Ik heb nog nooit echt gegamed, ik vind er niks aan, ik downloade vroeger wel voor de kinderen en die probeerde ik dan zelf even uit.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:12 schreef chufi het volgende:
Playstation geen idee hoe die dingen werken..
Mn dochter had ooit een Nintendo ding.. Ik heb wel eens geprobeerd om er mee te spelen, maar ik kan niet met die console overweg...quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit echt gegamed, ik vind er niks aan, ik downloade vroeger wel voor de kinderen en die probeerde ik dan zelf even uit.
Zoon had vroeger een stuur met pedalen, dat vond ie toen wel leuk, A2 Racer, Carmageddon en zo..quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:22 schreef Mickeys het volgende:
Ik heb een WII en het enige wat ik soms speel is mario kart... maar dat is leuk... met gewoon een "stuur" in je handen.
Tijd loopt.....17:00 uiterlijk verwacht ik je weer thuisquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zoon had vroeger een stuur met pedalen, dat vond ie toen wel leuk, A2 Racer, Carmageddon en zo..
Ben er vandoor.
Heeft ie wel lang over gedaan om zich toonbaar te maken...quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tijd loopt.....17:00 uiterlijk verwacht ik je weer thuis
Hij zei dat hij het in 30 minuten kon doen... krijgt hij 5 minuten extra speling van me... zo aardig ben ik dan wel weerquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ie wel lang over gedaan om zich toonbaar te maken...
Dat is op en neer naar de winkel... Maar liep het begin van de middag nog met een week oude grijze baard rond en daarmee durft ie niet over straat...quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hij zei dat hij het in 30 minuten kon doen... krijgt hij 5 minuten extra speling van me... zo aardig ben ik dan wel weer
godsamme... sterkte!quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:29 schreef sacha het volgende:
krijg net telefoon van ziekenhuis, de hele flikkerse bende in mijn schoonmoeder is onstoken
quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is op en neer naar de winkel... Maar liep het begin van de middag nog met een week oude grijze baard rond en daarmee durft ie niet over straat...
Uit zijn reactie maak ik op dat hij die baard al verwijderd heeftquote:Op woensdag 20 januari 2016 16:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zo, ben er klaar voor, maar eerst nog even een peukje.
Neem nog een wijntje van me...quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan wel even op gaan noemen aan wie ik een pesthekel hebmaar dat ga ik niet doen....
MIJ MIJ MIJquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan wel even op gaan noemen aan wie ik een pesthekel hebmaar dat ga ik niet doen....
Goed bezigquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:02 schreef FANN het volgende:
Ik had een fantastische middag in elk geval![]()
Koffie gedronken tussen de slachtoffers in AHik was kapot en ik moest
effe zitten![]()
maar wel 3 km gelopen
Nee hoor niet aan jou, maar er zijn er wel een paar op Fokquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:02 schreef Mickeys het volgende:
[..]
MIJ MIJ MIJ![]()
oh nee... das niet waar...
Ik ook heel veel van jou hoor FANN
DIe naar de Appie gaan voor de koffie toch? Deed mn schoonmoeder ook toen die hier ooit een maand logeerde...quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb me kapot gelachenoude vrouwtjes
Ja, ze kwamen daar elke dagquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
DIe naar de Appie gaan voor de koffie toch? Deed mn schoonmoeder ook toen die hier ooit een maand logeerde...
GEzellig op het bankie amsterdams meeroddelen.... Ik zie je helemaal in je elementquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ze kwamen daar elke dag![]()
ik doe dat écht nooit, maar ik dacht, kan mij het schelen
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
GEzellig op het bankie amsterdams meeroddelen.... Ik zie je helemaal in je element
Ik was nog even door de Blokker gegaan, maar kon niks van mn gading vindenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:07 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
we hebben het over onze hormonen gehad![]()
en ik heb mesjes ingeslagen bij Xenos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |