Ik doneer al jaren 10% van mijn inkomen aan de FOK!, zoals het een goed FOK!ker betaamt.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:53 schreef Klokov het volgende:
Danny vindt dit de beste suggestie om FOK! te redden:
[..]
Vandaar dat FOK! in de problemen zitquote:Op maandag 18 januari 2016 22:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik doneer al jaren 10% van mijn inkomen aan de FOK!, zoals het een goed FOK!ker betaamt.
ayyyquote:Op maandag 18 januari 2016 22:40 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vandaar dat FOK! in de problemen zit
Ja, want mijn inkomen is negatief dus FOK! geeft mij geld. Of zoiets.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:40 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vandaar dat FOK! in de problemen zit
ywquote:Op maandag 18 januari 2016 22:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Weenie wie making a murderer hier noemde, maar is idd vet.
ywquote:Op maandag 18 januari 2016 22:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Weenie wie making a murderer hier noemde, maar is idd vet.
Ik denk dat je daarvoor in het verkeerde topic zit.quote:
Nee hoor, zie onderstaand voorbeeld. Fathank staat ver van het gedachtegoed van de SGP maar erkent wel dat de fractievoorzitter een prima politicus is. Een dergelijke nuance zal je bij veel mensen niet terugzien.quote:Op maandag 18 januari 2016 23:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarvoor in het verkeerde topic zit.
quote:
sgp bestaat alleen uit kansloze mongolequote:Op maandag 18 januari 2016 23:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nee hoor, zie onderstaand voorbeeld. Fathank staat ver van het gedachtegoed van de SGP maar erkent wel dat de fractievoorzitter een prima politicus is. Een dergelijke nuance zal je bij veel mensen niet terugzien.
[..]
quote:Op maandag 18 januari 2016 23:13 schreef Klokov het volgende:
Een dergelijke nuance zal je bij veel mensen niet terugzien.
quote:Op maandag 18 januari 2016 23:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
sgp bestaat alleen uit kansloze mongole
een soort Donald Trumpquote:Op maandag 18 januari 2016 23:20 schreef Jahr00n het volgende:
ik sta voor wat ik zeg de wereld gaat kapot van mense die niet woord bij daad houden
Jahr00n 4 mod!quote:Op maandag 18 januari 2016 22:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
als ze mij admin maken zal dit forum opknappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |