Yes! Al was het alleen maar vanwege de E3 presentatie toenquote:
volgens mij alleen als download..quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:41 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Is ie eigenlijk alleen als doenload of ook fysiek op disk te krijgen?
Als Karel de review maar weer mag doen vind ik alles bestquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:06 schreef 2dope het volgende:
Eerste indruk Homefront: Revolution is niet al te best.
Ff teruggelezen, ouch.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als Karel de review maar weer mag doen vind ik alles best
De reactie van THQ moet je ook ff terugzoeken, of aan Pheno vragenquote:
Ja, wij van FOK!Games doen wel aan stereotyperingen. Karel Homefront, Oscar Minecraft.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als Karel de review maar weer mag doen vind ik alles best
quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De reactie van THQ moet je ook ff terugzoeken, of aan Pheno vragen![]()
De graphics zijn echt bagger...quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:06 schreef 2dope het volgende:
Eerste indruk Homefront: Revolution is niet al te best.
Na Bloodborne heeft PS met Firewatch weer een ongelofelijk dikke exclusive te pakken. Ze laten Microsoft dus niet alleen met bèta's ver achter zich.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:42 schreef Sjors_Peter het volgende:
Lol geen hitman beta op xbox...
Net zo geweldig als de eerste game dusquote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
De graphics zijn echt bagger...
De gameplay is niet soepel
Het schieten ->
De animation van de models![]()
Dit ziet er echt kut uitquote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Net zo geweldig als de eerste game dus
Haha dude ik heb die review teruggelezen, en jij was nogal warm die spelletje man! 7,5 wilde jij hem geven!!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Net zo geweldig als de eerste game dus
De MP zat dan ook best goed in elkaarquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:00 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha dude ik heb die review teruggelezen, en jij was nogal warm die spelletje man! 7,5 wilde jij hem geven!!
Nb. Heb die game nooit gespeeld....!
Jij bent een agressieve drivatar in Forza 6. Iedere keer als me in de single player iemand van de weg wil beuken ben jij het.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:00 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha dude ik heb die review teruggelezen, en jij was nogal warm die spelletje man! 7,5 wilde jij hem geven!!
Nb. Heb die game nooit gespeeld....!
Hahaha! Uuuhhmmm... Dank je?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij bent een agressieve drivatar in Forza 6. Iedere keer als me in de single player iemand van de weg wil beuken ben jij het.
In FH2 is je drivatar heel beleefd.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hahaha! Uuuhhmmm... Dank je?
In de demo deed ik mn best mooi te rijden? Netbals in Horizon 2? Blijkbaar is dat niet helemaal gelukt?
Over Forza gesproken, heb de game weer eens aangezet. Mijn God, het is toch wel erg nice hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij bent een agressieve drivatar in Forza 6. Iedere keer als me in de single player iemand van de weg wil beuken ben jij het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |