Heb je goed gedaan, pluim voor jouquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kwam gisteren op mijn werk, zaten de clienten een dvd van Frans Bauer te kijken. Na een half uur wilde ik het geluid iets zachter zetten en raakte ik per ongeluk een verkeerd knopje aan en stond de tv zomaar op 3 ipv op die dvd. En het ging echt per ongeluk.
Zal vast goedkomen. Even kijken of ik nog wat overhouquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb je goed gedaan, pluim voor jou
Zit je nu in jezelf te lullen?quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zal vast goedkomen. Even kijken of ik nog wat overhou
Quote yourself...quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zal vast goedkomen. Even kijken of ik nog wat overhou
quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:24 schreef knokkels het volgende:
[..]Ja, die quote was voor jou bedoeld
quote:
quote:
zo hoort het ook... teveel Bauer is schadelijkquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kwam gisteren op mijn werk, zaten de clienten een dvd van Frans Bauer te kijken. Na een half uur wilde ik het geluid iets zachter zetten en raakte ik per ongeluk een verkeerd knopje aan en stond de tv zomaar op 3 ipv op die dvd. En het ging echt per ongeluk.
Genoeg geleuter over Bauer! Ik begin nú al onpasselijk te worden!quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo hoort het ook... teveel Bauer is schadelijk
ik heb al een keer een cd op de A9 geflikkerdquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Genoeg geleuter over Bauer! Ik begin nú al onpasselijk te worden!
*typt bericht*quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Knokkels, laat die fles staan! Ik herhaal: Knokkels, laat die fles staan!
Fuk FOKte weerquote:bezig.........
Als presentator op TV moet ik wel lachen om 'm.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Genoeg geleuter over Bauer! Ik begin nú al onpasselijk te worden!
Ik kom twee tops of twee flops of een flop en een top tekortquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, en ik moet werken![]()
Hoeveel liedjes komen er voorbij? Stuk of 8?
Ik zeg:
Flop
Flop
Flop
Noteer maar en ik hoor het wel Muis.
Dáár hoort een waarschuwing op.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo hoort het ook... teveel Bauer is schadelijk
quote:WAARSCHUWING
Luisteren voor langere periodes naar deze CD brengt ernstige psychische toe.
Vraag aan uw klantenservicemedewerker welke CD beter voor u is.
het is ook een aardige vent, hij moet alleen niet zingenquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als presentator op TV moet ik wel lachen om 'm.
Flops zijn lastiger, die kent niemand.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kom twee tops of twee flops of een flop en een top tekort
En er komt vanavond weer wat voorbijquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Flops zijn lastiger, die kent niemand.
Flop: Het complete oeuvre van Mariah Careyquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kom twee tops of twee flops of een flop en een top tekort
Zelfkastijding ftwquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En er komt vanavond weer wat voorbij![]()
Ik ben zelf blij dat het maar een uurtje per twee weken is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |