Het rare is dat dat verhaal dus alleen van Nancy Grace afkomstig is. Als dit echt zo zou zijn, zou het in de rechtzaak toch ook tegen hem gebruikt zijn? Ik heb er nooit wat over gelezen namelijk.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:21 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Klopt, maar toch is er een lijk, DNA bewijs, waar wel mee gesjoemeld is obviously. Er werd aangegeven dat Halbach gezien is op het terrein door meerdere personen en toch belt Steven haar op (voicemail) Om te vragen waarom ze niet langs is gekomen? Daar schijnt dus beeldmateriaal van te zijn, maar ik lees het net pas, dus nog geen tijd gehad om te zoeken in hoeverre dat waar is. Daarbij een hoop statements van Brendan, waar of niet waar, tsja als we de antwoorden hadden dan was dit geen discussie
Ik ga eens zoeken of er meer over dat beeldmateriaal te vinden is..quote:Op zondag 17 januari 2016 19:30 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Het rare is dat dat verhaal dus alleen van Nancy Grace afkomstig is. Als dit echt zo zou zijn, zou het in de rechtzaak toch ook tegen hem gebruikt zijn? Ik heb er nooit wat over gelezen namelijk.
quote:“The story is still unfolding,” he told reporters when asked about a possible follow-up season, “so we’ll certainly take a look at it.”
Het is echt dus dat denk ik nietquote:Op zondag 17 januari 2016 19:56 schreef Nober het volgende:
Rating is 9,2! Feit. En de eerste episode op youtube kan ook wel in de OP?
Maar we gaan niet te weten komen wie het gedaan heeft zolang ze zich volledig op Steven focussen.
En komt er nog een seizoen?
Het kan toch zijn dat ze privé detectives inhuren om die broer en ex-vriend en die tante die de auto vind binnen een half uur te onderzoeken? De politie doet het immers niet want die hebben hun dader al te pakken.quote:
Ik geloof dat ze schuldig zijn.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Het kan toch zijn dat ze privé detectives inhuren om die broer en ex-vriend en die tante die de auto vind binnen een half uur te onderzoeken? De politie doet het immers niet want die hebben hun dader al te pakken.
Soury, u verklaart wie exact schuldig aan de ontvoering, verkrachting, keeldoorsnijding, moord en verbranding op Teresa Halbach?quote:
Beeldmateriaal van een telefoongesprek tussen Avery en Hallbach? Ik geloof er niks van.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:30 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik ga eens zoeken of er meer over dat beeldmateriaal te vinden is..
Volgens mij gaat het over dat interview dat Avery met een TV-zender heeft, nog voordat hij verdacht was of werd opgepakt, omdat hij de laatste was die haar had gezien. Daar zei hij dat ze bij hem was geweest en daarna terug gewoon was vertrokken.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beeldmateriaal van een telefoongesprek tussen Avery en Hallbach? Ik geloof er niks van.
Bovendien was het 'contaminated' wat ik begreep, aangezien dezelfde persoon die het DNA in de auto had afgenomen zonder nieuwe handschoenen onder de motorkap is gaan kijken. Zoiets vertelde 1 van die advocaten in een recent interview.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:47 schreef Maastoren het volgende:
Dat zogenaamde zweet onder de motorkap was geen zweet maar dna. En dat kan net als de rest makkelijk daar aangebracht zijn.
Ah oke. Zal dat even terug kijken, zal wel episode 2 zijn geweest, of 3. Even checken.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het over dat interview dat Avery met een TV-zender heeft, nog voordat hij verdacht was of werd opgepakt, omdat hij de laatste was die haar had gezien. Daar zei hij dat ze bij hem was geweest en daarna terug gewoon was vertrokken.
Dan is het vreemd dat hij haar op haar voicemail stond om te vragen waarom ze niet was komen omdagen.
Ja ik snap het ook niet zo goed.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:00 schreef MrSalazar het volgende:
Mensen welke denken dat hij onschuldig is
Gecheckt, maar het in dat interview zegt hij niet dat. Dat is het interview voor de auto gevonden is.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het over dat interview dat Avery met een TV-zender heeft, nog voordat hij verdacht was of werd opgepakt, omdat hij de laatste was die haar had gezien. Daar zei hij dat ze bij hem was geweest en daarna terug gewoon was vertrokken.
Dan is het vreemd dat hij haar op haar voicemail stond om te vragen waarom ze niet was komen omdagen.
Gaat het niet om. Hoe kan je nou beweren dat hij sowieso schuldig is op basis van het getoonde bewijs?quote:Op zondag 17 januari 2016 21:00 schreef MrSalazar het volgende:
Niet. Maar ik denk dat ie gewoon schuldig is.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat het niet om. Hoe kan je nou beweren dat hij sowieso schuldig is op basis van het getoonde bewijs?
Wat zegt hij niet? Hij bevestigt toch gewoon dat ze bij hem is gepasseerd (onder meer door te vertellen dat ze niets had vermeld over andere afspraken die ze later die dag nog had)quote:Op zondag 17 januari 2016 21:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gecheckt, maar het in dat interview zegt hij niet dat. Dat is het interview voor de auto gevonden is.
Botten en tanden op de plek gevonden is best wel bewijsquote:Op zondag 17 januari 2016 21:05 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Niet. Maar ik denk dat ie gewoon schuldig is.
Ja maar daar wordt over gezegd dat ze er geplaatst zijn.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Botten en tanden op de plek gevonden is best wel bewijs
Dat is toch onderuit gehaald? Niet dat het niet gevonden is, maar dat de omstandigheden verdacht zijn?quote:Op zondag 17 januari 2016 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ok net als de sleutel, ik vraag het me af.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:10 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ja maar daar wordt over gezegd dat ze er geplaatst zijn.
Niet onmogelijk als hij eerst (Steven dus) de sleutel schoongemaakt heeft, en daarna slordig is geweest.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:14 schreef Maastoren het volgende:
een sleutel zonder DNA van de eigenaar maar alleen van de verdachte. Dat is toch onmogelijk?
Dat klopt. Maarja, die sleutel werd na 5 dagen gevonden. Waar lag 'ie ook alweer? Onder een paar schoenen bij een kast ofzo. Als je objectief daarnaar kijkt dan is dat op z'n minst merkwaardig.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet onmogelijk als hij eerst (Steven dus) de sleutel schoongemaakt heeft, en daarna slordig is geweest.
Klopt, het stinkt van alle kanten.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:19 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat klopt. Maarja, die sleutel werd na 5 dagen gevonden. Waar lag 'ie ook alweer? Onder een paar schoenen bij een kast ofzo. Als je objectief daarnaar kijkt dan is dat op z'n minst merkwaardig.
Het punt is natuurlijk dat ze geen eerlijk proces hebben gehad.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:00 schreef MrSalazar het volgende:
Aha, motief?quote:Op zondag 17 januari 2016 21:29 schreef Nober het volgende:
Breaking: Lenk is de opdrachtgever voor deze moord.
Bron: Mijn gezonde verstand.
Najah wat je nu een beetje doet is wat je gewoon veel ziet, bij zowel voor- als tegenstanders.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:21 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Klopt, maar toch is er een lijk, DNA bewijs, waar wel mee gesjoemeld is obviously. Er werd aangegeven dat Halbach gezien is op het terrein door meerdere personen en toch belt Steven haar op (voicemail) Om te vragen waarom ze niet langs is gekomen? Daar schijnt dus beeldmateriaal van te zijn, maar ik lees het net pas, dus nog geen tijd gehad om te zoeken in hoeverre dat waar is. Daarbij een hoop statements van Brendan, waar of niet waar, tsja als we de antwoorden hadden dan was dit geen discussie
Als hij de moeite zou nemen om de sleutel schoon te maken, zou hij niet zo dom zijn om hem in zijn trailer te laten liggen.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet onmogelijk als hij eerst (Steven dus) de sleutel schoongemaakt heeft, en daarna slordig is geweest.
En wat is het motief?quote:Op zondag 17 januari 2016 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Eens. Het was puur speculatie dat het mogelijk zou zijn, niet dat ik denk dat het zo gebeurt isquote:Op maandag 18 januari 2016 13:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als hij de moeite zou nemen om de sleutel schoon te maken zou hij niet zo dom zijn om hem in zijn trailer te laten liggen.
Als iemand anders zei, als je uit gaat van Stevens schuld moet je er ook ook aannemen dat hij op sommige momenten zowel een genie als een complete idioot is geweest.
Nou ja afgezien van het feit dat Brendan gewoon niet al te snugger is, maakt dat niet direct iedere uitspraak die hij doet onbetrouwbaar. Belangrijk aspect is ook de mate waarin hem woorden in de mond worden gelegd in de verhoren. Naar bepaalde zaken liep men zo duidelijk te vissen waarbij je zag dat die jongen maar probeerde ze naar de mond te praten. Ik weet niet of het vermeende seksuele misbruik ook voortkomt uit de verhoren waar men er specifiek naar vroeg, maar als dat het geval is zou ik ook niet direct al te veel waarde hechten aan die opmerkingen.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Najah wat je nu een beetje doet is wat je gewoon veel ziet, bij zowel voor- als tegenstanders.
Als Brendan (zogezegd) heeft gezegd dat Steven vroeger vieze dingetjes met hem deed is het waar, maar als hij conflicterende verklaringen aflegt die eigenlijk Steven's zaak alleen maar helpen is het ineens allemaal een beetje twijfelachtig. Het is of het een, of het ander. Het kanb niet als het uitkomt betrouwbaar zijn en het andere moment niet.
Dat is waar, we moeten sowieso die uitspraken even horen om er een beeld van te kunnen vormen. Maar sowieso voor mij persoonlijk hecht ik weinig waarde aan wat Brendan dan ook zegt. Die jongen is inmiddels teveel beïnvloed en heeft te weinig 'verstand' om zelf goed duidelijk te kunnen maken wat hij wel/niet bedoelt.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja afgezien van het feit dat Brendan gewoon niet al te snugger is, maakt dat niet direct iedere uitspraak die hij doet onbetrouwbaar. Belangrijk aspect is ook de mate waarin hem woorden in de mond worden gelegd in de verhoren. Naar bepaalde zaken liep men zo duidelijk te vissen waarbij je zag dat die jongen maar probeerde ze naar de mond te praten. Ik weet niet of het vermeende seksuele misbruik ook voortkomt uit de verhoren waar men er specifiek naar vroeg, maar als dat het geval is zou ik ook niet direct al te veel waarde hechten aan die opmerkingen.
Goede vraag, in de docu was hij volgens mij 'ineens' gearresteerd. Had die (stief?)vader en/of broer er niet iets mee te maken, die probeerde Steven ook nog te naaien, maar werd toen aangepakt op dat zijn tijden niet klopten en zelfs tegenstrijdig waren met wat hij eerder had verklaard.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:09 schreef Specularium het volgende:
Hoe is die Brendan eigenlijk bij de zaak betrokken geraakt?
Dat werd mij niet helemaal duidelijk, ineens was ie daar.
Lijkt me niet iemand die zelf naar de politie stapt.
het nichtje van brendan had schijnbaar tegen de politie gezegd dat brendan zich de laatste tijd vreemd gedroeg. zij moet ook getuigen in het proces tegen brendan, waar aangeeft dat ze dat verzonnen heeft.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goede vraag, in de docu was hij volgens mij 'ineens' gearresteerd. Had die (stief?)vader en/of broer er niet iets mee te maken, die probeerde Steven ook nog te naaien, maar werd toen aangepakt op dat zijn tijden niet klopten en zelfs tegenstrijdig waren met wat hij eerder had verklaard.
Volgens mij had z'n zusje hem er bij genaaid, later trok ze haar beschuldigingen weer in (huilend in de rechtszaal)quote:Op maandag 18 januari 2016 15:09 schreef Specularium het volgende:
Hoe is die Brendan eigenlijk bij de zaak betrokken geraakt?
Dat werd mij niet helemaal duidelijk, ineens was ie daar.
Lijkt me niet iemand die zelf naar de politie stapt.
Het knappe daarvan vind ik ook dat Brendan veroordeeld is voor moord op Teresa in de slaapkamer en tegelijk Steven is veroordeeld voor moord op Teresa in de garage. Wat is het nou? De garage of de slaapkamer? Je kunt maar 1x vermoordt worden lijkt me.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:03 schreef Ronaldsen het volgende:
Werkelijk ieder stukje bekentenis van Brendan is hem in de mond gelegd voor zover ik heb kunnen zien. Dus zijn veroodeling vind ik echt absurd.
Bij Steven heb ik nog enige twijfel al geloof ik in ieder geval dat er flink geknoeid is met het bewijs.
Volgens mij was het zoiets.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:18 schreef Joezi het volgende:
Volgens mij werd ik gewoon uit de klas getrokken voor een verhoor en werd ie gelijk als ooggetuige bewerkt. Toen ie zijn verklaring weer introk hebben ze zijn nichtje bewerkt.
Tjah, wat eerder is weet ik niet. In de serie is het 'uit school getrokken' verhaal eerder, pas bij zijn trail komt dat zusje/nichtje eens tevoorschijn.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij was het zoiets.
Dat meisje kwam pas later in beeld omdat haar verhaal het 'bewijs' moest ondersteunen.
Ben ook bang dat hij niet de enige zwakbegaafde daar is die opgesloten zit voor iets wat hij niet heeft gedaan.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Overigens was toen meteen duidelijk dat hij gewoon niet toerekeningsvatbaar was. Zit een verkrachting en moord te 'bekennen' en vraagt dan doodleuk of hij nog op tijd voor z'n project op school is
Zelfs experts zetten hun vraagtekens bij de vindplaats van dat 'bewijs'. Dat, in combinatie met de andere 'toevalligheden' en bijzondere omstandigheden wat betreft 'bewijs', maakt het mijns inziens niet erg overtuigend.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet in dit topic. Misschien wel handig om alles eens op een rijtje te zetten.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:41 schreef Barcaconia het volgende:
Is er eigenlijk iemand die een tijdlijn gemaakt heeft van de verschillende verhalen die verteld worden? Dat is het enige wat de serie niet echt helder verteld vind ik, moeilijk om een mening te vormen zonder te kunnen beoordelen of de tijdlijn wel kan kloppen.
Mjah, de aanklager kreeg het al niet voor elkaar, en dat is volgens mij wel zo'n beetje prosecution 101: presenteer een duidelijk tijdslijn van evenementen en bewijs de betrokkenheid van de verdachte bij key-events in die tijdlijn. Maar er zijn twee mensen veroordeeld voor deze moord en allebei op basis van een compleet ander scenarioquote:Op maandag 18 januari 2016 16:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Niet in dit topic. Misschien wel handig om alles eens op een rijtje te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2016 16:45:04 ]
Dat is natuurlijk lastig te bewijzen, maar zwakbegaafden genieten in het Amerikaanse strafrecht in ieder geval weinig bescherming. Ook het executeren van zwakbegaafde veroordeelden is wel een heet hangijzer, zie bijvoorbeeld deze geëxecuteerde met een vermeend IQ van 61.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben ook bang dat hij niet de enige zwakbegaafde daar is die opgesloten zit voor iets wat hij niet heeft gedaan.
Waarvan 6 jaar terecht, want voor z'n van-de-weg-rij-actie en met pistool dreigenquote:Op maandag 18 januari 2016 16:31 schreef Loveless85 het volgende:
The salvage yard is run by the family of Steven Avery, 44, who was freed from prison in 2003 after DNA evidence cleared him of a 1985 rape for which he served 18 years. Avery has said Halbach took pictures of a minivan he had for sale and left.
Nog een triest feit: meer dan de helft van de gevangenen in de VS is functioneel analfabeet, en 1 op de 5 kan helemaal niet lezen.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk lastig te bewijzen, maar zwakbegaafden genieten in het Amerikaanse strafrecht in ieder geval weinig bescherming. Ook het executeren van zwakbegaafde veroordeelden is wel een heet hangijzer, zie bijvoorbeeld deze geëxecuteerde met een vermeend IQ van 61.
Dat is dus Nederlandse tijd om 19:00 uur.twitter:MakingAMurderer twitterde op zaterdag 16-01-2016 om 19:43:20Ask #MakingAMurderer filmmakers your burning questions. Join our global Q&A Jan 20 @ 10AM PST. Tag questions #AskMAM https://t.co/1MoycBR4aF reageer retweet
Groot deel van gelezen, maar mijn hemelquote:Op maandag 18 januari 2016 19:11 schreef matthijst het volgende:
Nancy Grace:
http://www.hollywoodrepor(...)r-nancy-grace-856328
Als in: waag het niet iets slechts over iemand te zeggen die leukemie heeft! Op het gevoel in praten van mensen. En dan klagen over dat de docu te eenzijdig isquote:As I just said, I spoke to his lawyer — who p.s. is battling leukemia and is getting death threats including “I hope you die of cancer,” which I guess technically is not a threat. But the police did not grab Dassey and spirit him off in the night. His defense lawyer knew he was there. The defense lawyer sent the defense investigator there. His family knew he was there. [Brendan] never said, “I don’t want to talk to you.”
Is al voorbij gekomen. Ik zou zeggen lees je ook eens in over Nancy Gracequote:Op maandag 18 januari 2016 19:11 schreef matthijst het volgende:
Nancy Grace:
http://www.hollywoodrepor(...)r-nancy-grace-856328
Overtuigend? Brendan Dassey veranderd constant van verhaal. Hij heeft een paar verschillende verhalen opgehangen. Vraag me dan af, als het echt zo gebeurt is als hij beschrijft. Waarom er geen DNA is gevonden in de slaapkamer en garage? Dat kan gewoon niet allemaal gecleant zijn.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:34 schreef matthijst het volgende:
Wel een leuke bekentenis die niet in de documentaire zat, aardig overtuigend...
http://www.hollywoodrepor(...)rendan-dassey-856343
Of ze is niet op deze manier vermoord en mensen gebruiken dat ontrecht als basis van het gehele scenario. Het kan ook anders zijn gegaan en hij kan in principe ook gewoon liegen en met opzet onsamenhangende verklaringen geven.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:05 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Overtuigend? Brendan Dassey veranderd constant van verhaal. Hij heeft een paar verschillende verhalen opgehangen. Vraag me dan af, als het echt zo gebeurt is als hij beschrijft. Waarom er geen DNA is gevonden in de slaapkamer en garage? Dat kan gewoon niet allemaal gecleant zijn.
Brendan had sowieso nooit op deze wijze verhoord mogen worden.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:05 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Overtuigend? Brendan Dassey veranderd constant van verhaal. Hij heeft een paar verschillende verhalen opgehangen. Vraag me dan af, als het echt zo gebeurt is als hij beschrijft. Waarom er geen DNA is gevonden in de slaapkamer en garage? Dat kan gewoon niet allemaal gecleant zijn.
Daar stond ie niet voor terecht en is ie ook niet voor veroordeeld.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:12 schreef matthijst het volgende:
Waarvan 6 jaar terecht, want voor z'n van-de-weg-rij-actie en met pistool dreigen
Dat soort standpunten zie ik langs beide kanten. Iemand komt met een lijstje van rare dingen die er misschien op wijzen dat Avery toch iets heeft gedaan en daar worden er dan 1 of 2 gemakkelijke uitgepikt om te ondermijnen en de rest wordt genegeerd, waarbij wel alles als weerlegd en afgehandeld wordt beschouwd.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:24 schreef Scrummie het volgende:
Die is er zo van overtuigd dat Avery het heeft gedaan dat alles maar stom is wat daar niet op wijst.
Op basis van de met gerommelde bewijzen kan ik niet concluderen dat hij schuldig is, noch onschuldig.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:43 schreef matthijst het volgende:
Mooi, maar dat maakt ze nog niet onschuldig
Klopt, maar dat is het hele punt ook. Je kan beide kanten op, en dus zou een jury hem nooit schuldig hebben mogen verklaren, ondanks dat hij misschien toch schuldig is.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat soort standpunten zie ik langs beide kanten. Iemand komt met een lijstje van rare dingen die er misschien op wijzen dat Avery toch iets heeft gedaan en daar worden er dan 1 of 2 gemakkelijke uitgepikt om te ondermijnen en de rest wordt genegeerd, waarbij wel alles als weerlegd en afgehandeld wordt beschouwd.
Oh nee joh?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:53 schreef golfer het volgende:
Daar stond ie niet voor terecht en is ie ook niet voor veroordeeld.
Als ik haar zo snel even Google dan is het een stereotype aanklager die meer waarde hecht aan mensen achter de tralies krijgen onder het mom van crimefighting dan waarheidsvinding en tegenwoordig op TV functioneert als 'rechter en jury ineen'.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:59 schreef Physsic het volgende:
Hier de uitzending van Dr Phil -sorry guys- over de docu.
In de uitzending is Nancy Grace aan het woord. Dr Phil vraagt haar wat zij vindt van de ondervraging van Dassey. Ze vindt serieus niet dat ze de bekentenis van Dassey hebben geforceerd. xD
Die Nancy Grace komt op mij trouwens extreem labiel over. In plaats van met goede onweerlegbare argumenten te komen, gaat ze steeds harder schreeuwen??
Meerdere dingen die ze zegt kloppen al niet.
Zelf De Phil heeft betere punten dan zij.
Ook de Sheriff komt aan het woord.
Ze komt op mij iniedergeval totaal niet over alsof ze weet waar ze over praat.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als ik haar zo snel even Google dan is het een stereotype aanklager die meer waarde hecht aan mensen achter de tralies krijgen onder het mom van crimefighting dan waarheidsvinding en tegenwoordig op TV functioneert als 'rechter en jury ineen'.
Post dan niets.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:25 schreef shifto het volgende:
Overrated serie zeg nonderju. Ben maar een slechte chinese netflix kung fu film gaan kijken en dat was realistischer.
De audio en video opnames waren niet realistisch genoeg voor je? Je wil het kunnen ruiken of zo?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:25 schreef shifto het volgende:
Overrated serie zeg nonderju. Ben maar een slechte chinese netflix kung fu film gaan kijken en dat was realistischer.
Misschien dacht hij dat het een 'real'-life soap was, verwachte hij beelden vanuit de garage en slaapkamer van Avery, en een livefeed vanuit zijn celquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De audio en video opnames waren niet realistisch genoeg voor je? Je wil het kunnen ruiken of zo?
Super Amerikaans gemonteerd, dus ja super nep. Nog maar los van het bs circus er omheen en de nu al fanboys en girls.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De audio en video opnames waren niet realistisch genoeg voor je? Je wil het kunnen ruiken of zo?
Het enige wat zeker is in deze zaak is dat het een oneerlijk proces is geweest.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:39 schreef Physsic het volgende:
Het moet toch wel mooi zijn om te zien dat de hele wereld zo op z'n kop staat, aandacht vraagt, petities start, etc. om jou op vrij voeten te krijgen, terwijl je stiekem gewoon schuldig bent.
Het was hypothetisch.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het enige wat zeker is in deze zaak is dat het een oneerlijk proces is geweest.
Nee, groot gelijk dat je i.p.v. naar waargebeurde zaken waar je over zou kunnen moeten nadenken liever kijkt naar de superrealistische en niet neppe Chinese KungFu-films.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:45 schreef shifto het volgende:
Super Amerikaans gemonteerd, dus ja super nep. Nog maar los van het bs circus er omheen en de nu al fanboys en girls.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Wat is er specifiek zo 'Super Amerikaans gemonteerd' en waarom maakt dat het 'super nep'?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Super Amerikaans gemonteerd, dus ja super nep. Nog maar los van het bs circus er omheen en de nu al fanboys en girls.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Mensen die om argumenten vragen zijn 'fansletjes'? Het staat iedereen vrij om hier z'n mening te geven, maar wat inhoudelijke argumenten in plaats van infantiel getrol zouden wel leuk zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:38 schreef shifto het volgende:
Zie hier ^ de fansletjes. danku voor het bewijzen van mijn punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |