Er was even geen inspiratie voor een leuke plek, terwijl het al donker begon te wordenquote:
Nah lig nu op bed.quote:
Dat is hij wel...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:06 schreef Nattekat het volgende:
Wacht... De stok ziet er niet meer zwart/blauw gestreept uit
Het is nog wel ten westen van Tilburg. Aan de andere kant, Alphen-Chaam is nu wel erg dichtbijquote:Op maandag 18 januari 2016 12:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jippie, quotealert me even als ie ten oosten van tilburg komt! als we het goed spelen kunnen we misschien voor april de ultieme achievement: elke gemeente van nederland, gehaald hebben!
Je bent onbekend met het begrip lager?quote:
Alleen als ik daar zin in heb.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 23:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je bent onbekend met het begrip lager?
zou kunnen!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Is dit Oost-Brabant genoeg voor Maanvis?
[..]
Het is nog wel ten westen van Tilburg. Aan de andere kant, Alphen-Chaam is nu wel erg dichtbij
Als ik in maart/april die kant op ga om wat vuurwerk op te pikken dan wil ik wel even kijken...quote:
35 minuten maar, dan is geen enkel excuus terechtquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:07 schreef KaBuf het volgende:
35 min rijden. Kans om weer een dorp van de gemeente Bergen op Zoom af te strepen. Alleen jammer dat ik aan het werk ben.
En dan nog terug he. En ergens plaatsen. Misschien (!) morgen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
35 minuten maar, dan is geen enkel excuus terecht
* Nattekat maakt zich klaar voor reis naar BoZ.
En daarna mag ik weer!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
doehoenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:51 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat gewoon even een zwarte hand plegen en die stok naar het oosten gooien...
Kun je dan niet even Alphen-Chaam doen, zodat die gemeente tenminste weggestreept kan worden?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
35 minuten maar, dan is geen enkel excuus terecht
Ik kan ook Kaag en Braassem voltooien.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Kun je dan niet even Alphen-Chaam doen, zodat die gemeente tenminste weggestreept kan worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |