abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159221217
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 09:00 schreef Calcio het volgende:

[..]

Gast, ik ben ook tegen opvang van asielzoekers maar je kan ook overdrijven. Volgens mij laat je je veel te bang maken door Wilders
80 tot 90% wat binnenkomt haat joden, haat homo's, haat atheïsten, haat christenen. Is dat geen reden om verontrust te zijn?
pi_159221241
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 09:03 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

80 tot 90% wat binnenkomt haat joden, haat homo's, haat atheïsten, haat christenen. Is dat geen reden om verontrust te zijn?
Bron?
pi_159221257
Volgens mij is het nog altijd verboden om mensen zomaar voor onbepaalde tijd op te sluiten.
Make my day!
pi_159221282
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 09:05 schreef agter het volgende:
Volgens mij is het nog altijd verboden om mensen zomaar voor onbepaalde tijd op te sluiten.
Als dat in de grondwet staat dan is dat nogal lastig te veranderen inderdaad.
pi_159221291
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 09:00 schreef Nober het volgende:
Hoogste tijd om kampen op te zetten zodat ze daar per trein heen vervoerd kunnen worden want dat verkrachten van onze vrouwen en kinderen moet maar eens afgelopen zijn.
Precies. Iedereen die in de toekomst mogelijk een misdrijf kan begaan, uit voorzorg maar vast in een kamp gooien.
Dat zal ze leren. :+
Make my day!
pi_159221527
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 17:29 schreef TheVulture het volgende:
Wat een walgelijke xenofoob is die man toch. Vervang mannelijke asielzoekers maar door Christenen, joden of homo's en dan weet je hoe verachtelijk deze denkbeelden zijn.

Ja er zijn asielzoekers die niet deugen maar om ze dan maar allemaal op te sluiten, het zijn dezelfde denkbeelden en ideeen waar ze in de jaren 40-45 in Duitsland heel enthousiast over waren.
_O- _O- :') :') !
  dinsdag 19 januari 2016 @ 09:20:51 #187
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159221528
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 09:00 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Waarom geef jij niks om je omgeving?
Ik geloof er gewoon niets van dat mijn omgeving in gevaar komt door de komst van vluchtelingen.

Misschien ben ik gewoon niet zo bang van nature.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
  dinsdag 19 januari 2016 @ 09:24:09 #188
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159221589
Oh, onder andere hier kan je zien dat de criminaliteitscijfers in Nederland dalen: http://www.rtlnieuws.nl/n(...)nederland-de-cijfers
pi_159221596
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 09:05 schreef Calcio het volgende:

[..]

Bron?
87% van de moslims in het Midden-Oosten vindt dat een vrouw een man moet gehoorzamen.
84% van de Egyptenaren vind dat een moslim die zich afkeert van de islam de doodstraf verdient.
93% van de moslims in het Midden-Oosten vindt homoseksualiteit moreel verwerpelijk.

http://www.pewforum.org/2(...)cs-society-overview/
http://www.pewglobal.org/(...)hamas-and-hezbollah/
  dinsdag 19 januari 2016 @ 09:26:09 #190
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159221624
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 09:24 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

87% van de moslims in het Midden-Oosten vindt dat een vrouw een man moet gehoorzamen.
84% van de Egyptenaren vind dat een moslim die zich afkeert van de islam de doodstraf verdient.
93% van de moslims in het Midden-Oosten vindt homoseksualiteit moreel verwerpelijk.

http://www.pewforum.org/2(...)cs-society-overview/
http://www.pewglobal.org/(...)hamas-and-hezbollah/
Ah, je neemt het propagandabureau van de PVV als bron :D
pi_159221733
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 09:26 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Is het zo moeilijk te geloven? Probeer het eens uit zou ik zeggen. Ga een paar weekjes op vakantie naar Irak en zeg dat je homo ben, als je nog leeft dan zeg je de volgende dag dat je je afgekeerd hebt van de islam. Oke? Ik ben benieuwd naar je verslag. ^O^
pi_159221739
Maar zonder gekheid, dit is gewoon een fantastisch idee. Ik vond het al raar dat ze gewoon vrij rond konden lopen terwijl ze nog in de procedure zitten. Ze moeten gewoon een keer getoetst worden qua inburgeren, leren hoe je hier met vrouwen omgaat en onze rituelen, culturen etc. Slaag je daarvoor krijg je een extra punt op je kans voor een verblijfsvergunning. Tot die tijd niet de straat op laten.
pi_159221857
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 09:26 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Pew Research staat toch bekend als behoorlijk neutraal en betrouwbaar? Minimale N van 1000, maximale foutmarge van 5% en internationaal goed aangeschreven.

Echter, ik denk wel dat de factor van vraagstelling meespeelt. Als je een Pew-onderzoek in de Verenigde Staten zou uitvoeren met de vraag of het Amerikaanse leger buitenlandse burgers zou mogen doden om het Christendom te beschermen, dan zal je denk ik ook een behoorlijk percentage zal krijgen dat hiermee instemt. Doet echter niet af dat er fundamentele problemen in delen van de Arabische wereld zijn met betrekking tot de acceptatie van schending van mensenrechten.

Heb je anders een voorbeeld waarom Pew niet betrouwbaar is?
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_159222100
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 09:03 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Klopt! En dat geteisem halen we als Europa binnen.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
  dinsdag 19 januari 2016 @ 09:54:21 #195
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159222106
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 09:41 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Pew Research staat toch bekend als behoorlijk neutraal en betrouwbaar? Minimale N van 1000, maximale foutmarge van 5% en internationaal goed aangeschreven.

Echter, ik denk wel dat de factor van vraagstelling meespeelt. Als je een Pew-onderzoek in de Verenigde Staten zou uitvoeren met de vraag of het Amerikaanse leger buitenlandse burgers zou mogen doden om het Christendom te beschermen, dan zal je denk ik ook een behoorlijk percentage zal krijgen dat hiermee instemt. Doet echter niet af dat er fundamentele problemen in delen van de Arabische wereld zijn met betrekking tot de acceptatie van schending van mensenrechten.

Heb je anders een voorbeeld waarom Pew niet betrouwbaar is?
Door de suggestieve vraagstelling inderdaad. Pew is zo'n bedrijf dat het resultaat levert dat de klant vraagt.
pi_159222114
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 09:20 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Ik geloof er gewoon niets van dat mijn omgeving in gevaar komt door de komst van vluchtelingen.

Misschien ben ik gewoon niet zo bang van nature.
Of ziende blind.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_159222510
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 09:07 schreef agter het volgende:

[..]

Precies. Iedereen die in de toekomst mogelijk een misdrijf kan begaan, uit voorzorg maar vast in een kamp gooien.
Dat zal ze leren. :+
Nee alleen asielzoekers en andere buitenlandse verkrachters, genoeg is genoeg.
pi_159222529
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 08:25 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

In Zweden: zelfs extreem-rechtsen in Zweden zouden we naar Nederlandse maatstaven hoogstens een VVD'er noemen. Zweden is een GroenLinks-land met een GL-regering en een GL-bevolking en toch, ondanks dat het bijna het rijkste land van de wereld is met de meest gulle voorzieningen voor immigranten, is er daar ook sprake van aanrandingen, misdaad, terreur-aanslagen en terreur-gevaar door niet-westerse immigranten. Zou het kwartje ooit vallen bij het Goedvolk?
Zweden heeft de grens toch allang dicht gedaan?

Dus tot zover je blabla over "goedvolk" enzo.
pi_159222689
Dit is vast de voorbode van het nieuwe veiligheidsbeleid dat de PVV wil invoeren. Als je tot bepaalde bevolkingsgroepen hoort word je preventief opgesloten om misdaden te voorkomen. Er schijnen al vluchtelingenkampen gepland te worden bij Amersfoort, Vugt en Westerbork.
pi_159222973
Het valt me altijd op dat je in dit soort topics slechts 2 kampen hebt, de zogenaamde linksen/gutmenschen en de rechtsen/pvvers.

Iedere vorm van nuance wordt overschreeuwd door één van deze twee kampen.

"you're either with us, or against us"
٩๏̯͡๏)۶
pi_159223001
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 10:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Het valt me altijd op dat je in dit soort topics slechts 2 kampen hebt, de zogenaamde linksen/gutmenschen en de rechtsen/pvvers.

Mannelijke asielzoekers preventief opsluiten in een AZC is niet echt een standpunt wat het moet hebben van nuance, maar dat kan aan mij liggen.
pi_159223023
quote:
Hoe kun je nu nuanceren als iemand onschuldige mensen wil opsluiten in een gevangenis omdat ergens anders misdaden zijn begaan? Het is helemaal discutabel als de selectie wordt gemaakt op basis van de religie en de afkomst van de bewuste groep.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 10:42:25 #203
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_159223083
Wat een discriminatie. Sluit ze dan allemaal op.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 10:42:42 #204
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_159223090
Dit is te belachelijk van Willy om te reageren.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_159223126
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 09:54 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Door de suggestieve vraagstelling inderdaad. Pew is zo'n bedrijf dat het resultaat levert dat de klant vraagt.
Ja, vanuit dat oogpunt heb je zeker gelijk. Persoonlijk denk ik dat als men de vraagstelling neutraler had gemaakt en ook Westerse landen had meegenomen het op sommige gebieden behoorlijk overeen zou komen. Nu zijn er verschillen natuurlijk, qua vrouwenrechten bijvoorbeeld, maar ik denk dat er qua acceptatie van "slachtoffers ten behoud van cultuur en levenswijze" een flinke overlap gaat zijn.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_159223166
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 10:39 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Hoe kun je nu nuanceren als iemand onschuldige mensen wil opsluiten in een gevangenis omdat ergens anders misdaden zijn begaan? Het is helemaal discutabel als de selectie wordt gemaakt op basis van de religie en de afkomst van de bewuste groep.
Een AZC is geen gevangenis. Binnen het AZC kunnen ze doen wat ze willen.

Asielzoekers moeten zich bijvoorbeeld al elke nacht melden op het AZC dus zo raar is het plan helemaal niet.
pi_159223174
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 10:46 schreef Confetti het volgende:

[..]

Asielzoekers moeten zich bijvoorbeeld al elke nacht melden op het AZC dus zo raar is het plan helemaal niet.
Geen gevangenis, je mag alleen absoluut niet naar buiten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 10:47:17 #208
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_159223176
quote:

'Nuance' is in de afgelopen paar jaar een stille dood gestorven ;(
Robert Moog died for our synths
pi_159223179
Is er trouwens al weer aangifte gedaan tegen Wilders om deze uitlatingen. Uiteindelijk heeft de hoge raad al aangegeven dat ook asielzoekers onder het begrip ras vallen.
quote:
Het LBR verwijst hierbij naar een uitspraak van de Hoge Raad van 13 juni 2000 waarin staat dat er sprake is van discriminatie op grond van ras, indien men asielzoekers als groep discrimineert.
http://www.art1.nl/artike(...)ielzoekers_strafbaar

Nog meer:
quote:
Ook oproepen om het blanke ras te beschermen tegen immigratie en het
afschilderen van asielzoekers en immigranten als criminelen
leidden tot veroordelingen
http://www.ivir.nl/publicaties/download/683
pi_159223233
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 10:46 schreef Confetti het volgende:

[..]

Volgens mij is een plek waar je persoonlijke vrijheid wordt afgenomen door de overheid een gevangenis, ook als Wilders het een hotel gaat noemen.
pi_159223292
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 10:50 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Volgens mij is een plek waar je persoonlijke vrijheid wordt afgenomen door de overheid een gevangenis, ook als Wilders het een hotel gaat noemen.
De verontwaardiging is hypocriet. Als je op Schiphol asiel aanvraagt word je ook in vreemdelingendetentie gezet totdat je procedure is afgerond.

Waarom zou dat niet voor mensen die over land zijn binnengekomen niet gelden?

Wat op schiphol gebeurt is niet anders dan wat Wilders voorstelt.
pi_159223399
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 10:53 schreef Confetti het volgende:

[..]

De verontwaardiging is hypocriet. Als je op Schiphol asiel aanvraagt word je ook in vreemdelingendetentie gezet totdat je procedure is afgerond.

Nee, vreemdelingendetentie is voor mensen die uitgezet gaan worden, niet voor asielzoekers.

http://www.stichtinglos.nl/content/vreemdelingendetentie

Deze zaken gaan niet op voor vluchtelingen, dus is dit een beetje een vreemde vergelijking. Je kan ook zeggen 'in gevangenissen kan het ook, waarom dan niet met deze mensen?'.
pi_159223423
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 10:53 schreef Confetti het volgende:

[..]

Op schiphol is een aanmeldcentrum voor de asielzoekers dat is wat anders dan de vreemdelingen detentie.
Verder is het verschil natuurlijk enorm tussen gevaarlijke mensen opsluiten en wat Wilders wil mensen op basis van geslacht en afkomst opsluiten.
pi_159223453
Lijkt wel of de man steeds gekker wordt.
pi_159223596
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 11:00 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Verder is het verschil natuurlijk enorm tussen gevaarlijke mensen opsluiten en wat Wilders wil mensen op basis van geslacht en afkomst opsluiten.
Opsluiten op basis van geslacht en afkomst is inderdaad fout. Vrouwen zonder papieren zouden net zo min vrij moeten mogen rondlopen zolang niet is vastgesteld dat ze vluchtelingen zijn. Etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2016 11:10:28 ]
pi_159223643
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 11:10 schreef Igen het volgende:

[..]

Opsluiten op basis van geslacht en afkomst is inderdaad fout. Vrouwen zonder papieren zouden net zo min vrij moeten mogen rondlopen zolang niet is vastgesteld dat ze vluchtelingen zijn. Etc.
Daar gaat het Wilders blijkbaar niet om. Die denkt blijkbaar dat alleen mannelijke islamitische asielzoekers gevaarlijke mannen zijn, de rest van de mannen mogen vrij rondlopen en als de grens dicht gaat mogen ook de mannelijke asielzoekers weer vrij rondlopen. Echt gevaarlijk vind ie ze blijkbaar ook niet.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 11:26:54 #217
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_159223908
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 10:47 schreef Wespensteek het volgende:
Is er trouwens al weer aangifte gedaan tegen Wilders om deze uitlatingen. Uiteindelijk heeft de hoge raad al aangegeven dat ook asielzoekers onder het begrip ras vallen.

[..]

http://www.art1.nl/artike(...)ielzoekers_strafbaar

Nog meer:

[..]

http://www.ivir.nl/publicaties/download/683
Laten we niet hopen dat hij weer wordt vervolgd, dat speelt hem alleen maar in de kaart. En daarnaast heeft het vervolgen van politici om wat ze vinden/zeggen ook geen positief effect op een debat.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_159223921
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 10:58 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee, vreemdelingendetentie is voor mensen die uitgezet gaan worden, niet voor asielzoekers.

http://www.stichtinglos.nl/content/vreemdelingendetentie

Deze zaken gaan niet op voor vluchtelingen, dus is dit een beetje een vreemde vergelijking. Je kan ook zeggen 'in gevangenissen kan het ook, waarom dan niet met deze mensen?'.
Ik heb misschien de verkeerde term gebruikt maar het is en blijft een feit dat asielzoekers op Schiphol onmiddellijk worden vastgezet totdat hun procedure is afgelopen.

Waarom word je op Schiphol wel direct vastgezet en over land niet? Ongelijkheid.
pi_159223950
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 11:26 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Laten we niet hopen dat hij weer wordt vervolgd, dat speelt hem alleen maar in de kaart. En daarnaast heeft het vervolgen van politici om wat ze vinden/zeggen ook geen positief effect op een debat.
Handhaven van de regels moet los staan van de politieke gevolgen, als mensen om die reden op hem stemmen dan is dat maar zo.
pi_159223986
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 11:27 schreef Confetti het volgende:

[..]

Ik heb misschien de verkeerde term gebruikt maar het is en blijft een feit dat asielzoekers op Schiphol onmiddellijk worden vastgezet totdat hun procedure is afgelopen.

Waarom word je op Schiphol wel direct vastgezet en over land niet? Ongelijkheid.
Volgens mij worden ze zeker niet vastgezet tot de procedure is afgerond. Gedurende de eerste fase van het proces een korte tijd.
https://www.coa.nl/nl/asielzoekers/opvangproces
  dinsdag 19 januari 2016 @ 11:31:26 #221
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_159223991
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 11:29 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Handhaven van de regels moet los staan van de politieke gevolgen, als mensen om die reden op hem stemmen dan is dat maar zo.
Klopt. Maar ik vind dat de vrijheid van meningsuiting behoorlijk absoluut moet zijn, en zeker voor politici. Wat mij betreft wordt Wilders niet vervolgd voor de haat die hij uitkraamt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_159224041
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 11:27 schreef Confetti het volgende:

[..]

Wederom onjuist, dat is alleen een bepaalde groep die binnenkomt via Schiphol en waar het IND problemen mee verwacht:

http://www.nu.nl/binnenla(...)g-vast-schiphol.html
pi_159224357
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 11:33 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wederom onjuist, dat is alleen een bepaalde groep die binnenkomt via Schiphol en waar het IND problemen mee verwacht:

http://www.nu.nl/binnenla(...)g-vast-schiphol.html
Het uitgangspunt is dat ze wel degelijk in een vrijheidsbeperkende locatie worden opgevangen. Soms worden ze doorgestuurd ja maar lang niet altijd.

Het is dus helemaal niet ongebruikelijk dat asielzoekers worden vastgezet. Het plan van Wilders kun je onmenselijk noemen maar het gebeurt in de praktijk al.
pi_159224505
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 11:49 schreef Confetti het volgende:

[..]

Het uitgangspunt is dat ze wel degelijk in een vrijheidsbeperkende locatie worden opgevangen. Soms worden ze doorgestuurd ja maar lang niet altijd.

Het is dus helemaal niet ongebruikelijk dat asielzoekers worden vastgezet. Het plan van Wilders kun je onmenselijk noemen maar het gebeurt in de praktijk al.
Nee, het uitgangspunt is dat ze netjes in een AZC worden opgevangen. Dit is een maatregel voor probleemgevallen, dus voor de uitzonderingen.
pi_159224576
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 11:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee, het uitgangspunt is dat ze netjes in een AZC worden opgevangen. Dit is een maatregel voor probleemgevallen, dus voor de uitzonderingen.
Ik heb nu geen tijd om een bron te zoeken maar dit is feitelijk onjuist. Op Schiphol aanmelden betekent daar je procedure volgen, tenzij..

En nogmaals, er worden dus asielzoekers opgesloten tijdens hun procedure. En dus is het plan van Wilders niet geheel onmogelijk. Maar vooral voetstampend ontkennen want extreem-rechts.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 12:22:52 #226
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_159225098
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 17:31 schreef Confetti het volgende:

[..]

We hebben de luxe niet om wanneer we overspoeld worden door 100,000 asielzoekers per jaar ze allemaal als individu te zien.
dus hitler was ook niet fout bezig toen hij joden opsloot in ghettos, want ja, hij kon ze niet allemaal als individu zien
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
  dinsdag 19 januari 2016 @ 12:27:02 #227
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_159225162
domme godwin gespot :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_159225371
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 12:27 schreef deedeetee het volgende:
domme godwin gespot :D
Och vluchtelingen opsluiten in een vluchtelingenkamp deed mij meteen ook aan Westerbork denken.
pi_159225552
Damn, schuldig totdat het tegendeel bewezen is :') Nu vinden veel ppv-ers dat sowieso al, maar hij wil er nu overheidsbeleid van maken? Het wordt steeds lachwekkender _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_159225597
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 12:50 schreef Barbusse het volgende:
Damn, schuldig totdat het tegendeel bewezen is :') Nu vinden veel ppv-ers dat sowieso al, maar hij wil er nu overheidsbeleid van maken? Het wordt steeds lachwekkender _O-
Je vergist je, het tegendeel hoeft niet eens bewezen te worden, gewoon schuldig zonder enig proces.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 12:53:28 #231
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_159225610
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 12:40 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Och vluchtelingen opsluiten in een vluchtelingenkamp deed mij meteen ook aan Westerbork denken.
Werden daar migranten opgesloten ? Nee dus. Je hebt zo veel soorten kampen dat het te denken geeft dat men in dit geval meteen aan de 2 wereldoorlog denkt. Mss komt dat omdat we nu ook met een invasie van doen hebben ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_159225621
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 12:52 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Je vergist je, het tegendeel hoeft niet eens bewezen te worden, gewoon schuldig zonder enig proces.
Oh ja, 'intergratie' noemen we dat, toch?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_159225634
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 12:53 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Werden daar migranten opgesloten ? Nee dus. Je hebt zo veel soorten kampen dat het te denken geeft dat men in dit geval meteen aan de 2 wereldoorlog denkt. Mss komt dat omdat we nu ook met een invasie van doen hebben ?
Als jij de overeenkomsten tussen een interneringskamp en een interneringskamp niet ziet ben je ziende blind.
pi_159225642
quote:

[..]

Jawel hoor. Westerbork is opgericht om Joodse vluchtelingen op te vangen.
pi_159225715
Vastzetten zonder reden, zonder proces... Ja, dat klinkt echt als een goed plan, dat wil zeggen als je landen als SA als je grote voorbeeld hebt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 13:04:44 #236
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_159225827
Even een ander perspectief op de zaak. Waarom zou Nederland (of Schengen gebied) überhaupt nog aan visa doen, als je als asielzoeker zonder visa zo naar binnen kan en rondreizen wat je wil. Ik vind het geen raar idee om mensen tijdelijk op te vangen in gesloten inrichtingen. Als rechtvaardiging daarvoor kun je misschien gebruiken dat men zonder visa uit visumplichtige landen Schengen in komt.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_159225874
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 11:49 schreef Confetti het volgende:

[..]

nee, gewoon nee. deze situaties kun je niet vergelijken; dat is je al duidelijk uitgelegd.
pi_159225904
quote:

[..]

Wel hoor.
Gevluchte Duitse joden.
En na de oorlog gevluchte Indo's.
Make my day!
pi_159225908
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 12:53 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Oh ja, 'intergratie' noemen we dat, toch?
Alles op alles zetten om ze als staat een valse start te geven, om over een aantal jaar weer te kunnen wijzen na een uitzending van opsporing verzocht om zo de zetels aan de rechterzijde veilig te kunnen stellen.
pi_159225956
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 13:04 schreef nixxx het volgende:
Even een ander perspectief op de zaak. Waarom zou Nederland (of Schengen gebied) überhaupt nog aan visa doen, als je als asielzoeker zonder visa zo naar binnen kan en rondreizen wat je wil. Ik vind het geen raar idee om mensen tijdelijk op te vangen in gesloten inrichtingen. Als rechtvaardiging daarvoor kun je misschien gebruiken dat men zonder visa uit visumplichtige landen Schengen in komt.
Je kunt helemaal niet rondreizen wat je wil als vluchteling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')