SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 19-01-2016 23:13:48 ]
perfectionistquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nog een storende spatie in de OP verwijderd...
Er staat wel nog steeds achter de spoiler dat schvvmert roosteraar is, dat lijkt me niet meer actueel.quote:
dan nog een leuke pic in de OPquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Plaatjes onder het logo sloten niet goed aan...
Nu je toch bezig bent, Piet kan ipv schuimpje bij roosteraars.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nog een storende spatie in de OP verwijderd...
Pas ik ook wel aan...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er staat wel nog steeds achter de spoiler dat schvvmert roosteraar is, dat lijkt me niet meer actueel.
Op zich nog wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er staat wel nog steeds achter de spoiler dat schvvmert roosteraar is, dat lijkt me niet meer actueel.
Staat schuimpje weer op het punt om actief te moeten zijn ?quote:
Ja, maar die zal nu wel weer minder in het topic aanwezig zijn.quote:
Ik lees mee.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Prima.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet zeuren, Piet staat in de OP nu...
echt niet hèquote:
Jij ontspoort vanzelf alquote:
Ik zie in mijn reisoverzicht dat ik wel eens vergeet uit te checkenquote:
Afgewezen als machinist na de vraag wat ik zou doen bij iemand die voor trein springt.quote:
wat kinderachtigquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Afgewezen als machinist na de vraag wat ik zou doen bij iemand die voor trein springt.
Doorrijden was niet het gewenste antwoord.,
Ik gebruik dat ding alleen voor als ik met de bus naar het ziekenhuis moet een aantal keren per jaar (bekend verhaal, ik heb geen zin die berg op te fietsen).quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zie in mijn reisoverzicht dat ik wel eens vergeet uit te checken
Remmen is zinloos en de passagiers zitten ook niet te wachten op trein die onderweg paar uur stilstaat.quote:
ik ben niet zo dol op autorijdenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik gebruik dat ding alleen voor als ik met de bus naar het ziekenhuis moet een aantal keren per jaar (bekend verhaal, ik heb geen zin die berg op te fietsen).
Verder doe ik alles met de fiets en te voet, da's gezond.
En als ik per se een auto nodig heb, kan ik dat zo regelen.
vertel mij wat, mijn hele treinreisplanning is vorige week mis gegaan omdat er iemand met de trein wilde koppen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Remmen is zinloos en de passagiers zitten ook niet te wachten op trein die onderweg paar uur stilstaat.
Ik heb geen rijbewijs, wel de beschikking over meerdere auto's met chauffeur, maar die benut ik alleen wanneer het niet anders kan.quote:
het kan handig zijn als je van A naar B wilt gaan en er geen andere mogelijkheid is.quote:
Ja ik ook, maar niet op de grote wegquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kost me geen enkele moeite, rijd overal zo met weg.
Jawel, maar jij hebt de mogelijkheid tot autoquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:29 schreef just me het volgende:
[..]
het kan handig zijn als je van A naar B wilt gaan en er geen andere mogelijkheid is.
ik zei toch dat ik zaterdagavond weer een poging ga doenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jawel, maar jij hebt de mogelijkheid tot auto
Oh, dat had ik gemistquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:32 schreef just me het volgende:
[..]
ik zei toch dat ik zaterdagavond weer een poging ga doen
niet meteen oordelenquote:
Door de sneeuw met sneeuwkettingen om...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:32 schreef just me het volgende:
[..]
ik zei toch dat ik zaterdagavond weer een poging ga doen
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Door de sneeuw met sneeuwkettingen om...
Heb nu een flinke kofferbak, daar moet ik wel even rekening met houden tijdens 'm links voor dikke Audi of BMW Leasebak te gooien.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:30 schreef just me het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar niet op de grote weg
maar ik ga zaterdagavond weer een poging wagen
ik ga ook zo lopenquote:
Sneeuwkettingen in Nederland?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Door de sneeuw met sneeuwkettingen om...
In losse sneeuw kun je prima rijden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sneeuwkettingen in Nederland?
Ik heb ze zelfs in Noorwegen nog nooit nodig gehad. Sterker nog, ik heb geeneens sneeuwkettingen. Goede winterbanden volstaan.
jouw opmerking kwam gewoon even niet prettig over, maar kan ook aan mij liggenquote:
Truste.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:39 schreef just me het volgende:
[..]
jouw opmerking kwam gewoon even niet prettig over, maar kan ook aan mij liggen
* just me is moe en gaat naar bed, morgen studiedag ipv vrije dag
Truste.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet ook gaan slapen, morgen pittig werkdagje voor de boeg
Op zich wel logisch toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:59 schreef ToT het volgende:
Er blijft echt chronisch 1 nummer in de wachtrij he?
Nee, dat is een verzoekje dat blijkbaar blijft hangen. Normaal staat dat er niet. Dit is iets van de laatste tijd.quote:
Gup is de weg wat kwijt maar na deze wacht er wel 1 natuurlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, dat is een verzoekje dat blijkbaar blijft hangen. Normaal staat dat er niet. Dit is iets van de laatste tijd.
Waarom zouden ze je foto moeten krijgen?quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:06 schreef Rafeiro het volgende:
Handgeschreven brief naar een officieel iets?
Is een foto dan genoeg?
(ik heb geen printer)
Als onderliggend stuk dat het verzonden isquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom zouden ze je foto moeten krijgen?
Ik stuur pas foto wanneer ze er om vragen, eerst een brief.quote:Op woensdag 20 januari 2016 02:04 schreef Rafeiro het volgende:
En niet mijn foto, maar plaatje van de brief.
Als het belangrijk is komen ze vanzelf aan de deur zeiken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 03:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als het iets belangrijks is verstuur ik het aangetekend, kost een drol en je weet zeker dat het ontvangen is, je hebt dan tevens bewijs.
Ligt eraan of het dingen in je voordeel of in je nadeel zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2016 03:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als het belangrijk is komen ze vanzelf aan de deur zeiken.
Je wil niet weten wat er aan de deur geweest is bij mij.quote:Op woensdag 20 januari 2016 03:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ligt eraan of het dingen in je voordeel of in je nadeel zijn.
dank je wel, ik gooi ze in mijn tas en neem ze mee naar school!quote:Op woensdag 20 januari 2016 07:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen koffieleutje.
[ afbeelding ]
Goedemorgen.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 08:11 schreef just me het volgende:
[..]
dank je wel, ik gooi ze in mijn tas en neem ze mee naar school!Op naar die fijne studiedag....
hetzelfde hier... het is eigenlijk mijn vrije dag... maar dit is "verplicht"quote:Op woensdag 20 januari 2016 08:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is echt pittig om na een late dienst meteen weer een dagdienst te moeten doen, maar ja, soms is het werkaanbod even niet anders
Die stond er al sinds mijn show van een paar dagen geledenquote:Op woensdag 20 januari 2016 00:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, dat is een verzoekje dat blijkbaar blijft hangen. Normaal staat dat er niet. Dit is iets van de laatste tijd.
quote:
quote:
Môgguhquote:
quote:
Mogguhquote:
ik ookquote:Op woensdag 20 januari 2016 09:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben alweer een tijdje wakker hoor...
Mwah, ik was gisteren om 23:00 doodop, sliep best vast.quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis weer hopeloos met mn slaapritme...
U verhuurt zichzelf of...?quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:50 schreef Fogel het volgende:
Ook fijn dat ik zojuist te horen kreeg dat ik tot september volgeboekt ben ipv slechts tot maart
Dat valt vies tegen na al die jubelverhalen over belastingvoordeel en zo...quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:40 schreef Karzai het volgende:
Ja dat is lekker ben wel benieuwd naar mijn loonstrookje deze maand
ik begrijp weinig van belasting toen ik nog modaal verdiende kreeg ik jaarlijks 600 euro terug van de belasting, toen ik naar het minimum terugviel moest ik 300 euro betalenquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat valt vies tegen na al die jubelverhalen over belastingvoordeel en zo...
Ja, dit, dat, schaal zus, schaal zo, toelage, rente, aftrek, neveninkomsten, dividend, goede doelen, nee, euh...quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik begrijp weinig van belasting toen ik nog modaal verdiende kreeg ik jaarlijks 600 euro terug van de belasting, toen ik naar het minimum terugviel moest ik 300 euro betalen
Goed plan, alleen laat ik ze dan wel even bezorgen.quote:
ik moet straks weer verder spelen met de zwarte, witte, gele en rode petjesquote:Op woensdag 20 januari 2016 12:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed plan, alleen laat ik ze dan wel even bezorgen.
Niet door jou, want zo gek krijg ik je waarschijnlijk niet..
quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:30 schreef just me het volgende:
[..]
ik moet straks weer verder spelen met de zwarte, witte, gele en rode petjes
I'm the MadMasterMind...quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
MasterMind
Die versie hadden wij thuis ook!
Mastermindquote:
Wij ook!quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
MasterMind
Die versie hadden wij thuis ook!
Alleen mijn hersencapaciteitquote:
Oftewel, ze gaan precies tegen hetgeen in waar Bowie voor stond....quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:53 schreef MaryMouse het volgende:
Petitie gestart tegen 'Bowie' album van Kanye West
Duizenden Bowie-fans hebben een petitie getekend om ervoor te zorgen dat Kanye West geen album zal uitbrengen met David Bowie-covers.
Er gingen geruchten dat Kanye West een album zou maken ter ere van David Bowie. Hij zou ook al verschillende nummers hebben opgenomen. Op een paar nummers is Kanye zingend te horen en op andere nummers rapt hij over Bowies muziek.
Veel fans van David Bowie zijn het hier niet mee eens en zijn een petitie gestart om Kanye West tegen te houden. Op de petitie is te lezen dat David Bowie één van de belangrijkste muzikanten van de 20e eeuw en 21e eeuw is en het heiligschennis zou zijn om dat te laten ruïneren door Kanye West. Momenteel hebben al meer dan 6.300 mensen de petitie ondertekend.
De rapper is een groot fan van Bowie en was dan ook één van de eerste artiesten die online reageerde op het overlijden van David Bowie. West twitterde dat hij één van zijn grootste inspiratiebronnen was. “Zo dapper, zo creactief: hij gaf ons magie voor een mensenleven." Volgens een bron van The Daily Star zou Kanye West zich zien als de opvolger van Bowie. “De fakkel is aan mij doorgegeven”, zou West gezegd hebben.
Bron
Die gast is zo triest.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:53 schreef MaryMouse het volgende:
Duizenden Bowie-fans hebben een petitie getekend om ervoor te zorgen dat Kanye West geen album zal uitbrengen met David Bowie-covers.
Er gingen geruchten dat Kanye West een album zou maken ter ere van David Bowie. Hij zou ook al verschillende nummers hebben opgenomen. Op een paar nummers is Kanye zingend te horen en op andere nummers rapt hij over Bowies muziek.
Veel fans van David Bowie zijn het hier niet mee eens en zijn een petitie gestart om Kanye West tegen te houden. Op de petitie is te lezen dat David Bowie één van de belangrijkste muzikanten van de 20e eeuw en 21e eeuw is en het heiligschennis zou zijn om dat te laten ruïneren door Kanye West. Momenteel hebben al meer dan 6.300 mensen de petitie ondertekend.
De rapper is een groot fan van Bowie en was dan ook één van de eerste artiesten die online reageerde op het overlijden van David Bowie. West twitterde dat hij één van zijn grootste inspiratiebronnen was. “Zo dapper, zo creactief: hij gaf ons magie voor een mensenleven." Volgens een bron van The Daily Star zou Kanye West zich zien als de opvolger van Bowie. “De fakkel is aan mij doorgegeven”, zou West gezegd hebben.
Bron
Joh, of hij wel of niet een cover-album opneemt zal mij om het even zijn, maar zichzelf zien als DE opvolger van Bowie? Daarom mijnquote:Op woensdag 20 januari 2016 12:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oftewel, ze gaan precies tegen hetgeen in waar Bowie voor stond....
Ik ben geen fan van Kanye, vooral vanwege zijn persoonlijkheid, maar hey, hij kan wel goede muziek maken. Dus laat hem lekker.
Wat Kanye doet kan mij niet bekoren....quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oftewel, ze gaan precies tegen hetgeen in waar Bowie voor stond....
Ik ben geen fan van Kanye, vooral vanwege zijn persoonlijkheid, maar hey, hij kan wel goede muziek maken. Dus laat hem lekker.
Oh ja, hehe... neuh dat is ie nietquote:Op woensdag 20 januari 2016 12:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joh, of hij wel of niet een cover-album opneemt zal mij om het even zijn, maar zichzelf zien als DE opvolger van Bowie? Daarom mijn
Mij ook niet, maar er zijn genoeg mensen die daar anders over denken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat Kanye doet kan mij niet bekoren....
Dan ben je er wel erg vroeg bij, ik dacht dat jij een die hard fan van Bowie was.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh ja, hehe... neuh dat is ie niet
Maar ik word te oud om mij nog druk te maken over dat soort dingen.
Dan weet ie misschien niet eens meer dat hij Bowie fan wasquote:Op woensdag 20 januari 2016 12:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan ben je er wel erg vroeg bij, ik dacht dat jij een die hard fan van Bowie was.![]()
Wat moet dat dan wel niet over 20 jaar met jou zijn?
Die hard ben ik wel ja, maar ik kan mij niet druk maken om wat anderen doen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan ben je er wel erg vroeg bij, ik dacht dat jij een die hard fan van Bowie was.![]()
Wat moet dat dan wel niet over 20 jaar met jou zijn?
quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:53 schreef MaryMouse het volgende:
Bron
Next Up: God is a DJ Kanye Westquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:02 schreef ToT het volgende:
[..]What the actual bloody FUCK?!?
Het ego van die man is onderhand echt niet leuk meer. Eerst kon ik er nog wel om lachen, maar dit gaat te ver!!!!Dit is lijkenpikkerij!!!!
Tofquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga in mrt naar Anne Clark en in mei naar Tuxedomoon, en heb er zin in, gezellig samen met de baardaap, en ik denk dat mijn broertje ook zal gaan.![]()
Kanye sla ik over....
Hoe is ie bij jou, je moest gisteren richting ziekenhuis toch, of is mijn (oude) geheugen weer eens als een zeef?quote:
Klopt, scan gehad en zo. Is niet goed (ontstekingen rond de alvleesklier), maar gelukkig niet slecht genoeg om opgenomen te worden.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe is ie bij jou, je moest gisteren richting ziekenhuis toch, of is mijn (oude) geheugen weer eens als een zeef?
Dat zal tijd nodig hebben, dus beter zeer rustig aan doen, je gezondheid staat altijd op één.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt, scan gehad en zo. Is niet goed (ontstekingen rond de alvleesklier), maar gelukkig niet slecht genoeg om opgenomen te worden.
Moet het rustig aan doen.
Zo richting arboarts eens kijken wat hij te zeggen heeft.
I know. Alleen wil ik graag altijd weten hoe lang iets kan duren. Ik ben wat ongeduldig en zo. Maar hoe lang zo'n aanval duurt kunnen ze niet zeggen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zal tijd nodig hebben, dus beter zeer rustig aan doen, je gezondheid staat altijd op één.
Nou ja, geduld is een schone zaak, zegt men.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
I know. Alleen wil ik graag altijd weten hoe lang iets kan duren. Ik ben wat ongeduldig en zo. Maar hoe lang zo'n aanval duurt kunnen ze niet zeggen.
Als geduld nu ook nog kon schoonmakenquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, geduld is een schone zaak, zegt men.
Leuke verrassing ik heb hem net uit de bus gevist 100 euro erbijquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat valt vies tegen na al die jubelverhalen over belastingvoordeel en zo...
quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als geduld nu ook nog kon schoonmaken
leuk!quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
Leuke verrassing ik heb hem net uit de bus gevist 100 euro erbij
Dat heet tegenwoordig huurtoeslag.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:46 schreef sacha het volgende:
[..]
leuk!![]()
kan de huursubsidie weer naar beneden
Naais...quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
Leuke verrassing ik heb hem net uit de bus gevist 100 euro erbij
Zal ongetwijfeld weer ergens anders van je afgesnaaid wordenquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:46 schreef sacha het volgende:
[..]
leuk!![]()
kan de huursubsidie weer naar beneden
quote:
Koop er een pleister van om het gat in je hand te dichten.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja het nieuwe loon... ik denk niet dat het bij mij gaat opvallen.
Goed ideequote:Op woensdag 20 januari 2016 14:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Koop er een pleister van om het gat in je hand te dichten.
weet je wel wat pleisters kosten tegenwoordigquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Koop er een pleister van om het gat in je hand te dichten.
Je kan blaadjes uit de natuur gebruikenquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:12 schreef sacha het volgende:
[..]
weet je wel wat pleisters kosten tegenwoordig
Heb het wel verdiend na deze studiedag; heb de cursusleider excuses aangeboden dat ik op het laatst af en toe wegdommeldequote:
Ahh, verkeerd ingestelde airco?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo zeg, het klopt daar echt niet met de luchtverversing op de locatie waar ik vandaag werkte. Vorige week de hele dienst lopen gapen en met knallende koppijn naar huis, nu weer hetzelfde en mijn collega's hebben er ook flink last van en hebben nu bericht naar de manager gestuurd.
overduidelijk. En we mogen de ramen niet openzetten op die twee groepen vanwege erg kwetsbare clienten. Waardeloooos.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ahh, verkeerd ingestelde airco?
Dat noemden wij het Dortmund-Syndroom. Iedere helpdesker die naar Dortmund ging, kwam doodziek thuis van de airco daar
Management zal het wel gaan merken aan het ziekteverzuim?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
overduidelijk. En we mogen de ramen niet openzetten op die twee groepen vanwege erg kwetsbare clienten. Waardeloooos.
nou, eentje zit thuis met longontsteking, de rest hobbelt halfziek gewoon door, beetje inherent aan ons werk, de meesten melden zich gewoon niet ziek. Maar volgende week zorg ik wel dat er daar af en toe een raam even open gaat, dit is echt idioot.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Management zal het wel gaan merken aan het ziekteverzuim?
Ik heb nog wel moederbord met AGP liggen van 10 jaar oud.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:57 schreef knokkels het volgende:
Koop ik een AGP videokaart, heb ik alleen maar PCI-e slots
whehehequote:Op woensdag 20 januari 2016 18:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb nog wel moederbord met AGP liggen van 10 jaar oud.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:43 schreef ToT het volgende:
Ik dacht echt dat Melting net aan het draaien was, met die golden oldies die voorbij kwamen tijdens het klussen!
quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:01 schreef Spezza19 het volgende:
Gewenste nationale artiest heeft drukke agenda, dus wat doe je dan, internationale artiesten mailen.
Ach, ik verwacht er niks van verder. Maar wie weet, straks zeggen ze wel Ja!quote:
Helge Schneider?quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:01 schreef Spezza19 het volgende:
Gewenste nationale artiest heeft drukke agenda, dus wat doe je dan, internationale artiesten mailen.
Helge zingt over haar belevenissen met de kattenbak?quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Helge Schneider?
* Fogel zingt katzenklo, katzenklo.......
Ja, das macht die Katze froh!quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Helge Schneider?
* Fogel zingt katzenklo, katzenklo.......
ken uw Duitse klassiekersquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Helge zingt over haar belevenissen met de kattenbak?
Ja, en ik moet werkenquote:
Ik ken het nummer welquote:
Heb je goed gedaan, pluim voor jouquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kwam gisteren op mijn werk, zaten de clienten een dvd van Frans Bauer te kijken. Na een half uur wilde ik het geluid iets zachter zetten en raakte ik per ongeluk een verkeerd knopje aan en stond de tv zomaar op 3 ipv op die dvd. En het ging echt per ongeluk.
Zal vast goedkomen. Even kijken of ik nog wat overhouquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb je goed gedaan, pluim voor jou
Zit je nu in jezelf te lullen?quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zal vast goedkomen. Even kijken of ik nog wat overhou
Quote yourself...quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zal vast goedkomen. Even kijken of ik nog wat overhou
quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:24 schreef knokkels het volgende:
[..]Ja, die quote was voor jou bedoeld
quote:
quote:
zo hoort het ook... teveel Bauer is schadelijkquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kwam gisteren op mijn werk, zaten de clienten een dvd van Frans Bauer te kijken. Na een half uur wilde ik het geluid iets zachter zetten en raakte ik per ongeluk een verkeerd knopje aan en stond de tv zomaar op 3 ipv op die dvd. En het ging echt per ongeluk.
Genoeg geleuter over Bauer! Ik begin nú al onpasselijk te worden!quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo hoort het ook... teveel Bauer is schadelijk
ik heb al een keer een cd op de A9 geflikkerdquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Genoeg geleuter over Bauer! Ik begin nú al onpasselijk te worden!
*typt bericht*quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Knokkels, laat die fles staan! Ik herhaal: Knokkels, laat die fles staan!
Fuk FOKte weerquote:bezig.........
Als presentator op TV moet ik wel lachen om 'm.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Genoeg geleuter over Bauer! Ik begin nú al onpasselijk te worden!
Ik kom twee tops of twee flops of een flop en een top tekortquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, en ik moet werken![]()
Hoeveel liedjes komen er voorbij? Stuk of 8?
Ik zeg:
Flop
Flop
Flop
Noteer maar en ik hoor het wel Muis.
Dáár hoort een waarschuwing op.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo hoort het ook... teveel Bauer is schadelijk
quote:WAARSCHUWING
Luisteren voor langere periodes naar deze CD brengt ernstige psychische toe.
Vraag aan uw klantenservicemedewerker welke CD beter voor u is.
het is ook een aardige vent, hij moet alleen niet zingenquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als presentator op TV moet ik wel lachen om 'm.
Flops zijn lastiger, die kent niemand.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kom twee tops of twee flops of een flop en een top tekort
En er komt vanavond weer wat voorbijquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Flops zijn lastiger, die kent niemand.
Flop: Het complete oeuvre van Mariah Careyquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zelfkastijding ftwquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En er komt vanavond weer wat voorbij![]()
Ik ben zelf blij dat het maar een uurtje per twee weken is
Voute muziekjes?quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En er komt vanavond weer wat voorbij![]()
Ik ben zelf blij dat het maar een uurtje per twee weken is
Die zitten er zeer zeker tussenquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die zitten er zeer zeker tussen
Joyquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:
mijn voorspellingen gezien?quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn reaktie dus niet gelezenquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan nog een Top en een flop graagquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn reaktie dus niet gelezen
[..]
Genoteerdquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan nog een Top en een flop graag
In die volgorde?quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan nog een Top en een flop graag
Whehehe herkenbaar!quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
*typt bericht*
ALT-S
[..]
Fuk FOKte weer
Ik zeg verder maar nietsquote:
Dat doe je inderdaadquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja ik dacht laten we eens gek doen
Eeeeeeeeveningquote:
Repeatquote:
Eatquote:
Smakelijkquote:
Mag nog niet, moet nog draaienquote:
Wat een ellendequote:
Prachtig toch om.je dochter zo terug te zien.. net als die andere. ..quote:
Je ziet her ook gaan van "Oooooooooooooohhhhh... shinyyyyyyyyyyyy"quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Prachtig toch om.je dochter zo terug te zien.. net als die andere. ..
Topquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
Vorige week in de Tipparade deze week al in de Top 40:
• Sigala – Sweet Lovin’ binnengekomen op de 26e positie
Ik las Depressed remix....quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
• Matt Simon – Catch & Release ([b]Deepend remix)[/b] binnen gekomen op de 37e positie
En was het voor veel mensen goed geraden?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
Vorige week in de Tipparade deze week al in de Top 40:
• Sigala – Sweet Lovin’ binnengekomen op de 26e positie
• Matt Simon – Catch & Release (Deepend remix) binnen gekomen op de 37e positie
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
even een klein stukje muis meepakken
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:01 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb zo een verrassing voor jullie
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Re-release van de RickRoll?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:01 schreef MaryMouse het volgende:
Door nul want deze waren vorige week pas in de tipparade gekomenquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
En was het voor veel mensen goed geraden?
Wacht maar afquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Re-release van de RickRoll?
Of erger: een nieuw nummer van Kanye West?
Ow!quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Door nul want deze waren vorige week pas in de tipparade gekomen
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:02 schreef knokkels het volgende:
Hmmm... ik vond mijn schaaltjes een beetje aan de kleine kant, geen diep bord. Dan maar een schaal gebruiken
Broertjequote:Op woensdag 20 januari 2016 20:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Muisquote:
Lamme Frans?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:01 schreef MaryMouse het volgende:
quote:
Een grote sla-schaal?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:02 schreef knokkels het volgende:
Hmmm... ik vond mijn schaaltjes een beetje aan de kleine kant, geen diep bord. Dan maar een schaal gebruiken
Wat betekent dat ik op het oog een liter erwtensoep zit weg te werkenquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Broertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wat betekent dat ik op het oog een liter erwtensoep zit weg te werken
dat is dan wel wind mee morgenquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wat betekent dat ik op het oog een liter erwtensoep zit weg te werken
Mwah, doorsnede 17 cmquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:06 schreef MaryMouse het volgende:
De volgende twee nummers hebben de Tipparade overgeslagen en zijn afgelopen vrijdag direct de Top40 binnen gewandeld.
• Justin Bieber – Children op de 29e positie
• David Bowie – Lazarus op de 32e positieBieber
![]()
quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:06 schreef MaryMouse het volgende:
De volgende twee nummers hebben de Tipparade overgeslagen en zijn afgelopen vrijdag direct de Top40 binnen gewandeld.
• Justin Bieber – Children op de 29e positie
• David Bowie – Lazarus op de 32e positieBieber
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
Zo, Bieber hebben we ook weer gehad
ieeeewwwwwwquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
Zo, Bieber hebben we ook weer gehad
Ruim zelfsquote:
Ditquote:
absoluut maar je gaat nu toch niet zeggen... ik was lazarus gisterenquote:
quote:
ik ga niet zeggen dat jij gisteren lazarus wasquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:12 schreef just me het volgende:
[..]
absoluut maar je gaat nu toch niet zeggen... ik was lazarus gisteren
En terecht dat-ie geflopt is!quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
Frenna - Langste SMS na 2 weken tipparade geen hit geworden.
Eén dacht dat het wel een Top zou worden. De rest vonden het een flop.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga niet zeggen dat jij gisteren lazarus was
Wie is die ene?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
Frenna - Langste SMS na 2 weken tipparade geen hit geworden.
Eén dacht dat het wel een Top zou worden. De rest vonden het een flop.
Ik ben ook blij dat ik hem na vanavond niet meer hoef te draaienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |