Ik blijf me dus altijd afvragen wat er van Locadia geworden zou zijn als we Luuk de Jong nooit gehaald hadden. Ik neem aan dat hij dan de eerste spits van PSV zou zijn geweest. Ik denk dat we het er allemaal wel over eens zijn dat Luuk de beste spits is van de eredivisie op dit moment, maar zou Locadia dat ook zijn geweest?quote:Op maandag 18 januari 2016 13:36 schreef rubbereend het volgende:
Locadia is een prima reserve spits maar ik zie hem geen eerste spits worden. Als eerste reserve voor de spits over linksbuiten hoeft hij zich geen zorgen te maken trouwens. Hij kan wel naar een mindere club gaan om eerste spits te worden maar dan zal hij een groot deel van zijn salaris in moeten leveren en hij komt echt wel aan zijn wedstrijden.
Een vervanger die je haalt zal nooit veel beter zijn en Locadia zal niet ineens veel beter worden bij een subtopploeg.
Heel veel concurrentie voor de titel beste spits is er niet natuurlijk. Die haller is denk ik wel beter.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:58 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik blijf me dus altijd afvragen wat er van Locadia geworden zou zijn als we Luuk de Jong nooit gehaald hadden. Ik neem aan dat hij dan de eerste spits van PSV zou zijn geweest. Ik denk dat we het er allemaal wel over eens zijn dat Luuk de beste spits is van de eredivisie op dit moment, maar zou Locadia dat ook zijn geweest?
mwah, pas zes velddoelpuntenquote:Op maandag 18 januari 2016 14:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Heel veel concurrentie voor de titel beste spits is er niet natuurlijk. Die haller is denk ik wel beter.
Verpest het nou nietquote:Op maandag 18 januari 2016 14:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wacht even met de discussie jongens. Badder moet nog eerst zijn toestemming betreft het onderwerp geven.
Nu wel ja, maar wat als Locadia vorig seizoen het hele seizoen de kans kreeg zichzelf te ontwikkelen tot écht onmisbare eerste spits?quote:Op maandag 18 januari 2016 14:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Heel veel concurrentie voor de titel beste spits is er niet natuurlijk. Die haller is denk ik wel beter.
Locadia is een veel betere spits dan Haller hoor. Haller scoort ook alleen maar intikkers en penalty's. Locadia kan ook geweldige goals maken.quote:
Wanneer maakt Locadia op de training? Vind ze vrij vergelijkbaar allebei een redelijke actie en goed schot.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Locadia is een veel betere spits dan Haller hoor. Haller scoort ook alleen maar intikkers en penalty's. Locadia kan ook geweldige goals maken.
Hm, ik heb Locadia ballen van 20 meter in de kruising zien schieten. (met links notabene) Heb ik bij Haller nog niet gezien, die maakt ze toch vooral in de 16 meter.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wanneer maakt Locadia op de training? Vind ze vrij vergelijkbaar allebei een redelijke actie en goed schot.
Nou nou nou nou...quote:Op maandag 18 januari 2016 14:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hm, ik heb Locadia ballen van 20 meter in de kruising zien schieten. (met links notabene) Heb ik bij Haller nog niet gezien, die maakt ze toch vooral in de 16 meter.
Locadia vind ik nog steeds het grootste spitsentalent van Nederland.
qua talent wel inderdaad, helaas lijkt het erop alsof dit er veel te laat uit gaat komenquote:Op maandag 18 januari 2016 14:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hm, ik heb Locadia ballen van 20 meter in de kruising zien schieten. (met links notabene) Heb ik bij Haller nog niet gezien, die maakt ze toch vooral in de 16 meter.
Locadia vind ik nog steeds het grootste spitsentalent van Nederland.
Zoals je zelf al zei, de vraag is of Cocu Locadia niet gewoon elke wedstrijd had moeten laten beginnen en of Luuk daadwerkelijk zo'n veel betere spits is. Wel in het meevoetballen natuurlijk, maar qua schotkracht wint Locadia het.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:49 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
qua talent wel inderdaad, helaas lijkt het erop alsof dit er veel te laat uit gaat komen
Hey je praat weer over mijquote:Op maandag 18 januari 2016 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tompsv18 is een prima jongen.
Davy is een inhoudsloze huilebalk. RubenSosa wordt al boos en gefrustreerd als iemand te dicht langs zijn auto loopt.
...quote:
Nee je bent gewoon alleen maar irritant aan het doen.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
...![]()
Op je pikkie getrapt?
Of je laat jezelf verdomd snel irriteren....quote:Op maandag 18 januari 2016 15:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nee je bent gewoon alleen maar irritant aan het doen.
Dat is ook weer zo inderdaad, ik ga er een beetje van uit dat Luuk na dit seizoen weer een stap hogerop gaat kijken, dus dan krijgt Locadia waarschijnlijk zijn kans. Die moet zich bewijzen voordat Gianluca Scamacca oud en ervaren genoeg is om met het eerste mee te komen. Ik dacht dat dat ook een spits was toch?quote:Op maandag 18 januari 2016 14:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zoals je zelf al zei, de vraag is of Cocu Locadia niet gewoon elke wedstrijd had moeten laten beginnen en of Luuk daadwerkelijk zo'n veel betere spits is. Wel in het meevoetballen natuurlijk, maar qua schotkracht wint Locadia het.
Wat is veel te laat trouwens? Hij is 22 en heeft sinds 2012 elk jaar toch nog vrij veel goals gemaakt in de minuten die hij kreeg.
Je probeert met je troll pogingen alleen maar mensen uit te lokken, doe gewoon normaal.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Of je laat jezelf verdomd snel irriteren....
Die Scamacca is inderdaad ook een spitsentalent, maar het is nog een fragiel mannetje. Ik denk dat als je Loca gewoon elke wedstrijd 90 minuten laat spelen, dat hij dan 25 goals per seizoen maakt. En dat zullen niet alleen maar intikkers zijn. Dus inderdaad gewoon Locadia houden en dan wordt het volgend jaar de nieuwe spits van PSV.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:06 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo inderdaad, ik ga er een beetje van uit dat Luuk na dit seizoen weer een stap hogerop gaat kijken, dus dan krijgt Locadia waarschijnlijk zijn kans. Die moet zich bewijzen voordat Gianluca Scamacca oud en ervaren genoeg is om met het eerste mee te komen. Ik dacht dat dat ook een spits was toch?
Stel je gewoon niet zo aan meid. Is geen klote 'trollerig' aan. Dat ik even sneer naar Badder is volledig aan mij. Dat ik zo reageer op maarten is volledig aan mij, dit is namelijk al de 6e discussie over Loca in 6 weken tijd.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:06 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Je probeert met je troll pogingen alleen maar mensen uit te lokken, doe gewoon normaal.
Door die sneer naar Badder en je reactie op Maarten, laat je gewoon zien dat je nog een kindje bentquote:Op maandag 18 januari 2016 15:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Stel je gewoon niet zo aan meid. Is geen klote 'trollerig' aan. Dat ik even sneer naar Badder is volledig aan mij. Dat ik zo reageer op maarten is volledig aan mij, dit is namelijk al de 6e discussie over Loca in 6 weken tijd.
Dat jij je zo ontiegelijk snel laat kennen is een algemene tendens in deze PSV-reeks. Dat ik hier te lang op door ga is verder ook nutteloos inderdaad.
Wat die Scamacca betreft, vraag ik me af hoe goed hij werkelijk is als hij tussen de grote jongens staat en niet langer meer de enige is die wat verder in de pubertijd isquote:Op maandag 18 januari 2016 15:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Die Scamacca is inderdaad ook een spitsentalent, maar het is nog een fragiel mannetje. Ik denk dat als je Loca gewoon elke wedstrijd 90 minuten laat spelen, dat hij dan 25 goals per seizoen maakt. En dat zullen niet alleen maar intikkers zijn. Dus inderdaad gewoon Locadia houden en dan wordt het volgend jaar de nieuwe spits van PSV.
Oh ja, dat is 't 'm. Wat een simpele redenering..quote:Op maandag 18 januari 2016 15:16 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Door die sneer naar Badder en je reactie op Maarten, laat je gewoon zien dat je nog een kindje bentduidelijk incapabel om mee te praten in een fatsoenlijke discussie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |