Oke Philipquote:Op maandag 18 januari 2016 16:28 schreef RubenSosa het volgende:
Fijn dat straks in de drukke periode we 2 basisspelers "erbij" krijgen.. 2 aankopen.
Wat zo voelt het eigenlijk wel met Willems en Lestienne.
shit betrapt.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oke Philip
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/37705__rss.php
Pfff jaar of 10 geleden een keer gezeten tijdens een voorronde CL duel tegen een oost-blokker dacht ik.quote:
Prima regel. Zelfs als het wel zou mogen zou het gekkenwerk zijn om je salarishuishouding erop af te stemmen. Goede manier om je club failliet te laten gaan.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:18 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De salarisbegroting daarop instellen mag toch ook niet meer wegens afspraken met de gemeente, of verzin ik nu dingen?
[..]
Nee. Als ik op oost zat, sta ik altijd op W, helemaal vooraan. Op zuid zat ik op E.quote:
Mijn hart maakt een sprongetje. Lang geleden, kennelijk heeft de aansporing geholpen.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:09 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik weet zeker dat er straks iemand enorm trots is omdat er hier volop gediscussieerd wordt.
Exploitatie van het stadion verder benutten. Nu hoor ik eigenlijk alleen dat Guus Meeuwis er wel eens komt optreden, daar zal vast wel wat rek inzitten. Was vroeger ook een goede bron van inkomsten voor de Kuip.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:07 schreef Gutanoth het volgende:
Zou er geen mogelijkheid zijn om consequent meer inkomsten binnen te laten komen?
Dat is waar men nu mee bezig is met het partnerprogramma, al gaat dat natuurlijk in de eerste plaats om een incidentele injectie die over een langere periode uitgesmeerd kan worden.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:07 schreef Gutanoth het volgende:
Zou er geen mogelijkheid zijn om consequent meer inkomsten binnen te laten komen?
Bij PSV zijn ze vrij principieel waar het het gebruik van de grasmat aangaat tijdens het seizoen. Meer concerten buiten de zomerstop is eigenlijk onbespreekbaar.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Exploitatie van het stadion verder benutten. Nu hoor ik eigenlijk alleen dat Guus Meeuwis er wel eens komt optreden, daar zal vast wel wat rek inzitten. Was vroeger ook een goede bron van inkomsten voor de Kuip.
Puur op voetbaltechnische basis: investeren in de jeugdopleiding en hopen op meer Depay's.
Hoe reëel is een nieuw stadion in Eindhoven eigenlijk? Of serieuze uitbouw naar een stadion voor 50.000 man?quote:Op maandag 18 januari 2016 18:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bij PSV zijn ze vrij principieel waar het het gebruik van de grasmat aangaat tijdens het seizoen. Meer concerten buiten de zomerstop is eigenlijk onbespreekbaar.
Nieuwbouw is reeler, want goedkoper op de lange termijn. Zijn al vaak plannen geweest, onder andere nieuwbouw aan de Aalsterweg, waarbij een gedeeld stadion met FC Eindhoven een optie was. Verbouwing op de huidige plek kan, past ook in de stadsvisie van onze vertrekkende burgemeester. Maar is ontzettend duur, omdat het spoor langs het stadion dan onder de grond moet.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hoe reëel is een nieuw stadion in Eindhoven eigenlijk? Of serieuze uitbouw naar een stadion voor 50.000 man?
Moet toch lukken om dat vol te krijgen.
Zolang het maar op dezelfde plek blijft, vind dat een prachtlocatie.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hoe reëel is een nieuw stadion in Eindhoven eigenlijk? Of serieuze uitbouw naar een stadion voor 50.000 man?
Moet toch lukken om dat vol te krijgen.
Gedeeld stadion met Eindhoven? Die trekken 2000 man publiek per wedstrijd, zou toch nergens op slaan?quote:Op maandag 18 januari 2016 18:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nieuwbouw is reeler, want goedkoper op de lange termijn. Zijn al vaak plannen geweest, onder andere nieuwbouw aan de Aalsterweg, waarbij een gedeeld stadion met FC Eindhoven een optie was. Verbouwing op de huidige plek kan, past ook in de stadsvisie van onze vertrekkende burgemeester. Maar is ontzettend duur, omdat het spoor langs het stadion dan onder de grond moet.
Ik zou zelf ook voor verbouw kiezen. Maar krijgen ze het dan wel vol?quote:Persoonlijk ben ik van mening dat het stadion sowieso op de huidige plek moet blijven. Unieke situatie voor een topclub in Nederland, zo midden in een woonwijk op loopafstand van het centrum.
Aalsterweg is op die plek wel makkelijk te ontsluiten. A2/N2 ligt om de hoek.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nieuwbouw is reeler, want goedkoper op de lange termijn. Zijn al vaak plannen geweest, onder andere nieuwbouw aan de Aalsterweg, waarbij een gedeeld stadion met FC Eindhoven een optie was. Verbouwing op de huidige plek kan, past ook in de stadsvisie van onze vertrekkende burgemeester. Maar is ontzettend duur, omdat het spoor langs het stadion dan onder de grond moet.
Persoonlijk ben ik van mening dat het stadion sowieso op de huidige plek moet blijven. Unieke situatie voor een topclub in Nederland, zo midden in een woonwijk op loopafstand van het centrum.
quote:Op maandag 18 januari 2016 18:41 schreef rubbereend het volgende:
PSV kan vooralsnog een nieuw stadion ook helemaal niet betalen.
De eerste beetjes stromen al binnen.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 18-01-2016 om 18:14:39#PSV krijgt 1% van transfer Amrabat (solidariteitsvergoeding). Dat is 84.000 euro, obv door @MikeVerweij gemelde som van 8,4 miljoen. reageer retweet
Hier betaal je 8 jaar lang de koffiejuffrouw van, mooi!quote:Op maandag 18 januari 2016 18:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]De eerste beetjes stromen al binnen.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 18-01-2016 om 18:14:39#PSV krijgt 1% van transfer Amrabat (solidariteitsvergoeding). Dat is 84.000 euro, obv door @MikeVerweij gemelde som van 8,4 miljoen. reageer retweet
Dat klopt, maar de plannen die er destijds waren zijn achterhaald. Inmiddels is het deel waar het stadion zou moeten komen al herontwikkeld. In het originele plan was overigens ook plaats voor een serieus hockey-stadion, maar daar is de politiek voor gaan liggen na de verkiezingen.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aalsterweg is op die plek wel makkelijk te ontsluiten. A2/N2 ligt om de hoek.
Nee, dat klopt. Maar doorgaans worden topstadions in Nederland niet door de club zelf betaald. Natuurlijk is de kracht van het huidige stadion wel dat het in handen van PSV is, waardoor de exploitatie winstgevend is.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:41 schreef rubbereend het volgende:
PSV kan vooralsnog een nieuw stadion ook helemaal niet betalen.
Strootman is het hier mee eens.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:37 schreef Rabieluh het volgende:
Toch altijd wat spanning als iemand na zo'n knieblessure weer een echte officiele wedstrijd gaat spelen.
Neem aan dat de mensen er zitten?Niet zoals de sfeervakken eronder?quote:Op maandag 18 januari 2016 17:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Als ik op oost zat, sta ik altijd op W, helemaal vooraan. Op zuid zat ik op E.
Maatje van me zit op XX, maar ik geloof niet dat hij er ooit heeft gestaan.
Ik zag het ja, geplande wissel? Of genoodzaakt?quote:
Heel mooi ja, bijna tijd om weer weergaloze dingen te laten zien in de eredivisie. Laat ons weer genieten van die acties en sublieme voorzettenquote:
60 minuten spelen was de planning. Hij lijkt al meteen behoorlijk fit, denk dat 't bank wordt.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zag het ja, geplande wissel? Of genoodzaakt?
Misschien van het weekend op de bank bij het eerste? Of zou dat te snel zijn?
Vooraf al gezegd dat hij maximaal een uur zou spelen. Ging zo goed dat hij een minuut langer mocht.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zag het ja, geplande wissel? Of genoodzaakt?
Misschien van het weekend op de bank bij het eerste? Of zou dat te snel zijn?
Hij was vorig seizoen één van de betere spelers van PSV en gezien de schaarste aan linksbacks van zijn kaliber kan ik me goed voorstellen dat hij hogerop wil, waarom zou hij dan bijtekenen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:26 schreef Gutanoth het volgende:
Ik snap niet waarom Willems gewoon niet bijtekent. Wilt hij aantrekkelijker zijn voor buitenlandse teams om snel opgepikt te worden?
In één keer goed.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:26 schreef Gutanoth het volgende:
Ik snap niet waarom Willems gewoon niet bijtekent. Wilt hij aantrekkelijker zijn voor buitenlandse teams om snel opgepikt te worden?
Hij gaat hierna van zijn pensioen genieten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:26 schreef Gutanoth het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was vorig seizoen één van de betere spelers van PSV en gezien de schaarste aan linksbacks van zijn kaliber kan ik me goed voorstellen dat hij hogerop wil, waarom zou hij dan bijtekenen.
quote:
Ik snap het opzich ook best, maar waarom dan wel telkens zeggen "ik ben nog niet klaar bij PSV etc etc" Hij heeft dit seizoen nog niks klaar gespeeld, stel dat we kampioen worden. Dan denkt die jongen zeker dat dat zijn verdienste is?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij gaat hierna van zijn pensioen genieten.
Om dezelfde reden dat Eriksen, Depay, Wijnaldum en Clasie dat deden. Nog 1 seizoen knallen tegen een hoger salaris om vervolgens de stap omhoog te zetten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was vorig seizoen één van de betere spelers van PSV en gezien de schaarste aan linksbacks van zijn kaliber kan ik me goed voorstellen dat hij hogerop wil, waarom zou hij dan bijtekenen.
Omdat dat iets handiger is ten opzichte van zijn coach, teamgenoten en fans dan zeggen dat je lekker transfervrij knaken gaat pakkenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:47 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik snap het opzich ook best, maar waarom dan wel telkens zeggen "ik ben nog niet klaar bij PSV etc etc" Hij heeft dit seizoen nog niks klaar gespeeld, stel dat we kampioen worden. Dan denkt die jongen zeker dat dat zijn verdienste is?
Zou kunnen, hangt er ook een beetje vanaf hoe hij zich voelt na zo'n blessure maar de Willems van vorig seizoen heeft in Nederland weinig meer bij te leren, Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat hij afgelopen zomer al weg zou zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat Eriksen, Depay, Wijnaldum en Clasie dat deden. Nog 1 seizoen knallen tegen een hoger salaris om vervolgens de stap omhoog te zetten.
Ik zou in zijn situatie eerst maar eens even aankijken na die blessure of hij nu nog de sterren van de hemel kan spelen zonder wijnaldum en depay. Stel dat hij niet meer aan zijn niveau komt en net zo'n blammage wordt als Memphisquote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou kunnen, hangt er ook een beetje vanaf hoe hij zich voelt na zo'n blessure maar de Willems van vorig seizoen heeft in Nederland weinig meer bij te leren, Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat hij afgelopen zomer al weg zou zijn.
Nee, maar dat gold eigenlijk voor de andere spelers uit dat rijtje ook. En zeker na zo'n zware blessure zou je verwachten dat een speler een jaar de tijd neemt om weer op niveau te komen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou kunnen, hangt er ook een beetje vanaf hoe hij zich voelt na zo'n blessure maar de Willems van vorig seizoen heeft in Nederland weinig meer bij te leren, Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat hij afgelopen zomer al weg zou zijn.
Om Depay een blammage te noemen vind ik behoorlijk voorbarig en bovendien overdreven. Een jongen van zijn leeftijd die vanuit de Eredivisie komt en niet direct presteert bij een dolend United.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:45 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik zou in zijn situatie eerst maar eens even aankijken na die blessure of hij nu nog de sterren van de hemel kan spelen zonder wijnaldum en depay. Stel dat hij niet meer aan zijn niveau komt en net zo'n blammage wordt als Memphis
Klopt, blammage is een woord dat ik koos bij gebrek aan beter. Memphis is tot nu toe echter een grote tegengevaller geblekenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Om Depay een blammage te noemen vind ik behoorlijk voorbarig en bovendien overdreven. Een jongen van zijn leeftijd die vanuit de Eredivisie komt en niet direct presteert bij een dolend United.
Wat een schande zeg..
Memphis of heel United?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:59 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Klopt, blammage is een woord dat ik koos bij gebrek aan beter. Memphis is tot nu toe echter een grote tegengevaller gebleken
Zelfs dat vind ik voorbarig. Hij speelt slecht, maar de omstandigheden zijn ook bijzonder kut voor hem.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:59 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Klopt, blammage is een woord dat ik koos bij gebrek aan beter. Memphis is tot nu toe echter een grote tegengevaller gebleken
Ik was zelf een verschrikkelijke Memphis hyper, maar ik vind hem écht tegenvallen.quote:Op [quote]
[b]Op dinsdag 19 januari 2016 11:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zelfs dat vind ik voorbarig. Hij speelt slecht, maar de omstandigheden zijn ook bijzonder kut voor hem.
Waarbij ik wel vind dat zijn laatste seizoen in de Eredivisie eigenlijk ook niet zo heel bijzonder was. Op papier wel, verder niet.
Touchéquote:Op [quote]
[b]Op
dinsdag 19 januari 2016 11:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Memphis of heel United?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |