dus hitler was ook niet fout bezig toen hij joden opsloot in ghettos, want ja, hij kon ze niet allemaal als individu zienquote:Op maandag 18 januari 2016 17:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
We hebben de luxe niet om wanneer we overspoeld worden door 100,000 asielzoekers per jaar ze allemaal als individu te zien.
Och vluchtelingen opsluiten in een vluchtelingenkamp deed mij meteen ook aan Westerbork denken.quote:
Je vergist je, het tegendeel hoeft niet eens bewezen te worden, gewoon schuldig zonder enig proces.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:50 schreef Barbusse het volgende:
Damn, schuldig totdat het tegendeel bewezen isNu vinden veel ppv-ers dat sowieso al, maar hij wil er nu overheidsbeleid van maken? Het wordt steeds lachwekkender
Werden daar migranten opgesloten ? Nee dus. Je hebt zo veel soorten kampen dat het te denken geeft dat men in dit geval meteen aan de 2 wereldoorlog denkt. Mss komt dat omdat we nu ook met een invasie van doen hebben ?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:40 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Och vluchtelingen opsluiten in een vluchtelingenkamp deed mij meteen ook aan Westerbork denken.
Oh ja, 'intergratie' noemen we dat, toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:52 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je vergist je, het tegendeel hoeft niet eens bewezen te worden, gewoon schuldig zonder enig proces.
Als jij de overeenkomsten tussen een interneringskamp en een interneringskamp niet ziet ben je ziende blind.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:53 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Werden daar migranten opgesloten ? Nee dus. Je hebt zo veel soorten kampen dat het te denken geeft dat men in dit geval meteen aan de 2 wereldoorlog denkt. Mss komt dat omdat we nu ook met een invasie van doen hebben ?
Jawel hoor. Westerbork is opgericht om Joodse vluchtelingen op te vangen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:53 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Werden daar migranten opgesloten ? Nee dus. Je hebt zo veel soorten kampen dat het te denken geeft dat men in dit geval meteen aan de 2 wereldoorlog denkt. Mss komt dat omdat we nu ook met een invasie van doen hebben ?
nee, gewoon nee. deze situaties kun je niet vergelijken; dat is je al duidelijk uitgelegd.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:49 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het uitgangspunt is dat ze wel degelijk in een vrijheidsbeperkende locatie worden opgevangen. Soms worden ze doorgestuurd ja maar lang niet altijd.
Het is dus helemaal niet ongebruikelijk dat asielzoekers worden vastgezet. Het plan van Wilders kun je onmenselijk noemen maar het gebeurt in de praktijk al.
Wel hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:53 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Alles op alles zetten om ze als staat een valse start te geven, om over een aantal jaar weer te kunnen wijzen na een uitzending van opsporing verzocht om zo de zetels aan de rechterzijde veilig te kunnen stellen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh ja, 'intergratie' noemen we dat, toch?
Je kunt helemaal niet rondreizen wat je wil als vluchteling.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:04 schreef nixxx het volgende:
Even een ander perspectief op de zaak. Waarom zou Nederland (of Schengen gebied) überhaupt nog aan visa doen, als je als asielzoeker zonder visa zo naar binnen kan en rondreizen wat je wil. Ik vind het geen raar idee om mensen tijdelijk op te vangen in gesloten inrichtingen. Als rechtvaardiging daarvoor kun je misschien gebruiken dat men zonder visa uit visumplichtige landen Schengen in komt.
Jawel, want als je ze tegenhoudt dan maken mensen zoals jij gelijk de vergelijking met Westerbork.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:11 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je kunt helemaal niet rondreizen wat je wil als vluchteling.
Lijkt me goed als Wilders de kosten van die gesloten AZC's gaat verhalen op de Nederlandse Moslim gemeenschap. Dan is het helemaal mooi rond!quote:Het kamp werd in 1939 gebouwd als Centraal Vluchtelingenkamp Westerbork. Dit gebeurde in opdracht van de Nederlandse regering. Deze eiste in termijnen terugbetaling van de kosten (ruim 1 miljoen gulden) door de Nederlandse Joodse gemeenschap.
En dat terwijl je zelf onderdeel van het probleem bent dan. Beetje hypocriet.....quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alles op alles zetten om ze als staat een valse start te geven, om over een aantal jaar weer te kunnen wijzen na een uitzending van opsporing verzocht om zo de zetels aan de rechterzijde veilig te kunnen stellen.
ze moeten zich elke avond melden bij hun AZC, dus zover kom je niet als je gaat rondreizen wat je wil...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:04 schreef nixxx het volgende:
Even een ander perspectief op de zaak. Waarom zou Nederland (of Schengen gebied) überhaupt nog aan visa doen, als je als asielzoeker zonder visa zo naar binnen kan en rondreizen wat je wil. Ik vind het geen raar idee om mensen tijdelijk op te vangen in gesloten inrichtingen. Als rechtvaardiging daarvoor kun je misschien gebruiken dat men zonder visa uit visumplichtige landen Schengen in komt.
Nou tegen zoveel gebrek aan argumenten kan ik niet op hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:12 schreef Igen het volgende:
[..]
Jawel, want als je ze tegenhoudt dan maken mensen zoals jij gelijk de vergelijking met Westerbork.
uhm nee... ik weet dat begrijpend lezen voor jou extreem lastig is, maar dat is niet wat er staat.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:12 schreef Igen het volgende:
[..]
Jawel, want als je ze tegenhoudt dan maken mensen zoals jij gelijk de vergelijking met Westerbork.
Het is een logische consequentie.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:14 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nou tegen zoveel gebrek aan argumenten kan ik niet op hoor.
Je mag als overheid best voorwaarden stellen die het vrij verplaatsten beperken als je aan de eisen van EVRM protocol 4 artikel 2 voldoet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Het is een logische consequentie.
Maar misschien kun jij uitleggen hoe het in jouw ogen wél praktisch gezien mogelijk is om asielzoekers zonder verblijfstitel enerzijds niet "gevangen" te houden maar aan de andere kant ook niet vrij te laten rondreizen? Volgens mij zijn dat twee dingen die elkaar categorisch uitsluiten.
Owja, leg eens uit...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:17 schreef D.D.W. het volgende:
Ze moeten eens op school beter onderwijzen over WW2. Word echt moe van al die kansloze vergelijkingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |