Eh. Hoezo?quote:Op maandag 18 januari 2016 17:30 schreef Klokov het volgende:
Clumsy, wil je later ook kinderen of niet?
quote:Op maandag 18 januari 2016 17:06 schreef seto het volgende:
[..]
heb je met een chromebook geen last vanToplel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 18 januari 2016 17:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Meh, ik wacht nog even. Wil ook nog naar Dubai, al kan dat daarna ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op maandag 18 januari 2016 17:43 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]wat is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 januari 2016 17:06 schreef seto het volgende:
[..]
heb je met een chromebook geen last vanOh wacht even internet aanzetten voor ik m'n laptop kan gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht even gamen
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op maandag 18 januari 2016 17:43 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]Nog tijd zat, schat. Geen zorgen. En als ik al kinderen neem, neem ik ze pas als ik alles wat ik wilde doen heb gedaan, zodat ik het ze later niet kwalijk neem. Plus nu nog geen vaste piemel, of nesteldrang. Vond een kat al een hoop verantwoordelijkheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Safari is de zuinigste als het gaat om accuduur, en daar gaat het bij mij op m'n laptop om + ik kan de tabs die openstaan gewoon terugvinden op mijn mobiel. Op iOS draait iedere browser toch op de Safari engine.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
safari is zaad vriend
Chrome en Firefox
Dat tweede doet chrome ook. Zelfs in de combinatie chromebook + iphone (vzmh)quote:Op maandag 18 januari 2016 17:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
Safari is de zuinigste als het gaat om accuduur, en daar gaat het bij mij op m'n laptop om + ik kan de tabs die openstaan gewoon terugvinden op mijn mobiel. Op iOS draait iedere browser toch op de Safari engine.
Klopt maar chrome op iPhone is echt zaad, en op Windows, en op Macquote:Op maandag 18 januari 2016 17:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat tweede doet chrome ook. Zelfs in de combinatie chromebook + iphone (vzmh)
Was bij mij, zeker op fok, srs een stuk sneller dan safari.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:51 schreef Drinky het volgende:
[..]
Klopt maar chrome op iPhone is echt zaad, en op Windows, en op Mac
Er is een groot scala aan games en programma's die het prima doet zonder internet peppiequote:Op maandag 18 januari 2016 17:55 schreef Awesome_ het volgende:
'Ja je laptop doet het niet zonder internet'
Uh, de wereld doet het niet zonder internet.
Veel plezier met je patience en pinball.
Sorry maar van dit soort onrecht gaat m'n bloed koken. :s
Rollercoaster Tycoon, Civilizations, C&C, Assassin's Creed, Fifa, Colin McRae, Tomb Raider, Bioshock, Goat Simulator, Battlefield, Photoshop, Sony Vegas, Adobe Lightroom enz. enz.quote:
Kun je nog wel even wachten ben ik bang.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:06 schreef Awesome_ het volgende:
Gamen. Haha.
Pief paf pieuw killstreak attack dogs ik kies jou.
Ik kom wel terug als jullie volwassen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |