Het is inderdaad jammer dat het hier als je ook maar even een afwijkende mening hebt, meteen weer wordt afgemaakt.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:16 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Door die sneer naar Badder en je reactie op Maarten, laat je gewoon zien dat je nog een kindje bentduidelijk incapabel om mee te praten in een fatsoenlijke discussie
True, dat moet je altijd maar afwachten. Bij Locadia weet je inmiddels wat je aan hem hebt. Hij maakt van een moeilijke kans vaak een goal, al moet hij nog wel constanter worden.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:16 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat die Scamacca betreft, vraag ik me af hoe goed hij werkelijk is als hij tussen de grote jongens staat en niet langer meer de enige is die wat verder in de pubertijd is
Ik denk eerlijk gezegd dat Luuk sportief gezien wel zo'n beetje aan zijn top zit bij PSV. Het zou me verbazen als hij op een hoger niveau een rol van betekenis kan spelen. Het is een lekkere hardwerkende sleur- en trekspits die goed kan koppen. Niet iemand die je in het rijtje "grote PSV-spitsen" zal zetten.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:06 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo inderdaad, ik ga er een beetje van uit dat Luuk na dit seizoen weer een stap hogerop gaat kijken, dus dan krijgt Locadia waarschijnlijk zijn kans. Die moet zich bewijzen voordat Gianluca Scamacca oud en ervaren genoeg is om met het eerste mee te komen. Ik dacht dat dat ook een spits was toch?
Eens. Zelfde kaliber als Jan VoH. Zie wat die voor een carrière heeft gehad daarna. Heeft het heel verdienstelijk gedaan bij Celtic. Daarom is het ook zo een verdomd goede stap van Wijnaldum geweest. Die oogst alom lof en heel dat team draait om hem. Ik denk nog steeds dat de stap naar Gladbach op zich een goede was van De Jong, maar ik denk ook dat hij daar niet optimaal gebruikt is. Datzelfde geldt voor Newcastle. Heel veel hoger kan hij denk ik niet aan. Daarnaast is het wel anders binnengekomen als PSV'er dan iemand van Twente tbh.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat Luuk sportief gezien wel zo'n beetje aan zijn top zit bij PSV. Het zou me verbazen als hij op een hoger niveau een rol van betekenis kan spelen. Het is een lekkere hardwerkende sleur- en trekspits die goed kan koppen. Niet iemand die je in het rijtje "grote PSV-spitsen" zal zetten.
Maar goed, er zal als hij eindigt met 25+ doelpunten vast genoeg belangstelling uit het buitenland voor hem komen en hij zal vast ook wel een keer willen cashen en dan hoop ik dat hij gaat voor een club/trainer die hem ook écht heel graag wil en zich bewust is van de sterke en zwakke kant van Luuk. Anders wordt dat sportief gezien weer een mislukt avontuur.
Als ie verkocht wordt komt er gewoon een nieuwe grote aankoop ter vervanging. Locadia zie ik niet de kans krijgen om zich te bewijzen als nr 1 spits voor PSV. Wat ik persoonlijk jammer vind.
Hierop aansluitend: Door het slimme beleid van Brands en Gerbrands wordt de status van PSV ook Europees gezien langzaam maar zeker weer opgekrikt. Spelers van PSV moeten zich realiseren dat ze bij een Europese subtopper spelen en dus bij een grotere club dan bijvoorbeeld Stoke City of Newcastle. Zolang ze dat niet inzien, loopt iedereen binnen de kortste keren weer de deur uit.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat Luuk sportief gezien wel zo'n beetje aan zijn top zit bij PSV. Het zou me verbazen als hij op een hoger niveau een rol van betekenis kan spelen. Het is een lekkere hardwerkende sleur- en trekspits die goed kan koppen. Niet iemand die je in het rijtje "grote PSV-spitsen" zal zetten.
Maar goed, er zal als hij eindigt met 25+ doelpunten vast genoeg belangstelling uit het buitenland voor hem komen en hij zal vast ook wel een keer willen cashen en dan hoop ik dat hij gaat voor een club/trainer die hem ook écht heel graag wil en zich bewust is van de sterke en zwakke kant van Luuk. Anders wordt dat sportief gezien weer een mislukt avontuur.
Dat is dan ook niet zo. Heeft weinig met inzicht te makenquote:Op maandag 18 januari 2016 16:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hierop aansluitend: Door het slimme beleid van Brands en Gerbrands wordt de status van PSV ook Europees gezien langzaam maar zeker weer opgekrikt. Spelers van PSV moeten zich realiseren dat ze bij een Europese subtopper spelen en dus bij een grotere club dan bijvoorbeeld Stoke City of Newcastle. Zolang ze dat niet inzien, loopt iedereen binnen de kortste keren weer de deur uit.
Dit materiaal is gewoon Europese subtop. PSV hoort met dit materiaal bij de beste 20 ploegen van Europa.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet zo. Heeft weinig met inzicht te maken
Zegt een ajacied die mod was en een openbaar voetbalforum objectief moest "begeleiden".quote:Op maandag 18 januari 2016 12:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan de gemiddelde PSV supporter hier. Met mensen als tweegrolsch, Davy, tompsv18, rubensosa, enzovoort valt nou niet bepaald lekker te discussiëren.
Step away from the car!quote:Op maandag 18 januari 2016 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tompsv18 is een prima jongen.
Davy is een inhoudsloze huilebalk. RubenSosa wordt al boos en gefrustreerd als iemand te dicht langs zijn auto loopt.
Haha, oke.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dit materiaal is gewoon Europese subtop. PSV hoort met dit materiaal bij de beste 20 ploegen van Europa.
dit dus. PSV zoals het nu draait zou als het in de engelse of duitse competitie speelde, goed in het linker rijtje meekomen. Ik zeg niet dat ze kampioen zouden worden (verre van), maar er zou toch zeker een Europees ticket in zitten.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dit materiaal is gewoon Europese subtop. PSV hoort met dit materiaal bij de beste 20 ploegen van Europa.
Klopt, ze waren over 2 wedstrijden niet voor niets sterker dan Wolfsburg. Mag je toch als Duits top 5-team zien.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
dit dus. PSV zoals het nu draait zou als het in de engelse of duitse competitie speelde, goed in het linker rijtje meekomen. Ik zeg niet dat ze kampioen zouden worden (verre van), maar er zou toch zeker een Europees ticket in zitten.
Ff wachten totdat caland begint over dat ze vorig jaar wonnen van Sevilla.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:29 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zie hier de top 16 van europa
Realquote:Op maandag 18 januari 2016 16:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Oh nou in dat geval mogen we HHC Hardenberg ook wel tot de beste 8 ploegen van Nederland rekenen.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:29 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
True, en zelfs tegen teams als Porto en Napoli zijn ze niet kansloos hoor.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Real
Barca
Atletico
Juventus
Napoli
PSG
Bayern
Arsenal
Man City
Porto
Voor de rest zijn ze tegen niemand kansloos.
quote:Op maandag 18 januari 2016 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh nou in dat geval mogen we HHC Hardenberg ook wel tot de beste 8 ploegen van Nederland rekenen.
Oh nee. Ik ben gewoon niet zo heel positief over het niveau in Nederland in zijn algemeenheid. Ondanks het mooie incidentele resultaat van PSV in Europa. Stellen dat een Newcastle (en zelfs Stoke) geen stap omhoog zouden zijn vanuit de eredivisie is al helemaal lachwekkend.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:30 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ff wachten totdat caland begint over dat ze vorig jaar wonnen van Sevilla.
Dat het de b keus van sevilla was.... laat hij even achterwege
quote:Op maandag 18 januari 2016 16:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
dit dus. PSV zoals het nu draait zou als het in de engelse of duitse competitie speelde, goed in het linker rijtje meekomen. Ik zeg niet dat ze kampioen zouden worden (verre van), maar er zou toch zeker een Europees ticket in zitten.
Vraag die ik mezelf dus stel is: Hoe houd je dit team in die Europese subtop en voorkom je dat het binnen 1 seizoen weer afzakt naar niveautje pure middelmaat? (dramateam van Ajax 2013-2014 als negatief voorbeeld)quote:Op maandag 18 januari 2016 16:29 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Puur financieel wel. Maar qua spel echt niet. Kom op: Trivial Steve is trainer van de Magpies...quote:Op maandag 18 januari 2016 16:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh nee. Ik ben gewoon niet zo heel positief over het niveau in Nederland in zijn algemeenheid. Ondanks het mooie incidentele resultaat van PSV in Europa. Stellen dat een Newcastle (en zelfs Stoke) geen stap omhoog zouden zijn vanuit de eredivisie is al helemaal lachwekkend.
Mwah. Zelfs een potje in de kelder van de premier league gaat op een tempo of 3 hoger dan in de eredivisie.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Puur financieel wel. Maar qua spel echt niet. Kom op: Trivial Steve is trainer van de Magpies...
Is gewoon erg moeilijkk. Je moet als nederlandse club hopen op een goede lichting die je 2 a 3 jaar bij elkaar kan houden.. en als je team elk jaar 2 a 3 basisspelers kwijt raakt...tja.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
[..]
Vraag die ik mezelf dus stel is: Hoe houd je dit team in die Europese subtop en voorkom je dat het binnen 1 seizoen weer afzakt naar niveautje pure middelmaat? (dramateam van Ajax 2013-2014 als negatief voorbeeld)
Dat opkrikken van die Europese status is natuurlijk puur het gevolg van de eerste seizoenshelft. De afgelopen jaren was het niet veel namelijk....quote:Op maandag 18 januari 2016 16:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hierop aansluitend: Door het slimme beleid van Brands en Gerbrands wordt de status van PSV ook Europees gezien langzaam maar zeker weer opgekrikt. Spelers van PSV moeten zich realiseren dat ze bij een Europese subtopper spelen en dus bij een grotere club dan bijvoorbeeld Stoke City of Newcastle. Zolang ze dat niet inzien, loopt iedereen binnen de kortste keren weer de deur uit.
Als ik Luuk aan het begin van het seizoen dan hoorde dat hij meteen weer een stap hoger op wilde dan denk ik: Besef je nou eens bij wat voor grote club je zit, en dat het al fantastisch is om bij een grote club als PSV te spelen. Newcastle is niet beter dan PSV, Schalke is niet beter dan PSV. We hebben in Nederland de laatste 10 jaar zo'n minderwaardigheidscomplex ontwikkeld, dat we elke Nederlandse club bij voorbaat als kansloos bestempelen.
Het probleem is dat PSV als enige Nederlandse club goed beleid voert. Bij Ajax rommelen ze al 5 jaar maar wat aan, wat er bij Feyenoord gebeurt is bijna te lachwekkend voor woorden. De vraag voor PSV is dus: Hoe houd je je als enige Nederlandse topclub staande in een eredivisie die geen reet voorstelt? Dat is een probleem, maar ik heb er goede hoop op dat PSV het de komende jaren gaat lukken. Dat ze de salarissfeer hebben uitgebreid is in ieder geval zeer positief.
Wat betreft Luuk: Inderdaad een prima spits die bij PSV goed op zijn plek zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |