Ja, voor Gustafsonquote:Op zondag 17 januari 2016 16:34 schreef IkBenNietFries het volgende:
Is Achahbar er nog ingekomen? Kon wedstrijd niet bekijken.
Omdat ik er van overtuigd was, en zo gek is dat niet als supporter met een blinde liefde voor zijn club. Kwaliteit zegt verder geen drol, ik weet zeker dat we dezelfde wedstrijd de volgende 5 keer 4 keer winnen.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom doe je ook zulke uitspraken?
Iedereen weet dat de selectie van PSV een stuk beter is dan die van Feyenoord. Als er een seizoen was dat PSV kon winnen in Rotterdam was het nu.
Terechte wissel. Die jongen voegt helemaal niets toe aan de selectie van Feyenoord. Vilhena deed zijn taken er maar bij.quote:
Als feyenoordfan is het inderdaad handig om als uitgangspunt te hebben dat kwaliteit geen drol zegt. Anders ga je iedere wedstrijd wel heel hopeloos in.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat ik er van overtuigd was, en zo gek is dat niet als supporter met een blinde liefde voor zijn club. Kwaliteit zegt verder geen drol, ik weet zeker dat we dezelfde wedstrijd de volgende 5 keer 4 keer winnen.
En dat baseer je op wat?quote:Op zondag 17 januari 2016 16:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat ik er van overtuigd was, en zo gek is dat niet als supporter met een blinde liefde voor zijn club. Kwaliteit zegt verder geen drol, ik weet zeker dat we dezelfde wedstrijd de volgende 5 keer 4 keer winnen.
Maar je moet ook een brede bank hebben.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wij hebben Propper, die is nog beter. Vandaag MOTM
Die heeft ook wel eens beter gespeeld inderdaad. Dit seizoen maar bagger allemaal.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:35 schreef tompsv18 het volgende:
Van Beek was ook wel matig zeg, ging bij beide tegendoelpunten flink in de fout
Tyfstraal op.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Als feyenoordfan is het inderdaad handig om als uitgangspunt te hebben dat kwaliteit geen drol zegt. Anders ga je iedere wedstrijd wel heel hopeloos in.
quote:Op zondag 17 januari 2016 16:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Als feyenoordfan is het inderdaad handig om als uitgangspunt te hebben dat kwaliteit geen drol zegt. Anders ga je iedere wedstrijd wel heel hopeloos in.
Door schade en schande wijs geworden helaas. Als je al 15 jaar in januari klaar bent, dan weet je wel weer hoe laat het is.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:36 schreef Roland010 het volgende:
Het ergste is nog die berusting (hier, in het stadion, overal).
Ja, toen was de selectie ook veel beter. Janmaat, Pelle, BMI, en ga zo maar door.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |