Eh. Hoezo?quote:Op maandag 18 januari 2016 17:30 schreef Klokov het volgende:
Clumsy, wil je later ook kinderen of niet?
quote:Op maandag 18 januari 2016 17:06 schreef seto het volgende:
[..]
heb je met een chromebook geen last vanToplel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 18 januari 2016 17:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Meh, ik wacht nog even. Wil ook nog naar Dubai, al kan dat daarna ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op maandag 18 januari 2016 17:43 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]wat is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 januari 2016 17:06 schreef seto het volgende:
[..]
heb je met een chromebook geen last vanOh wacht even internet aanzetten voor ik m'n laptop kan gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht even gamen
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op maandag 18 januari 2016 17:43 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]Nog tijd zat, schat. Geen zorgen. En als ik al kinderen neem, neem ik ze pas als ik alles wat ik wilde doen heb gedaan, zodat ik het ze later niet kwalijk neem. Plus nu nog geen vaste piemel, of nesteldrang. Vond een kat al een hoop verantwoordelijkheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Safari is de zuinigste als het gaat om accuduur, en daar gaat het bij mij op m'n laptop om + ik kan de tabs die openstaan gewoon terugvinden op mijn mobiel. Op iOS draait iedere browser toch op de Safari engine.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
safari is zaad vriend
Chrome en Firefox
Dat tweede doet chrome ook. Zelfs in de combinatie chromebook + iphone (vzmh)quote:Op maandag 18 januari 2016 17:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
Safari is de zuinigste als het gaat om accuduur, en daar gaat het bij mij op m'n laptop om + ik kan de tabs die openstaan gewoon terugvinden op mijn mobiel. Op iOS draait iedere browser toch op de Safari engine.
Klopt maar chrome op iPhone is echt zaad, en op Windows, en op Macquote:Op maandag 18 januari 2016 17:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat tweede doet chrome ook. Zelfs in de combinatie chromebook + iphone (vzmh)
Was bij mij, zeker op fok, srs een stuk sneller dan safari.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:51 schreef Drinky het volgende:
[..]
Klopt maar chrome op iPhone is echt zaad, en op Windows, en op Mac
Er is een groot scala aan games en programma's die het prima doet zonder internet peppiequote:Op maandag 18 januari 2016 17:55 schreef Awesome_ het volgende:
'Ja je laptop doet het niet zonder internet'
Uh, de wereld doet het niet zonder internet.
Veel plezier met je patience en pinball.
Sorry maar van dit soort onrecht gaat m'n bloed koken. :s
Rollercoaster Tycoon, Civilizations, C&C, Assassin's Creed, Fifa, Colin McRae, Tomb Raider, Bioshock, Goat Simulator, Battlefield, Photoshop, Sony Vegas, Adobe Lightroom enz. enz.quote:
Kun je nog wel even wachten ben ik bang.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:06 schreef Awesome_ het volgende:
Gamen. Haha.
Pief paf pieuw killstreak attack dogs ik kies jou.
Ik kom wel terug als jullie volwassen zijn.
Aldus de man die een jaar met z'n rig op de PC-release van GTAV heeft zitten wachten.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:06 schreef Awesome_ het volgende:
Gamen. Haha.
tegen die tijd is er geen fok meer om naar terug te komenquote:Op maandag 18 januari 2016 18:06 schreef Awesome_ het volgende:
Gamen. Haha.
Doe je het wel veilig Ethan?quote:
Nog nooit op SP gestemd hoewel de samenleving wel wat normen en waarden kan gebruiken w.m.b. Kees van der Staaij is wel 1 van de betere politici wat mij betreft.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:48 schreef clumsy_clown het volgende:
De SGP belde trouwens, ze willen hun gedachtegoed terug.
SGP =/ SPquote:Op maandag 18 januari 2016 18:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nog nooit op SP gestemd hoewel de samenleving wel wat normen en waarden kan gebruiken w.m.b. Kees van der Staaij is wel 1 van de betere politici wat mij betreft.
Sorry, g doet het niet zo goed op mijn toetsenbordquote:
Je hebt die G spot cker helemaal uitgewoondtquote:Op maandag 18 januari 2016 18:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Sorry, g doet het niet zo goed op mijn toetsenbord
aayyyyquote:Op maandag 18 januari 2016 18:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
Je hebt die G spot cker helemaal uitgewoondt
Chrome op mijn Ubuntudingetje werkt veel sneller dan Firefox. Plus, er is een fatsoenlijke flash-plugin.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:51 schreef Drinky het volgende:
[..]
Klopt maar chrome op iPhone is echt zaad, en op Windows, en op Mac
Voor gamen heb ik een windowsdingetje.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:54 schreef Deuce92 het volgende:
Lekker zo'n Ubuntudingetje, veel stabieler dan Windows, zeker tijdens het gamen.
Pokémon Gold, Silver en Platinum waren nog leuk. Daarna werd het heel erg bagger.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:20 schreef Faeroer het volgende:
Valt toch niets meer te gamen tegenwoordig. Vroeger was alles beter.
Eerste gamequote:Op maandag 18 januari 2016 19:28 schreef clumsy_clown het volgende:
wachtwachtstop.
Ik heb meer informatie nodig over Goat Simulator.
Van alle argumenten om geen chromebook te kopen, is dit verreweg de beste.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
Eerste game
GOAT MMO simulator
En dit wist ik zelf nog niet, maar de Payday DLC
Is echt kut. Heb je misschien 5 minuten lol mee. Tenzij je downie bent.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:28 schreef clumsy_clown het volgende:
wachtwachtstop.
Ik heb meer informatie nodig over Goat Simulator.
Extra meuk moeten instaleren voordat iets werktquote:Op maandag 18 januari 2016 14:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vond het eerst idd ook enorm irritant. Sowieso mogen ze idd de layout en alles wel eens vernieuwen.
Maar met Reddit Enhancement Suite addon voor Chrome is het al een stuk beter.
Je hebt toch ook adblock zodat fok betet werkt?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Extra meuk moeten instaleren voordat iets werkt
quote:Op maandag 18 januari 2016 20:25 schreef Peter het volgende:
[..]
Doe het op een crowdfund-manier..?
* Doneer een jaar lang 3,50/mnd, ontvang een basic abo en na een jaar een FOK!mok!
Of Betaal nu 40 euro ineens voor alles. [ 750 beschikbaar ]
* Doneer 4,50 per maand, ontvang een Full abo en na een jaar een FOK!mok
Of 50 euro ineens voor alles. [ 500 beschikbaar ]
etc. etc.
* Doneer 10 euro per maand voor een Pimp abo, 2 FOK!mokken na een jaar en een FOK! premium meet met 4 borrels pp en schalen hapjes inclusief.
Of 110 euro ineens voor alles [ 75 beschikbaar ]
* Doneer 15 euro per maand, ontvang alles van hierboven EN een speciale Lunch met twee Admins.
Of betaal 165 euro ineens [ 25 beschikbaar ]
* Doneer 20 euro per maand, ontvang een Pimp abo, 2 mokken, de borrel, lunch en na 1 jaar mag je een nieuwe naam aandragen voor één van de FOK!servers. Deze naam blijft minimaal 12 maanden actief in gebruik.
Of betaal 220 euro ineens voor dit alles. [ 10 beschikbaar ]
(Levering van de mok over X maanden stellen, dan kun je bestellen wat er betaald is..)
fund.fok.nl
oh lordquote:Op maandag 18 januari 2016 21:53 schreef Klokov het volgende:
Danny vindt dit de beste suggestie om FOK! te redden:
[..]
cue traag en dik-jokes.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:58 schreef VMSDKR het volgende:
WTF?
Wat merk je precies als een server clumsy_clown heet dan?
Even seto de kaas van z'n brood eten.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:01 schreef VMSDKR het volgende:
Nu vraag je er ook gewoon zelf om, ik stelde een gewone vraag.
quote:Op maandag 18 januari 2016 22:01 schreef seto het volgende:
dan gaat hij heel hard proberen om bij de andere servers te passen maar het wil gewoon niet lukken
als ze mij admin maken zal dit forum opknappenquote:Op maandag 18 januari 2016 22:09 schreef Klokov het volgende:
Zoveel goede suggesties in dat topic die waarschijnlijk verbetering teweeg brengen en Danny vindt dit het beste idee
ik geloof ditquote:Op maandag 18 januari 2016 22:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
als ze mij admin maken zal dit forum opknappen
bij je moederquote:Op maandag 18 januari 2016 22:21 schreef Ethanolic het volgende:
Even serieuze zaken, waar kan ik hier ergens chipotlesaus kopen in NL?
Je hebt in de binnenstad van a'damquote:Op maandag 18 januari 2016 22:21 schreef Ethanolic het volgende:
Even serieuze zaken, waar kan ik hier ergens chipotlesaus kopen in NL?
sorry maatjequote:Op maandag 18 januari 2016 22:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ayyyy
nooohhhh
shiittttttt
vriend dit is niet oke
Prima politicus.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nog nooit op SP gestemd hoewel de samenleving wel wat normen en waarden kan gebruiken w.m.b. Kees van der Staaij is wel 1 van de betere politici wat mij betreft.
die van feet long subway vriendquote:Op maandag 18 januari 2016 22:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
sorry maatje
weet niet wat chipotlesaus is man
Welke heb je daar in Korsou dan? Kun je opsturen? (Srs)quote:Op maandag 18 januari 2016 22:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je hebt in de binnenstad van a'damdie american food store, ff googlen. Daar zullen ze het iig hebben. En anders hier in de supermarkt.
Kansenparel in de slachtofferrol/10 niet gekliktquote:
Een hele shitload aan verschillende, zal als ik in de hypermarket ben eens checken. Die saus neem ik ook altijd bij de subway trouwensquote:Op maandag 18 januari 2016 22:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Welke heb je daar in Korsou dan? Kun je opsturen? (Srs)
Hier heb je enkel die tabasco of sweet baby rays bbq honey chipotle (ook lekker btw).
Ik doneer al jaren 10% van mijn inkomen aan de FOK!, zoals het een goed FOK!ker betaamt.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:53 schreef Klokov het volgende:
Danny vindt dit de beste suggestie om FOK! te redden:
[..]
Vandaar dat FOK! in de problemen zitquote:Op maandag 18 januari 2016 22:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik doneer al jaren 10% van mijn inkomen aan de FOK!, zoals het een goed FOK!ker betaamt.
ayyyquote:Op maandag 18 januari 2016 22:40 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vandaar dat FOK! in de problemen zit
Ja, want mijn inkomen is negatief dus FOK! geeft mij geld. Of zoiets.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:40 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vandaar dat FOK! in de problemen zit
ywquote:Op maandag 18 januari 2016 22:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Weenie wie making a murderer hier noemde, maar is idd vet.
ywquote:Op maandag 18 januari 2016 22:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Weenie wie making a murderer hier noemde, maar is idd vet.
Ik denk dat je daarvoor in het verkeerde topic zit.quote:
Nee hoor, zie onderstaand voorbeeld. Fathank staat ver van het gedachtegoed van de SGP maar erkent wel dat de fractievoorzitter een prima politicus is. Een dergelijke nuance zal je bij veel mensen niet terugzien.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarvoor in het verkeerde topic zit.
quote:
sgp bestaat alleen uit kansloze mongolequote:Op maandag 18 januari 2016 23:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nee hoor, zie onderstaand voorbeeld. Fathank staat ver van het gedachtegoed van de SGP maar erkent wel dat de fractievoorzitter een prima politicus is. Een dergelijke nuance zal je bij veel mensen niet terugzien.
[..]
quote:Op maandag 18 januari 2016 23:13 schreef Klokov het volgende:
Een dergelijke nuance zal je bij veel mensen niet terugzien.
quote:Op maandag 18 januari 2016 23:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
sgp bestaat alleen uit kansloze mongole
een soort Donald Trumpquote:Op maandag 18 januari 2016 23:20 schreef Jahr00n het volgende:
ik sta voor wat ik zeg de wereld gaat kapot van mense die niet woord bij daad houden
Jahr00n 4 mod!quote:Op maandag 18 januari 2016 22:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
als ze mij admin maken zal dit forum opknappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |