Op een gegeven moment kom je, helaas, op een punt dat iedere prijs een prijs is. Ofzoiets.quote:
Oh ja want 3 puntjes gaat het hem doen dit seizoen..quote:Op zondag 17 januari 2016 16:24 schreef MPC60 het volgende:
Ik ben er gewoon ff helemaal stil van.Ik had meer verwacht van deze wedstrijd en eerlijk gezegd ook van dit seizoen. Jammer, nu maar de focus op de beker, laten we die dan maar weer eens winnen.
Die moeten we in Eindhoven hebben. Gini 2.0.quote:
Dit gaan ze niet meer goedmaken hoorquote:Op zondag 17 januari 2016 16:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh ja want 3 puntjes gaat het hem doen dit seizoen..
PSV hoeft maar 1x tegen Willem 2 te spelen en Feyenoord is weer terug
De beker is den troostprijs. Masr liever een kast met wat troostprijzen dan een lege kast.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:27 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kom je, helaas, op een punt dat iedere prijs een prijs is. Ofzoiets.
Wij hebben Propper, die is nog beter. Vandaag MOTMquote:Op zondag 17 januari 2016 16:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die moeten we in Eindhoven hebben. Gini 2.0.
En daarna volhouden, en dat gaat dit Feyenoord niet lukken.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt maar de beker biedt uitzicht op 2 prijzen. Arsenal heeft op die manier de laatste 2 jaar 4 prijzen gepakt. PEC ook 2 prijzen. Tikt toch lekker aan.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De beker is den troostprijs. Masr liever een kast met wat troostprijzen dan een lege kast.
Ik ben lichtelijk depressief geworden van deze wedstrijd ja. Die 0-1 hoe vrij morero daar kan staan bij de tweede paal.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vilhena speelde echt goed inderdaad, helaas jammer dat we teveel kneuzen in het team hebben verderquote:
Omdat PSV spelers daarop selecteert en koopt.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:31 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Waarom is PSV zo goed op de counter?
Waarom doe je ook zulke uitspraken?quote:
Dat doen ze dan verrekte goed.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat PSV spelers daarop selecteert en koopt.
Ja, voor Gustafsonquote:Op zondag 17 januari 2016 16:34 schreef IkBenNietFries het volgende:
Is Achahbar er nog ingekomen? Kon wedstrijd niet bekijken.
Omdat ik er van overtuigd was, en zo gek is dat niet als supporter met een blinde liefde voor zijn club. Kwaliteit zegt verder geen drol, ik weet zeker dat we dezelfde wedstrijd de volgende 5 keer 4 keer winnen.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom doe je ook zulke uitspraken?
Iedereen weet dat de selectie van PSV een stuk beter is dan die van Feyenoord. Als er een seizoen was dat PSV kon winnen in Rotterdam was het nu.
Terechte wissel. Die jongen voegt helemaal niets toe aan de selectie van Feyenoord. Vilhena deed zijn taken er maar bij.quote:
Als feyenoordfan is het inderdaad handig om als uitgangspunt te hebben dat kwaliteit geen drol zegt. Anders ga je iedere wedstrijd wel heel hopeloos in.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat ik er van overtuigd was, en zo gek is dat niet als supporter met een blinde liefde voor zijn club. Kwaliteit zegt verder geen drol, ik weet zeker dat we dezelfde wedstrijd de volgende 5 keer 4 keer winnen.
En dat baseer je op wat?quote:Op zondag 17 januari 2016 16:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat ik er van overtuigd was, en zo gek is dat niet als supporter met een blinde liefde voor zijn club. Kwaliteit zegt verder geen drol, ik weet zeker dat we dezelfde wedstrijd de volgende 5 keer 4 keer winnen.
Maar je moet ook een brede bank hebben.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wij hebben Propper, die is nog beter. Vandaag MOTM
Die heeft ook wel eens beter gespeeld inderdaad. Dit seizoen maar bagger allemaal.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:35 schreef tompsv18 het volgende:
Van Beek was ook wel matig zeg, ging bij beide tegendoelpunten flink in de fout
Tyfstraal op.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Als feyenoordfan is het inderdaad handig om als uitgangspunt te hebben dat kwaliteit geen drol zegt. Anders ga je iedere wedstrijd wel heel hopeloos in.
quote:Op zondag 17 januari 2016 16:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Als feyenoordfan is het inderdaad handig om als uitgangspunt te hebben dat kwaliteit geen drol zegt. Anders ga je iedere wedstrijd wel heel hopeloos in.
Door schade en schande wijs geworden helaas. Als je al 15 jaar in januari klaar bent, dan weet je wel weer hoe laat het is.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:36 schreef Roland010 het volgende:
Het ergste is nog die berusting (hier, in het stadion, overal).
Ja, toen was de selectie ook veel beter. Janmaat, Pelle, BMI, en ga zo maar door.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |