Kou valt toch wel mee? Ik vond het iig meevallen...quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Shit, ik MOET wel boodschappen doen, ik dacht verdorie dat het dinsdag was....
Gisteren was kouder.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Kou valt toch wel mee? Ik vond het iig meevallen...
Als die baardaap van jouw rond kan lopen als op die foto van gisteren zou ik me over een baard van een week zeker niet druk makenquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gisteren was kouder.
En ik ben toch binnen 30 minuten heen en weer, maar dan zal ik me eerst toonbaar moeten maken, heb een baard van een week.
Nou, de mijne is grijs en dan lijk ik wel 10 jaar ouder, en dat willen we natuurlijk niet hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Als die baardaap van jouw rond kan lopen als op die foto van gisteren zou ik me over een baard van een week zeker niet druk maken
Dat zal ook wel meevallen, maar goed ik speur toch een beetje ijdelheidquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, de mijne is grijs en dan lijk ik wel 10 jaar ouder, en dat willen we natuurlijk niet hebben.
Daar is toch niks mis mee, zijn we dat niet allemaal een beetje, op onze eigen manier...quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zal ook wel meevallen, maar goed ik speur toch een beetje ijdelheid
Ja ... Ik heb vanochtend mn haar ook weer bijgewerkt met de tondeuze....quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar is toch niks mis mee, zijn we dat niet allemaal een beetje, op onze eigen manier...
Zal me een heerlijke bende zijn....quote:,,Ook zijn deze mensen niet gewend om hun toiletpapier door te spoelen, maar om het ernaast te gooien"
Gekke gewoonten houden sommige mensen er op na, maar wat zullen wij in China anders doen in hun ogen ?quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Volendamse-wc-deuren-op-slot-om-poepende-Aziaten.
[..]
Zal me een heerlijke bende zijn....![]()
Aziatische ogen, die krijg je juist van het vele poepen...quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Gekke gewoonten houden sommige mensen er op na, maar wat zullen wij in China anders doen in hun ogen ?
Een bakkie aan de Dijk doen krijgt ineens een heel andere betekenis...quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Volendamse-wc-deuren-op-slot-om-poepende-Aziaten.
[..]
Zal me een heerlijke bende zijn....![]()
Ik kan me haast niet voorstellen dat het daar de gewoonte is om papier waar je zojuist je reet mee heb afgeveegd gewoon naast je neer legt, dat is toch smerig en gevaarlijk voor de volksgezondheid....quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Gekke gewoonten houden sommige mensen er op na, maar wat zullen wij in China anders doen in hun ogen ?
Ja Chinesen zijn rare gasten... Hier zaten ze eens hun eigen prakkie te koken op de computer vloer. Daar waar juist de strengste regels zijn ... (Huawei gasten)quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan me haast niet voorstellen dat het daar de gewoonte is om papier waar je zojuist je reet mee heb afgeveegd gewoon naast je neer legt, dat is toch smerig en gevaarlijk voor de volksgezondheid....
In hun ogen verstoppen wij hun riolen die daar niet op berekend zijn. Daar staat gewoon netjes prullenbakken naast de toiletten. (net zoals dat in Zuid-Amerikaanse landen ook is. Hangt zelfs tekst bij het toilet, dat wc papier niet het toilet in mag)quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:07 schreef chufi het volgende:
[..]
In Japan mag je de 'bevuilde rijstevloei' gewoon doortrekken...quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
In hun ogen verstoppen wij hun riolen die daar niet op berekend zijn. Daar staat gewoon netjes prullenbakken naast de toiletten. (net zoals dat in Zuid-Amerikaanse landen ook is. Hangt zelfs tekst bij het toilet, dat wc papier niet het toilet in mag)
Dat vind ik goor, dat gaat toch meuren.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
In hun ogen verstoppen wij hun riolen die daar niet op berekend zijn. Daar staat gewoon netjes prullenbakken naast de toiletten. (net zoals dat in Zuid-Amerikaanse landen ook is. Hangt zelfs tekst bij het toilet, dat wc papier niet het toilet in mag)
Dekseltje op het bakje en het bakje regelmatig leeggooien.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat vind ik goor, dat gaat toch meuren.
En wij spoelen onze toiletten door met drinkwater...quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dekseltje op het bakje en het bakje regelmatig leeggooien.
Hele volkstammen over de hele wereld hebben niks beters dan dit, die hebben niet eens drinkwater...
Dat klopt, maar we willen toch niet terug...ik snap die Chinezen wel wat betreft de WC-bril, maar daar bestaan van die papieren dingen voor, de riolering is in Nederland over het algemeen prima in orde, dan zou het toch luxe voor hen moeten zijn om hier wel lekker te kunnen doortrekken...quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dekseltje op het bakje en het bakje regelmatig leeggooien.
Hele volkstammen over de hele wereld hebben niks beters dan dit, die hebben niet eens drinkwater...
Dat is indd zonde, en dat zou moeten veranderen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En wij spoelen onze toiletten door met drinkwater...
Maar dat is de gemiddelde Aziatische toerist niet gewend, dus k(w)akt hij het naast de pot in plaat van er in...quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat klopt, maar we willen toch niet terug...ik snap die Chinezen wel wat betreft de WC-bril, maar daar bestaan van die papieren dingen voor, de riolering is in Nederland over het algemeen prima in orde, dan zou het toch luxe voor hen moeten zijn om hier wel lekker te kunnen doortrekken...
Daarom staat nu aangegeven hoe de eigenaar van de zaak het graag zou willen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar dat zijn is de gemiddelde Aziatische toerist niet gewend, dus k(w)akt hij het naast de pot in plaat van er in...
Schijtbende, shitzooi, kak!!quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom staat nu aangegeven hoe de eigenaar van de zaak het graag zou willen.
Je zal maar eigenaar zijn en steeds die plee in de gaten moeten houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |