Intelligent.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee, volgens mij wilde hij de bal pakken ofzo die ertussen lag (?).
4dequote:Op zondag 17 januari 2016 16:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
Maar even serieus mensen, worden we nog tweede dit jaar of gewoon weer derde?
quote:Op zondag 17 januari 2016 16:57 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Helemaal vreemd dat het van Elia komt, aangezien hij normaal echt nooit afwijkend gedrag vertoont.
quote:Op zondag 17 januari 2016 16:57 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Helemaal vreemd dat het van Elia komt, aangezien hij normaal echt nooit afwijkend gedrag vertoont.
Die Kazim krijgt morgen nog wat te heuren.twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 17-01-2016 om 16:55:52Van Bronckhorst zegt dat incident rond Kazim de voorbereiding verstoord heeft. Morgen staat er een gesprek gepland. #feypsv reageer retweet
Waar ik dus heel bang voor ben is dat dit de mentale tik is die ons laat kantelen, dat zag je vorig jaar ook aan het eind van seizoen, 1 wedstrijd verloren en alle koppies gingen hangen. Die wedstrijd tegen Vitesse aan het eind van vorig seizoen bv.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
Maar even serieus mensen, worden we nog tweede dit jaar of gewoon weer derde?
Haha wat een slecht excuus zegquote:Op zondag 17 januari 2016 17:02 schreef WethouderHekking het volgende:
Die Kazim krijgt morgen nog wat te heuren.twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 17-01-2016 om 16:55:52Van Bronckhorst zegt dat incident rond Kazim de voorbereiding verstoord heeft. Morgen staat er een gesprek gepland. #feypsv reageer retweet
Ach, daar komt het door.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:02 schreef WethouderHekking het volgende:
twitter:Tussendelinies twitterde op zondag 17-01-2016 om 15:23:02Michiel Kramer had in de eerste helft één goede pass, dat was tijdens de aftrap van het duel:
reageer retweet
Kazim de excuusturkquote:Op zondag 17 januari 2016 17:02 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik denk dat Kuijt ons daar voor gaat behoeden. Kun je nagaan waar we gestaan hadden als Kuijt de eerste seizoenshelft niet had meegedaanquote:Op zondag 17 januari 2016 17:02 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Waar ik dus heel bang voor ben is dat dit de mentale tik is die ons laat kantelen, dat zag je vorig jaar ook aan het eind van seizoen, 1 wedstrijd verloren en alle koppies gingen hangen. Die wedstrijd tegen Vitesse aan het eind van vorig seizoen bv.
quote:Op zondag 17 januari 2016 17:04 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:Tussendelinies twitterde op zondag 17-01-2016 om 15:23:02Michiel Kramer had in de eerste helft één goede pass, dat was tijdens de aftrap van het duel: [ afbeelding ] reageer retweet
quote:Op zondag 17 januari 2016 17:04 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:Tussendelinies twitterde op zondag 17-01-2016 om 15:23:02Michiel Kramer had in de eerste helft één goede pass, dat was tijdens de aftrap van het duel: [ afbeelding ] reageer retweet
Niet slecht.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:04 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom is iedereen verbaasd? Dit is Kramers speelstijl. Zo speelde hij bij ADO ook al. Hij wacht de hele wedstrijd, voert geen flikker uit en als dan het moment komt schiet/kopt hij de bal er in.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:10 schreef Maartenfr12 het volgende:
Dus Kramer heeft in een hele wedstrijd 4 passes verstuurd? Absurd.
Tja, ik moet mijn ongelijk wat betreft Kramer ook wel toegeven. Was eerst nog wel enthousiast over hem, maar laatste weken is het echt verschrikkelijk. Je speelt gewoon met 10 man.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom is iedereen verbaasd? Dit is Kramers speelstijl. Zo speelde hij bij ADO ook al. Hij wacht de hele wedstrijd, voert geen flikker uit en als dan het moment komt schiet/kopt hij de bal er in.
Kramer heeft altijd heel weinig balcontacten in wedstrijden waarin hij niet scoort. En als hij wel scoort heeft hij heel weinig + een paar balcontacten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |