abonnement Unibet Coolblue
pi_159257675

quote:
Xbox One
De Xbox One is het nieuwe all-in-one entertainmentsysteem van Microsoft, de derde generatie Xbox en ditmaal wederom met indrukwekkende hardware. Het systeem is tot 10x sneller te zijn dan voorganger, de Xbox 360, en kan daarnaast op een ongekende manier detail weergeven.

Gaming staat nog steeds centraal bij de Xbox One en met een 8-core 64-bit processor, 8GB ram aan werkgeheugen en een snelle grafische chip van AMD is de komende generatie games mooier en levendiger dan ooit. Daarnaast beschikt het systeem verder over een Blu-Ray speler (waardoor games nu ook op (50GB) Blu-Ray discs zullen worden gezet) en Wi-Fi Direct. Andere feature is Miracast om snel het scherm van smartphone, tablet of pc te kunnen delen.

Games zullen te allen tijde een verplichte installatie nodig hebben op de interne harde schijf van maar liefst 500GB. Mocht deze vol raken, dan is er de mogelijk om een externe USB 3.0 schijf aan de Xbox One te koppelen voor extra opslagruimte. Ondertussen komen er ook bundels met grotere schijven. Tijdens de verplichte installatie is het mogelijk om vanaf een bepaald percentage te gamen, maar dit limiteert zich vaak tot een beperkt gedeelte van de game.

Naast de welbekende HDMI-uitgang, zit er dit maal ook een HDMI-ingang in. Hiermee kan een (HDMI) signaal worden doorgevoerd naar de TV, via de Xbox One. Het HDMI-signaal van je settopbox bijvoorbeeld, waarbij de Xbox One vervolgens een overlay kan tonen. In de VS wordt dit bijvoorbeeld gebruikt om meer informatie tonen over de American Football of Basketball-wedstrijd die je zit te kijken of kan toont een interactieve EPG (Elektronische Programma Gids) vanuit de Xbox One terwijl je televisie kijkt. Deze programmagids is ondertussen ook in Nederland te gebruiken voor selecte providers. Hoe gaaf is dat!


quote:
Windows 10
Gaming is nóg leuker geworden met Windows 10. Je bestaande games werken prima, maar je kunt nu ook gamen en contact houden met andere gamers op Xbox One en Windows 10-apparaten. Stream jouw Xbox One-games naar elke willekeurige Windows 10-computer in huis. Speel nieuwe games die speciaal zijn geoptimaliseerd voor Windows 10. En maak en deel moeiteloos gameclips van jouw meest indrukwekkende gamingmomenten met de ingebouwde Game DVR. Van de beste kleine games tot een hele nieuwe era voor pc-gaming: met Windows 10 kun je op eindeloos veel nieuwe manieren spelen.


quote:
Xbox Live - de beste gaming community ter wereld
Xbox Live heeft zich bewezen als de beste multiplayerservice met meer dan 10 jaar ervaring. Dankzij de maximumprestaties van ruim 300.000 servers garandeert Xbox Live next-gen gaming voor de miljoenen gamers overal ter wereld. Dankzij de kracht van onze servers en de kunstmatige intelligentie van onze cloud komen bij elke game epische multiplayerervaringen tot stand. En omdat elke game gehost wordt door servers, zou het probleem van hosts die in het voordeel zijn aanzienlijk verbeterd moeten worden.

Gamertags
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159258310
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 15:43 schreef hottentot het volgende:

[..]

Ah, je hebt duidelijk geen idee waar je het over hebt. Laat maar dan.

Ik kan vanaf mijn Zwitsers IP geen zooi downloaden of trailers/films kijken uit de US-store, dus zou ik mijn XboX verkeer achter een andere IP moeten zien te krijgen, nee lekker handig allemaal.
Toen ben ik gestopt met lezen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_159258347


Ook wel handig voor de mensen die streamen ^O^
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_159258374
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_159258437
Pierre

Misschien iets voor jou?

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_159261328
Titanfall :@
SOONY
  Eindredactie Games woensdag 20 januari 2016 @ 18:37:43 #7
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159261406
quote:
10s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:35 schreef DKUp het volgende:
Titanfall :@
Vet hè!

Sinds ik m'n EA Access-sub heb opgezegd mis ik die game ;(
En ja ik weet het, de ubermegaultradeluxe versie was een maand geleden voor 7 eu te krijgen maar ben 'm vergeten te kopen ;(
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_159261569
Stel prutsers hier dan , ik heb sinds de 360 al mijn console in het engels en nu met de one ook en koop alles in de US marketplace :')
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_159262344
quote:
2s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:37 schreef 2dope het volgende:

[..]

Vet hè!

Sinds ik m'n EA Access-sub heb opgezegd mis ik die game ;(
En ja ik weet het, de ubermegaultradeluxe versie was een maand geleden voor 7 eu te krijgen maar ben 'm vergeten te kopen ;(
Ik koop het spel waarschijnlijk, prima shooter _O_
SOONY
pi_159263987
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:43 schreef DJ_ het volgende:
Stel prutsers hier dan , ik heb sinds de 360 al mijn console in het engels en nu met de one ook en koop alles in de US marketplace :')
Ik wil dat ook. ;( Maar ik vind het gemak van een gekoppeld Paypal account een enorme pré. Meestal ben ik wat aan het zandduinen op de xbox en besluit ik, heel impulsief, wat te kopen. Zo heb ik gisteren ki s2 gekocht en eergisteren wat FH2 uitbreidingen. Dan betaal ik maar iets meer en kijk ik naar een Nederlandse menutaal.
pi_159264856
quote:
2s.gif Op woensdag 20 januari 2016 18:37 schreef 2dope het volgende:

[..]

Vet hè!

Sinds ik m'n EA Access-sub heb opgezegd mis ik die game ;(
En ja ik weet het, de ubermegaultradeluxe versie was een maand geleden voor 7 eu te krijgen maar ben 'm vergeten te kopen ;(
Titanfall slechts een paar keer gedaan maar het is wel echt een vette shooter. Gaaf concept en het voelt lekker aan. Staat of valt een beetje met de mensen die het spelen. In mijn vriendenlijst zijn er veel te weinig mensen die Titanfall, BF4 of Halo spelen... Zal die spellen ook niet zo snel alleen opstarten, terwijl ze toch een stuk meer bieden dan een spel als Fifa.
  Eindredactie Games woensdag 20 januari 2016 @ 20:44:48 #12
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159265335
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 20:31 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Titanfall slechts een paar keer gedaan maar het is wel echt een vette shooter. Gaaf concept en het voelt lekker aan. Staat of valt een beetje met de mensen die het spelen.
Yup. Heb hetzelfde met Evolve (come at me, haters) hoewel ik bij Titanfall die co-op defense mode (Attrition?) ook altijd wel tof vond ongeacht medespelers.

Laatste tijd ben ik weer aardig veel aan het local co-op'en, dat zijn ook echt allemaal games die ik waarschijnlijk nooit in m'n eentje zou spelen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_159265850
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 20:06 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik wil dat ook. ;( Maar ik vind het gemak van een gekoppeld Paypal account een enorme pré. Meestal ben ik wat aan het zandduinen op de xbox en besluit ik, heel impulsief, wat te kopen. Zo heb ik gisteren ki s2 gekocht en eergisteren wat FH2 uitbreidingen. Dan betaal ik maar iets meer en kijk ik naar een Nederlandse menutaal.
Ja dat is wel een Pre dat ben ik met je eens, maar ik heb standaard gewoon 20-30 dollar op mijn MS account staan. als ik dan wat wil kopen is het geen probleem.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_159283165
The Witcher 2: Assassins of Kings
Sam & Max Save the World
Aegis Wing
Counter-Strike: GO
Age of Booty
Space Giraffe
Soulcalibur
Skullgirls

Allemaal BC nu
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_159285232
Witcher 2 ook gratis in nl?
  Eindredactie Games donderdag 21 januari 2016 @ 18:48:13 #16
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_159287089
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 17:25 schreef Sjors_Peter het volgende:
Witcher 2 ook gratis in nl?
Nee, en het lukt mij ook niet om via mijn GB account hem te downloaden ;(
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 21 januari 2016 @ 19:40:55 #17
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_159288602
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 16:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pierre

Misschien iets voor jou?

Oei. Maar ik twijfel. Forza raak ik ook niet echt meer aan namelijk ;(
Half bezopen is weggegooid geld.
  donderdag 21 januari 2016 @ 19:47:33 #18
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_159288759
Assetto Corsa is baas _O_
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 21 januari 2016 @ 20:39:49 #20
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_159290336
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:47 schreef Rossdale het volgende:
Assetto Corsa is baas _O_
Dat wel. Maar ja, ik doe al echt niks meer met Forza 6. Wel jammer, was toch wel echt mijn game O+
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_159291847
quote:
4s.gif Op donderdag 21 januari 2016 18:48 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Nee, en het lukt mij ook niet om via mijn GB account hem te downloaden ;(
Meer mensen die zelf in uk zitten ook last van ja. Wel weer kansloos dat maar voor aantal regio's is weer n dikke fy naar de rest.. :{w
  Eindredactie Games donderdag 21 januari 2016 @ 21:24:21 #22
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_159291890
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 21:23 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

Meer mensen die zelf in uk zitten ook last van ja. Wel weer kansloos dat maar voor aantal regio's is weer n dikke fy naar de rest.. :{w
het is mij net gelukt :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games donderdag 21 januari 2016 @ 21:24:49 #23
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_159291914
en net The Division gekocht.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_159292565
Vandaag m'n live account maar UK gezet. Was het al beu met die Nederlandse interface en dat spellen als Beyond Good & Evil volledig Nederlandstalig zijn, en dan nu dat gedoe met dat de Witcher 2 niet voor Nederlanders is ...

Witcher 2 kopen is me inmiddels wel gelukt trouwens
pi_159293049
Iemand een linkje hoe je m naar uk zet?
  Eindredactie Games donderdag 21 januari 2016 @ 22:00:32 #26
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159293459
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 21:51 schreef Sjors_Peter het volgende:
Iemand een linkje hoe je m naar uk zet?
instellingen>systeem>taal/locatie
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_159293548
quote:
2s.gif Op donderdag 21 januari 2016 22:00 schreef 2dope het volgende:

[..]

instellingen>systeem>taal/locatie
Geen proxy/vpn nodig of iets? Alst zo makkelijk is waarom zou niet iedereen 't doen?
  Eindredactie Games donderdag 21 januari 2016 @ 22:06:56 #28
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159293717
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 22:02 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

Geen proxy/vpn nodig of iets? Alst zo makkelijk is waarom zou niet iedereen 't doen?
Euh? Taal en locatie is gewoon een systeeminstelling.
Of heb je het over iets anders?

Het komt ook regelmatig voor dat bijv. bèta's (nog) niet werken i.v.m. tijdszone. Als je dan switcht kun je gewoon spelen, zoals bij Battlefront het geval was.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_159295553
quote:
2s.gif Op donderdag 21 januari 2016 22:06 schreef 2dope het volgende:

[..]

Euh? Taal en locatie is gewoon een systeeminstelling.
Of heb je het over iets anders?

Het komt ook regelmatig voor dat bijv. bèta's (nog) niet werken i.v.m. tijdszone. Als je dan switcht kun je gewoon spelen, zoals bij Battlefront het geval was.
Ik hoor steeds dat paypal/credit card bijv niet meer zou werken als je locatie veranderd. Maar als dat wel werkt dan lijkt me er bijna geen reden om de taal/regio niet op uk te hebben of steeds te switchen of mis ik nu iets?
pi_159296083
Moest m'n creditcardgegevens wel opnieuw instellen, maar m'n goldlidmaatschap ging wel gewoon mee. Als billingadres heb ik het adres van een hostel in londen gekozen. Verder zie ik nog niet echt de nadelen... ja, dat de prijzen in ponden zijn, maar ik koop toch niets.
pi_159296271
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 23:21 schreef Young_David het volgende:
Moest m'n creditcardgegevens wel opnieuw instellen, maar m'n goldlidmaatschap ging wel gewoon mee. Als billingadres heb ik het adres van een hostel in londen gekozen. Verder zie ik nog niet echt de nadelen... ja, dat de prijzen in ponden zijn, maar ik koop toch niets.
Oke thx
pi_159297585
Is me gelukt met een nederlandse account :) De normale link naar The witcher 2 werkt niet maar deze wel http://marketplace.xbox.c(...)00-9115-d8024e4d0855
  vrijdag 22 januari 2016 @ 08:21:00 #33
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_159299559
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 16:03 schreef Nick-GizMo het volgende:

The Witcher 2: Assassins of Kings
Sam & Max Save the World
Aegis Wing
Counter-Strike: GO
Age of Booty
Space Giraffe
Soulcalibur
Skullgirls

Allemaal BC nu
Ik wacht even op Bioshock, Arkham City en nog een handje klassiekers...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 22 januari 2016 @ 14:29:43 #34
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_159305593
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 20:39 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Dat wel. Maar ja, ik doe al echt niks meer met Forza 6. Wel jammer, was toch wel echt mijn game O+
Ook dieptriest natuurlijk, zo'n Forza 6 is net uit, ontzettend veel content, en nu al mensen erop uitgekeken....

Ik ben benieuwd of ze nog wat leuke banen gaan toevoegen om op die manier hun spelers vast te houden...
  vrijdag 22 januari 2016 @ 14:38:13 #35
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_159305755
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 14:29 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ook dieptriest natuurlijk, zo'n Forza 6 is net uit, ontzettend veel content, en nu al mensen erop uitgekeken....

Ik ben benieuwd of ze nog wat leuke banen gaan toevoegen om op die manier hun spelers vast te houden...
Ik vraag me af of dat aan het spel ligt of aan mij, en ik neig naar het laatste. Ik spendeer sowieso de laatste twee jaar veel minder tijd aan de Xbox. In Forza 4 wilde ik echt elke baan hebben gereden, elke auto verzamelen, elke auto tunen. Meer dan 1000 uur in die game gestopt uiteindelijk, hell, als ik wilde ontspannen ging ik gewoon even 30 ronden Suzuka rijden met verschillende wagens :P

In Forza 6 was ik klaar met de singleplayer, en toen had ik zelf ook iets van: "Mweh", ik heb geen zin meer om alles nog 100 keer te doen terwijl ik dat eerder wel had. De game laat het prima toe, ook nog op een leuke manier, maar het trekt me zelf gewoon niet meer.
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_159306676
Vind forza 6 ook niet echt heel spannend. Alleen voor multiplayer of online wil ik t wel nog eens spelen.
pi_159308949
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 14:38 schreef PierreTT het volgende:
ik klaar met de singleplayer, en toen had ik zelf ook iets van: "Mweh", ik heb geen zin meer om alles nog 100 keer te doen terwijl ik dat eerder wel had. De game laat het prima toe, ook nog op een leuke manier
Forza leidt een beetje aan het CoD syndroom. Ik heb het wel gezien. Forza 6 is niet veel anders dan Forza 3/4/5, heb hem daarom ook niet gekocht. De demo was ook verschrikkelijk, dat spel is niet voor mensen met een stuurtje gemaakt. Prima arcade racer maar te veel van hetzelfde.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 17:55:36 #38
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_159310102
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 15:26 schreef Sjors_Peter het volgende:
Vind forza 6 ook niet echt heel spannend. Alleen voor multiplayer of online wil ik t wel nog eens spelen.
Grappig, de multiplayer interesseert me dan weer echt helemaal niks bij Forza. Is alleen maar frustrerend vanwege al die idioten :P
Half bezopen is weggegooid geld.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 17:58:32 #39
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_159310158
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 14:38 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ik vraag me af of dat aan het spel ligt of aan mij, en ik neig naar het laatste. Ik spendeer sowieso de laatste twee jaar veel minder tijd aan de Xbox. In Forza 4 wilde ik echt elke baan hebben gereden, elke auto verzamelen, elke auto tunen. Meer dan 1000 uur in die game gestopt uiteindelijk, hell, als ik wilde ontspannen ging ik gewoon even 30 ronden Suzuka rijden met verschillende wagens :P

In Forza 6 was ik klaar met de singleplayer, en toen had ik zelf ook iets van: "Mweh", ik heb geen zin meer om alles nog 100 keer te doen terwijl ik dat eerder wel had. De game laat het prima toe, ook nog op een leuke manier, maar het trekt me zelf gewoon niet meer.
Met Forza had ik vaak het 'probleem' dat ik het racen zelf, oftewel de gameplay, niet echt boeiend vond, en ik vind het dus ook meer een 'verzamel-game' waar je jezelf door de career--mode heen grind, om van alleste unlocken en sparen, ipv dat je het echt speelt omdat het zo'n lekkere racer is...

Het racen zelf boeide me dus vaak niet echt. Als je al een lastige race tegenkomt, die spannend is, dan kon je vaak met een upgrade of whatever even je wagen beter maken en alsnog makkelijk wegrijden bij de concurrentie, en met die Rewind-functie is natuurlijk sowieso elk gevoel van spanning wel redelijk verdwenen.

Bij rally-games, en momenteel bij Driveclub, vind ik echt de gameplay zelf leuk, dus ik vind het heerlijk om gewoon die races te doen, die time-trials te doen, etc etc. Je speelt dan meer tegen jezelf, tegen tijden, tegen de tracks, etc etc.

Sowieso ben ik redelijk uitgekeken op al die realistische tracks die we al tientallen keren tegen zijn gekomen in verschillende race-games. Dan geef ik zeer sterk de voorkeur aan de fictieve tracks in Driveclub, die in ieder geval gebouwd zijn om leuk te blijven...

Neemt trouwens niet weg dat zodra ze die gigantische Japanese berg in Forza 6 toevoegen, ik meteen weer interesse in die game heb, want dat vond ik heerlijk in Forza 3, gewoon 20+ km lekker door die Japanse natuur cruisen, en daarna chill de replay bekijken.

De beste tracks in Forza zijn trouwens ook de fictieve tracks, IMHO.
pi_159310660
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 17:55 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Grappig, de multiplayer interesseert me dan weer echt helemaal niks bij Forza. Is alleen maar frustrerend vanwege al die idioten :P
Alleen die eerste 10 seconden altijd last van ja haha _O-
pi_159337082
:')

Al mijn fh2 data kwijt. Weet niet wat er precies is gebeurd maar al mijn credits en auto's weg. Kutzooi. Baal hier wel van.
pi_159342063
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 20:21 schreef Lange_Lans het volgende:
:')

Al mijn fh2 data kwijt. Weet niet wat er precies is gebeurd maar al mijn credits en auto's weg. Kutzooi. Baal hier wel van.
Whut?! Savegames zitten ook in de cloud toch? Wat bizar!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  zondag 24 januari 2016 @ 07:46:50 #43
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_159349723
Over race games gesproken, wat is de kans op een PGR5? Kan me herinneren ooit eens iets vaags er over gelezen te hebben? Vermaakte ik me altijd veel meer mee dan Forza tbh. Vooral PGR2 _O_
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_159349802
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 22:11 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Whut?! Savegames zitten ook in de cloud toch? Wat bizar!
Daar is iets misgegaan in het syncen. Level 75, 5 miljoen credits en voor 15 miljoen aan car value weg. ;(
  zondag 24 januari 2016 @ 11:01:56 #45
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_159350875
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 08:35 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Daar is iets misgegaan in het syncen. Level 75, 5 miljoen credits en voor 15 miljoen aan car value weg. ;(
Mailen naar Turn 10/Microsoft?
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_159350893
Mensen die dadelijk ook Rocket League gaan spelen op de X1?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 24 januari 2016 @ 11:43:17 #47
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_159351508
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 11:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mensen die dadelijk ook Rocket League gaan spelen op de X1?
Doen! Erg toffe game, ik kan er zelf geen reet van maar het is dikke pret
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_159353387
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 11:43 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Doen! Erg toffe game, ik kan er zelf geen reet van maar het is dikke pret
Ja heb hem ook op Steam. Is wel geinig spel om met iedereen te spelen ;)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_159353561
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 11:01 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Mailen naar Turn 10/Microsoft?
Tja. Ik ben opnieuw begonnen. _O-
pi_159354956
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:07 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Tja. Ik ben opnieuw begonnen. _O-
Toch netjes, ik had hem waarschijnlijk verwijderd _O-
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 24 januari 2016 @ 14:16:05 #51
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_159355696
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:07 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Tja. Ik ben opnieuw begonnen. _O-
Ach, heb je weer wat te doen :P
Half bezopen is weggegooid geld.
  zondag 24 januari 2016 @ 14:18:57 #52
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_159355790
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 11:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mensen die dadelijk ook Rocket League gaan spelen op de X1?
Yep! Exacte releasedatum is nog niet bekend toch?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 24 januari 2016 @ 14:23:47 #53
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_159355967
Ik heb hem al op de PS4. Zolang Microsoft het niet als gratis gold game aanbiedt ga ik het zeker niet halen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_159373438
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 14:18 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Yep! Exacte releasedatum is nog niet bekend toch?
Nope, alleen Feb
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_159380345
Is die horizon 2 multiplayer nou echt helemaal verneukt of snap ik het gewoon niet?

Ik wil de hele avond King of Infected spelen.... Met horizon 1 kon ik daar gewoon op zoeken... hoe werkt dat nu?
pi_159395563
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 14:16 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ach, heb je weer wat te doen :P
Als goedmakertje Forza 6 gekocht. :P
pi_159401159
Over racegames gesproken, Dirt Rally ziet er veelbelovend uit. Ze hebben afscheid genomen van al die over de top Ken Block shit en zijn teruggegaan naar de basis. Xbox release in april geloof ik. Trackmania Turbo lijkt me ook tof.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_159401531
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 09:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Over racegames gesproken, Dirt Rally ziet er veelbelovend uit. Ze hebben afscheid genomen van al die over de top Ken Block shit en zijn teruggegaan naar de basis. Xbox release in april geloof ik. Trackmania Turbo lijkt me ook tof.
Dat Ken Block gehannes vond ik echt kut.
pi_159413231
Eerst in The Division alpha, nu een key voor de beta ontvangen. 28 - 31 januari. Die alpha viel ook al zo raar, die was geloof ik zondagochtend al verlopen, alsof ze willen dat je 't niet kunt spelen op dagen dat je ook echt tijd hebt.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Eindredactie Games dinsdag 26 januari 2016 @ 18:18:25 #60
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159413730
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 09:42 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dat Ken Block gehannes vond ik echt kut.
Die Ken Block kan me gestolen worden, maar ik vond de Gymkhana's in DiRT 2 en 3 daadwerkelijk tof. Beetje om hijskranen heen donuttten enzo. Volgens mij ben ik de enige :P
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 18:35:39 #61
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_159414139
Gymkhana events sloopten die hele games :'(
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_159414278
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:56 schreef OMG het volgende:
Eerst in The Division alpha, nu een key voor de beta ontvangen. 28 - 31 januari. Die alpha viel ook al zo raar, die was geloof ik zondagochtend al verlopen, alsof ze willen dat je 't niet kunt spelen op dagen dat je ook echt tijd hebt.
Slim loadbalancing door de data zo te kiezen. Doordeweek weinig spelers dus kun je kijken hoe de servers zich houden om het vervolgens op te bouwen richting het weekend als iedereen tijd heeft.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Eindredactie Games dinsdag 26 januari 2016 @ 18:51:54 #63
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159414487
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 18:35 schreef Rossdale het volgende:
Gymkhana events sloopten die hele games :'(
Nietes.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_159414547
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 18:42 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Slim loadbalancing door de data zo te kiezen. Doordeweek weinig spelers dus kun je kijken hoe de servers zich houden om het vervolgens op te bouwen richting het weekend als iedereen tijd heeft.
Da's waar. Hopelijk dat het dan het hele weekend is, want de alpha ging dicht om 9 uur 's ochtends op een zaterdag. :P.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 27 januari 2016 @ 03:13:56 #65
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_159429336
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 09:42 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dat Ken Block gehannes vond ik echt kut.
Same here. Sowieso die hele focus op al die Xtreme shit en andere crap die geen reet met rally-racing te maken hadden was bagger, en de rally-stages waren wél tof, maar de meeste waren echt veels te kort (helaas), dus uiteindelijk zat er veels te weinig rally in die games.

Daarnaast vond ik Dirt 2 veel toffer dan Dirt 3, want mooiere stages (China, Malaysia), en de gameplay voelde lekkerder aan dan in 3. Tenslotte had Dirt 3, net als GRIOD2 trouwens, een lelijke filter over de graphics heen.

Beste rally-game ooit blijft trouwens Rallisport Challenge 2. Hopelijk gaat Dirt Rally daar straks eindelijk overheen.
  woensdag 27 januari 2016 @ 08:10:41 #66
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_159430080
Nieuwe Tomb Raider dlc is beschikbaar.. vanavond even checken
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  Eindredactie Games woensdag 27 januari 2016 @ 08:53:32 #67
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159430422
http://www.gamespot.com/a(...)wn-off/1100-6434198/

Wauw, we kunnen straks pins heen en weer schuiven. Iets waar ik toch zo jaren van heb gedroomd.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_159430859
quote:
99s.gif Op woensdag 27 januari 2016 03:13 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Same here. Sowieso die hele focus op al die Xtreme shit en andere crap die geen reet met rally-racing te maken hadden was bagger, en de rally-stages waren wél tof, maar de meeste waren echt veels te kort (helaas), dus uiteindelijk zat er veels te weinig rally in die games.

Daarnaast vond ik Dirt 2 veel toffer dan Dirt 3, want mooiere stages (China, Malaysia), en de gameplay voelde lekkerder aan dan in 3. Tenslotte had Dirt 3, net als GRIOD2 trouwens, een lelijke filter over de graphics heen.

Beste rally-game ooit blijft trouwens Rallisport Challenge 2. Hopelijk gaat Dirt Rally daar straks eindelijk overheen.
Richard Burns Rally was die console generatie ook erg goed. Ik had niet gedacht dat Codemasters nog in staat was om een game als Dirt Rally af te leveren want de afgelopen jaren hebben ze alleen maar beroerde arcade racers gemaakt. Hopelijk wordt deze game een commercieel succes voor hun zodat ze op deze weg door blijven gaan ipv dat ze weer met Ken Block gimmicks aankomen in een wanhopige poging om sales te genereren. Dirt Rally iig een day one purchase voor mij.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  woensdag 27 januari 2016 @ 09:36:22 #69
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_159430937
quote:
2s.gif Op woensdag 27 januari 2016 08:53 schreef 2dope het volgende:
http://www.gamespot.com/a(...)wn-off/1100-6434198/

Wauw, we kunnen straks pins heen en weer schuiven. Iets waar ik toch zo jaren van heb gedroomd.
next gen is here! *O*
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_159440146
Heeft er iemand toevallig nog een beta code over voor de Division Beta? Mocht je er een over hebben zou ik het erg waarderen als je me deze kan DM'en :P
pi_159441670
Vast nog wel een code over morgen

maar doe de singapore trick maar, dan heb je geen code nodig
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 27 januari 2016 @ 16:44:30 #72
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_159441748
De nieuwe UI is op de snelheid na, lelijk en chaotisch. Belachelijk veel pagina's waar je niks aan hebt. Was er maar een optie om de keuze te maken tussen de lay-out stijlen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_159441812
Heb je het nou over FOK!?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 27 januari 2016 @ 16:48:24 #74
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_159441832
Het over FOK hebben in een Xbox topic :').
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_159442167
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 15:47 schreef Zolder het volgende:
Heeft er iemand toevallig nog een beta code over voor de Division Beta? Mocht je er een over hebben zou ik het erg waarderen als je me deze kan DM'en :P
Ik kijk zo voor je mag volgensmij vrienden keys sturen. Had je mij op xbl?
pi_159442400
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vast nog wel een code over morgen

maar doe de singapore trick maar, dan heb je geen code nodig
Wat is de singapore trick ? :@
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_159442524
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 17:07 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Wat is de singapore trick ? :@
Lijkt het al niet meer te doen? http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1175255
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_159442592
quote:
13s.gif Op woensdag 27 januari 2016 17:11 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Lijkt het al niet meer te doen? http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1175255
Awe ;(
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  Redactie Games donderdag 28 januari 2016 @ 11:52:27 #79
206706 crew  Racerblade
pi_159462011
Nog niet hier bekend?

pi_159463212
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 11:52 schreef Racerblade het volgende:
Nog niet hier bekend?

[ afbeelding ]
Meh
  Eindredactie Games donderdag 28 januari 2016 @ 17:38:52 #81
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159470504
Iemand al aan het The Division'en? Installatie op 10% hier.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_159470578
Vanavond eens kijken. Gisteravond de download aangezet, maar toen even TV gekeken en Fallout gespeeld. Zal 's nachts wel ergens klaar zijn geweest met downloaden.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_159470785
quote:
2s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:38 schreef 2dope het volgende:
Iemand al aan het The Division'en? Installatie op 10% hier.
Eerste missie doorgespeeld nu wat door de stad aan het banjeren.
Loopt soepel en speelt lekker weg. Ben alleen geen fan van de Inventory. Moelijk te zien wat je nu gebruikt en wat niet en (misschien alleen in de beta) de gear die je equipped hebt zie je niet op je character terug...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Eindredactie Games donderdag 28 januari 2016 @ 17:57:01 #84
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159470859
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:43 schreef OMG het volgende:
Vanavond eens kijken. Gisteravond de download aangezet, maar toen even TV gekeken en Fallout gespeeld. Zal 's nachts wel ergens klaar zijn geweest met downloaden.
Gaat redelijk rap hier. Zit nu op 60%.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:53 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Eerste missie doorgespeeld nu wat door de stad aan het banjeren.
Loopt soepel en speelt lekker weg. Ben alleen geen fan van de Inventory. Moelijk te zien wat je nu gebruikt en wat niet en (misschien alleen in de beta) de gear die je equipped hebt zie je niet op je character terug...
Ok dat klinkt vrij lame inderdaad. Bedoel je dingen als weapon models/armor enzo?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_159470952
quote:
2s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:57 schreef 2dope het volgende:

Ok dat klinkt vrij lame inderdaad. Bedoel je dingen als weapon models/armor enzo?
Yup, bijv. nieuwe holster / kneepads en nog wat anders gevonden maar zag geen verschil bij equippen.
Nogmaals; weet niet of dat aan de beta ligt. Customization van je character staat ook uit bijv.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Redactie Games donderdag 28 januari 2016 @ 19:08:41 #86
175011 SolidDS
Nice.
pi_159472592
Straks ook The Division checken.
Follow me on Twitter: Ronald_Alubalu - Xbox Live: Cypherius NL - Twitch: RonaldAlubalu
  Eindredactie Games donderdag 28 januari 2016 @ 19:13:37 #87
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159472688
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 18:00 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Yup, bijv. nieuwe holster / kneepads en nog wat anders gevonden maar zag geen verschil bij equippen.
Nogmaals; weet niet of dat aan de beta ligt. Customization van je character staat ook uit bijv.
Hmkay, ik heb tot nu toe alleen nog maar een vercrackte parka en een oesjanka gevonden :P
Die zijn iig wel zichtbaar als ik ze equip.

Dat automatische cover-to-cover op grote afstand vind ik een beetje vaag. Het werkt best aardig maar ik doe 't liever zelf denk ik (Gears of War-stijl). Ook die in-your-face HUD hoeft niet per se van mij.

NYC ziet er dope uit in ieder geval en besturing is goed.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_159473281
quote:
2s.gif Op donderdag 28 januari 2016 19:13 schreef 2dope het volgende:

[..]

Hmkay, ik heb tot nu toe alleen nog maar een vercrackte parka en een oesjanka gevonden :P
Die zijn iig wel zichtbaar als ik ze equip.
M'n rusissche muts zie ik idd wel, maar dat valt onder 'appearance'.
Was me niet helemaal duidelijk dat er een zwaar onderscheid tussen gear en cosmetics is :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_159475672
Als er iemand nog een beta key wil voor de division kan die hier terecht:

https://contests.nvidia.com/en-gb/the-division-beta-key-giveaway

je kan zelf kiezen welk platform je op wil spelen, xbox/pc/ps4

Oh je kan die code die je van Nvidia krijgt gewoon nog een keer gebruiken, en hem ook voor een ander platform aanvragen :D

[ Bericht 25% gewijzigd door DJ_ op 28-01-2016 22:07:54 ]
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  Redactie Games vrijdag 29 januari 2016 @ 08:30:24 #90
175011 SolidDS
Nice.
pi_159485103
Ik moet wel echt wennen aan dat coversysteem. Jammer dat je niet snel naar links of rechts kunt springen en draaien zoals bij Gears. Nu moet je eerst de camera draaien zodat er bij het muurtje naast je de A verschijnt en A 2 seconden ingedrukt houden. Zwaar irritant met die granaten die je steeds om je oren krijgt.

Ook dat er geen Melee en fatsoenlijke Stealth is jammer

[ Bericht 9% gewijzigd door SolidDS op 29-01-2016 09:09:48 ]
Follow me on Twitter: Ronald_Alubalu - Xbox Live: Cypherius NL - Twitch: RonaldAlubalu
  Eindredactie Games vrijdag 29 januari 2016 @ 09:18:25 #91
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159485633
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 08:30 schreef SolidDS het volgende:
Ik moet wel echt wennen aan dat coversysteem. Jammer dat je niet snel naar links of rechts kunt springen en draaien zoals bij Gears. Nu moet je eerst de camera draaien zodat er bij het muurtje naast je de A verschijnt en A 2 seconden ingedrukt houden. Zwaar irritant met die granaten die je steeds om je oren krijgt.

Ook dat er geen Melee en fatsoenlijke Stealth is jammer
Coversysteem is wennen idd. Toch kan ik er inmiddels wel aardig mee overweg. Ik had ook het idee dat je sneller sprint wanneer je cover naar cover gaat, dan wanneer je 'gewoon' sprint. Tegen granaten werkt die dodge-sprong (dubbel A) wel goed.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Redactie Games vrijdag 29 januari 2016 @ 09:57:48 #92
175011 SolidDS
Nice.
pi_159486310
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 09:18 schreef 2dope het volgende:

[..]

Coversysteem is wennen idd. Toch kan ik er inmiddels wel aardig mee overweg. Ik had ook het idee dat je sneller sprint wanneer je cover naar cover gaat, dan wanneer je 'gewoon' sprint. Tegen granaten werkt die dodge-sprong (dubbel A) wel goed.
Ja die doge werkt wel maar door iedere keer je camera toe moeten richten op je cover point werkt vertragend en kan je toch onnodige hits opleveren. Zeker in Madison Square op d etribunes is dat irritant
Follow me on Twitter: Ronald_Alubalu - Xbox Live: Cypherius NL - Twitch: RonaldAlubalu
  vrijdag 29 januari 2016 @ 09:59:59 #93
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_159486364
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 09:57 schreef SolidDS het volgende:

[..]

Ja die doge werkt wel maar door iedere keer je camera toe moeten richten op je cover point werkt vertragend en kan je toch onnodige hits opleveren. Zeker in Madison Square op d etribunes is dat irritant
_O_
Please sir. When moon? When Mustang?
  Eindredactie Games vrijdag 29 januari 2016 @ 10:05:13 #94
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159486472
quote:
3s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 09:59 schreef Rossdale het volgende:

[..]

_O_
:D er zitten best veel doges in de game.
Schrok me de tyfus toen opeens een roedel van die krengen tegen me begon te blaffen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 10:14:53 #95
8781 crew  Frutsel
pi_159486607
Haalt iemand wel eens wat van deze site?
http://www.mmoga.com/Xbox-Live/Xbox-One-Game-Keys/

BTW: is Witcher 2 nu gratis tot 5 feb? Of is dat alleen voor de 360?

[ Bericht 17% gewijzigd door Frutsel op 29-01-2016 10:23:57 ]
  Redactie Games vrijdag 29 januari 2016 @ 10:16:55 #96
175011 SolidDS
Nice.
pi_159486644
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 10:05 schreef 2dope het volgende:

[..]

:D er zitten best veel doges in de game.
Schrok me de tyfus toen opeens een roedel van die krengen tegen me begon te blaffen.
Grrrrrrrrom.
Follow me on Twitter: Ronald_Alubalu - Xbox Live: Cypherius NL - Twitch: RonaldAlubalu
  vrijdag 29 januari 2016 @ 10:44:17 #97
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_159487216
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 10:05 schreef 2dope het volgende:

[..]

:D er zitten best veel doges in de game.
Schrok me de tyfus toen opeens een roedel van die krengen tegen me begon te blaffen.
Such beta
Many pewpew
So graphics
Very wow
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_159487617
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 10:14 schreef Frutsel het volgende:
Haalt iemand wel eens wat van deze site?
http://www.mmoga.com/Xbox-Live/Xbox-One-Game-Keys/

BTW: is Witcher 2 nu gratis tot 5 feb? Of is dat alleen voor de 360?

Gratis voor 360 maar bc op xbox one. Je hebt volgensmij wel een 360 of cc/paypal nodig om de aankoop te doen.
  Redactie Games vrijdag 29 januari 2016 @ 12:03:10 #99
206706 crew  Racerblade
pi_159489095
Preview Members hebben nu een update met de achievement leaderboard. *O*

#17 -O-

[ Bericht 25% gewijzigd door Racerblade op 29-01-2016 12:17:48 ]
pi_159489818
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:53 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Eerste missie doorgespeeld nu wat door de stad aan het banjeren.
Loopt soepel en speelt lekker weg. Ben alleen geen fan van de Inventory. Moelijk te zien wat je nu gebruikt en wat niet en (misschien alleen in de beta) de gear die je equipped hebt zie je niet op je character terug...
Volgens mij wel? Tenminste dat idee kreeg ik
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Moderator zaterdag 30 januari 2016 @ 12:11:44 #101
8781 crew  Frutsel
pi_159514431
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 11:02 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

Gratis voor 360 maar bc op xbox one. Je hebt volgensmij wel een 360 of cc/paypal nodig om de aankoop te doen.
Ok thx... ik heb ook nog een 360 maar geen idee of ik daar met hetzelfde live account op kan :@
  zaterdag 30 januari 2016 @ 13:13:45 #102
194233 Friday12
Originele kloon
pi_159515542
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 12:11 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ok thx... ik heb ook nog een 360 maar geen idee of ik daar met hetzelfde live account op kan :@
Koop het via de markeplace.. Is sneller:P
  Eindredactie Games zondag 31 januari 2016 @ 22:07:00 #103
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_159555775
Iemand die al Witcher 2 speet op de Xbox One? Ik zie hem niet tussen mijn download staan, terwijl ik hem toch gekocht heb ;(
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_159556357
quote:
4s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:07 schreef donald_dick het volgende:
Iemand die al Witcher 2 speet op de Xbox One? Ik zie hem niet tussen mijn download staan, terwijl ik hem toch gekocht heb ;(
Ik moest mn Xbox locatie weet in NL zetten. Toen kwam hij er te staan.
Ja, hoi!
  Eindredactie Games dinsdag 2 februari 2016 @ 21:09:30 #105
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159606738
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_159606902
Oeh, star wars. Nice!
  Eindredactie Games dinsdag 2 februari 2016 @ 21:38:49 #107
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159608010
Ik wil eigenlijk Ryse altijd nog ff proberen. Die is als launch title altijd duur gebleven.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Redactie Games woensdag 3 februari 2016 @ 11:00:56 #108
206706 crew  Racerblade
pi_159617166
Instant Indie Collection Vol. 1 is natuurlijk de beste deal uit dat rijtje.

Thomas Was Alone _O_ The Swapper _O_

Als je die twee nog niet hebt en je hebt geen natuurlijke aversie richting indiegames, meteen doen! ^O^
pi_159645438
Zit te twijfelen tussen Star wars of BF4 Premium om te kopen als deal.

Iemand die beide spellen heeft en kan aangegeven welke hij nu toch het meeste speelt?
Je vader
pi_159650533
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 10:55 schreef Blijepeen het volgende:
Zit te twijfelen tussen Star wars of BF4 Premium om te kopen als deal.

Iemand die beide spellen heeft en kan aangegeven welke hij nu toch het meeste speelt?
Ik heb bf4 speel m nooit.
pi_159654081
Weet iemand of je ook extra korting krijgt bij de Gold deal als je EA abbo hebt?
Kan anders 1 maand nemen en kan ik 10 uur Star wars proberen en dan pas kopen met eventueel extra korting.
Je vader
  Eindredactie Games donderdag 4 februari 2016 @ 16:23:37 #112
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159654295
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 16:16 schreef Blijepeen het volgende:
Weet iemand of je ook extra korting krijgt bij de Gold deal als je EA abbo hebt?
Kan anders 1 maand nemen en kan ik 10 uur Star wars proberen en dan pas kopen met eventueel extra korting.
Voor zover ik weet is de EA publisher sale gewoon onderdeel van Deals with Gold, anders zou Larry Hryb dat wel vermelden lijkt me. Sowieso denk ik niet dat ze nóg meer korting gaan geven, 50% op een 3 maand-oude game is al best schappelijk :P

http://majornelson.com/20(...)e-ea-publisher-sale/
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_159656103
quote:
2s.gif Op donderdag 4 februari 2016 16:23 schreef 2dope het volgende:
50% op een 3 maand-oude game is al best schappelijk :P
Schappelijk? Ik vind dat soort acties altijd erg beledigend voor de mensen die je game vanaf dag 1 kopen of zelfs pre-orderen (oftewel, je meest trouwe achterban). Maar ja, dat zal EA een worst wezen.
pi_159656190
Beledigend? Zo werkt het al tijden. 9 van de 10 games ligt ergens een paar maanden na de release al voor goedkoper in de winkel / op Amazon / whatever. Het zijn slechts de GTA 5s en Skyrims van de wereld die 1+ jaar full price blijven.

Ik weet dat ik de meeste games goedkoper kan krijgen als ik even wacht, maar de helft van de tijd doe ik het liefst lekker hard aan de hype mee en smijt m'n geld er tegenaan.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Eindredactie Games donderdag 4 februari 2016 @ 17:43:59 #116
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159656208
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 17:39 schreef Young_David het volgende:

[..]

Schappelijk? Ik vind dat soort acties altijd erg beledigend voor de mensen die je game vanaf dag 1 kopen of zelfs pre-orderen (oftewel, je meest trouwe achterban). Maar ja, dat zal EA een worst wezen.
Dat maakt de korting op zichzelf niet minder schappelijk.
Het zal EA inderdaad een worst wezen, want mensen kopen hun games toch wel.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 4 februari 2016 @ 17:44:09 #117
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_159656213
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 10:55 schreef Blijepeen het volgende:
Zit te twijfelen tussen Star wars of BF4 Premium om te kopen als deal.

Iemand die beide spellen heeft en kan aangegeven welke hij nu toch het meeste speelt?
BF4 wordt nog erg veel gespeeld, en die zal inclusief alle DLC ook veel goedkoper zijn dan Battlefront, dus als ik jou was, zou ik gewoon lekker voor het prima BF4 gaan.

Veel mensen vinden Battlefront trouwens ook iets te 'simpel' en zijn daarom na een paar weken weer terug gegaan richting BF4, net als eerder trouwens al met Hardline gebeurde...

BF4 is gewoon de beste shooter op current-gen, dus daar heb je absoluut geen miskoop aan, en je kunt Battlefront over een poosje altijd nog aanschaffen, wanneer hij NOG goedkoper is...
  donderdag 4 februari 2016 @ 17:47:24 #118
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_159656278
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 17:39 schreef Young_David het volgende:

[..]

Schappelijk? Ik vind dat soort acties altijd erg beledigend voor de mensen die je game vanaf dag 1 kopen of zelfs pre-orderen (oftewel, je meest trouwe achterban). Maar ja, dat zal EA een worst wezen.
Ik begrijp je punt, en persoonlijk zie ik ook liever dat een game langer full price blijft maar dat de DLC dan steeds gratis aangevuld wordt, want dat lijkt me voor iedereen leuker, en geeft ook veel meer incentive om zo'n game dag 1 te kopen...

... maar EA kiest voor een dure game releasen, EN dure Season Pass, en dan moeten ze eigenlijk wel redelijk snel die base-game afprijzen om ervoor te zorgen dat het Online druk blijft in die game, ipv dat het straks te leeg wordt en iedereen afhaakt, en dus EN die base-game niet meer koopt, EN de DLC niet meer koopt, omdat de servers toch leeg zijn...

Dus voor de mensen die het dag 1 hebben gekocht is het in ieder geval positief dat er door dit soort aanbiedingen weer nieuw 'fresh meat' die game koopt spelen, ipv dat je straks met half-lege servers zit...
  Eindredactie Games donderdag 4 februari 2016 @ 17:47:45 #119
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159656288
quote:
99s.gif Op donderdag 4 februari 2016 17:44 schreef Yi-Long het volgende:
BF4 is gewoon de beste shooter op current-gen, dus daar heb je absoluut geen miskoop aan, en je kunt Battlefront over een poosje altijd nog aanschaffen, wanneer hij NOG goedkoper is...
Dat, en waarschijnlijk komt 'ie ook wel in de EA hub over een klein half jaar.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Redactie Games vrijdag 5 februari 2016 @ 12:54:29 #120
206706 crew  Racerblade
pi_159677435
Er wordt nu serieus geklaagd dat de kortingen te hoog zijn? Het is altijd wel wat. :') Het is al minimaal sinds de opkomst van webshops zo dat games nu eenmaal snel devalueren. Alleen blockbusters als GTA, Halo en Call of Duty behouden hun waarde meer dan een half jaar. Dat is niks nieuws.
pi_159677684
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 12:54 schreef Racerblade het volgende:
Er wordt nu serieus geklaagd dat de kortingen te hoog zijn? Het is altijd wel wat. :') Het is al minimaal sinds de opkomst van webshops zo dat games nu eenmaal snel devalueren. Alleen blockbusters als GTA, Halo en Call of Duty behouden hun waarde meer dan een half jaar. Dat is niks nieuws.
Ik vind kut dat gta nog zoveel kost. Heb m op de 360 en vind t geen 35/65 waard om opnieuw te halen.
  Redactie Games vrijdag 5 februari 2016 @ 14:10:28 #122
206706 crew  Racerblade
pi_159678871
Ik ben serieus gehyped voor Mirror's Edge Catalyst trouwens.

pi_159679143
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 14:10 schreef Racerblade het volgende:
Ik ben serieus gehyped voor Mirror's Edge Catalyst trouwens.

Deel 1 was fantastisch, ik hoop dat 2 nog beter wordt *O*
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_159679519
Ik heb ook wel zin in Mirror's Edge. Hopelijk kunnen we weer tassen zoeken O+.

Laatst keek ik eens in de Coming Soon lijst, en daar zat ik ook wel "En die wil ik, en die, en die" bij een stel games.
Zo wilde ik best Oxenfree en This War of Mine spelen, maar ik zit nog steeds in Fallout 4. En dan komt Unravel over een paar dagen uit. Van 't weekend maar eens door de laatste groep die ik nog moet in Fallout 4 en de laatste achievements en dat ga ik toch echt met iets anders verder.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 5 februari 2016 @ 15:04:20 #125
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_159679983
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 14:15 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

Ik heb bf4 speel m nooit.
:')

Ik heb Battlefront, speel ik ook nooit.

Heb meer uren in BF4 gestoken, veel uitgebreider.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 5 februari 2016 @ 15:04:49 #126
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_159679991
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 13:07 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

Ik vind kut dat gta nog zoveel kost. Heb m op de 360 en vind t geen 35/65 waard om opnieuw te halen.
Dat is GTAV op next gen absoluut waard. Zeker in first person is het een totaal andere ervaring.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_159680657
Neem anders wel 1 maand EA abbo.
Kan ik Star wars 10 uur proberen en de niet premium versie spelen van BF4.
Thx voor de suggesties allen.
Je vader
  vrijdag 5 februari 2016 @ 15:42:09 #128
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_159680728
Dat is denk ik ook het slimste dude!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 5 februari 2016 @ 16:48:09 #129
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_159681972
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 15:04 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Dat is GTAV op next gen absoluut waard. Zeker in first person is het een totaal andere ervaring.
GTA5 blijft me persoonlijk niet echt lang boeien, helaas. Met GTA4 trouwens wel, maar met 5 kom ik maar niet echt lekker in het verhaal, en dat ik de characters niet echt sympathiek (laat staan slim) vind, wil ook niet echt helpen.

Ook vind ik de gameplay niet echt lekker aanvoelen, nog steeds een beetje clunky en verouderd.

Zeker geen slechte game, en kan best dat ik er over een poosje wel weer helemaal in zit, maar momenteel trek ik toch steeds weer naar andere games, en blijft GTA een beetje liggen...
pi_159682146
Ik zat juist super in GTA 5, zeker de online mode. Ik zou hem graag nog een keer spelen, maar ben bang dat ik weer zo in die wereld raak dat andere games weer maandenlang niet gespeeld gaan worden. En ik nieuwe games koop die dan ook niet gespeeld gaan worden. :').
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 5 februari 2016 @ 17:04:23 #131
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_159682182
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 17:00 schreef OMG het volgende:
Ik zat juist super in GTA 5, zeker de online mode. Ik zou hem graag nog een keer spelen, maar ben bang dat ik weer zo in die wereld raak dat andere games weer maandenlang niet gespeeld gaan worden. En ik nieuwe games koop die dan ook niet gespeeld gaan worden. :').
Ik kan niet echt in GTA Online komen, maar dat zal mede komen omdat ik nog onder/rond level 10 ofzo ben, dus af en toe een opdracht kom je tegen, die je dan met anderen samen moet doen, als iemand dat wil, en dat is dan nog wel leuk, maar verder voelt het allemaal vaak een beetje doelloos aan.

Het schieten is niet lekker genoeg om lekker battles te doen. Het racen is niet leuk genoeg om het echt als race-game te doen. En dat hele geld verzamelen om shit te kopen.... mjah.... ik heb een apartementje en een auto, en waarschijnlijk kun je nog een hele zooi andere shit kopen en tweaken, maar vooralsnog blijft het een beetje een 'meh' gevoel, en blijven andere games me meer trekken, qua gameplay.
pi_159682341
't is dan ook maar goed dat smaken verschillen. Zo heb ik bijvoorbeeld helemaal niks met Halo. Heb 4 verschillende games gespeeld, maar heb er geen een uit weten te spelen omdat die hele wereld me niks doet en ik niet in die game kan komen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Eindredactie Games vrijdag 5 februari 2016 @ 18:07:21 #133
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159683334
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 16:48 schreef Yi-Long het volgende:
GTA5 blijft me persoonlijk niet echt lang boeien, helaas. Met GTA4 trouwens wel, maar met 5 kom ik maar niet echt lekker in het verhaal, en dat ik de characters niet echt sympathiek (laat staan slim) vind, wil ook niet echt helpen.
Ik vond GTA IV ronduit briljant. Snapte de (relatief vele) haat nooit jegens die game. GTA V wederom geniaal. Naar mijn mening is er altijd een stijgende lijn in kwaliteit gebleven in het verloop van de GTA-franchise (hoewel GTA London het beste van allemaal blijft natuurlijk).
quote:
Ook vind ik de gameplay niet echt lekker aanvoelen, nog steeds een beetje clunky en verouderd.
Hier snap ik dan weer helemaal niets van. Kun je mij ... Drie (3rd person) sandbox-games noemen die de physics van GTA V overtreffen? Heck, die de physics van GTA IV overtreffen? GTA IV komt uit 2008 en heeft m.i. anno 2015 nog steeds superieure besturing/zwaartekracht ten opzichte van 99% games van hetzelfde genre. Ik heb nog nooit fijnere ragdoll-effecten gezien dan die in GTA IV en V. Just Cause 3 heb ik nog niet kunnen proberen en die is wel kanshebber :P

Oké, gameplay is meer dan physics, maar omdat je 'clunky' noemt.. Ik vraag me dan af wat je bedoelt met verouderd, en wat dan wèl nieuwerwets is. Misschien hebben we een andere interpretatie van fijne gameplay.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games vrijdag 5 februari 2016 @ 18:10:45 #134
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159683376
Mijn verklaring voor clunky beweging in veel games is trouwens dat dat opzettelijk is gedaan om het realistischer aan te laten voelen :P The Witcher 3 heeft dat ook een beetje vind ik. Geralt of Rivia en Nico Bellic hebben een paar extra stappen nodig voordat ze uitgerend/uitgewandeld zijn. MGS V heeft dat bijvoorbeeld niet; Big Boss staat gewoon vrijwel meteen stil als je je linkerstick loslaat. Ook in één keer 180 omdraaien als je in beweging bent kan niet met GTA en The Witcher - je moet een klein rondje lopen om om te draaien. Dan voelt qua gameplay MGS V meteen een stuk smoother aan, maar ik vind dat niet helemaal eerlijk. Hetzelfde met ADS, wat in MGS V echt rete-snel is, en in bijv. GTA IV en V een beetje vertraging heeft (=realistischer, niet per se leuker of beter).
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_159684715
Net klaar met de single player campaign van GTA-V, had hem 1/3 gespeeld op de 360 en ik vind de switch naar xbone echt het geld waard. Heb veel tijd in Destiny gestoken, nu pas aan GTA toegekomen, maar vooral wanneer je rond vliegt, rijdt en loopt krijg je pas echt het besef van de grote speelwereld en de diversiteit ervan. Echt veel te doen en overal even gedetailleerd. Sommige dingen zijn nogal een grind, maar dat waren die 200 duiven in deel vier ook. Ik ga voor 100% iig.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 20:06:06 #136
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_159685624
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 19:26 schreef Reintji het volgende:
Net klaar met de single player campaign van GTA-V, had hem 1/3 gespeeld op de 360 en ik vind de switch naar xbone echt het geld waard. Heb veel tijd in Destiny gestoken, nu pas aan GTA toegekomen, maar vooral wanneer je rond vliegt, rijdt en loopt krijg je pas echt het besef van de grote speelwereld en de diversiteit ervan. Echt veel te doen en overal even gedetailleerd. Sommige dingen zijn nogal een grind, maar dat waren die 200 duiven in deel vier ook. Ik ga voor 100% iig.
GTAV vond ik ook awesome inderdaad. Ga nooit voor 100% maar heb toch veel gedaan in die game. Vond het ook zo tof dat je in de achtbaan kan :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games vrijdag 5 februari 2016 @ 20:17:42 #137
175011 SolidDS
Nice.
pi_159685883
Iemand interesse in een Dark Edition Controller.

http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr

Lol
Follow me on Twitter: Ronald_Alubalu - Xbox Live: Cypherius NL - Twitch: RonaldAlubalu
pi_159686073
Zo goed als nieuw. Wist niet dat je ze tegenwoordig met ingesleten plekken rond de menu knoppen en de X kon krijgen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 5 februari 2016 @ 20:40:09 #139
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_159686432
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 17:39 schreef Young_David het volgende:

[..]

Schappelijk? Ik vind dat soort acties altijd erg beledigend voor de mensen die je game vanaf dag 1 kopen of zelfs pre-orderen (oftewel, je meest trouwe achterban). Maar ja, dat zal EA een worst wezen.
Sorry, maar als je het over Battlefront hebt zit je hoofd domweg in je anus ten tijde van de aankoop. Die titel moest snel veel verkopen, vooral op licentie en grafische pracht.

Maar met de beta wist je al waar je aan toe was, en dan is mijn liefde voor (mooie) Star Wars games alleen niet genoeg.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Eindredactie Games woensdag 10 februari 2016 @ 12:02:38 #140
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159801825
FOK! Games geeft bèta-keys weg voor Homefront: The Revolution

Uitsluitend Xbox One-keys. Gwan 'n giddem'!
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_159803319
quote:
2s.gif Op woensdag 10 februari 2016 12:02 schreef 2dope het volgende:
FOK!Games geeft bèta-keys weg voor Homefront: The Revolution

Uitsluitend Xbox One-keys. Gwan 'n giddem'!
Nice, ik kreeg meteen een mail met de code *G*
SOONY
  Eindredactie Games woensdag 10 februari 2016 @ 13:17:37 #142
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159803594
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 13:07 schreef DKUp het volgende:

[..]

Nice, ik kreeg meteen een mail met de code *G*
^O^ Ik ben wel benieuwd. Het eerste deel vond ik vrij matig maar iets zegt me, kijkende naar de vele gameplaybeelden, dat ze wel geluisterd hebben naar de geleverde kritiek op het eerste deel. Morgen maar eens proberen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 10 februari 2016 @ 13:32:40 #143
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_159804020
quote:
2s.gif Op woensdag 10 februari 2016 13:17 schreef 2dope het volgende:

[..]

^O^ Ik ben wel benieuwd. Het eerste deel vond ik vrij matig maar iets zegt me, kijkende naar de vele gameplaybeelden, dat ze wel geluisterd hebben naar de geleverde kritiek op het eerste deel. Morgen maar eens proberen.
Ik ben ook sceptisch, maar ga het toch proberen :P
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_159804252
Iemand Unravel nog aangeschaft?
pi_159809555
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 13:40 schreef Reintji het volgende:
Iemand Unravel nog aangeschaft?
Nog niet maar staat wel heel hoog op mijn wensenlijstje... Eindelijk iets voor de freubelaar in mij als alternatief van Yoshi's wooly world op de WiiU (die ik niet heb maar serieus bijna wilde aanschaffen om dit spel).
pi_159810585
Ja. Unravel is O+. Mooie game.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  donderdag 11 februari 2016 @ 11:24:10 #147
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_159830863
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 17:46 schreef OMG het volgende:
Ja. Unravel is O+. Mooie game.
Inderdaad.. had hem gisteren ook gehaald en mijn dochtertje was gelijk met al haar aandacht bij Yarny.. Het eerste wat ze vanochtend zei was: mag ik met Yarny spelen? :D
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_159831281
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 11:24 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Inderdaad.. had hem gisteren ook gehaald en mijn dochtertje was gelijk met al haar aandacht bij Yarny.. Het eerste wat ze vanochtend zei was: mag ik met Yarny spelen? :D
Is ie eigenlijk alleen als doenload of ook fysiek op disk te krijgen?
  Redactie Games donderdag 11 februari 2016 @ 12:05:15 #149
175011 SolidDS
Nice.
pi_159832052
Altijd leuk! Congratulations! You've been invited to participate in the closed beta of
Gigantic.
Follow me on Twitter: Ronald_Alubalu - Xbox Live: Cypherius NL - Twitch: RonaldAlubalu
pi_159832411
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 12:05 schreef SolidDS het volgende:
Altijd leuk! Congratulations! You've been invited to participate in the closed beta of
Gigantic.
Heb die invite ook gekregen. Kan me vaag iets herinneren dat ik me daarvoor had ingeschreven maar wel leuk. Unravel ook maar even downloaden. Mag het via EA weer 10 uur uitproberen, dan zou je volgens mij het hele spel uit kunnen spelen, daarom hebben ze het gelimiteerd tot de 1e 2 levels. Ben benieuwd.
pi_159834140
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 13:40 schreef Reintji het volgende:
Iemand Unravel nog aangeschaft?
Yes! Al was het alleen maar vanwege de E3 presentatie toen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 11 februari 2016 @ 16:20:16 #152
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_159837932
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 11:41 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Is ie eigenlijk alleen als doenload of ook fysiek op disk te krijgen?
volgens mij alleen als download..
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_159842984
Lol geen hitman beta op xbox...
  Eindredactie Games donderdag 11 februari 2016 @ 21:06:02 #154
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159845649
Eerste indruk Homefront: Revolution is niet al te best.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 11 februari 2016 @ 21:15:01 #155
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_159846002
quote:
13s.gif Op donderdag 11 februari 2016 21:06 schreef 2dope het volgende:
Eerste indruk Homefront: Revolution is niet al te best.
Als Karel de review maar weer mag doen vind ik alles best
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eindredactie Games donderdag 11 februari 2016 @ 21:17:04 #156
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159846077
quote:
10s.gif Op donderdag 11 februari 2016 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Als Karel de review maar weer mag doen vind ik alles best
Ff teruggelezen, ouch.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 11 februari 2016 @ 21:19:57 #157
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_159846192
quote:
10s.gif Op donderdag 11 februari 2016 21:17 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ff teruggelezen, ouch.
De reactie van THQ moet je ook ff terugzoeken, of aan Pheno vragen :D _O-
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eindredactie Games donderdag 11 februari 2016 @ 22:18:23 #158
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_159848444
quote:
10s.gif Op donderdag 11 februari 2016 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Als Karel de review maar weer mag doen vind ik alles best
Ja, wij van FOK!Games doen wel aan stereotyperingen. Karel Homefront, Oscar Minecraft.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_159852330
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2016 21:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De reactie van THQ moet je ook ff terugzoeken, of aan Pheno vragen :D _O-
:7
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Redactie Games vrijdag 12 februari 2016 @ 12:42:21 #160
175011 SolidDS
Nice.
pi_159857657
Wat een kinderachtig gedoe zeg over Quantum Break.
Follow me on Twitter: Ronald_Alubalu - Xbox Live: Cypherius NL - Twitch: RonaldAlubalu
  vrijdag 12 februari 2016 @ 13:01:30 #161
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_159858008
Komt die witte nieuwe Xbox One bundle ook naar Nederland toe?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 15:10:48 #162
194233 Friday12
Originele kloon
pi_159860855
quote:
13s.gif Op donderdag 11 februari 2016 21:06 schreef 2dope het volgende:
Eerste indruk Homefront: Revolution is niet al te best.
De graphics zijn echt bagger...
De gameplay is niet soepel
Het schieten -> :')
De animation van de models :') :')
pi_159863299
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 19:42 schreef Sjors_Peter het volgende:
Lol geen hitman beta op xbox...
Na Bloodborne heeft PS met Firewatch weer een ongelofelijk dikke exclusive te pakken. Ze laten Microsoft dus niet alleen met bèta's ver achter zich.
Dit, dus.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 17:00:42 #164
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_159863485
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:10 schreef Friday12 het volgende:

[..]

De graphics zijn echt bagger...
De gameplay is niet soepel
Het schieten -> :')
De animation van de models :') :')
Net zo geweldig als de eerste game dus _O_
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 12 februari 2016 @ 17:25:45 #165
194233 Friday12
Originele kloon
pi_159864020
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 17:00 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Net zo geweldig als de eerste game dus _O_
Dit ziet er echt kut uit :P
pi_159864300
Zit er aan te denken om mn xbox te verkopen en een ps4 te halen. Alle exclusieve games komen toch op windows 10.
pi_159877086
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 17:00 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Net zo geweldig als de eerste game dus _O_
Haha dude ik heb die review teruggelezen, en jij was nogal warm die spelletje man! 7,5 wilde jij hem geven!!

Nb. Heb die game nooit gespeeld....!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  zaterdag 13 februari 2016 @ 00:01:55 #168
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_159877119
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 00:00 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Haha dude ik heb die review teruggelezen, en jij was nogal warm die spelletje man! 7,5 wilde jij hem geven!!

Nb. Heb die game nooit gespeeld....!
De MP zat dan ook best goed in elkaar :)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_159877187
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 00:00 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Haha dude ik heb die review teruggelezen, en jij was nogal warm die spelletje man! 7,5 wilde jij hem geven!!

Nb. Heb die game nooit gespeeld....!
Jij bent een agressieve drivatar in Forza 6. Iedere keer als me in de single player iemand van de weg wil beuken ben jij het. ;(
pi_159878116
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 00:04 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Jij bent een agressieve drivatar in Forza 6. Iedere keer als me in de single player iemand van de weg wil beuken ben jij het. ;(
Hahaha! Uuuhhmmm... Dank je?
In de demo deed ik mn best mooi te rijden? Netbals in Horizon 2? Blijkbaar is dat niet helemaal gelukt?
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_159878935
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 00:46 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Hahaha! Uuuhhmmm... Dank je?
In de demo deed ik mn best mooi te rijden? Netbals in Horizon 2? Blijkbaar is dat niet helemaal gelukt?
In FH2 is je drivatar heel beleefd. :) Maar in Forza 6 is het niet normaal. Als ik de line-up zie en jouw drivatar staat er bij weet ik dat ik van de weg wordt gebeukt. Meestal in de eerste bocht of zelfs daarvoor. ;(
  zaterdag 13 februari 2016 @ 13:11:05 #172
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_159883553
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 00:04 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Jij bent een agressieve drivatar in Forza 6. Iedere keer als me in de single player iemand van de weg wil beuken ben jij het. ;(
Over Forza gesproken, heb de game weer eens aangezet. Mijn God, het is toch wel erg nice hoor O+ Wat speel je meestal in Forza?
Half bezopen is weggegooid geld.
  zaterdag 13 februari 2016 @ 13:50:43 #173
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_159884313
Forza is te arcade, valt me best tegen. Had beter verwacht.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 13 februari 2016 @ 13:55:03 #174
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_159884430
Komt naar Nederland.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 13 februari 2016 @ 14:07:01 #175
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_159884690
--

[ Bericht 36% gewijzigd door utopie op 13-02-2016 14:15:22 ]
  zaterdag 13 februari 2016 @ 14:12:27 #176
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_159884780
quote:
5s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 14:07 schreef utopie het volgende:
Is er iemand die misschien mijn Xbox One account wil overnemen met gamertag: D_Vinnie_T ?
Er zit nog tot mei 2016 Xbox Live op en het account heeft 7.890 gearscore/achievement points

Wat is de reden dat je je account weg doet? Naast het fout dat dit uberhaupt niet mag.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 13 februari 2016 @ 14:15:11 #177
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_159884822
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 14:12 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wat is de reden dat je je account weg doet? Naast het fout dat dit uberhaupt niet mag.
Ik heb al een twee maanden geen xbox one meer. Mijn broer heeft zijn eigen account en wil die van mij niet overnemen, omdat hij dan niet op zijn eigen account kan spelen waar +10k gearscore op zit. En ik ben over gegaan op PC gaming. Van de week benq monitor aangeschaft en mechanical keyboard :D

Verkopen op account sites ga ik niet aan beginnen, omdat dat vaak betalen met paypal is en mensen 9 van de 10 keer hun paypal bedrag laten terugboeken en ik het account daarmee kwijt ben plus het geld.

Mijn excuus, heb de post weer weg gehaald
  Eindredactie Games zaterdag 13 februari 2016 @ 14:17:35 #178
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159884852
Mijn broer wil de Playseat Evolution kopen, iemand ervaring?

We willen dat ding eigenlijk ff ergens uitproberen maar heb nog nooit zo'n unit ergens in een winkel zien staan ofzo.

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_159884912
Was Forza fan van het eerste uur maar heb de laatste versie voorbij laten gaan. Graphics zien er prachtig uit maar het rijden voelt gewoon niet lekker meer, vooral omdat ik nu regelmatig pCARS speelt. Auto's voelen daar gewoon een stuk lekkerder aan. Hoor overigens dat Forza met een controller goed te doen is, de demo was met mijn TX stuurtje echt verschrikkelijk.

quote:
2s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 14:17 schreef 2dope het volgende:
Mijn broer wil de Playseat Evolution kopen, iemand ervaring?

We willen dat ding eigenlijk ff ergens uitproberen maar heb nog nooit zo'n unit ergens in een winkel zien staan ofzo.

[ afbeelding ]
Ziet er mooi uit! Heb er momenteel even geen ruimte voor en gebruik een Wheel Stand Pro. Past perfect bij mijn bank en ik kan hem eenvoudig opzij schuiven. Voor welk spel haalt je broer het?
  Eindredactie Games zaterdag 13 februari 2016 @ 14:27:49 #180
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159885061
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 14:21 schreef Tobi-wan het volgende:
Ziet er mooi uit! Heb er momenteel even geen ruimte voor en gebruik een Wheel Stand Pro. Past perfect bij mijn bank en ik kan hem eenvoudig opzij schuiven. Voor welk spel haalt je broer het?
Ik sta open voor suggesties. Zo'n wheel stand is misschien wel veel praktischer.

Broer heeft vandaag pas besloten dat 'ie een console wil en hij is nogal impulsief. De keuze PS4 of XONE is nog niet eens duidelijk maar hij wil er graag meteen een stuur bij. Heb 'm uiteraard kennis laten maken met de Forza-games, pCARS, maar ook DriveClub etc.

Ik ben zelf nogal racegame-noob (op rallygames na) dus heb er niet heul veel verstand van. Arcade en sim zijn beide welkom iig.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zaterdag 13 februari 2016 @ 16:52:29 #181
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_159887872
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 14:21 schreef Tobi-wan het volgende:
Was Forza fan van het eerste uur maar heb de laatste versie voorbij laten gaan. Graphics zien er prachtig uit maar het rijden voelt gewoon niet lekker meer, vooral omdat ik nu regelmatig pCARS speelt.

Ik heb nooit Project Cars gespeeld, ben er eigenlijk wel benieuwd naar. Moet zeggen dat ik bij deze Forza vind dat het weer erg lijkt op Forza 4, waar ik erg fan van was. Ik heb ook geen problemen met de besturing, alhoewel ik wel moet zeggen dat als ik bepaalde assists aanzet ik er ook geen reet meer van bak :P
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_159887945
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 14:17 schreef 2dope het volgende:
Mijn broer wil de Playseat Evolution kopen, iemand ervaring?

We willen dat ding eigenlijk ff ergens uitproberen maar heb nog nooit zo'n unit ergens in een winkel zien staan ofzo.

[ afbeelding ]
Maatje van mij heeft zo'n stoel, je zit iig lekker, maar is allemaal wel afhankelijk van welk stuur je erbij koopt.
  zaterdag 13 februari 2016 @ 16:56:45 #183
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_159887977
Interessant artikel over de toekomst van Xbox als merk.

http://www.windowscentral(...)endo-future-not-sony
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 13 februari 2016 @ 17:42:08 #184
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_159888928
quote:
19s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Interessant artikel over de toekomst van Xbox als merk.

http://www.windowscentral(...)endo-future-not-sony
quote:
Microsoft has stopped offering raw Xbox sales figures in their financial calls to investors, focusing instead on Xbox Live engagement as a metric. This shift isn't spin or embarrassment; it merely reflects the direction the industry is heading toward.
Uhuh :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_159889041
Aangezien Xbox Live over meer platformen dan alleen de Xbox console verspreid is lijkt dat me ook best logisch. Vooral met blijkbaar de toekomstplannen.

Met je "uhuh".
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_159889317
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 16:52 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ik heb nooit Project Cars gespeeld, ben er eigenlijk wel benieuwd naar. Moet zeggen dat ik bij deze Forza vind dat het weer erg lijkt op Forza 4, waar ik erg fan van was. Ik heb ook geen problemen met de besturing, alhoewel ik wel moet zeggen dat als ik bepaalde assists aanzet ik er ook geen reet meer van bak :P
PC ook nooit gespeeld. Forza voldoet voor mij en ik vind naast het racen het hoarden vet. Ik heb bijna alles uit staan aan assists en het gaat me redelijk goed af. Alleen sturen heb ik niet op simulation staan aangezien ik geen stuurtje heb. Of wil overigens. Ik vind het een topspel en een groot verschil met fh 2.
  Redactie Games zaterdag 13 februari 2016 @ 18:11:56 #187
206706 crew  Racerblade
pi_159889579
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 16:52 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ik heb nooit Project Cars gespeeld, ben er eigenlijk wel benieuwd naar. Moet zeggen dat ik bij deze Forza vind dat het weer erg lijkt op Forza 4, waar ik erg fan van was. Ik heb ook geen problemen met de besturing, alhoewel ik wel moet zeggen dat als ik bepaalde assists aanzet ik er ook geen reet meer van bak :P
PCARS is een stuk meer 'hardcore'. Het ligt er een beetje aan wat je leuk vindt aan Forza. Als je veel tijd in de menu's spendeert om je auto's te customizen met bodykits, liveries en upgrades, is PCARS niks. Als je liever de baan op gaat om even die paar tienden van je rondetijd af te halen, is PCARS (qua gameplay) een betere game dan Forza.

En een verschil is de auto/circuit-ratio. Forza richt zich duidelijk op de auto's, PCARS heeft veel meer locaties. De variëteit tussen auto's is in beide games wel gelijk denk ik, Forza is alleen uitgebreider en heeft meer licenties.

Of je wacht nog even twee maanden op Assetto Corsa, hoewel die qua content tekort komt ten opzichte van zowel PCARS als Forza.
pi_159891040
Wat Racer zegt, het zijn 2 compleet verschillende games. Als je van racen houdt zou ik pCARS sowieso uitproberen, voor 30 euro heb je een heerlijk spel. Met stuurtje is het eigenlijk een must.

Forza gaat meer over graphics en verschillende auto's, al zijn de verschillen tussen auto's een stuk kleiner. pCARS gaat meer om het rijden en wegligging, de auto leren kennen en langzaam jezelf verbeteren. Forza is gewoon meer een spel en pCARS geeft je de mogelijkheid om competitief te racen. De assists zijn een goed voorbeeld. Bij Forza ben je sneller als je zonder assists rijdt en bij pCARS kan je met assists even snel zijn omdat ze wat realistischer zijn.

Edit: Discussie is al te vaak gevoerd dus ik zal er niet langer over doorgaan. Denk dat het verschil makkelijk is samen te vatten. Als je een half uurtje snel wil racen is Forza een betere optie. Als je een paar uurtjes wil racen dan ben je bij pCARS beter af.

[ Bericht 10% gewijzigd door Tobi-wan op 13-02-2016 19:41:55 ]
  zaterdag 13 februari 2016 @ 19:40:10 #189
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_159891906
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 17:47 schreef OMG het volgende:
Aangezien Xbox Live over meer platformen dan alleen de Xbox console verspreid is lijkt dat me ook best logisch. Vooral met blijkbaar de toekomstplannen.

Met je "uhuh".
De Xbox One verkoopt wereldwijd hartstikke slecht.

Toen MS aan kop stond met sales screeuwden ze maar al te graag van de daken hoeveel units er werden verkocht.

Dat het ze nu zo slecht afgaat dat ze maar gewoon Xbox Live account aantallen benoemen is gewoon vanwege de slechte sales.

Ik vind het gewoon een slecht artikel dat net doet alsof de Xbox het zo goed doet op het moment en dat ze naar de toekomst kijken met cloud.

Het is een leuk fanboy stukje.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_159892298
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 19:40 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

De Xbox One verkoopt wereldwijd hartstikke slecht.

Toen MS aan kop stond met sales screeuwden ze maar al te graag van de daken hoeveel units er werden verkocht.

Dat het ze nu zo slecht afgaat dat ze maar gewoon Xbox Live account aantallen benoemen is gewoon vanwege de slechte sales.

Ik vind het gewoon een slecht artikel dat net doet alsof de Xbox het zo goed doet op het moment en dat ze naar de toekomst kijken met cloud.

Het is een leuk fanboy stukje.
En dit is dan een fanboy reactie?

Volgens mij valt het wel mee hoe slecht het gaat. Sony doet het momenteel beter en dat is leuk voor ze. Zolang iedereen maar blij is met zijn console ben ik gelukkig.
pi_159892410
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 19:40 schreef MMaRsu het volgende:

[..]


Dat het ze nu zo slecht afgaat dat ze maar gewoon Xbox Live account aantallen benoemen is gewoon vanwege de slechte sales.

Waar haal je dit nou weer vandaan? Ben trouwens wel benieuwd naar de verkoopcijfers.

Ik vind het gewoon een slechte post die net doet alsof de Xbox het zo slecht doet op het moment en dat ze de boel spinnen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zaterdag 13 februari 2016 @ 20:14:17 #192
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_159893016
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 19:52 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

En dit is dan een fanboy reactie?

Volgens mij valt het wel mee hoe slecht het gaat. Sony doet het momenteel beter en dat is leuk voor ze. Zolang iedereen maar blij is met zijn console ben ik gelukkig.
Je moet niet op MMarsu ingaan. Gozer verpest hele topics met zijn gezever.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games zaterdag 13 februari 2016 @ 21:03:49 #193
206706 crew  Racerblade
pi_159894452
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 19:40 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

De Xbox One verkoopt wereldwijd hartstikke slecht.

Toen MS aan kop stond met sales screeuwden ze maar al te graag van de daken hoeveel units er werden verkocht.

Dat het ze nu zo slecht afgaat dat ze maar gewoon Xbox Live account aantallen benoemen is gewoon vanwege de slechte sales.

Ik vind het gewoon een slecht artikel dat net doet alsof de Xbox het zo goed doet op het moment en dat ze naar de toekomst kijken met cloud.

Het is een leuk fanboy stukje.
De Xbox One verkoopt beter dan de Xbox 360 (als in: de Xbox One heeft in de eerste twee jaar meer units verkocht als de 360 in zijn eerste twee jaar). Maar de Xbox 360 was ook een wereldwijde flop zeker?
  zaterdag 13 februari 2016 @ 21:32:37 #194
194233 Friday12
Originele kloon
pi_159895298
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 21:03 schreef Racerblade het volgende:

[..]

De Xbox One verkoopt beter dan de Xbox 360 (als in: de Xbox One heeft in de eerste twee jaar meer units verkocht als de 360 in zijn eerste twee jaar). Maar de Xbox 360 was ook een wereldwijde flop zeker?
De one was gewoon te laat in een te groot aantal landen beschikbaar en dat heeft ze niet echt geholpen...
  zondag 14 februari 2016 @ 11:51:55 #195
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_159904589
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 18:01 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

PC ook nooit gespeeld. Forza voldoet voor mij en ik vind naast het racen het hoarden vet. Ik heb bijna alles uit staan aan assists en het gaat me redelijk goed af. Alleen sturen heb ik niet op simulation staan aangezien ik geen stuurtje heb. Of wil overigens. Ik vind het een topspel en een groot verschil met fh 2.
Compleet zonder assists red ik niet, maar dat is ook wat ik gewend ben geraakt vanaf eerdere delen van Forza :) Overigens zie ik FH en FM als losstaande spellen: FM meer gericht op het serieuze racen, FH meer gericht op een beetje kloten :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 18:11 schreef Racerblade het volgende:

[..]

PCARS is een stuk meer 'hardcore'. Het ligt er een beetje aan wat je leuk vindt aan Forza. Als je veel tijd in de menu's spendeert om je auto's te customizen met bodykits, liveries en upgrades, is PCARS niks. Als je liever de baan op gaat om even die paar tienden van je rondetijd af te halen, is PCARS (qua gameplay) een betere game dan Forza.

En een verschil is de auto/circuit-ratio. Forza richt zich duidelijk op de auto's, PCARS heeft veel meer locaties. De variëteit tussen auto's is in beide games wel gelijk denk ik, Forza is alleen uitgebreider en heeft meer licenties.

Of je wacht nog even twee maanden op Assetto Corsa, hoewel die qua content tekort komt ten opzichte van zowel PCARS als Forza.
Hm, wat ik leuk vind aan Forza is juist het tienden van seconden van ronden afhalen. In Forza 4 kon ik ook gemakkelijk 20 ronden Suzuka gaan rijden om even te ontspannen. Verder ben ik ook veel bezig met de tuning, de liveries etcetera doen me niet zoveel. Ik moet zeggen dat het aantal locaties bij Forza 6 sterk verbeterd is, het grootste gemis is nog steeds Suzuka. En de Twin Ring Motegi. En Tsukuba.
Half bezopen is weggegooid geld.
  Redactie Games zondag 14 februari 2016 @ 12:16:02 #196
206706 crew  Racerblade
pi_159905017
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:51 schreef PierreTT het volgende:
Hm, wat ik leuk vind aan Forza is juist het tienden van seconden van ronden afhalen. In Forza 4 kon ik ook gemakkelijk 20 ronden Suzuka gaan rijden om even te ontspannen. Verder ben ik ook veel bezig met de tuning, de liveries etcetera doen me niet zoveel. Ik moet zeggen dat het aantal locaties bij Forza 6 sterk verbeterd is, het grootste gemis is nog steeds Suzuka. En de Twin Ring Motegi. En Tsukuba.
Ik denk dat je bijna niet fout kan gaan met PCARS dan. Tuningmogelijkheden zijn er volop, zoals het hoort in een serieuze racegame. Azië is helaas wel een beetje ondervertegenwoordigd, geen van de drie tracks die je noemt zitten erin, officieel dan. Er zit wel een track in die duidelijk gebaseerd is op Suzuka, is exact hetzelfde alleen hebben ze de hairpin en chicane vervangen door snellere bochten, kwam door licentieproblemen dacht ik. Maar er zitten zeker 30 bestaande tracks in, plus een paar kartcircuits, twee point-to-points en twee fictieve locaties, en die zijn beide DLC.
  zondag 14 februari 2016 @ 12:27:27 #197
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_159905265
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 12:16 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Ik denk dat je bijna niet fout kan gaan met PCARS dan. Tuningmogelijkheden zijn er volop, zoals het hoort in een serieuze racegame. Azië is helaas wel een beetje ondervertegenwoordigd, geen van de drie tracks die je noemt zitten erin, officieel dan. Er zit wel een track in die duidelijk gebaseerd is op Suzuka, is exact hetzelfde alleen hebben ze de hairpin en chicane vervangen door snellere bochten, kwam door licentieproblemen dacht ik. Maar er zitten zeker 30 bestaande tracks in, plus een paar kartcircuits, twee point-to-points en twee fictieve locaties, en die zijn beide DLC.
Ik ga hem ook nog wel een keer halen, al is het maar om te proberen. Voor twee tientjes staat ie geloof ik al op Marktplaats. Alleen is het gebrek aan auto's wel een nadeel moet ik zeggen als ik hier zo zit te kijken, maar dat is ook omdat ik verwend ben door Forza. En ja, ik spaar al die auto's :P
Half bezopen is weggegooid geld.
  Redactie Games zondag 14 februari 2016 @ 14:18:33 #198
206706 crew  Racerblade
pi_159908609
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 12:27 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ik ga hem ook nog wel een keer halen, al is het maar om te proberen. Voor twee tientjes staat ie geloof ik al op Marktplaats. Alleen is het gebrek aan auto's wel een nadeel moet ik zeggen als ik hier zo zit te kijken, maar dat is ook omdat ik verwend ben door Forza. En ja, ik spaar al die auto's :P
Het is een stuk minder dan Forza inderdaad, er zitten nu 'slechts' 73 auto's in het spel bij aankoop, 117 met alle DLC erbij (die naar mijn mening overigens prima geprijsd is). De auto's zijn ook wel een stuk meer racegericht, ongeveer 2/3 van de auto's is überhaupt niet road-legal. Sparen zit er verder ook niet in, alle auto's en tracks zijn ontgrendeld vanaf het begin. Er zit wel een career mode in waarbij je op basis van je prestaties steeds betere contracten krijgt, maar een geleidelijk progressiesysteem zit er niet in.
  zondag 14 februari 2016 @ 14:35:09 #199
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_159909173
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 14:18 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Het is een stuk minder dan Forza inderdaad, er zitten nu 'slechts' 73 auto's in het spel bij aankoop, 117 met alle DLC erbij (die naar mijn mening overigens prima geprijsd is). De auto's zijn ook wel een stuk meer racegericht, ongeveer 2/3 van de auto's is überhaupt niet road-legal. Sparen zit er verder ook niet in, alle auto's en tracks zijn ontgrendeld vanaf het begin. Er zit wel een career mode in waarbij je op basis van je prestaties steeds betere contracten krijgt, maar een geleidelijk progressiesysteem zit er niet in.
Ik zag het inderdaad :) Als pure racer wil ik het toch ooit een keer proberen, ik geniet bij Forza ook erg van de GT-klasses. Trouwens, over career gesproken, dat ze de career van Gran Turismo eens in Forza gingen bouwen, dat je eerst rijbewijzen moet halen etcetera O+
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_159910557
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 14:35 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ik zag het inderdaad :) Als pure racer wil ik het toch ooit een keer proberen, ik geniet bij Forza ook erg van de GT-klasses. Trouwens, over career gesproken, dat ze de career van Gran Turismo eens in Forza gingen bouwen, dat je eerst rijbewijzen moet halen etcetera O+
Dat je als pure racer niet met een tentje voor de deur lag toen pcars uit kwam. Het brengt racen op consoles echt naar een nieuw niveau. Aan het begin zaten er veel bugs in maar die nam ik maar op de koop toe. Zelf heb ik ook gelijk een stuurtje gekocht, daar had ik bij Forza nooit echt behoefte aan. Racerblade speelt pcars zonder stuurtje en dat is ook goed te doen. Als je echter Forza gewend ben dan zal het wel even wennen zijn, het is namelijk niet zo makkelijk. Zit toch een groot verschil tussen een arcade/simcade zoals Forza en een simulatie racer.
  zondag 14 februari 2016 @ 15:53:54 #201
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_159911758
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 15:16 schreef Tobi-wan het volgende:

simcade
Dat is het goede woord om Forza te omschrijven! Dat ik niet in de rij lag was meer een kwestie dat ik op dat moment nog genoeg te doen had denk ik :P Daarna veel over bugs gelezen, nooit meer aan gedacht, en zag het ook niemand meer spelen. Voor twee tientjes pik ik hem sowieso nog een keer op om te proberen :)

Mocht je trouwens ooit nog Forza willen doen, of anderen, ik ben altijd in voor een race :D
Half bezopen is weggegooid geld.
  Eindredactie Games zondag 14 februari 2016 @ 16:05:32 #202
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159912095
Gister ff met broerlief meegeweest om een xone voor 'm te halen met Forza 6 en GTA V, en een Logitech G920-stuurtje. Forza 6 speelt toch wel verdomde fijn met zo'n ding O+
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_159915307
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 15:53 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Dat is het goede woord om Forza te omschrijven! Dat ik niet in de rij lag was meer een kwestie dat ik op dat moment nog genoeg te doen had denk ik :P Daarna veel over bugs gelezen, nooit meer aan gedacht, en zag het ook niemand meer spelen. Voor twee tientjes pik ik hem sowieso nog een keer op om te proberen :)

Mocht je trouwens ooit nog Forza willen doen, of anderen, ik ben altijd in voor een race :D
Forza 6 is de eerste van de serie die ik niet heb gehaald. De demo was zo'n teleurstelling, met stuurtje viel er bijna niet te rijden. Om nou Forza met een controller te spelen terwijl ik een stuurtje en pcars heb...

Die races bewaren we wel tot pcars ;)
  maandag 15 februari 2016 @ 18:30:32 #204
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_159941703
23 februari eerste aflevering van een nieuwe Walking Dead-serie. Dit keer drie afleveringen gericht op Michone.


Geen nieuws over het meenemen danwel overzetten van savegames van Seizoen 1 en 2.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eindredactie Games maandag 15 februari 2016 @ 18:36:52 #205
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159941878
quote:
14s.gif Op maandag 15 februari 2016 18:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
23 februari eerste aflevering van een nieuwe Walking Dead-serie. Dit keer drie afleveringen gericht op Michone.


Geen nieuws over het meenemen danwel overzetten van savegames van Seizoen 1 en 2.
Volgens mij is TWD: Michonne echt een spin-off zonder samenhang met seizoen 1 en 2. Een derde seizoen (dat hier dus los van staat) zit vlgs mij nog wel in de pijplijn.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 15 februari 2016 @ 18:40:22 #206
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_159941995
quote:
2s.gif Op maandag 15 februari 2016 18:36 schreef 2dope het volgende:

[..]

Volgens mij is TWD: Michonne echt een spin-off zonder samenhang met seizoen 1 en 2. Een derde seizoen (dat hier dus los van staat) zit vlgs mij nog wel in de pijplijn.
Ah, dat is wel prima.

Dan kijken we bij S2 wel weer verder hoe ze het doen met die savegames :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eindredactie Games maandag 15 februari 2016 @ 18:47:05 #207
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_159942186
quote:
19s.gif Op maandag 15 februari 2016 18:40 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ah, dat is wel prima.

Dan kijken we bij S2 wel weer verder hoe ze het doen met die savegames :D
Ik kijk zelf meer uit naar een nieuw seizoen van Telltales Game of Thrones. Walking Dead was prima, maar ik heb veel meer met de tv-serie GoT dan met de tv-serie TWD, misschien dat dat mij bevooroordeeld maakt :P
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_159952243
quote:
14s.gif Op maandag 15 februari 2016 18:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
23 februari eerste aflevering van een nieuwe Walking Dead-serie. Dit keer drie afleveringen gericht op Michone.


Geen nieuws over het meenemen danwel overzetten van savegames van Seizoen 1 en 2.
Ik zou willen dat Telltale eens iets deed aan z'n brakke animaties.
Ik bedoel, de graphics hebben een bepaalde stijl, prima, maar de kutte animaties passen daar niet bij. Evenals lage textureresolutie in gezichten enzo. De stijl hoort strak te zijn, niet "strak" en wazig.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 08:40:53 #209
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_159957122
quote:
2s.gif Op maandag 15 februari 2016 18:47 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik kijk zelf meer uit naar een nieuw seizoen van Telltales Game of Thrones. Walking Dead was prima, maar ik heb veel meer met de tv-serie GoT dan met de tv-serie TWD, misschien dat dat mij bevooroordeeld maakt :P
GoT net uitgespeeld en die game zat toch ook echt wel weer goed in elkaar hoor :D De perfecte depressieve GoT-sfeer
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 16 februari 2016 @ 14:29:52 #210
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_159964202
quote:
13s.gif Op maandag 15 februari 2016 23:11 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik zou willen dat Telltale eens iets deed aan z'n brakke animaties.
Ik bedoel, de graphics hebben een bepaalde stijl, prima, maar de kutte animaties passen daar niet bij. Evenals lage textureresolutie in gezichten enzo. De stijl hoort strak te zijn, niet "strak" en wazig.
Ze mogen inderdaad wel eens een engine upgrade doen
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_159986681
Rocket League _O_
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_159987296
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 11:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Rocket League _O_
Heb hem ook gekocht (39 braziliaanse ekkies), veel zin in!
Hopelijk kan ik m'n vriendengroep omzetten van FIFA 15 (wat een boutspel, des te meer ik het speel des te kutter ik het vind) naar Rocket League!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 17 februari 2016 @ 11:50:31 #213
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_159987565
Met een groep bekenden is het echt een leuk spel ja. Ik kan er geen zak van, maar zelfs dat drukt de pret niet :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_159989487
quote:
14s.gif Op woensdag 17 februari 2016 11:40 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Heb hem ook gekocht (39 braziliaanse ekkies), veel zin in!
Hopelijk kan ik m'n vriendengroep omzetten van FIFA 15 (wat een boutspel, des te meer ik het speel des te kutter ik het vind) naar Rocket League!
En anders join je ons gewoon ^O^
Ja FIFA kan slecht voor je bloeddruk zijn :(
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 17 februari 2016 @ 23:23:37 #215
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_160007100
Rocketleague is fantastisch! _O_

Mochten mensen hier eens willen spelen, let me know! Denk dat het nog leuker is met 'bekenden'. Ik woon wel in Australie, dus wellicht dat de ping compleet bout is :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_160007602
Ik koop 'm vanavond wel, dus ik kan de ping nog verder omlaag brengen vanuit de VS!
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Eindredactie Games donderdag 18 februari 2016 @ 00:25:50 #217
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_160008684
Omhoog denk ik :P
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_160009065
Echt een gaaf spel inderdaad. Zit nog behoorlijk te kloten maar vermaak me er prima mee!
pi_160009460
Ik ga Rocket League waarschijnlijk over een week ofzo halen.. heb hem al op PC sinds release en vermaak me nog steeds veel ermee :D
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
pi_160009501
Ik kan er echt geen zak van. Heerlijk!
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_160012404
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 03:02 schreef OMG het volgende:
Ik kan er echt geen zak van. Heerlijk!
Ik ook niet



_O-
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 18 februari 2016 @ 11:17:23 #222
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_160012689
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 11:05 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ik ook niet

[ afbeelding ]

_O-
_O- machtig mooi
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_160013241
Btw als iemand af en toe zin heeft in Forza 6 of BF4.
Add me :)

BlijepeenNL
Je vader
pi_160014604
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 11:05 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ik ook niet

[ afbeelding ]

_O-
Je maat rijdt er overigens prachtig omheen. Heerlijke schijnbeweging!
pi_160014660
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 11:05 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ik ook niet

[ afbeelding ]

_O-
Haha nice
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_160015040
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 12:40 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Je maat rijdt er overigens prachtig omheen. Heerlijke schijnbeweging!
Haha ja. Zo ging het in de party :
Ik : PAK DE BAL, IK VERNEUK HET!!
Hij : prima, ik zit vlak achter je
Hij : kut
wij : lachen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_160015339
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 11:40 schreef Blijepeen het volgende:
Btw als iemand af en toe zin heeft in Forza 6 of BF4.
Add me :)

BlijepeenNL
Baas NL, BF4 (moet nog wel mee beginnen, kuch)
  donderdag 18 februari 2016 @ 13:30:50 #228
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_160015909
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 11:40 schreef Blijepeen het volgende:
Btw als iemand af en toe zin heeft in Forza 6 of BF4.
Add me :)

BlijepeenNL
PierreTT, als je wil huilen in Forza :P ;)
Half bezopen is weggegooid geld.
  Redactie Games donderdag 18 februari 2016 @ 13:37:57 #229
206706 crew  Racerblade
pi_160016287
quote:
Schijnbaar wel, want heb de achievement wel
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_160016293
Gaaf. Ik moet m'n leuke, debiele, etc. momentjes ook eens opnemen. Gisteren al per ongeluk achteruitrijdend gescoord. Liep te kutten, plots stond m'n naam beeld. Ik zag de bal niet eens. Heb nu wel die optie met Y aanstaan, dat je op de bal focust. Vond ik iets prettiger spelen.

En bij 1 potje startte ik precies in het midden, vloog op de bal af, had first touch, de bal vliegt vol op iemand van de andere partij af die ook in het midden stond, en ketst met een grote boog terug in ons doel. Voelde me zo stom. :').
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_160017052
Rockhet league is een heerlijk spel, alleen niet echt zin om hem ook voor de One te kopen voor de volle mep.
heb hem immers al op de ps4 ;(
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_160021192
Rocket League in de Braziliaanse store maar voor ¤8,70.

Credit kan je gewoon via giftcards kopen (via offgamers), geen gedoe met cc dus.
pi_160024831
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 14:20 schreef DJ_ het volgende:
Rockhet league is een heerlijk spel, alleen niet echt zin om hem ook voor de One te kopen voor de volle mep.
heb hem immers al op de ps4 ;(
Want op de PS4 was ie wel de volle mep?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_160024923
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 20:05 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Want op de PS4 was ie wel de volle mep?
Nee gratis, maar ik heb hem toch al.
vind het dan zonde om hem te kopen, als ik hem al heb.
Vind het ook erg jammer dat er geen Crossplay is.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_160025001
Ach ik was 12 euro kwijt, daar moeilijk over doen :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_160074903
Heb m dan uiteindelijik toch gehaald :D Had m al op PC, maar heb met een vriend allebei de helft betaald. Nu proberen om weer mijn eigen rank te krijgen, ik win nu bijna elk potje met 4 goals verschil of meer :(
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
  maandag 22 februari 2016 @ 00:30:23 #238
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_160109212
Killer Instinct blijft maar toffer worden _O_

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_160127408
Ik denk er over om Rocket League aan te schaffen. Ziet er leuk uit.
pi_160127627
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:05 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik denk er over om Rocket League aan te schaffen. Ziet er leuk uit.
Ik zeg: Doen! Het geld meer dan waard!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_160127697
Rocket League achievements werken trouwens wel gaar. Van het weekend wilde ik even door een Season heen knallen om de laatste auto die ik nog moest vrij te spelen. Tegelijkertijd dacht ik een stel andere achievements lekker makkelijk te halen (een season spelen, winnen, tegen alle teams spelen, etc.). Alleen moet je dus blijkbaar altijd met de Rocket League servers verbonden zijn, want niks unlockte. Ik had een wedstrijdje of 7 gespeeld, heb toen iets op TV gekeken, ben daarna weer terug naar de game gegaan, maar moet om 1 of andere reden altijd de game echt afsluiten en opnieuw opstarten omdat 'ie niet vanzelf met de Rocket League servers weer verbinding maakt. (Ik kan er enorm overheen kijken, maar ik heb nergens een optie gevonden om zelf verbinding te maken als je dat rode waarschuwings ding krijgt waar staat dat je niet verbonden bent).

Toen ik de game opnieuw had opgestart en een wedstrijdje online had gespeeld kreeg ik wel de streak achievement en die voor het unlocken van alle auto's. Die overige seizoens achievements kreeg ik niet.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_160127949
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:12 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik zeg: Doen! Het geld meer dan waard!
2 tientjes ja? Ik zit er meer mee dat ik inmiddels alweer een enorme backlog heb.
pi_160132205
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:21 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

2 tientjes ja? Ik zit er meer mee dat ik inmiddels alweer een enorme backlog heb.
Koop Braziliaanse giftcards bij iets als Offgamers.com en je hebt hem voor iets van ¤8-9!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  maandag 22 februari 2016 @ 23:46:02 #244
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160135436
Rocket League is altijd leuk tussendoor
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_160139450
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 23:46 schreef MMaRsu het volgende:
Rocket League is altijd leuk tussendoor
Yeah, het fijne eraan is dat je het snel opstart en ff een spelletje kan doen, duurt altijd 5 minuten (tenzij je enorm lange overtime hebt), da's mooi!

Maar tering de skill-ceiling ligt wel HEUL hoog, als ik dit soort filmpjes zie... Dat ga ik dus van m'n leven nooit kunnen...
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_160150194
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 09:37 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Yeah, het fijne eraan is dat je het snel opstart en ff een spelletje kan doen, duurt altijd 5 minuten (tenzij je enorm lange overtime hebt), da's mooi!

Maar tering de skill-ceiling ligt wel HEUL hoog, als ik dit soort filmpjes zie... Dat ga ik dus van m'n leven nooit kunnen...
Ik zie al waar dat fout gaat. Da's een PS4 controller. Ik zal even op zoek gaan naar een filmpje met een Xone controller. Wellicht wordt het dan wat duidelijker.
pi_160150374
Ik probeer wel eens te vliegen, maar m'n auto gaat echt alle kanten op behalve de goede richting. Ik speel het voorlopig deels tactisch door niet m'n teamgenoten constant de tering in te beuken zoals me best vaak overkomt, en deels vlieg ik als een mongool achter de bal aan. Alle knopjes indrukken! Net alsof ik een vecht game speel waar ik ook kut in ben.

Maar goed, soms heb ik wedstrijden waar ik alles scoor, gevolgd door 10 potjes waar ik de grootste josti lijk. Een paar dagen geleden schoot ik per ongeluk tot 3 keer toe in ons eigen doel. ;(.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_160151628
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 17:03 schreef OMG het volgende:
Ik probeer wel eens te vliegen, maar m'n auto gaat echt alle kanten op behalve de goede richting. Ik speel het voorlopig deels tactisch door niet m'n teamgenoten constant de tering in te beuken zoals me best vaak overkomt, en deels vlieg ik als een mongool achter de bal aan. Alle knopjes indrukken! Net alsof ik een vecht game speel waar ik ook kut in ben.

Maar goed, soms heb ik wedstrijden waar ik alles scoor, gevolgd door 10 potjes waar ik de grootste josti lijk. Een paar dagen geleden schoot ik per ongeluk tot 3 keer toe in ons eigen doel. ;(.
_O-

Ik weet niet of dit het juiste spel voor mij is. Mij lijkt dat mijn irritatiegrens snel is bereikt.
pi_160151839
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 18:12 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

_O-

Ik weet niet of dit het juiste spel voor mij is. Mij lijkt dat mijn irritatiegrens snel is bereikt.
Ik heb dat ook, hoor. :P. Ik ben zeker geen super speler, maar probeer het tenminste. Als ik dan een paar potjes op rij bij figuren terecht kom die de hele wedstrijd alleen maar op de muren lijken te rijden zonder ooit in de buurt van de bal te komen, of 2 minuten stil op het veld blijven staan dan raakt m'n geduld ook wel snel op.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Redactie Games dinsdag 23 februari 2016 @ 19:08:12 #250
206706 crew  Racerblade
pi_160152998

TL;DW: Games with Gold in maart zijn Sherlock Holmes: Crimes and Punishments & Lords of the Fallen. Voor Xbox 360 Borderlands & Supreme Commander 2.
  woensdag 24 februari 2016 @ 11:29:04 #251
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_160170873
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 19:08 schreef Racerblade het volgende:

TL;DW: Games with Gold in maart zijn Sherlock Holmes: Crimes and Punishments & Lords of the Fallen. Voor Xbox 360 Borderlands & Supreme Commander 2.
Super line-up ^O^ Mag je blij mee zijn
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 24 februari 2016 @ 11:33:12 #252
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_160170966
quote:
3s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:29 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Super line-up ^O^ Mag je blij mee zijn
Not sure if sarcasme...
Half bezopen is weggegooid geld.
  Eindredactie Games woensdag 24 februari 2016 @ 11:42:51 #253
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_160171152
Ik ga Supreme Commander 2 wel even proberen denk ik.
Ff kijken of RTS-games nog steeds zo beroerd spelen met een controller.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_160171326
quote:
2s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:42 schreef 2dope het volgende:
Ik ga Supreme Commander 2 wel even proberen denk ik.
Ff kijken of RTS-games nog steeds zo beroerd spelen met een controller.
Man, SupCom2 kan ik op de PC al niet bijhouden met al die units, laat staan met een controller...

Enige die echt redelijk werkt is Halo Wars, want die is ook echt bedoeld voor consoles. Minder units etc.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 24 februari 2016 @ 12:06:51 #255
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_160171662
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:33 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Not sure if sarcasme...
Nee, helemaal niet. Sherlock en Borderlands heb ik met veel plezier gespeeld, Lords of the Fallen wil ik ooit nog eens oppikken en SC2 schijnt ook best ok te zijn :Y

Op de PS4 is het ongetwijfeld weer 3x niks dus ik meen het hoor :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  Eindredactie Games woensdag 24 februari 2016 @ 12:07:46 #256
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_160171682
quote:
14s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:50 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Man, SupCom2 kan ik op de PC al niet bijhouden met al die units, laat staan met een controller...

Enige die echt redelijk werkt is Halo Wars, want die is ook echt bedoeld voor consoles. Minder units etc.
Ghehe, had ik wel verwacht. Ik moet zeggen dat ik me in het verleden nog best kon vermaken met Red Alert 3 op de Xbox 360. Heck, zelfs op m'n Nintendo 64 had ik ooit de eerste Command & Conquer. Besturing van lik-me-de-kloten maar het was toch C&C O+
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games woensdag 24 februari 2016 @ 12:14:33 #257
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_160171832
quote:
3s.gif Op woensdag 24 februari 2016 12:06 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Nee, helemaal niet. Sherlock en Borderlands heb ik met veel plezier gespeeld, Lords of the Fallen wil ik ooit nog eens oppikken en SC2 schijnt ook best ok te zijn :Y

Op de PS4 is het ongetwijfeld weer 3x niks dus ik meen het hoor :D
Ik vind het ook wel weer een oké maandje.

Lords of the Fallen heb ik mij vorig jaar nog prima mee vermaakt, en dat komt van de grootste Dark Souls-junkie van FOK! :P
Het is een soort Dark Souls light, gewoon lekker raggen met veel te grote zwaarden en bijlen, kan ik altijd wel waarderen.
Ook nog een NG+ mode die de moeite waard is.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_160172066
quote:
3s.gif Op woensdag 24 februari 2016 12:06 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Nee, helemaal niet. Sherlock en Borderlands heb ik met veel plezier gespeeld, Lords of the Fallen wil ik ooit nog eens oppikken en SC2 schijnt ook best ok te zijn :Y

Op de PS4 is het ongetwijfeld weer 3x niks dus ik meen het hoor :D
Ps4 krijgt weer mooie 8bit indies :')
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_160179059
Vind de deals ook oke deze week ^O^
pi_160183774
The Flame In The Flood niet in de BR store ;(
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 24 februari 2016 @ 20:32:12 #261
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_160184653
quote:
3s.gif Op woensdag 24 februari 2016 12:06 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Nee, helemaal niet. Sherlock en Borderlands heb ik met veel plezier gespeeld, Lords of the Fallen wil ik ooit nog eens oppikken en SC2 schijnt ook best ok te zijn :Y

Op de PS4 is het ongetwijfeld weer 3x niks dus ik meen het hoor :D
Oh nice! Lords of the Fallen wilde ik sowieso al een keer oppikken, lekker lineair een beetje raggen _O_
Half bezopen is weggegooid geld.
  woensdag 24 februari 2016 @ 22:55:25 #262
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_160190768


Nu met teaser voor volgende personage (Tusk)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_160210634
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 22:16 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Koop Braziliaanse giftcards bij iets als Offgamers.com en je hebt hem voor iets van ¤8-9!
Maar moet ik dan ook accounts en regions gaan aanpassen?
pi_160210735
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 19:53 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Maar moet ik dan ook accounts en regions gaan aanpassen?
Region alleen.
Dit, dus.
pi_160211042
quote:
14s.gif Op donderdag 25 februari 2016 19:58 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Region alleen.
Netjes gekocht voor ¤19,99. Ik snap er geen jota van en dan raak ik wat ongeduldig. :') :D
  donderdag 25 februari 2016 @ 21:21:07 #266
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_160213521
majornelson twitterde op donderdag 25-02-2016 om 21:01:28 Geometry Wars Evolved is now playable on Xbox One via Backward Compatibility https://t.co/lLVspsbd1Y https://t.co/3iDxWT6Lg5 reageer retweet
_O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_160218063
De 2 tientjes nu al waard. _O_ Wat een topspel.
  donderdag 25 februari 2016 @ 23:06:22 #268
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_160219862
quote:
Ik niet heb je wel een tandpasta tube perser in de aanbieding?
pi_160221810
Ryse opgepikt voor een tientje bij de Dixons.
pi_160222478
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 01:17 schreef Lange_Lans het volgende:
Ryse opgepikt voor een tientje bij de Dixons.
Heb helaas geen Dixons in de buurt hier anders had ik er ook nog het e.e.a. gehaald :(
  vrijdag 26 februari 2016 @ 07:45:10 #272
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_160223116
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_160223678
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 03:14 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

Heb helaas geen Dixons in de buurt hier anders had ik er ook nog het e.e.a. gehaald :(
Ik heb hem ook niet echt opgepikt maar besteld via de site. 0 euro verzendkosten.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 09:00:41 #274
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_160223749
Alleen afhalen op een hoop games is wel zonde. Voor 10 euro wil ik best wat spellen kopen, voor dat geld kan het niet echt mis gaan. O-)
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_160224048
quote:
19s.gif Op donderdag 25 februari 2016 21:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
majornelson twitterde op donderdag 25-02-2016 om 21:01:28 Geometry Wars Evolved is now playable on Xbox One via Backward Compatibility https://t.co/lLVspsbd1Y https://t.co/3iDxWT6Lg5 reageer retweet
_O_
Fuuuuu waarom doen ze deel 2 niet? Dat is de enige die ik heb :(
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_160224049
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 23:01 schreef Lange_Lans het volgende:
De 2 tientjes nu al waard. _O_ Wat een topspel.
Haha ja het is geweldig he :D
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_160224814
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:21 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Haha ja het is geweldig he :D
Geweldig. Lang niet gehad dat ik moeilijk kon stoppen met spelen.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 14:27:23 #278
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_160231389
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 01:17 schreef Lange_Lans het volgende:
Ryse opgepikt voor een tientje bij de Dixons.
Ga ik zo ook eens doen :) Misschien kunnen we wat achievements nog coopen :)
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_160231876
Microsoft heeft ook aanbiedingen hoop minecraft nog te fixen voor 8.
pi_160234443
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 14:27 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ga ik zo ook eens doen :) Misschien kunnen we wat achievements nog coopen :)
^O^
  vrijdag 26 februari 2016 @ 16:42:13 #281
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_160234982
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 16:23 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

^O^
Correctie, de Dixons hier is blijkbaar ook al verdwenen :')
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_160235953
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 16:42 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Correctie, de Dixons hier is blijkbaar ook al verdwenen :')
dixons.nl
geen verzendkosten.
pi_160240950
Had gisteren mn 2e online tournooi uitgespeeld in fifa fut 15. Ging net kijken heb ik opeens 5 packs en in 1 zat de bruyne van 400k is dit normaal? Of heb ik packs lopen kopen ofzo. Of zit iemand op mijn account packs te kopen :p?
  vrijdag 26 februari 2016 @ 20:32:17 #284
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_160240982
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 17:15 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

dixons.nl
geen verzendkosten.
Kan ik niet bestellen op een of andere manier :') Volgens mij is ie al uitverkocht
Half bezopen is weggegooid geld.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 21:08:16 #285
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_160242298
Ryse was er vanochtend vroeg al vanaf volgens mij om te laten verzenden.

Hoe zit het als ik naar de Xbox site ga, als ik een Xbox One game wil claimen die bij Games With Gold zit is het geen probleem, doe ik hetzelfde bij een Xbox 360 game dan vragen ze mij om betalingsgegevens (creditcard) die ik niet heb.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  maandag 29 februari 2016 @ 15:50:43 #286
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_160316259


3000 euro (dev. edt.)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eindredactie Games maandag 29 februari 2016 @ 16:17:06 #287
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_160317032
quote:
14s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]

3000 euro (dev. edt.)
Maar dan krijg je wel Young Conker d'r bij voor graties!
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 29 februari 2016 @ 16:29:40 #288
194233 Friday12
Originele kloon
pi_160317301
Net Evil Within voor een 10tje meegepakt bij de dixons :)
pi_160323369
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 16:29 schreef Friday12 het volgende:
Net Evil Within voor een 10tje meegepakt bij de dixons :)
Mocht je er ooit op uitgekeken zijn wil ik m wel van je overnemen. Helaas geen dixons hier :(
  dinsdag 1 maart 2016 @ 23:14:50 #290
429367 DKUp
ON TOUR
pi_160356048
Xbox 360 games kunnen kopen op de Xbox One _O_
SOONY
  woensdag 2 maart 2016 @ 08:13:00 #291
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_160360467
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 23:14 schreef DKUp het volgende:
Xbox 360 games kunnen kopen op de Xbox One _O_
Mooie update idd!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  Redactie Games woensdag 2 maart 2016 @ 09:29:04 #292
181272 crew  Noppie2000
pi_160361168
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 23:14 schreef DKUp het volgende:
Xbox 360 games kunnen kopen op de Xbox One _O_
Dat het überhaupt niet kon is wel een beetje stom natuurlijk. Maar goed, beter laat dan nooit!
  woensdag 2 maart 2016 @ 14:01:24 #293
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_160366313
Nice.. Achievements werkt ook een stuk fijner zo ^O^
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  woensdag 2 maart 2016 @ 15:10:58 #294
192683 AMDB
Visionair.
pi_160367861
Hoe kun je de games voor Xbox 360 krijgen op je Xbox One (de gratis via XL Gold)?

M'n console verwijst me naar m'n online account, maar daar wordt ik ook van het kastje naar de muur gestuurd. Als ik de games via de website wil toevoegen aan m'n account dan vragen ze me te betalen en een XL Gold abo te nemen (die ik uiteraard wel heb).
pi_160368344
Ik zag gisteren dat ik plots met Amazon Prime 20% korting kreeg op games, dus meteen naar The Division en Quantum Break gepre-ordered ($47.99 per stuk, dan hoef ik er niet lang over na te denken).

Binnenkort maar eens m'n verloopstukje testen voor m'n headsets, lijkt me wel makkelijk bij The Division. :P.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_160378069
Ook syndicate amazone hardcase is goedkoop op amazon rond de 20.
  donderdag 3 maart 2016 @ 00:26:29 #297
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_160382512
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:42 schreef Sjors_Peter het volgende:
Ook syndicate amazone hardcase is goedkoop op amazon rond de 20.
Haha iedere keer als mensen het over Syndicate hebben moet ik denken aan die slechte gerushte reboot van EA. Zo spijtig! Starbreeze had er vast wat leuks van kunnen maken..!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 07:11:00 #298
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_160433748
Tusk


Is dit nu de laatste? Of komt er nog meer?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_160433818
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 07:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tusk


Is dit nu de laatste? Of komt er nog meer?
alleen eyedol mist nog, daarna moeten ze toch weer nieuwe personages verzinnen in hun universum :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_160467734
Denk dat ik die hitman intro pack ga halen. Nog iemand hier die m ook haalt?
  maandag 7 maart 2016 @ 17:18:03 #301
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160493817
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 17:30 schreef Sjors_Peter het volgende:
Denk dat ik die hitman intro pack ga halen. Nog iemand hier die m ook haalt?
Ja ik, die game gaat supervet worden. Speelt als Blood Money.

Fable Legends is gecancelled trouwens en Lionhead studios gesloten
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')