De FOK!stok is een idee van harrie1SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vriest niet, maar winterbanden zijn in de stromende regen als het 3 graden is zeker in het voordeelquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:55 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Is dat zo?Ik wist niet eens dat het nu vroor
![]()
Je bedoeld dat winterbanden ook geen zin hebben? Hmmm... ja... volgens mij is geen enkele band bestand tegen ijs. Alleen bij sneeuw zijn ze nuttig
quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vriest niet, maar winterbanden zijn in de stromende regen als het 3 graden is zeker in het voordeel
Maar goed, in tegenstelling tot een niet nader te noemen iemand wist ik gelukkig wel mijn auto in het rechte spoor te houden (ook al was rechtdoor schieten niet enorm erg catestrofaal geweest, had me waarschijnlijk een paar velgen gekost)
Ik heb pas geleden winterbanden onder de auto laten plaatsen, maar heb nog niet zoveel ermee geredenquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vriest niet, maar winterbanden zijn in de stromende regen als het 3 graden is zeker in het voordeel
Maar goed, in tegenstelling tot een niet nader te noemen iemand wist ik gelukkig wel mijn auto in het rechte spoor te houden (ook al was rechtdoor schieten niet enorm erg catestrofaal geweest, had me waarschijnlijk een paar velgen gekost)
Ik vond het zonde van het geld. Nog steeds trouwens. Heb een heuse hagelstorm op een ongestrooide weg ook overleefd.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:59 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Ik heb pas geleden winterbanden onder de auto laten plaatsen, maar heb nog niet zoveel ermee gereden
En ik moet vanavond nog naar Den Haag met dit slechte weer
In Nederland een beetje wel...quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vond het zonde van het geld. Nog steeds trouwens. Heb een heuse hagelstorm op een ongestrooide weg ook overleefd.
Kletsen gaat harder dan stok verplaatsenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Vorig topic had maar 1 verplaatsing
Wiki's maar weer bijgewerkt
Niet zo gek als dat ding in rare uithoeken gelegd wordt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:09 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Kletsen gaat harder dan stok verplaatsen
Zeeuws-Vlaanderen!quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet zo gek als dat ding in rare uithoeken gelegd wordt.![]()
donders!quote:
valt totaal niet op in de natuurquote:
Roy ?quote:
Boeiend. Zolang ie maar niet schreeuwt om gevonden te worden is het prima. Donkerblauw trouwensquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:39 schreef just me het volgende:
[..]
valt totaal niet op in de natuur
[..]
Roy ?
Als er toch blauw in moet zitten: doe babyblauwquote:
Nee, gewoon donkerblauw.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:41 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Als er toch blauw in moet zitten: doe babyblauw
nee.. dan bekeerd de stok zich straks nogquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:39 schreef just me het volgende:
[..]
valt totaal niet op in de natuur
[..]
Roy ?
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nee.. dan bekeerd de stok zich straks nog
niet om te zeuren hoor, maar wat was er mis met de vorige kleur ?quote:
welke kleur is datquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:51 schreef just me het volgende:
[..]
niet om te zeuren hoor, maar wat was er mis met de vorige kleur ?
dat waren toch die camouflage kleuren ?quote:
Daar zit één grote plakkerige bende op. De opties zijn schuren of overplakken en in beide gevallen verdwijnt de bestaande kleur.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:51 schreef just me het volgende:
[..]
niet om te zeuren hoor, maar wat was er mis met de vorige kleur ?
oké, duidelijk, maar dan nog blauw.....quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar zit één grote plakkerige bende op. De opties zijn schuren of overplakken en in beide gevallen verdwijnt de bestaande kleur.
wil je dan? paarsch ?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:56 schreef just me het volgende:
[..]
oké, duidelijk, maar dan nog blauw.....
neon paarsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop