quote:Op maandag 18 januari 2016 20:25 schreef Peter het volgende:
[..]
Doe het op een crowdfund-manier..?
* Doneer een jaar lang 3,50/mnd, ontvang een basic abo en na een jaar een FOK!mok!
Of Betaal nu 40 euro ineens voor alles. [ 750 beschikbaar ]
* Doneer 4,50 per maand, ontvang een Full abo en na een jaar een FOK!mok
Of 50 euro ineens voor alles. [ 500 beschikbaar ]
etc. etc.
* Doneer 10 euro per maand voor een Pimp abo, 2 FOK!mokken na een jaar en een FOK! premium meet met 4 borrels pp en schalen hapjes inclusief.
Of 110 euro ineens voor alles [ 75 beschikbaar ]
* Doneer 15 euro per maand, ontvang alles van hierboven EN een speciale Lunch met twee Admins.
Of betaal 165 euro ineens [ 25 beschikbaar ]
* Doneer 20 euro per maand, ontvang een Pimp abo, 2 mokken, de borrel, lunch en na 1 jaar mag je een nieuwe naam aandragen voor één van de FOK!servers. Deze naam blijft minimaal 12 maanden actief in gebruik.
Of betaal 220 euro ineens voor dit alles. [ 10 beschikbaar ]
(Levering van de mok over X maanden stellen, dan kun je bestellen wat er betaald is..)
fund.fok.nl
oh lordquote:Op maandag 18 januari 2016 21:53 schreef Klokov het volgende:
Danny vindt dit de beste suggestie om FOK! te redden:
[..]
cue traag en dik-jokes.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:58 schreef VMSDKR het volgende:
WTF?
Wat merk je precies als een server clumsy_clown heet dan?
Even seto de kaas van z'n brood eten.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:01 schreef VMSDKR het volgende:
Nu vraag je er ook gewoon zelf om, ik stelde een gewone vraag.
quote:Op maandag 18 januari 2016 22:01 schreef seto het volgende:
dan gaat hij heel hard proberen om bij de andere servers te passen maar het wil gewoon niet lukken
als ze mij admin maken zal dit forum opknappenquote:Op maandag 18 januari 2016 22:09 schreef Klokov het volgende:
Zoveel goede suggesties in dat topic die waarschijnlijk verbetering teweeg brengen en Danny vindt dit het beste idee
ik geloof ditquote:Op maandag 18 januari 2016 22:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
als ze mij admin maken zal dit forum opknappen
bij je moederquote:Op maandag 18 januari 2016 22:21 schreef Ethanolic het volgende:
Even serieuze zaken, waar kan ik hier ergens chipotlesaus kopen in NL?
Je hebt in de binnenstad van a'damquote:Op maandag 18 januari 2016 22:21 schreef Ethanolic het volgende:
Even serieuze zaken, waar kan ik hier ergens chipotlesaus kopen in NL?
sorry maatjequote:Op maandag 18 januari 2016 22:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ayyyy
nooohhhh
shiittttttt
vriend dit is niet oke
Prima politicus.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nog nooit op SP gestemd hoewel de samenleving wel wat normen en waarden kan gebruiken w.m.b. Kees van der Staaij is wel 1 van de betere politici wat mij betreft.
die van feet long subway vriendquote:Op maandag 18 januari 2016 22:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
sorry maatje
weet niet wat chipotlesaus is man
Welke heb je daar in Korsou dan? Kun je opsturen? (Srs)quote:Op maandag 18 januari 2016 22:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je hebt in de binnenstad van a'damdie american food store, ff googlen. Daar zullen ze het iig hebben. En anders hier in de supermarkt.
Kansenparel in de slachtofferrol/10 niet gekliktquote:
Een hele shitload aan verschillende, zal als ik in de hypermarket ben eens checken. Die saus neem ik ook altijd bij de subway trouwensquote:Op maandag 18 januari 2016 22:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Welke heb je daar in Korsou dan? Kun je opsturen? (Srs)
Hier heb je enkel die tabasco of sweet baby rays bbq honey chipotle (ook lekker btw).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |