Het kan nog gewoon hoorquote:Op zondag 17 januari 2016 15:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
Nou dat was het dan weer, we gaan vol voor de beker dit jaar
Het grenzeloze optimisme van de Feyenoordsupporterquote:
Dan zouden we thuis winnen van PSVquote:Op zondag 17 januari 2016 15:44 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het grenzeloze optimisme van de FeyenoordsupporterTerwijl iedereen deep down ook wel beseft dat het weer een seizoen zoals alle anderen is.
Bank maar alleen Toornstra loopt warm.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:49 schreef timmmmm het volgende:
Zit Achabar eigenlijk op de bank of op de tribune? Anders is het tijd voor Anass de verlosser
Bilal ook net tochquote:Op zondag 17 januari 2016 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bank maar alleen Toornstra loopt warm.
Die Tapia is ook niet heel bijzonder.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:52 schreef TC03 het volgende:
Vraag me af of MvG nu zit te kijken en denkt "hadden we nou Tapia maar"?
Veijnovic speelt ook geen topwedstrijd.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:52 schreef TC03 het volgende:
Vraag me af of MvG nu zit te kijken en denkt "hadden we nou Tapia maar"?
Tot het zwart sneeuwt waarschijnlijkquote:
Dat is zijn punt denk ik.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Tapia is ook niet heel bijzonder.
Karsdorpquote:Op zondag 17 januari 2016 15:57 schreef Slobeend het volgende:
Alleen Kongolo en Vilhena zijn goed de laatste maanden, en af en toe Karsdorp. Rest is niks.
El Ahmadi speelt ook gewoon goedquote:Op zondag 17 januari 2016 15:57 schreef Slobeend het volgende:
Alleen Kongolo en Vilhena zijn goed de laatste maanden, en af en toe Karsdorp. Rest is niks.
Boehoehoequote:Op zondag 17 januari 2016 16:07 schreef MPC60 het volgende:
Makelie is voor PSV tering christus, hij wil alle schijn tegen hebben ofzo?
Inderdaad, om te huilen dit.quote:
En Vejinovic.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:08 schreef Wicky15 het volgende:
Anass moet zich toch ook enorm kut voelen als je elke keer Kazim en Kramer ziet spelen
Speelt nu ook op het middenveld.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:08 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan nog een middenvelder.
Bedankt. Doet me goed dit.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor jou duidelijk wel ja. Sterkte er mee.
Ahhh, timmmm gaat huilen omdat ik terecht kritiek lever op een huilpost die de scheids de schuld geeft. Feyenoord staat achter.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:10 schreef timmmmm het volgende:
Ahhh, GGMM komt trollen, we staan achter.
Tja als je al niet eens meer mag zeiken op de scheids dan vraag ik me af waarom je voetbal kijkt.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ahhh, timmmm gaat huilen omdat ik terecht kritiek lever op een huilpost die de scheids de schuld geeft. Feyenoord staat achter.
Het mag wel, ik ben het alleen niet met je eens.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:12 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Tja als je al niet eens meer mag zeiken op de scheids dan vraag ik me af waarom je voetbal kijkt.
Die jongen gaat nooit volwassen wordenquote:Op zondag 17 januari 2016 16:10 schreef timmmmm het volgende:
Ahhh, GGMM komt trollen, we staan achter.
Ieder jaar hetzelfde liedje in januariquote:
Nelom en Jan-Arie vallen toch wel mee. Vejinovic kon bij Vitesse blijkbaar wel voetballen...quote:Op zondag 17 januari 2016 16:13 schreef Merkie het volgende:
Laten we slechte spelers wegdoen en in plaats daarvan goede halen. Weg:
- Vejinovic
- Kramer
- Nelom
- Jan-Arie
- Immers
- Toornstra
- ???
Voorspelbaar toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |