Ik zag het ja, geplande wissel? Of genoodzaakt?quote:
Heel mooi ja, bijna tijd om weer weergaloze dingen te laten zien in de eredivisie. Laat ons weer genieten van die acties en sublieme voorzettenquote:
60 minuten spelen was de planning. Hij lijkt al meteen behoorlijk fit, denk dat 't bank wordt.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zag het ja, geplande wissel? Of genoodzaakt?
Misschien van het weekend op de bank bij het eerste? Of zou dat te snel zijn?
Vooraf al gezegd dat hij maximaal een uur zou spelen. Ging zo goed dat hij een minuut langer mocht.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zag het ja, geplande wissel? Of genoodzaakt?
Misschien van het weekend op de bank bij het eerste? Of zou dat te snel zijn?
Hij was vorig seizoen één van de betere spelers van PSV en gezien de schaarste aan linksbacks van zijn kaliber kan ik me goed voorstellen dat hij hogerop wil, waarom zou hij dan bijtekenen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:26 schreef Gutanoth het volgende:
Ik snap niet waarom Willems gewoon niet bijtekent. Wilt hij aantrekkelijker zijn voor buitenlandse teams om snel opgepikt te worden?
In één keer goed.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:26 schreef Gutanoth het volgende:
Ik snap niet waarom Willems gewoon niet bijtekent. Wilt hij aantrekkelijker zijn voor buitenlandse teams om snel opgepikt te worden?
Hij gaat hierna van zijn pensioen genieten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:26 schreef Gutanoth het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was vorig seizoen één van de betere spelers van PSV en gezien de schaarste aan linksbacks van zijn kaliber kan ik me goed voorstellen dat hij hogerop wil, waarom zou hij dan bijtekenen.
quote:
Ik snap het opzich ook best, maar waarom dan wel telkens zeggen "ik ben nog niet klaar bij PSV etc etc" Hij heeft dit seizoen nog niks klaar gespeeld, stel dat we kampioen worden. Dan denkt die jongen zeker dat dat zijn verdienste is?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij gaat hierna van zijn pensioen genieten.
Om dezelfde reden dat Eriksen, Depay, Wijnaldum en Clasie dat deden. Nog 1 seizoen knallen tegen een hoger salaris om vervolgens de stap omhoog te zetten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was vorig seizoen één van de betere spelers van PSV en gezien de schaarste aan linksbacks van zijn kaliber kan ik me goed voorstellen dat hij hogerop wil, waarom zou hij dan bijtekenen.
Omdat dat iets handiger is ten opzichte van zijn coach, teamgenoten en fans dan zeggen dat je lekker transfervrij knaken gaat pakkenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:47 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik snap het opzich ook best, maar waarom dan wel telkens zeggen "ik ben nog niet klaar bij PSV etc etc" Hij heeft dit seizoen nog niks klaar gespeeld, stel dat we kampioen worden. Dan denkt die jongen zeker dat dat zijn verdienste is?
Zou kunnen, hangt er ook een beetje vanaf hoe hij zich voelt na zo'n blessure maar de Willems van vorig seizoen heeft in Nederland weinig meer bij te leren, Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat hij afgelopen zomer al weg zou zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat Eriksen, Depay, Wijnaldum en Clasie dat deden. Nog 1 seizoen knallen tegen een hoger salaris om vervolgens de stap omhoog te zetten.
Ik zou in zijn situatie eerst maar eens even aankijken na die blessure of hij nu nog de sterren van de hemel kan spelen zonder wijnaldum en depay. Stel dat hij niet meer aan zijn niveau komt en net zo'n blammage wordt als Memphisquote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou kunnen, hangt er ook een beetje vanaf hoe hij zich voelt na zo'n blessure maar de Willems van vorig seizoen heeft in Nederland weinig meer bij te leren, Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat hij afgelopen zomer al weg zou zijn.
Nee, maar dat gold eigenlijk voor de andere spelers uit dat rijtje ook. En zeker na zo'n zware blessure zou je verwachten dat een speler een jaar de tijd neemt om weer op niveau te komen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou kunnen, hangt er ook een beetje vanaf hoe hij zich voelt na zo'n blessure maar de Willems van vorig seizoen heeft in Nederland weinig meer bij te leren, Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat hij afgelopen zomer al weg zou zijn.
Om Depay een blammage te noemen vind ik behoorlijk voorbarig en bovendien overdreven. Een jongen van zijn leeftijd die vanuit de Eredivisie komt en niet direct presteert bij een dolend United.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:45 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik zou in zijn situatie eerst maar eens even aankijken na die blessure of hij nu nog de sterren van de hemel kan spelen zonder wijnaldum en depay. Stel dat hij niet meer aan zijn niveau komt en net zo'n blammage wordt als Memphis
Klopt, blammage is een woord dat ik koos bij gebrek aan beter. Memphis is tot nu toe echter een grote tegengevaller geblekenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Om Depay een blammage te noemen vind ik behoorlijk voorbarig en bovendien overdreven. Een jongen van zijn leeftijd die vanuit de Eredivisie komt en niet direct presteert bij een dolend United.
Wat een schande zeg..
Memphis of heel United?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:59 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Klopt, blammage is een woord dat ik koos bij gebrek aan beter. Memphis is tot nu toe echter een grote tegengevaller gebleken
Zelfs dat vind ik voorbarig. Hij speelt slecht, maar de omstandigheden zijn ook bijzonder kut voor hem.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:59 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Klopt, blammage is een woord dat ik koos bij gebrek aan beter. Memphis is tot nu toe echter een grote tegengevaller gebleken
Ik was zelf een verschrikkelijke Memphis hyper, maar ik vind hem écht tegenvallen.quote:Op [quote]
[b]Op dinsdag 19 januari 2016 11:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zelfs dat vind ik voorbarig. Hij speelt slecht, maar de omstandigheden zijn ook bijzonder kut voor hem.
Waarbij ik wel vind dat zijn laatste seizoen in de Eredivisie eigenlijk ook niet zo heel bijzonder was. Op papier wel, verder niet.
Touchéquote:Op [quote]
[b]Op
dinsdag 19 januari 2016 11:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Memphis of heel United?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |