Ja soms denk ik ook wel eens zo als ik dat leesquote:Op woensdag 20 januari 2016 12:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En een slechte jeugd en gescheiden ouders en...
Simpelweg een mes of schaar in het zaakie!
Ik heb echt iets gemist dus, geen idee waar dit over gaat...quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:35 schreef sacha het volgende:
[..]
je was duidelijk genoeg, het gaat mij er niet om wie er begon, ik, als user, erger mij aan de sexuele ondertoon in veel van Lucky zijn postings, af en toe is dat grappig, doe ik ook aan mee maar gisteren werd het mij teveel![]()
mijn probleem
ben benieuwd wat zijn wens dan isquote:Op woensdag 20 januari 2016 12:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben nog een paar jaar te gaan.
Over 2 weken is hij pas weer jarig...
Juist zulke kutsmoesjes kan ik niet pruimen rot op zeg, je kan je wel overal achter verstoppen, zo van, ja sorry, ik had wat teveel gezopen of gerookt (hoewel dat sowieso al onzin is), als je iets flikt moet je de consequenties ook maar slikken, daarom zeg ook ik, ballen eraf.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En een slechte jeugd en gescheiden ouders en...
Simpelweg een mes of schaar in het zaakie!
Nee, ik was het met je eens, ik vond het ook een beetje téquote:Op woensdag 20 januari 2016 12:35 schreef sacha het volgende:
[..]
je was duidelijk genoeg, het gaat mij er niet om wie er begon, ik, als user, erger mij aan de sexuele ondertoon in veel van Lucky zijn postings, af en toe is dat grappig, doe ik ook aan mee maar gisteren werd het mij teveel![]()
mijn probleem
Handig voor je dat ik zo frigide ben, scheelt je een hoop gemod(der).quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:35 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn probleem
Fann, alles leuk en wel, maar als ik er achter kom dat mijn zwager, buurman of wie dan ook in mijn omgeving zo denkt, dan is een chemische castratie niet meer nodig. En met een beetje mazzel een ziekenhuis ook niet meer...quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja soms denk ik ook wel eens zo als ik dat lees![]()
mar volgens mij heb je ook medicijnen een soort chemische castratie, dan hebben ze dat
gevoel ook niet meer, maar dan moet je ze wel onder toezicht houden.
Zo denken wij er hier ook over.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fann, alles leuk en wel, maar als ik er achter kom dat mijn zwager, buurman of wie dan ook in mijn omgeving zo denkt, dan is een chemische castratie niet meer nodig. En met een beetje mazzel een ziekenhuis ook niet meer...
Opdonderen met dat beeld van 'ziekte'...
Ik ook.quote:
Dat hoeft nou ook weer nietquote:Op woensdag 20 januari 2016 12:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Handig voor je dat ik zo frigide ben, scheelt je een hoop gemod(der).
TR gemachtquote:Op woensdag 20 januari 2016 12:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Handig voor je dat ik zo frigide ben, scheelt je een hoop gemod(der).
Wie mij ooit als grof of seksistisch heeft ervaren mag zich NU melden.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat hoeft nou ook weer nietleuk is leuk en lolllig is lollig, maar als het erg
grof wordt is het niet lolllig....
mja... en da't snap ik ook wel weer dan...quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fann, alles leuk en wel, maar als ik er achter kom dat mijn zwager, buurman of wie dan ook in mijn omgeving zo denkt, dan is een chemische castratie niet meer nodig. En met een beetje mazzel een ziekenhuis ook niet meer...
Opdonderen met dat beeld van 'ziekte'...
Ja, ik...quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie mij ooit als grof of seksistisch heeft ervaren mag zich NU melden.
Frau Bachmeister, topactie.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:41 schreef FANN het volgende:
[..]
mja... en da't snap ik ook wel weer dan...
Ik heb een keer een film gezien, waargebeurd, en daar schoot een vrouw die vent dood
in de rechtszaal nog wel, dit vent had haar dochtertje verkracht en vermoord, en dan heb
ik daar wel begrip voor, zo ik zelf ook de neiging in hebben misschien
Nee ik heb dat bij jou nooit zo gevoeldquote:Op woensdag 20 januari 2016 12:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie mij ooit als grof of seksistisch heeft ervaren mag zich NU melden.
Daarom is dit geen ONZ.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ik heb dat bij jou nooit zo gevoeld![]()
dus ik meld mij niet
Klinkt als "a time to kill". uitstekende film, geweldig boekquote:Op woensdag 20 januari 2016 12:41 schreef FANN het volgende:
[..]
mja... en da't snap ik ook wel weer dan...
Ik heb een keer een film gezien, waargebeurd, en daar schoot een vrouw die vent dood
in de rechtszaal nog wel, dit vent had haar dochtertje verkracht en vermoord, en dan heb
ik daar wel begrip voor, zo ik zelf ook de neiging in hebben misschien
eeeeeh...quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook.
Mag hij dit keer wel uitdelen of moeten Piet en/of ik nog langskomen?
Het staat nog steeds in mijn agenda...
Kou valt toch wel mee? Ik vond het iig meevallen...quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Shit, ik MOET wel boodschappen doen, ik dacht verdorie dat het dinsdag was....
Gisteren was kouder.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Kou valt toch wel mee? Ik vond het iig meevallen...
Als die baardaap van jouw rond kan lopen als op die foto van gisteren zou ik me over een baard van een week zeker niet druk makenquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gisteren was kouder.
En ik ben toch binnen 30 minuten heen en weer, maar dan zal ik me eerst toonbaar moeten maken, heb een baard van een week.
Nou, de mijne is grijs en dan lijk ik wel 10 jaar ouder, en dat willen we natuurlijk niet hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Als die baardaap van jouw rond kan lopen als op die foto van gisteren zou ik me over een baard van een week zeker niet druk maken
Dat zal ook wel meevallen, maar goed ik speur toch een beetje ijdelheidquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, de mijne is grijs en dan lijk ik wel 10 jaar ouder, en dat willen we natuurlijk niet hebben.
Daar is toch niks mis mee, zijn we dat niet allemaal een beetje, op onze eigen manier...quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zal ook wel meevallen, maar goed ik speur toch een beetje ijdelheid
Ja ... Ik heb vanochtend mn haar ook weer bijgewerkt met de tondeuze....quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar is toch niks mis mee, zijn we dat niet allemaal een beetje, op onze eigen manier...
Zal me een heerlijke bende zijn....quote:,,Ook zijn deze mensen niet gewend om hun toiletpapier door te spoelen, maar om het ernaast te gooien"
Gekke gewoonten houden sommige mensen er op na, maar wat zullen wij in China anders doen in hun ogen ?quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Volendamse-wc-deuren-op-slot-om-poepende-Aziaten.
[..]
Zal me een heerlijke bende zijn....![]()
Aziatische ogen, die krijg je juist van het vele poepen...quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Gekke gewoonten houden sommige mensen er op na, maar wat zullen wij in China anders doen in hun ogen ?
Een bakkie aan de Dijk doen krijgt ineens een heel andere betekenis...quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Volendamse-wc-deuren-op-slot-om-poepende-Aziaten.
[..]
Zal me een heerlijke bende zijn....![]()
Ik kan me haast niet voorstellen dat het daar de gewoonte is om papier waar je zojuist je reet mee heb afgeveegd gewoon naast je neer legt, dat is toch smerig en gevaarlijk voor de volksgezondheid....quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Gekke gewoonten houden sommige mensen er op na, maar wat zullen wij in China anders doen in hun ogen ?
Ja Chinesen zijn rare gasten... Hier zaten ze eens hun eigen prakkie te koken op de computer vloer. Daar waar juist de strengste regels zijn ... (Huawei gasten)quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan me haast niet voorstellen dat het daar de gewoonte is om papier waar je zojuist je reet mee heb afgeveegd gewoon naast je neer legt, dat is toch smerig en gevaarlijk voor de volksgezondheid....
In hun ogen verstoppen wij hun riolen die daar niet op berekend zijn. Daar staat gewoon netjes prullenbakken naast de toiletten. (net zoals dat in Zuid-Amerikaanse landen ook is. Hangt zelfs tekst bij het toilet, dat wc papier niet het toilet in mag)quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:07 schreef chufi het volgende:
[..]
In Japan mag je de 'bevuilde rijstevloei' gewoon doortrekken...quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
In hun ogen verstoppen wij hun riolen die daar niet op berekend zijn. Daar staat gewoon netjes prullenbakken naast de toiletten. (net zoals dat in Zuid-Amerikaanse landen ook is. Hangt zelfs tekst bij het toilet, dat wc papier niet het toilet in mag)
Dat vind ik goor, dat gaat toch meuren.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
In hun ogen verstoppen wij hun riolen die daar niet op berekend zijn. Daar staat gewoon netjes prullenbakken naast de toiletten. (net zoals dat in Zuid-Amerikaanse landen ook is. Hangt zelfs tekst bij het toilet, dat wc papier niet het toilet in mag)
Dekseltje op het bakje en het bakje regelmatig leeggooien.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat vind ik goor, dat gaat toch meuren.
En wij spoelen onze toiletten door met drinkwater...quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dekseltje op het bakje en het bakje regelmatig leeggooien.
Hele volkstammen over de hele wereld hebben niks beters dan dit, die hebben niet eens drinkwater...
Dat klopt, maar we willen toch niet terug...ik snap die Chinezen wel wat betreft de WC-bril, maar daar bestaan van die papieren dingen voor, de riolering is in Nederland over het algemeen prima in orde, dan zou het toch luxe voor hen moeten zijn om hier wel lekker te kunnen doortrekken...quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dekseltje op het bakje en het bakje regelmatig leeggooien.
Hele volkstammen over de hele wereld hebben niks beters dan dit, die hebben niet eens drinkwater...
Dat is indd zonde, en dat zou moeten veranderen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En wij spoelen onze toiletten door met drinkwater...
Maar dat is de gemiddelde Aziatische toerist niet gewend, dus k(w)akt hij het naast de pot in plaat van er in...quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat klopt, maar we willen toch niet terug...ik snap die Chinezen wel wat betreft de WC-bril, maar daar bestaan van die papieren dingen voor, de riolering is in Nederland over het algemeen prima in orde, dan zou het toch luxe voor hen moeten zijn om hier wel lekker te kunnen doortrekken...
Daarom staat nu aangegeven hoe de eigenaar van de zaak het graag zou willen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar dat zijn is de gemiddelde Aziatische toerist niet gewend, dus k(w)akt hij het naast de pot in plaat van er in...
Schijtbende, shitzooi, kak!!quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom staat nu aangegeven hoe de eigenaar van de zaak het graag zou willen.
Je zal maar eigenaar zijn en steeds die plee in de gaten moeten houden.
En daarnaast, in Japan begreep ik de toiletten ook niet altijd.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom staat nu aangegeven hoe de eigenaar van de zaak het graag zou willen.
Je zal maar eigenaar zijn en steeds die plee in de gaten moeten houden.
Wel tof, hi-tech, iets zegt me dat het qua hygiëne wel goed zit bij die Japanners.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En daarnaast, in Japan begreep ik de toiletten ook niet altijd.
Daar zit een compleet bedieningspaneel aan met allerlei functies.
Bij aankomst in het hotel trok ik altijd als eerste de stekker van het toilet uit het stopcontact.
Draaiende, verwarmde brillen waar muziekjes uitkomen kon ik niet aan...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaafquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En daarnaast, in Japan begreep ik de toiletten ook niet altijd.
Daar zit een compleet bedieningspaneel aan met allerlei functies.
Bij aankomst in het hotel trok ik altijd als eerste de stekker van het toilet uit het stopcontact.
Draaiende, verwarmde brillen waar muziekjes uitkomen kon ik niet aan...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben in Japan nog nooit voor werkzaamheden geweest.quote:
Ik bij de Nissan in Amsterdam gewerkt de Japanse cultuur spreekt me niet aan, Als je even twee weken mee mag lopen is het wel geinig natuurlijkquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben in Japan nog nooit voor werkzaamheden geweest.
Zou dat wel een keer willen doen/meemaken daar.
Apart wereldje...
quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:29 schreef sacha het volgende:
krijg net telefoon van ziekenhuis, de hele flikkerse bende in mijn schoonmoeder is ontstoken
Ik ben wel in Japan geweest, maar niet voor zaken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik bij de Nissan in Amsterdam gewerkt de Japanse cultuur spreekt me niet aan, Als je even twee weken mee mag lopen is het wel geinig natuurlijk
Sterktequote:
Ik kan er niets aan doen... maar de mannen die ik ken die naar Japan zijn gegaan voor "vakantie" gingen daar naar toe voor de nieuwste versie van een playstation of om vrouwen te "scoren". Dat zit nu eenmaal zo in mijn hoofd "geprogrammeerd"quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben wel in Japan geweest, maar niet voor zaken.
Puur voor vakantie en whisky...
Ik doe niet aan games en niet aan het scoren van Japanse pygmee vrouwtjes.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen... maar de mannen die ik ken die naar Japan zijn gegaan voor "vakantie" gingen daar naar toe voor de nieuwste versie van een playstation of om vrouwen te "scoren". Dat zit nu eenmaal zo in mijn hoofd "geprogrammeerd"
Wie weet word dat geprogrammeerde in mijn hoofd eens bijgesteld.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe niet aan games en niet aan het scoren van Japanse pygmee vrouwtjes.
Sommige zien er wel leuk uit, maar na 5 minuten weet je toch niet meer of je niet per ongeluk haar zus voor je hebt...
Tenslotte, ik was daar met mijn echtgenote op vakantie...
Ook sterkte Mickquote:Op woensdag 20 januari 2016 15:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen... maar de mannen die ik ken die naar Japan zijn gegaan voor "vakantie" gingen daar naar toe voor de nieuwste versie van een playstation of om vrouwen te "scoren". Dat zit nu eenmaal zo in mijn hoofd "geprogrammeerd"
*mafkees*quote:
Ik heb nog nooit echt gegamed, ik vind er niks aan, ik downloade vroeger wel voor de kinderen en die probeerde ik dan zelf even uit.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:12 schreef chufi het volgende:
Playstation geen idee hoe die dingen werken..
Mn dochter had ooit een Nintendo ding.. Ik heb wel eens geprobeerd om er mee te spelen, maar ik kan niet met die console overweg...quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit echt gegamed, ik vind er niks aan, ik downloade vroeger wel voor de kinderen en die probeerde ik dan zelf even uit.
Zoon had vroeger een stuur met pedalen, dat vond ie toen wel leuk, A2 Racer, Carmageddon en zo..quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:22 schreef Mickeys het volgende:
Ik heb een WII en het enige wat ik soms speel is mario kart... maar dat is leuk... met gewoon een "stuur" in je handen.
Tijd loopt.....17:00 uiterlijk verwacht ik je weer thuisquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zoon had vroeger een stuur met pedalen, dat vond ie toen wel leuk, A2 Racer, Carmageddon en zo..
Ben er vandoor.
Heeft ie wel lang over gedaan om zich toonbaar te maken...quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tijd loopt.....17:00 uiterlijk verwacht ik je weer thuis
Hij zei dat hij het in 30 minuten kon doen... krijgt hij 5 minuten extra speling van me... zo aardig ben ik dan wel weerquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ie wel lang over gedaan om zich toonbaar te maken...
Dat is op en neer naar de winkel... Maar liep het begin van de middag nog met een week oude grijze baard rond en daarmee durft ie niet over straat...quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hij zei dat hij het in 30 minuten kon doen... krijgt hij 5 minuten extra speling van me... zo aardig ben ik dan wel weer
godsamme... sterkte!quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:29 schreef sacha het volgende:
krijg net telefoon van ziekenhuis, de hele flikkerse bende in mijn schoonmoeder is onstoken
quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is op en neer naar de winkel... Maar liep het begin van de middag nog met een week oude grijze baard rond en daarmee durft ie niet over straat...
Uit zijn reactie maak ik op dat hij die baard al verwijderd heeftquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zo, ben er klaar voor, maar eerst nog even een peukje.
Neem nog een wijntje van me...quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan wel even op gaan noemen aan wie ik een pesthekel hebmaar dat ga ik niet doen....
MIJ MIJ MIJquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan wel even op gaan noemen aan wie ik een pesthekel hebmaar dat ga ik niet doen....
Goed bezigquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:02 schreef FANN het volgende:
Ik had een fantastische middag in elk geval![]()
Koffie gedronken tussen de slachtoffers in AHik was kapot en ik moest
effe zitten![]()
maar wel 3 km gelopen
Nee hoor niet aan jou, maar er zijn er wel een paar op Fokquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:02 schreef Mickeys het volgende:
[..]
MIJ MIJ MIJ![]()
oh nee... das niet waar...
Ik ook heel veel van jou hoor FANN
DIe naar de Appie gaan voor de koffie toch? Deed mn schoonmoeder ook toen die hier ooit een maand logeerde...quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb me kapot gelachenoude vrouwtjes
Ja, ze kwamen daar elke dagquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
DIe naar de Appie gaan voor de koffie toch? Deed mn schoonmoeder ook toen die hier ooit een maand logeerde...
GEzellig op het bankie amsterdams meeroddelen.... Ik zie je helemaal in je elementquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ze kwamen daar elke dag![]()
ik doe dat écht nooit, maar ik dacht, kan mij het schelen
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
GEzellig op het bankie amsterdams meeroddelen.... Ik zie je helemaal in je element
Ik was nog even door de Blokker gegaan, maar kon niks van mn gading vindenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:07 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
we hebben het over onze hormonen gehad![]()
en ik heb mesjes ingeslagen bij Xenos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |