Ahh, verkeerd ingestelde airco?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo zeg, het klopt daar echt niet met de luchtverversing op de locatie waar ik vandaag werkte. Vorige week de hele dienst lopen gapen en met knallende koppijn naar huis, nu weer hetzelfde en mijn collega's hebben er ook flink last van en hebben nu bericht naar de manager gestuurd.
overduidelijk. En we mogen de ramen niet openzetten op die twee groepen vanwege erg kwetsbare clienten. Waardeloooos.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ahh, verkeerd ingestelde airco?
Dat noemden wij het Dortmund-Syndroom. Iedere helpdesker die naar Dortmund ging, kwam doodziek thuis van de airco daar
Management zal het wel gaan merken aan het ziekteverzuim?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
overduidelijk. En we mogen de ramen niet openzetten op die twee groepen vanwege erg kwetsbare clienten. Waardeloooos.
nou, eentje zit thuis met longontsteking, de rest hobbelt halfziek gewoon door, beetje inherent aan ons werk, de meesten melden zich gewoon niet ziek. Maar volgende week zorg ik wel dat er daar af en toe een raam even open gaat, dit is echt idioot.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Management zal het wel gaan merken aan het ziekteverzuim?
Ik heb nog wel moederbord met AGP liggen van 10 jaar oud.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:57 schreef knokkels het volgende:
Koop ik een AGP videokaart, heb ik alleen maar PCI-e slots
whehehequote:Op woensdag 20 januari 2016 18:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb nog wel moederbord met AGP liggen van 10 jaar oud.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:43 schreef ToT het volgende:
Ik dacht echt dat Melting net aan het draaien was, met die golden oldies die voorbij kwamen tijdens het klussen!
quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:01 schreef Spezza19 het volgende:
Gewenste nationale artiest heeft drukke agenda, dus wat doe je dan, internationale artiesten mailen.
Ach, ik verwacht er niks van verder. Maar wie weet, straks zeggen ze wel Ja!quote:
Helge Schneider?quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:01 schreef Spezza19 het volgende:
Gewenste nationale artiest heeft drukke agenda, dus wat doe je dan, internationale artiesten mailen.
Helge zingt over haar belevenissen met de kattenbak?quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Helge Schneider?
* Fogel zingt katzenklo, katzenklo.......
Ja, das macht die Katze froh!quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Helge Schneider?
* Fogel zingt katzenklo, katzenklo.......
ken uw Duitse klassiekersquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Helge zingt over haar belevenissen met de kattenbak?
Ja, en ik moet werkenquote:
Ik ken het nummer welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |