Het kan nog gewoon hoorquote:Op zondag 17 januari 2016 15:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
Nou dat was het dan weer, we gaan vol voor de beker dit jaar
Het grenzeloze optimisme van de Feyenoordsupporterquote:
Dan zouden we thuis winnen van PSVquote:Op zondag 17 januari 2016 15:44 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het grenzeloze optimisme van de FeyenoordsupporterTerwijl iedereen deep down ook wel beseft dat het weer een seizoen zoals alle anderen is.
Bank maar alleen Toornstra loopt warm.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:49 schreef timmmmm het volgende:
Zit Achabar eigenlijk op de bank of op de tribune? Anders is het tijd voor Anass de verlosser
Bilal ook net tochquote:Op zondag 17 januari 2016 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bank maar alleen Toornstra loopt warm.
Die Tapia is ook niet heel bijzonder.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:52 schreef TC03 het volgende:
Vraag me af of MvG nu zit te kijken en denkt "hadden we nou Tapia maar"?
Veijnovic speelt ook geen topwedstrijd.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:52 schreef TC03 het volgende:
Vraag me af of MvG nu zit te kijken en denkt "hadden we nou Tapia maar"?
Tot het zwart sneeuwt waarschijnlijkquote:
Dat is zijn punt denk ik.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Tapia is ook niet heel bijzonder.
Karsdorpquote:Op zondag 17 januari 2016 15:57 schreef Slobeend het volgende:
Alleen Kongolo en Vilhena zijn goed de laatste maanden, en af en toe Karsdorp. Rest is niks.
El Ahmadi speelt ook gewoon goedquote:Op zondag 17 januari 2016 15:57 schreef Slobeend het volgende:
Alleen Kongolo en Vilhena zijn goed de laatste maanden, en af en toe Karsdorp. Rest is niks.
Boehoehoequote:Op zondag 17 januari 2016 16:07 schreef MPC60 het volgende:
Makelie is voor PSV tering christus, hij wil alle schijn tegen hebben ofzo?
Inderdaad, om te huilen dit.quote:
En Vejinovic.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:08 schreef Wicky15 het volgende:
Anass moet zich toch ook enorm kut voelen als je elke keer Kazim en Kramer ziet spelen
Speelt nu ook op het middenveld.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:08 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan nog een middenvelder.
Bedankt. Doet me goed dit.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor jou duidelijk wel ja. Sterkte er mee.
Ahhh, timmmm gaat huilen omdat ik terecht kritiek lever op een huilpost die de scheids de schuld geeft. Feyenoord staat achter.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:10 schreef timmmmm het volgende:
Ahhh, GGMM komt trollen, we staan achter.
Tja als je al niet eens meer mag zeiken op de scheids dan vraag ik me af waarom je voetbal kijkt.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ahhh, timmmm gaat huilen omdat ik terecht kritiek lever op een huilpost die de scheids de schuld geeft. Feyenoord staat achter.
Het mag wel, ik ben het alleen niet met je eens.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:12 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Tja als je al niet eens meer mag zeiken op de scheids dan vraag ik me af waarom je voetbal kijkt.
Die jongen gaat nooit volwassen wordenquote:Op zondag 17 januari 2016 16:10 schreef timmmmm het volgende:
Ahhh, GGMM komt trollen, we staan achter.
Ieder jaar hetzelfde liedje in januariquote:
Nelom en Jan-Arie vallen toch wel mee. Vejinovic kon bij Vitesse blijkbaar wel voetballen...quote:Op zondag 17 januari 2016 16:13 schreef Merkie het volgende:
Laten we slechte spelers wegdoen en in plaats daarvan goede halen. Weg:
- Vejinovic
- Kramer
- Nelom
- Jan-Arie
- Immers
- Toornstra
- ???
Voorspelbaar toch?quote:
Jan-Arie valt wel meequote:Op zondag 17 januari 2016 16:15 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nelom en Jan-Arie vallen toch wel mee. Vejinovic kon bij Vitesse blijkbaar wel voetballen...
We zijn gelukkig pas 3 seizoenen op zoek naar een vervanger voor Pelle.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik vond het voetballend wel goed. Alleen het afmaken van kansen hè...
Haha okequote:Op zondag 17 januari 2016 16:16 schreef Doublepain het volgende:
Al 16 jaar geen kampioen, dus kampioenschap hoort helemaal niet te sprake te komen.
Doelstelling top 3?quote:Op zondag 17 januari 2016 16:16 schreef Roland010 het volgende:
We kunnen de conclusie gaan trekken dat Van Geel z'n vetrek aan dient te gaan kondigen.
Vrijwel al z'n aankopen falen, en WEER geen kampioen.
Ik snap ook niet dat er totaal geen kritiek klinkt vanuit het publiek.
Dit. Zoals ik al zei: Van Geel is hiervoor verantwoordelijk.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:15 schreef TC03 het volgende:
Laten we een keer stoppen met 'typische Feyenoordspelers' halen. In de praktijk is dat gewoon een excuus om veel geld te betalen voor middelmatige voetballers. Kazim, Kramer, Immers, Toornstra...
Ja, spelers voor Vitesse. Als je vierde wilt worden prima.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:15 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nelom en Jan-Arie vallen toch wel mee. Vejinovic kon bij Vitesse blijkbaar wel voetballen...
Hij is gewoon geen verdediger.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:16 schreef Syntix het volgende:
[..]
Oké hij is langzaam, maar kan wel aardig opbouwen.
Wie ga je dan halen als vervanger? En dan niet met de lulsmoes komen dat dat niet jouw verantwoordelijkheid isquote:Op zondag 17 januari 2016 16:16 schreef Roland010 het volgende:
We kunnen de conclusie gaan trekken dat Van Geel z'n vetrek aan dient te gaan kondigen.
Vrijwel al z'n aankopen falen, en WEER geen kampioen.
Ik snap ook niet dat er totaal geen kritiek klinkt vanuit het publiek.
Ff ophoeren s.v.p. je bent hier niet gewenst.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Toch nog lang mee kunnen doen jongens, zo na de winterstop.
Iemand die GEEN spelers als Veijnovic, Kramer en v.d. Heijden haalt.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wie ga je dan halen als vervanger? En dan niet met de lulsmoes komen dat dat niet jouw verantwoordelijkheid is
Opzich kan je op basis van de grote hoeveelheid middelmaat ook niet meer verwachten dan een derde plaats.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:18 schreef Maartenfr12 het volgende:
De komende weken wordt het weer lekker aanrommelen, en puntjes in uitwedstrijden verspelen tot we echt weer lichtjaren achterstaan. Klinkt gek, maar als we derde worden ben ik tevreden.
Pakweg 8 miljoen voor betaaldquote:Op zondag 17 januari 2016 16:15 schreef TC03 het volgende:
Laten we een keer stoppen met 'typische Feyenoordspelers' halen. In de praktijk is dat gewoon een excuus om veel geld te betalen voor middelmatige voetballers. Kazim, Kramer, Immers, Toornstra...
Uh, okéquote:Op zondag 17 januari 2016 12:37 schreef Helpmefok het volgende:
"Dit PSV"! Kneuzenbende verslaan we in de kuip met gemak
Sinds ze bij Feyenoord spelen zijn ze ook geen kut meer waard. Of in het geval van Toornstra: na 1 seizoen opeens niks meer waard.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, spelers voor Vitesse. Als je vierde wilt worden prima.
Nou, jeetje. Ff Mikos bellen.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:19 schreef GGMM het volgende:
Bijzonder dat veel supporters nu al naar huis gaan. Normaliter was het zo dat zelfs in slechte tijden het publiek in ieder geval jullie paradepaartje was.
Hij lult maar wat supporters zitten er gewoon nog.quote:
True.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Opzich kan je op basis van de grote hoeveelheid middelmaat ook niet meer verwachten dan een derde plaats.
Daar kregen ze aan het einde van het seizoen nog prijzen voor.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:19 schreef GGMM het volgende:
Bijzonder dat veel supporters nu al naar huis gaan. Normaliter was het zo dat zelfs in slechte tijden het publiek in ieder geval jullie paradepaartje was.
Moeizaam gelijkspelletje ofzo. Maakt ook allemaal niet meer uit, het is alweer gebeurd dit jaar.quote:
De supporters beginnen het onderhand ook een keer gehad te hebben om elk seizoen weer een dolk in de rug te krijgen van de eigen spelers.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:19 schreef GGMM het volgende:
Mwa, dat geloof ik niet.. Kramer is gewoon een hele matige speler. Begrijp eerlijk gezegd niets van die aankoop.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:21 schreef Roland010 het volgende:
[..]
De supporters beginnen het onderhand ook een keer gehad te hebben om elk seizoen weer een dolk in de rug te krijgen van de eigen spelers.
Die Kramer b.v. interesseert het ECHT geen fuck allemaal met z'n laconieke kut-kop. Als ie z'n pizza maar lekker kan eten zo.
Inderdaad, 3e plaats is het hoogst haalbare, en dat moet toch wel ruimschoots lukken.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Moeizaam gelijkspelletje ofzo. Maakt ook allemaal niet meer uit, het is alweer gebeurd dit jaar.
Jeeejjj de beker.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:24 schreef MPC60 het volgende:
Ik ben er gewoon ff helemaal stil van.Ik had meer verwacht van deze wedstrijd en eerlijk gezegd ook van dit seizoen. Jammer, nu maar de focus op de beker, laten we die dan maar weer eens winnen.
Dat is zeker zo, maar dat is dus een keuze geweest van Van Geel. Met meer jeugd word je ook 3e. Geel wilde per se allerlei aankopen doen en je schiet er 0 mee op.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Opzich kan je op basis van de grote hoeveelheid middelmaat ook niet meer verwachten dan een derde plaats.
quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:48 schreef Scrummie het volgende:
PSV wint nooit in de Kuip, gaat niet gebeuren.
Beste bij Feyenoord, vandaag.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:26 schreef Scrummie het volgende:
Vilhena speelde wel als een baas trouwens.
Inderdaad, ze hebben wel 2 keer gezongen tot aan de 0-2!quote:Op zondag 17 januari 2016 16:25 schreef Raptor1985 het volgende:
Wel mooi om te zien dat het legioen achter dat clubje bleef staan tot de 0-1.
Op een gegeven moment kom je, helaas, op een punt dat iedere prijs een prijs is. Ofzoiets.quote:
Oh ja want 3 puntjes gaat het hem doen dit seizoen..quote:Op zondag 17 januari 2016 16:24 schreef MPC60 het volgende:
Ik ben er gewoon ff helemaal stil van.Ik had meer verwacht van deze wedstrijd en eerlijk gezegd ook van dit seizoen. Jammer, nu maar de focus op de beker, laten we die dan maar weer eens winnen.
Die moeten we in Eindhoven hebben. Gini 2.0.quote:
Dit gaan ze niet meer goedmaken hoorquote:Op zondag 17 januari 2016 16:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh ja want 3 puntjes gaat het hem doen dit seizoen..
PSV hoeft maar 1x tegen Willem 2 te spelen en Feyenoord is weer terug
De beker is den troostprijs. Masr liever een kast met wat troostprijzen dan een lege kast.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:27 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kom je, helaas, op een punt dat iedere prijs een prijs is. Ofzoiets.
Wij hebben Propper, die is nog beter. Vandaag MOTMquote:Op zondag 17 januari 2016 16:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die moeten we in Eindhoven hebben. Gini 2.0.
En daarna volhouden, en dat gaat dit Feyenoord niet lukken.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt maar de beker biedt uitzicht op 2 prijzen. Arsenal heeft op die manier de laatste 2 jaar 4 prijzen gepakt. PEC ook 2 prijzen. Tikt toch lekker aan.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De beker is den troostprijs. Masr liever een kast met wat troostprijzen dan een lege kast.
Ik ben lichtelijk depressief geworden van deze wedstrijd ja. Die 0-1 hoe vrij morero daar kan staan bij de tweede paal.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vilhena speelde echt goed inderdaad, helaas jammer dat we teveel kneuzen in het team hebben verderquote:
Omdat PSV spelers daarop selecteert en koopt.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:31 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Waarom is PSV zo goed op de counter?
Waarom doe je ook zulke uitspraken?quote:
Dat doen ze dan verrekte goed.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat PSV spelers daarop selecteert en koopt.
Ja, voor Gustafsonquote:Op zondag 17 januari 2016 16:34 schreef IkBenNietFries het volgende:
Is Achahbar er nog ingekomen? Kon wedstrijd niet bekijken.
Omdat ik er van overtuigd was, en zo gek is dat niet als supporter met een blinde liefde voor zijn club. Kwaliteit zegt verder geen drol, ik weet zeker dat we dezelfde wedstrijd de volgende 5 keer 4 keer winnen.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom doe je ook zulke uitspraken?
Iedereen weet dat de selectie van PSV een stuk beter is dan die van Feyenoord. Als er een seizoen was dat PSV kon winnen in Rotterdam was het nu.
Terechte wissel. Die jongen voegt helemaal niets toe aan de selectie van Feyenoord. Vilhena deed zijn taken er maar bij.quote:
Als feyenoordfan is het inderdaad handig om als uitgangspunt te hebben dat kwaliteit geen drol zegt. Anders ga je iedere wedstrijd wel heel hopeloos in.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat ik er van overtuigd was, en zo gek is dat niet als supporter met een blinde liefde voor zijn club. Kwaliteit zegt verder geen drol, ik weet zeker dat we dezelfde wedstrijd de volgende 5 keer 4 keer winnen.
En dat baseer je op wat?quote:Op zondag 17 januari 2016 16:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat ik er van overtuigd was, en zo gek is dat niet als supporter met een blinde liefde voor zijn club. Kwaliteit zegt verder geen drol, ik weet zeker dat we dezelfde wedstrijd de volgende 5 keer 4 keer winnen.
Maar je moet ook een brede bank hebben.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wij hebben Propper, die is nog beter. Vandaag MOTM
Die heeft ook wel eens beter gespeeld inderdaad. Dit seizoen maar bagger allemaal.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:35 schreef tompsv18 het volgende:
Van Beek was ook wel matig zeg, ging bij beide tegendoelpunten flink in de fout
Tyfstraal op.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Als feyenoordfan is het inderdaad handig om als uitgangspunt te hebben dat kwaliteit geen drol zegt. Anders ga je iedere wedstrijd wel heel hopeloos in.
quote:Op zondag 17 januari 2016 16:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Als feyenoordfan is het inderdaad handig om als uitgangspunt te hebben dat kwaliteit geen drol zegt. Anders ga je iedere wedstrijd wel heel hopeloos in.
Door schade en schande wijs geworden helaas. Als je al 15 jaar in januari klaar bent, dan weet je wel weer hoe laat het is.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:36 schreef Roland010 het volgende:
Het ergste is nog die berusting (hier, in het stadion, overal).
Ja, toen was de selectie ook veel beter. Janmaat, Pelle, BMI, en ga zo maar door.quote:
Als je het normaal gaat vinden, weet je zeker dat het nooit meer goed komt.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:38 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Door schade en schande wijs geworden helaas. Als je al 15 jaar in januari klaar bent, dan weet je wel weer hoe laat het is.
Ah kom op, die was wel leuk.quote:
Dat is waar, maar wij als supporters hebben er toch weinig invloed op. De spelers moeten het doen, en die doen het niet. (plus dat het allemaal gewoon te matig is)quote:Op zondag 17 januari 2016 16:40 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Als je het normaal gaat vinden, weet je zeker dat het nooit meer goed komt.
Bij Ajax of PSV waren alle pijlen nu op de TD gericht, bij ons: nobody gives a fuck anymore.
En zo gaat het jaar in jaar uit door.
Erger nog; je MOTM is gewoon eigen jeugd, pas 21, naar loopt wel transfervrij de deur uit.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, maar dat is dus een keuze geweest van Van Geel. Met meer jeugd word je ook 3e. Geel wilde per se allerlei aankopen doen en je schiet er 0 mee op.
De Staaf in potentie Europese top las ik.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, toen was de selectie ook veel beter. Janmaat, Pelle, BMI, en ga zo maar door.
Nu sta je met Gustafson, Nelom, Kramer en Vejinovic aan te kloten. En dat zijn dan daadwerkelijk basisspelers. En dan vier van de vijf keer winnen van PSV? Je bent toch niet echt serieus?
Nee, maar ik had wel wat meer van deze wedstrijd verwacht.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:42 schreef VXXLL het volgende:
Ik snap de teleurstelling niet zo. De doelstelling is rechtstreekse plaatsing voor Europees voetbal, dat is echt nog mogelijk. Of dachten jullie kampioen te kunnen worden ofzo![]()
![]()
![]()
Kopen we toch gewoon weer een middelmatige middenvelder van Groningen ofzo.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Erger nog; je MOTM is gewoon eigen jeugd, pas 21, naar loopt wel transfervrij de deur uit.
Best wel ironisch dat nu er geld is er minder kwaliteit op het veld staat.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Erger nog; je MOTM is gewoon eigen jeugd, pas 21, naar loopt wel transfervrij de deur uit.
quote:Op zondag 17 januari 2016 16:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Al lag ik drie uur in een deuk, die kneus zou een ban moeten krijgen.
Ben je bekend met de term NSB'er?quote:
Dat klopt, met het vieren van een 4e plaats oid.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:33 schreef Cavaliers het volgende:
Wij staan in mei gewoon op de Coolsingel.
Bekerwinst.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat klopt, met het vieren van een 4e plaats oid.
Dat snapte ik ook niet helemaal. Hij kwam bijzonder gefrustreerd over. Beetje raar om je als professional zo te laten kennen.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:51 schreef BadderHaring het volgende:
En dan Elia, wat had hij gesnoven joh. Beetje op een groep feestende spelers van de tegenstander duiken...
Vanavond bij Studio Sport eens kijken in de herhaling, misschien is er eerder een overtreding op hem gemaakt?quote:Op zondag 17 januari 2016 16:53 schreef MPC60 het volgende:
Dat van Elia begreep ik ook geen zak van.
Nee, volgens mij wilde hij de bal pakken ofzo die ertussen lag (?).quote:Op zondag 17 januari 2016 16:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vanavond bij Studio Sport eens kijken in de herhaling, misschien is er eerder een overtreding op hem gemaakt?
Helemaal vreemd dat het van Elia komt, aangezien hij normaal echt nooit afwijkend gedrag vertoont.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook niet helemaal. Hij kwam bijzonder gefrustreerd over. Beetje raar om je als professional zo te laten kennen.
Intelligent.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee, volgens mij wilde hij de bal pakken ofzo die ertussen lag (?).
4dequote:Op zondag 17 januari 2016 16:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
Maar even serieus mensen, worden we nog tweede dit jaar of gewoon weer derde?
quote:Op zondag 17 januari 2016 16:57 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Helemaal vreemd dat het van Elia komt, aangezien hij normaal echt nooit afwijkend gedrag vertoont.
quote:Op zondag 17 januari 2016 16:57 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Helemaal vreemd dat het van Elia komt, aangezien hij normaal echt nooit afwijkend gedrag vertoont.
Die Kazim krijgt morgen nog wat te heuren.twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 17-01-2016 om 16:55:52Van Bronckhorst zegt dat incident rond Kazim de voorbereiding verstoord heeft. Morgen staat er een gesprek gepland. #feypsv reageer retweet
Waar ik dus heel bang voor ben is dat dit de mentale tik is die ons laat kantelen, dat zag je vorig jaar ook aan het eind van seizoen, 1 wedstrijd verloren en alle koppies gingen hangen. Die wedstrijd tegen Vitesse aan het eind van vorig seizoen bv.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
Maar even serieus mensen, worden we nog tweede dit jaar of gewoon weer derde?
Haha wat een slecht excuus zegquote:Op zondag 17 januari 2016 17:02 schreef WethouderHekking het volgende:
Die Kazim krijgt morgen nog wat te heuren.twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 17-01-2016 om 16:55:52Van Bronckhorst zegt dat incident rond Kazim de voorbereiding verstoord heeft. Morgen staat er een gesprek gepland. #feypsv reageer retweet
Ach, daar komt het door.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:02 schreef WethouderHekking het volgende:
twitter:Tussendelinies twitterde op zondag 17-01-2016 om 15:23:02Michiel Kramer had in de eerste helft één goede pass, dat was tijdens de aftrap van het duel:
reageer retweet
Kazim de excuusturkquote:Op zondag 17 januari 2016 17:02 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik denk dat Kuijt ons daar voor gaat behoeden. Kun je nagaan waar we gestaan hadden als Kuijt de eerste seizoenshelft niet had meegedaanquote:Op zondag 17 januari 2016 17:02 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Waar ik dus heel bang voor ben is dat dit de mentale tik is die ons laat kantelen, dat zag je vorig jaar ook aan het eind van seizoen, 1 wedstrijd verloren en alle koppies gingen hangen. Die wedstrijd tegen Vitesse aan het eind van vorig seizoen bv.
quote:Op zondag 17 januari 2016 17:04 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:Tussendelinies twitterde op zondag 17-01-2016 om 15:23:02Michiel Kramer had in de eerste helft één goede pass, dat was tijdens de aftrap van het duel: [ afbeelding ] reageer retweet
quote:Op zondag 17 januari 2016 17:04 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:Tussendelinies twitterde op zondag 17-01-2016 om 15:23:02Michiel Kramer had in de eerste helft één goede pass, dat was tijdens de aftrap van het duel: [ afbeelding ] reageer retweet
Niet slecht.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:04 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom is iedereen verbaasd? Dit is Kramers speelstijl. Zo speelde hij bij ADO ook al. Hij wacht de hele wedstrijd, voert geen flikker uit en als dan het moment komt schiet/kopt hij de bal er in.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:10 schreef Maartenfr12 het volgende:
Dus Kramer heeft in een hele wedstrijd 4 passes verstuurd? Absurd.
Tja, ik moet mijn ongelijk wat betreft Kramer ook wel toegeven. Was eerst nog wel enthousiast over hem, maar laatste weken is het echt verschrikkelijk. Je speelt gewoon met 10 man.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom is iedereen verbaasd? Dit is Kramers speelstijl. Zo speelde hij bij ADO ook al. Hij wacht de hele wedstrijd, voert geen flikker uit en als dan het moment komt schiet/kopt hij de bal er in.
Kramer heeft altijd heel weinig balcontacten in wedstrijden waarin hij niet scoort. En als hij wel scoort heeft hij heel weinig + een paar balcontacten.
Het was aan de andere kant ook wel echt een ontzettend domme uitspraak.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je zit er wel mee hé? In vier verschillende topics citeren uit één post.
Ja, ik ben mad.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je zit er wel mee hé? In vier verschillende topics citeren uit één post.
Het was koud, het was guur (ik maak hem niet af want dan krijg ik wel weer een ban via jouquote:Op zondag 17 januari 2016 16:19 schreef GGMM het volgende:
Eeuwig zonde dat je zo'n talent niet aan ja kan binden blijkbaar. Al moet wel gezegd worden dat hij aan het begin van dit seizoen door iedereen werd uitgekotstquote:Op zondag 17 januari 2016 17:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vilhena heeft eventueel twijfelende clubs ook wel doen overhalen om hem gratis op te pikken aan het einde van het seizoen lijkt mij. Dit terwijl wij achterblijven met Kramer, Toornstra, Immers, Veijnovic en andere aids. Pijnlijk.
Die viel mij ook 100% meequote:Op zondag 17 januari 2016 16:26 schreef Scrummie het volgende:
Vilhena speelde wel als een baas trouwens.
Je zit er écht mee he? In 4 topics crossposten. Man man man, wat een complex heb jij.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb je al gezien dat HMF een makkelijke middag verwacht?
Feyenoord heeft natuurlijk nooit een kans gehad op de titel, wie dat verwacht had is gek.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bijzonder.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het was koud, het was guur (ik maak hem niet af want dan krijg ik wel weer een ban via jou). Daarbij was het niveau natuurlijk van beide teams erbarmelijk, wie gaat daar nou voor zijn lol naar kijken tot het eind. Ben zelf ook eerder weggegaan, sta je tenminste lekker op tijd op de Blaak om nog even boodschappen te doen
.
Je zegt het nu 2x keer. En het is feitelijk onjuist. En ik heb de complex.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je zit er écht mee he? In 4 topics crossposten. Man man man, wat een complex heb jij.
Liever de beker dan tweede worden. Directe plaatsing EL, ik noem het geen troostprijs.quote:
Wie geeft nou wat om prijzen joh in deze flopcompetitie. Het doorbekeren in de vCL is tien keer meer waard dan een kampioenschap. Ik zou dáár echt blij mee zijn als ik jullie was, niet met zo'n schaal in een competitie van likmijnreet. Hoewel die schaal je natuurlijk wel weer de CL in helptquote:Masr liever een kast met wat troostprijzen dan een lege kast.
Hoe is het bijzonder? Kun je dat toelichten?quote:Op zondag 17 januari 2016 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijzonder.
Maar ieder z'n ding natuurlijk.
het complex*, en het is weldegelijk zo scheetje.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je zegt het nu 2x keer. En het is feitelijk onjuist. En ik heb de complex.
Nee hoor. PSV had deze pot net zo goed kunnen verliezen. Heb je het erbarmelijke niveau gezien, of zijn jullie daar blind voor en vooral heel blij met de punten?quote:Op zondag 17 januari 2016 17:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het was aan de andere kant ook wel echt een ontzettend domme uitspraak.
Wat ik zeg; voor de 0-1 was het wat stoeien.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee hoor. PSV had deze pot net zo goed kunnen verliezen. Heb je het erbarmelijke niveau gezien, of zijn jullie daar blind voor en vooral heel blij met de punten?
Omdat "het Ajax-publiek" dit altijd om zijn oren krijgt van "Het Feyenoord publiek", nu het even wat minder gaat maakt jullie publiek, inclusief jijzelf zich er ook schuldig aan.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe is het bijzonder? Kun je dat toelichten?
Ja, vorig jaar was het mentaliteit waardoor alles mis gingquote:Op zondag 17 januari 2016 17:02 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Waar ik dus heel bang voor ben is dat dit de mentale tik is die ons laat kantelen, dat zag je vorig jaar ook aan het eind van seizoen, 1 wedstrijd verloren en alle koppies gingen hangen. Die wedstrijd tegen Vitesse aan het eind van vorig seizoen bv.
Beetje triest dan ook om die bal zo tijdrekkend in het midden van de cirkel te houden. En die zoet ook, wat een heldquote:Op zondag 17 januari 2016 16:51 schreef BadderHaring het volgende:
En dan Elia, wat had hij gesnoven joh. Beetje op een groep feestende spelers van de tegenstander duiken...
Stelselmatig niet verschijnen en elk van dit soort wedstrijden massaal afdruipen in de arena versus één keer in de kuip en dat als trend gaan zien.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat "het Ajax-publiek" dit altijd om zijn oren krijgt van "Het Feyenoord publiek", nu het even wat minder gaat maakt jullie publiek, inclusief jijzelf zich er ook schuldig aan.
Dat vind ik bijzonder.
Helaas dit. De bal moest goed vallen en dat deed hij niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:23 schreef Buitendam het volgende:
Voor de 0-1 was het wat stoeien, maar na de 0-1 kon PSV heel goed in een compacte organisatie spelen en was er voor Feyenoord weinig tot niets aan te doen. Daarna moet Feyenoord duwen en is het met 1 simpele wissel van een counterspeler uitgespeeld. Volwassen die drie punten meegenomen.
Oh het was maar éénmalig.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:28 schreef Helpmefok het volgende:
Stelselmatig niet verschijnen en elk van dit soort wedstrijden massaal afdruipen in de arena versus één keer in de kuip
Verdiende overwinning inderdaad. Machteloos Feyenoord.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat ik zeg; voor de 0-1 was het wat stoeien.
Welke momenten waren er dat PSV net zo goed had kunnen verliezen? Ik heb alleen de kans gezien van Kramer bij de 0-0.
Het gebeurt in ieder geval significant minder vaak als in de arena, maar ik gun jou je pleziertje wel hoor.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh het was maar éénmalig.
Gelukkig maar.
Correctquote:Op zondag 17 januari 2016 17:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Verdiende overwinning inderdaad. Machteloos Feyenoord.
Oh nee, begrijp me niet verkeerd: zoals Feyenoord nu speelde was Feyenoord compleet machteloos.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat ik zeg; voor de 0-1 was het wat stoeien.
Welke momenten waren er dat PSV net zo goed had kunnen verliezen? Ik heb alleen de kans gezien van Kramer bij de 0-0.
Nog een keer in het kort dan: ik had dit niveau van PSV verwacht (belabberd, onvoldoende): ik had niet verwacht dat Feyenoord zó slecht zou spelen.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Toen ik dat net zei had PSV net zo goed kunnen verliezen, volgens jou?
Hosannastemming in portugal?quote:Op zondag 17 januari 2016 17:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oh nee, begrijp me niet verkeerd: zoals Feyenoord nu speelde was Feyenoord compleet machteloos.
Maar het niveau van PSV was ongeveer wat ik ervan verwacht had in de kuip: bi-zar matig. Heeft Feyenoord een goeie dag, wat ik wel verwacht had na de hosannastemming in Portugal, had het een stuk spannender kunnen zijn. Helaas speelde Feyenoord niveau rechterrijtje.
Ze trainden toch in Albufeira gedurende tien dagen? Alle spelers daar waren er weer heilig van overtuigd dat het een fantastische tweede seizoenshelft zou worden, daar doel ik opquote:
PSV ging compleet op de counter spelen. Dan lijkt het al snel alsof het een matig niveau is en Feyenoord er overheen walste, maar dat liet PSV toe om 10 Feyenoorders op de helft van PSV te krijgen. Er werd uiteindelijk geen kans gecreëerd door de Rotterdammers.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oh nee, begrijp me niet verkeerd: zoals Feyenoord nu speelde was Feyenoord compleet machteloos.
Maar het niveau van PSV was ongeveer wat ik ervan verwacht had in de kuip: bi-zar matig. Heeft Feyenoord een goeie dag, wat ik wel verwacht had na de hosannastemming in Portugal, had het een stuk spannender kunnen zijn. Helaas speelde Feyenoord niveau rechterrijtje.
Haha ja Dirk is altijd vol enthousiasme. Die gooit er altijd wel een paar mooie quotes uit als 'we gaan een mooie serie neerzetten', 'we gaan winnen' etc. Opzich is geloof in eigen kunnen prima, maar je moet ook realistisch zijn.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ze trainden toch in Albufeira gedurende tien dagen? Alle spelers daar waren er weer heilig van overtuigd dat het een fantastische tweede seizoenshelft zou worden, daar doel ik op
Ja, ik ben niet blind. Maar vond jij dat goed dan in de eerste helft? Het zag er pijnlijk slecht uit.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
PSV ging compleet op de counter spelen.
Dat beweer ik geenszins. Daar heeft het geen seconde op geleken. Had Feyenoord een goede dag gehad, was het tegen dit erbarmelijke PSV echter goed mogelijk geweest. Dát was mijn verwachting vooraf aan de wedstrijd.quote:Dan lijkt het al snel alsof het een matig niveau is en Feyenoord er overheen walste,
Correct, maar eveneens niet door het povere PSV. Dat was compleet te danken aan het niveauloze Feyenoord.quote:maar dat liet PSV toe om 10 Feyenoorders op de helft van PSV te krijgen. Er werd uiteindelijk geen kans gecreëerd door de Rotterdammers.
Mwah, realistisch: zo onrealistisch is het niet om van dit PSV te winnen: want wat ik blijf zeggen, het niveau van PSV was ook dramatisch. Jammergenoeg weet Feyenoord daar nog 10 tredes onder te duiken. Ik weet werkelijk niet waar ik naar heb zitten kijkenquote:Op zondag 17 januari 2016 17:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha ja Dirk is altijd vol enthousiasme. Die gooit er altijd wel een paar mooie quotes uit als 'we gaan een mooie serie neerzetten', 'we gaan winnen' etc. Opzich is geloof in eigen kunnen prima, maar je moet ook realistisch zijn.
Prima, als dat het voor jou minder hypocriet maakt blijf dat dan vooral benoemen.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:30 schreef Helpmefok het volgende:
Het gebeurt in ieder geval significant minder vaak als in de arena
In de eerste helft speelde PSV nog niet compact en op de counter zoals na de 0-1. Wat ik al zei; daarvoor was het wat stoeien. Je kunt ook niet verwachten dat PSV dan compleet het spel gaat maken en Feyenoord in eigen huis voetballes gaat geven. Het was wat voorzichtig, maar bi-zar slecht? Neuh.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet blind. Maar vond jij dat goed dan in de eerste helft? Het zag er pijnlijk slecht uit.
True.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mwah, realistisch: zo onrealistisch is het niet om van dit PSV te winnen: want wat ik blijf zeggen, het niveau van PSV was ook dramatisch. Jammergenoeg weet Feyenoord daar nog 10 tredes onder te duiken. Ik weet werkelijk niet waar ik naar heb zitten kijken
Wil je een knuffel jongen? Je lijkt wat last van verdriet te hebbenquote:Op zondag 17 januari 2016 17:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, als dat het voor jou minder hypocriet maakt blijf dat dan vooral benoemen.
Jullie mogen blij zijn dat het niet weer 10-0 is gewordenquote:Op zondag 17 januari 2016 17:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mwah, realistisch: zo onrealistisch is het niet om van dit PSV te winnen: want wat ik blijf zeggen, het niveau van PSV was ook dramatisch. Jammergenoeg weet Feyenoord daar nog 10 tredes onder te duiken. Ik weet werkelijk niet waar ik naar heb zitten kijken
Niet provoceren bitte.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:41 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Jullie mogen blij zijn dat het niet weer 10-0 is geworden
Uh ja.. bijna.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wil je een knuffel jongen? Je lijkt wat last van verdriet te hebben
Dan hebben wij twee totaal verschillende wedstrijden zitten kijken. Goede troll.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:41 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Jullie mogen blij zijn dat het niet weer 10-0 is geworden
twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 17-01-2016 om 16:55:52Van Bronckhorst zegt dat incident rond Kazim de voorbereiding verstoord heeft. Morgen staat er een gesprek gepland. #feypsv reageer retweet
Bwuhhhhhhhhh wat een baggerexcuus.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:45 schreef Lange_Lans het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 17-01-2016 om 16:55:52Van Bronckhorst zegt dat incident rond Kazim de voorbereiding verstoord heeft. Morgen staat er een gesprek gepland. #feypsv reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |