quote:Xbox One
De Xbox One is het nieuwe all-in-one entertainmentsysteem van Microsoft, de derde generatie Xbox en ditmaal wederom met indrukwekkende hardware. Het systeem is tot 10x sneller te zijn dan voorganger, de Xbox 360, en kan daarnaast op een ongekende manier detail weergeven.
Gaming staat nog steeds centraal bij de Xbox One en met een 8-core 64-bit processor, 8GB ram aan werkgeheugen en een snelle grafische chip van AMD is de komende generatie games mooier en levendiger dan ooit. Daarnaast beschikt het systeem verder over een Blu-Ray speler (waardoor games nu ook op (50GB) Blu-Ray discs zullen worden gezet) en Wi-Fi Direct. Andere feature is Miracast om snel het scherm van smartphone, tablet of pc te kunnen delen.
Games zullen te allen tijde een verplichte installatie nodig hebben op de interne harde schijf van maar liefst 500GB. Mocht deze vol raken, dan is er de mogelijk om een externe USB 3.0 schijf aan de Xbox One te koppelen voor extra opslagruimte. Ondertussen komen er ook bundels met grotere schijven. Tijdens de verplichte installatie is het mogelijk om vanaf een bepaald percentage te gamen, maar dit limiteert zich vaak tot een beperkt gedeelte van de game.
Naast de welbekende HDMI-uitgang, zit er dit maal ook een HDMI-ingang in. Hiermee kan een (HDMI) signaal worden doorgevoerd naar de TV, via de Xbox One. Het HDMI-signaal van je settopbox bijvoorbeeld, waarbij de Xbox One vervolgens een overlay kan tonen. In de VS wordt dit bijvoorbeeld gebruikt om meer informatie tonen over de American Football of Basketball-wedstrijd die je zit te kijken of kan toont een interactieve EPG (Elektronische Programma Gids) vanuit de Xbox One terwijl je televisie kijkt. Deze programmagids is ondertussen ook in Nederland te gebruiken voor selecte providers. Hoe gaaf is dat!
quote:Windows 10
Gaming is nóg leuker geworden met Windows 10. Je bestaande games werken prima, maar je kunt nu ook gamen en contact houden met andere gamers op Xbox One en Windows 10-apparaten. Stream jouw Xbox One-games naar elke willekeurige Windows 10-computer in huis. Speel nieuwe games die speciaal zijn geoptimaliseerd voor Windows 10. En maak en deel moeiteloos gameclips van jouw meest indrukwekkende gamingmomenten met de ingebouwde Game DVR. Van de beste kleine games tot een hele nieuwe era voor pc-gaming: met Windows 10 kun je op eindeloos veel nieuwe manieren spelen.
quote:Xbox Live - de beste gaming community ter wereld
Xbox Live heeft zich bewezen als de beste multiplayerservice met meer dan 10 jaar ervaring. Dankzij de maximumprestaties van ruim 300.000 servers garandeert Xbox Live next-gen gaming voor de miljoenen gamers overal ter wereld. Dankzij de kracht van onze servers en de kunstmatige intelligentie van onze cloud komen bij elke game epische multiplayerervaringen tot stand. En omdat elke game gehost wordt door servers, zou het probleem van hosts die in het voordeel zijn aanzienlijk verbeterd moeten worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ben ik gestopt met lezenquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:43 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ah, je hebt duidelijk geen idee waar je het over hebt. Laat maar dan.
Ik kan vanaf mijn Zwitsers IP geen zooi downloaden of trailers/films kijken uit de US-store, dus zou ik mijn XboX verkeer achter een andere IP moeten zien te krijgen, nee lekker handig allemaal.
Vet hè!quote:
Ik koop het spel waarschijnlijk, prima shooterquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
Vet hè!
Sinds ik m'n EA Access-sub heb opgezegd mis ik die game
En ja ik weet het, de ubermegaultradeluxe versie was een maand geleden voor 7 eu te krijgen maar ben 'm vergeten te kopen
Ik wil dat ook.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:43 schreef DJ_ het volgende:
Stel prutsers hier dan , ik heb sinds de 360 al mijn console in het engels en nu met de one ook en koop alles in de US marketplace
Titanfall slechts een paar keer gedaan maar het is wel echt een vette shooter. Gaaf concept en het voelt lekker aan. Staat of valt een beetje met de mensen die het spelen. In mijn vriendenlijst zijn er veel te weinig mensen die Titanfall, BF4 of Halo spelen... Zal die spellen ook niet zo snel alleen opstarten, terwijl ze toch een stuk meer bieden dan een spel als Fifa.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
Vet hè!
Sinds ik m'n EA Access-sub heb opgezegd mis ik die game
En ja ik weet het, de ubermegaultradeluxe versie was een maand geleden voor 7 eu te krijgen maar ben 'm vergeten te kopen
Yup. Heb hetzelfde met Evolve (come at me, haters) hoewel ik bij Titanfall die co-op defense mode (Attrition?) ook altijd wel tof vond ongeacht medespelers.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:31 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Titanfall slechts een paar keer gedaan maar het is wel echt een vette shooter. Gaaf concept en het voelt lekker aan. Staat of valt een beetje met de mensen die het spelen.
Ja dat is wel een Pre dat ben ik met je eens, maar ik heb standaard gewoon 20-30 dollar op mijn MS account staan. als ik dan wat wil kopen is het geen probleem.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wil dat ook.Maar ik vind het gemak van een gekoppeld Paypal account een enorme pré. Meestal ben ik wat aan het zandduinen op de xbox en besluit ik, heel impulsief, wat te kopen. Zo heb ik gisteren ki s2 gekocht en eergisteren wat FH2 uitbreidingen. Dan betaal ik maar iets meer en kijk ik naar een Nederlandse menutaal.
Nee, en het lukt mij ook niet om via mijn GB account hem te downloadenquote:
Oei. Maar ik twijfel. Forza raak ik ook niet echt meer aan namelijkquote:
Dat wel. Maar ja, ik doe al echt niks meer met Forza 6. Wel jammer, was toch wel echt mijn gamequote:
Meer mensen die zelf in uk zitten ook last van ja. Wel weer kansloos dat maar voor aantal regio's is weer n dikke fy naar de rest..quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Nee, en het lukt mij ook niet om via mijn GB account hem te downloaden
het is mij net geluktquote:Op donderdag 21 januari 2016 21:23 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Meer mensen die zelf in uk zitten ook last van ja. Wel weer kansloos dat maar voor aantal regio's is weer n dikke fy naar de rest..
instellingen>systeem>taal/locatiequote:Op donderdag 21 januari 2016 21:51 schreef Sjors_Peter het volgende:
Iemand een linkje hoe je m naar uk zet?
Euh? Taal en locatie is gewoon een systeeminstelling.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:02 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Geen proxy/vpn nodig of iets? Alst zo makkelijk is waarom zou niet iedereen 't doen?
Ik hoor steeds dat paypal/credit card bijv niet meer zou werken als je locatie veranderd. Maar als dat wel werkt dan lijkt me er bijna geen reden om de taal/regio niet op uk te hebben of steeds te switchen of mis ik nu iets?quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:06 schreef 2dope het volgende:
[..]
Euh? Taal en locatie is gewoon een systeeminstelling.
Of heb je het over iets anders?
Het komt ook regelmatig voor dat bijv. bèta's (nog) niet werken i.v.m. tijdszone. Als je dan switcht kun je gewoon spelen, zoals bij Battlefront het geval was.
Oke thxquote:Op donderdag 21 januari 2016 23:21 schreef Young_David het volgende:
Moest m'n creditcardgegevens wel opnieuw instellen, maar m'n goldlidmaatschap ging wel gewoon mee. Als billingadres heb ik het adres van een hostel in londen gekozen. Verder zie ik nog niet echt de nadelen... ja, dat de prijzen in ponden zijn, maar ik koop toch niets.
Ik wacht even op Bioshock, Arkham City en nog een handje klassiekers...quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
The Witcher 2: Assassins of Kings
Sam & Max Save the World
Aegis Wing
Counter-Strike: GO
Age of Booty
Space Giraffe
Soulcalibur
Skullgirls
Allemaal BC nu
Ook dieptriest natuurlijk, zo'n Forza 6 is net uit, ontzettend veel content, en nu al mensen erop uitgekeken....quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ja, ik doe al echt niks meer met Forza 6. Wel jammer, was toch wel echt mijn game
Ik vraag me af of dat aan het spel ligt of aan mij, en ik neig naar het laatste. Ik spendeer sowieso de laatste twee jaar veel minder tijd aan de Xbox. In Forza 4 wilde ik echt elke baan hebben gereden, elke auto verzamelen, elke auto tunen. Meer dan 1000 uur in die game gestopt uiteindelijk, hell, als ik wilde ontspannen ging ik gewoon even 30 ronden Suzuka rijden met verschillende wagensquote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ook dieptriest natuurlijk, zo'n Forza 6 is net uit, ontzettend veel content, en nu al mensen erop uitgekeken....
Ik ben benieuwd of ze nog wat leuke banen gaan toevoegen om op die manier hun spelers vast te houden...
Forza leidt een beetje aan het CoD syndroom. Ik heb het wel gezien. Forza 6 is niet veel anders dan Forza 3/4/5, heb hem daarom ook niet gekocht. De demo was ook verschrikkelijk, dat spel is niet voor mensen met een stuurtje gemaakt. Prima arcade racer maar te veel van hetzelfde.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:38 schreef PierreTT het volgende:
ik klaar met de singleplayer, en toen had ik zelf ook iets van: "Mweh", ik heb geen zin meer om alles nog 100 keer te doen terwijl ik dat eerder wel had. De game laat het prima toe, ook nog op een leuke manier
Grappig, de multiplayer interesseert me dan weer echt helemaal niks bij Forza. Is alleen maar frustrerend vanwege al die idiotenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:26 schreef Sjors_Peter het volgende:
Vind forza 6 ook niet echt heel spannend. Alleen voor multiplayer of online wil ik t wel nog eens spelen.
Met Forza had ik vaak het 'probleem' dat ik het racen zelf, oftewel de gameplay, niet echt boeiend vond, en ik vind het dus ook meer een 'verzamel-game' waar je jezelf door de career--mode heen grind, om van alleste unlocken en sparen, ipv dat je het echt speelt omdat het zo'n lekkere racer is...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat aan het spel ligt of aan mij, en ik neig naar het laatste. Ik spendeer sowieso de laatste twee jaar veel minder tijd aan de Xbox. In Forza 4 wilde ik echt elke baan hebben gereden, elke auto verzamelen, elke auto tunen. Meer dan 1000 uur in die game gestopt uiteindelijk, hell, als ik wilde ontspannen ging ik gewoon even 30 ronden Suzuka rijden met verschillende wagens
In Forza 6 was ik klaar met de singleplayer, en toen had ik zelf ook iets van: "Mweh", ik heb geen zin meer om alles nog 100 keer te doen terwijl ik dat eerder wel had. De game laat het prima toe, ook nog op een leuke manier, maar het trekt me zelf gewoon niet meer.
Alleen die eerste 10 seconden altijd last van ja hahaquote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Grappig, de multiplayer interesseert me dan weer echt helemaal niks bij Forza. Is alleen maar frustrerend vanwege al die idioten
Whut?! Savegames zitten ook in de cloud toch? Wat bizar!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 20:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Al mijn fh2 data kwijt. Weet niet wat er precies is gebeurd maar al mijn credits en auto's weg. Kutzooi. Baal hier wel van.
Daar is iets misgegaan in het syncen. Level 75, 5 miljoen credits en voor 15 miljoen aan car value weg.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Whut?! Savegames zitten ook in de cloud toch? Wat bizar!
Mailen naar Turn 10/Microsoft?quote:Op zondag 24 januari 2016 08:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar is iets misgegaan in het syncen. Level 75, 5 miljoen credits en voor 15 miljoen aan car value weg.
Doen! Erg toffe game, ik kan er zelf geen reet van maar het is dikke pretquote:Op zondag 24 januari 2016 11:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mensen die dadelijk ook Rocket League gaan spelen op de X1?
Ja heb hem ook op Steam. Is wel geinig spel om met iedereen te spelenquote:Op zondag 24 januari 2016 11:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doen! Erg toffe game, ik kan er zelf geen reet van maar het is dikke pret
Tja. Ik ben opnieuw begonnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |