 2x geweest vandaag. Maar nu eerst wat eten..[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eet jij ook wel eens wat anders dan McDonald's?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:43 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Nachtelijke verplaatsingen
En McDonalds!![]()
Jawel hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Eet jij ook wel eens wat anders dan McDonald's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou fijn zijn als we de brabant spree af kunnen maken!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op zondag 24 januari 2016 00:35 schreef Maanvis het volgende:
Nu thuis. Here we go!
Zie dat ie net voor 12u is verplaatst. (23:53).
Hmmm... 23:53u... mijn meest late verplaatsing ooit was met een vriendin samen... 23:51uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou fijn zijn als we de brabant spree af kunnen maken!
Misschien moet ik eens een keer precies om 0:00u de stok plaatsen, hihi![]()
https://www.google.nl/map(...)00000!7i13312!8i6656quote:Op zondag 24 januari 2016 14:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Heeft iemand voor mij de locatie van de stok in Castelre?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |