Ik ben gewoon niet zo dol op de combi van koffie en melkquote:Op zondag 17 januari 2016 11:58 schreef Tchock het volgende: [..] Ik vind het maar raar als mensen hun koffie altijd hetzelfde drinken. Espresso met een borrel na het eten? Heerlijk. Cappuccino bij het ontbijt? Ook heerlijk.
Daar word ik zelfs onpasselijk van. Ik drink koffie puur.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo dol op de combi van koffie en melk
Ik drink vooral espresso's omdat ik te lui ben mijn melkopschuimer steeds af te wassen.quote:Op zondag 17 januari 2016 11:59 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik drink altijd dezelfde koffie. Hooguit een ristretto tussendoor als ik haast heb.
Ik vind die poederespresso van Van Nelle erg lekker. Weinig moeite, veel smaak.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik drink vooral espresso's omdat ik te lui ben mijn melkopschuimer steeds af te wassen.
Nee sorry, oploskoffie pas ik absoluut voor.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind die poederespresso van Van Nelle erg lekker. Weinig moeite, veel smaak.
Nice.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uiteraard. Ajax is het voorprogramma, Fey - PSV de hoofdact.
Behalve voor icecoffee 's zomers dan. Dat is de andere koffievariant die ik wel eens drink.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee sorry, oploskoffie pas ik absoluut voor.
Zwolle bazenclub.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
PEC gister 5-2 gewonnen van SCHHeerlijk.
Mijn cluppie.quote:
quote:Op zondag 17 januari 2016 12:19 schreef Disana het volgende:
Reya, 19 burgemeesters en 6 politiezones. Wat een zooi.
De lokale icosikaipentagon.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:19 schreef Disana het volgende:
19 burgemeesters en 6 politiezones. Wat een zooi.
Ze noemen politie - burgemeester - OM vaak de lokale driehoek. Met 19 burgemeesters en 6 politiechefs heb je dus de lokale vijfentwintighoek.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Janneke moet erom lachen maar ik heb geen flauw idee wat je bedoelt.
De lokale 25-hoek.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Janneke moet erom lachen maar ik heb geen flauw idee wat je bedoelt.
Ik vind hem wel aardig gevonden. 6 / 10.quote:
Aha. Geen wonder dat ik het niet snapte - ik ken die term niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze noemen politie - burgemeester - OM vaak de lokale driehoek. Met 19 burgemeesters en 6 politiechefs heb je dus de lokale vijfentwintighoek.
Al moeten er dan ook nog officieren van justitie bij. Maar zo ver had ik de grap niet doorgedacht.
Ja dankjewel voor de uitleg. Het lijkt me praktisch onwerkbaar.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De lokale 25-hoek.
Wij hebben een driehoek (burgemeester, politiechef, justitie). België heeft iets meer stoelen nodig.
België is bestuurlijk echt een ramp. Er is niets wat wél goed geregeld is in dat land.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dankjewel voor de uitleg. Het lijkt me praktisch onwerkbaar.
Ik heb gewoon die nespresso dingetjes, de blauwe. Anders heb je zo'n lullig bakkie.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind die poederespresso van Van Nelle erg lekker. Weinig moeite, veel smaak.
Welke blauwe? Volluto hier.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb gewoon die nespresso dingetjes, de blauwe. Anders heb je zo'n lullig bakkie.
Belgen zijn chaoten. Na Parijs gaan ze een keer nadenken over Molenbeek, het zal tijd worden zeg.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
België is bestuurlijk echt een ramp. Er is niets wat wél goed geregeld is in dat land.
Ik heb ook die nespressodingen. Maar dan van het eigen merk van AH. Makkelijker dan die rommel moeten bestellen.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb gewoon die nespresso dingetjes, de blauwe. Anders heb je zo'n lullig bakkie.
Lungo ofzo.quote:
Lekker toch.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
De bierfabricatie en distributie.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
België is bestuurlijk echt een ramp. Er is niets wat wél goed geregeld is in dat land.
Onhandig is dat inderdaad. Ik kan ze hier in Amsterdam gelukkig gewoon kopen maar mijn ouders moeten het steeds bestellen (of mij laten meenemen).quote:Op zondag 17 januari 2016 12:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik heb ook die nespressodingen. Maar dan van het eigen merk van AH. Makkelijker dan die rommel moeten bestellen.
Moet zeggen dat ik de AH variant ook goed genoeg vind smaken. Vond de merkvariant niet serieus beter eigenlijk.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onhandig is dat inderdaad. Ik kan ze hier in Amsterdam gelukkig gewoon kopen maar mijn ouders moeten het steeds bestellen (of mij laten meenemen).
Oh, ja? Dan ga ik die ook eens proberen.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik de AH variant ook goed genoeg vind smaken. Vond de merkvariant niet serieus beter eigenlijk.
Ik heb ook de Perla variant voor mijn Nespressomachine. Maar we drinken eigenlijk gewoon filterkoffie. Stukje goedkoper als er elke dag 3 x 4 bakken in het huis er doorheen gaanquote:Op zondag 17 januari 2016 12:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik de AH variant ook goed genoeg vind smaken. Vond de merkvariant niet serieus beter eigenlijk.
Ook keuze uit 10-15 varianten ofzo.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, ja? Dan ga ik die ook eens proberen.
Ik drink thuis maar weinig koffie. Maar voor grotere hoeveelheden is filterkoffie ook prima. Goed gezet ook zeker zo lekker.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik heb ook de Perla variant voor mijn Nespressomachine. Maar we drinken eigenlijk gewoon filterkoffie. Stukje goedkoper als er elke dag 3 x 4 bakken in het huis er doorheen gaan
quote:Ontsnapt: reaguuster Quirine de Kok, bij wie de Dierenpolitie haar woning in de Haagse wijk Mariahoeve binnenviel. Daar werden niet minder dan 24 kippen (!), waaronder zeven dode, en drie verwaarloosde katten - zo plat als een dubbeltje - 'onder erbarmelijke omstandigheden' aangetroffen. Mevrouw De Kok vluchtte met tentje in het Haagse Bos.
Dan moet ik er gaan werken.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:34 schreef Disana het volgende:
Liefde in de publieke sector terugbrengen.
Maar ik barst van de liefde.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou dat helpen, Kaas? Het lijkt me een hele klus.
Ja, maar er is dan ook een hele hoop nodig om al die zelfverrijkende autisten tot inkeer te brengenquote:
Gadverdamme.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:44 schreef Ryon het volgende:
Uit een BNW topic gejat: http://barracudanls.blogspot.nl/2015/12/overleven.html
Overzichtje van de ondergang van alle randdebielen die iets hebben met complotten.
Here Jezus, gaat weer lekker met BNW-Nederland:
[..]
Die ha dik ook gelezen. Geweldig die gekkiesquote:Op zondag 17 januari 2016 12:44 schreef Ryon het volgende:
Uit een BNW topic gejat: http://barracudanls.blogspot.nl/2015/12/overleven.html
Overzichtje van de ondergang van alle randdebielen die iets hebben met complotten.
Here Jezus, gaat weer lekker met BNW-Nederland:
[..]
De gemiddelde BNW poster dus. Zegt ook wel weer wat.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gadverdamme.
http://barracudanls.blogspot.nl/2015/01/beestenhel.html
Dat denk ik niet hoor.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
De gemiddelde BNW poster dus. Zegt ook wel weer wat.
http://www.vandale.nl/gra(...)ederlands/gemiddeldequote:Op zondag 17 januari 2016 13:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat denk ik niet hoor.El_Maanlandinghoax is relatief succesvol en werkte bijvoorbeeld bij diverse oliebedrijven flink geld.
Dat zegt niets over het gemiddelde natuurlijk. Verder zou ik wat mensen op internet claimen wel met een korreltje zout nemen.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat denk ik niet hoor.El_Maanlandinghoax is relatief succesvol en werkte bijvoorbeeld bij diverse oliebedrijven flink geld.
Het gaat dan ook niet om je loonstrookje.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat denk ik niet hoor.El_Maanlandinghoax is relatief succesvol en werkte bijvoorbeeld bij diverse oliebedrijven en verdiende daar flink geld.
Ik weet vrij zeker dat het waar is wat hij over zichzelf zegt, maar uit privacyoverwegingen hou ik het bewijs stil.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zegt niets over het gemiddelde natuurlijk. Verder zou ik wat mensen op internet claimen wel met een korreltje zout nemen.
Was hij niet (enigszins gedwongen) met sabbatical gegaan?quote:Op zondag 17 januari 2016 13:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat denk ik niet hoor.El_Maanlandinghoax is relatief succesvol en werkte bijvoorbeeld bij diverse oliebedrijven en verdiende daar flink geld.
Is dat heel anders dan een hoogleraar die in God gelooft?quote:Op zondag 17 januari 2016 13:10 schreef robin007bond het volgende:
Iemand die ik ken heeft ook een hoogleraar die in 9/11-complotten gelooft.
Mata is wel een wappie hoor. Ooit eens op een POL-meet ontmoetquote:Op zondag 17 januari 2016 13:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eerder wat de toegenomen invloed van de (social) media doet met een samenleving.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:39 schreef Gutmensch het volgende:
"We zijn een hijgerig land geworden dat van incident naar incident struikelt en waar de feiten er niet meer toe doen".
Mooie omschrijving van wat populisme doet met een samenleving van Spekman.
Niks mis met willekeur natuurlijk. Je kan niet alles in vaste regeltjes gieten.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:11 schreef Gutmensch het volgende:
MED / Het nieuwe FOK! banbeleid (waarvan we hopen dat hij niet nodig is!)
Dit lees ik nu pas, maar lijkt mij een goeie zaak. Had al het idee dat de laatste jaren de banduren nogal aan willekeur onderhevig waren geworden.
Lijkt me wel ja. Als zo iemand gelooft dat de aarde zesduizend jaar geleden door god in haar huidige vorm is geschapen, dan wordt het een ander verhaal.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is dat heel anders dan een hoogleraar die in God gelooft?
Het een is wat maatschappelijker geaccepteerd dan de ander. Maar het is een beetje hetzelfde idee inderdaad.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat hangt meestal samen.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. Als zo iemand gelooft dat de aarde zesduizend jaar geleden door god in haar huidige vorm is geschapen, dan wordt het een ander verhaal.
Alleen als die leraar denkt dat God wiskunde heeft uitgevonden.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Sommige users hebben dat gewoon nodigquote:Op zondag 17 januari 2016 13:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niks mis met willekeur natuurlijk. Je kan niet alles in vaste regeltjes gieten.
Ben je van je ambtenaarsgeloof gevallen Duke?quote:Op zondag 17 januari 2016 13:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niks mis met willekeur natuurlijk. Je kan niet alles in vaste regeltjes gieten.
Vette pech natuurlijk. Hoewel ik dan wel korter verbannen zou zijnquote:Op zondag 17 januari 2016 13:13 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Sommige users hebben dat gewoon nodig
Tegelijkertijd is het wel weer gezond om niet alles aan te nemen wat de autoriteiten te melden hebben.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:13 schreef Ryon het volgende:
Ik geloof dat 60% van Amerika (of iets dergelijks) in UFO's en complotten gelooft. Dat betekent natuurlijk niet dat iedereen gestoord is.
Maar de mensen die er een obsessie van maken en complotten ook koppelen aan allerlei supernaturale verschijnselen en waanbeelden zijn vrijwel zonder uitzonder geestelijk gestoord. Niet dat ze allemaal dieren martelen, maar gezond is het ook niet. Complotten en waanbeelden liggen dicht bij elkaar. Als je daadwerkelijk niet met autoriteit kan omgaan of last hebt van paranoia dan is meedoen met de maatschappij ook vrij lastig. Vanuit die geisoleerde positie is het ook weer aanlokkelijker om dieper in je waanbeelden te gaan geloven.
Regels zijn er om van af te wijken Bobje. Als alles gaat zoals vooraf bedacht, dan is er niks aan natuurlijk.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ben je van je ambtenaarsgeloof gevallen Duke?
Dat wordt nog wat straks als blijkt dat de blauwdruk van ons heelal in de decimalen van het getal pi ligt besloten.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alleen als die leraar denkt dat God wiskunde heeft uitgevonden.
Dat valt reuze mee hoor. Zeker waar het de wat intelligentere, meer belezen gelovigen betreft.quote:
Sommige crew heeft het ook gewoon nodigquote:Op zondag 17 januari 2016 13:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vette pech natuurlijk. Hoewel ik dan wel korter verbannen zou zijn
Als je een brief van de gemeente krijgt zou ik die wel gewoon open maken en niet meteen in de prullenbak flikkeren. Als het gaat om je bijstand kan er nog best wat belangrijks instaan.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Tegelijkertijd is het wel weer gezond om niet alles aan te nemen wat de autoriteiten te melden hebben.
Dan zit die crew wellicht niet op de goede plekquote:Op zondag 17 januari 2016 13:16 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Sommige crew heeft het ook gewoon nodig
Daar heb ik gelukkig geen last van.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alleen als die leraar denkt dat God wiskunde heeft uitgevonden.
Als ik het zo hoor lees ik over een paar jaar in de NRC over de zaak Meppel, waar een ambtenaar alle regels naar zijn hand zette voor eigen gewin.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Regels zijn er om van af te wijken Bobje. Als alles gaat zoals vooraf bedacht, dan is er niks aan natuurlijk.
quote:Op zondag 17 januari 2016 13:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Regels zijn er om van af te wijken Bobje. Als alles gaat zoals vooraf bedacht, dan is er niks aan natuurlijk.
Duke, living on the edge.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tsja. Het blijft wel wat dubieus.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:13 schreef Ryon het volgende:
Ik geloof dat 60% van Amerika (of iets dergelijks) in UFO's en complotten gelooft. Dat betekent natuurlijk niet dat iedereen gestoord is.
Maar de mensen die er een obsessie van maken en complotten ook koppelen aan allerlei supernaturale verschijnselen en waanbeelden zijn vrijwel zonder uitzonder geestelijk gestoord. Niet dat ze allemaal dieren martelen, maar gezond is het ook niet. Complotten en waanbeelden liggen dicht bij elkaar. Als je daadwerkelijk niet met autoriteit kan omgaan of last hebt van paranoia dan is meedoen met de maatschappij ook vrij lastig. Vanuit die geisoleerde positie is het ook weer aanlokkelijker om dieper in je waanbeelden te gaan geloven.
Van vaccinaties krijg je autisme Robin. Wist je dat nog niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja. Het blijft wel wat dubieus.
Maar in hoeverre is het anders dan mensen die in alternatieve geneeswijzen en dergelijke geloven? Dat hele mindfulness is nu ook wel een hype onder een grote groep mensen bijvoorbeeld. Zie ook:
F&L / Oosterse filosofie/Boeddhisme en aluhoedjes
De Happinez-lezers dus.![]()
Niet voor eigen gewin natuurlijkquote:Op zondag 17 januari 2016 13:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als ik het zo hoor lees ik over een paar jaar in de NRC over de zaak Meppel, waar een ambtenaar alle regels naar zijn hand zette voor eigen gewin.
En als je iets niet wil laten gebeuren is het maar al te handig dat je je soms strak aan de letter van de wet kunt houden. Wat dat betreft is het wel tof om ambtenaar te zijn.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niet voor eigen gewin natuurlijk. Maar je hebt de letter en de geest van de wet. Zeker als je iets voor elkaar wilt krijgen, dan moet je verder durven te kijken dan enkel zwart of wit.
Dat is deel van het spel inderdaad. Het afwegen van belangen. En natuurlijk bezig zijn met maatschappelijk relevante zaken.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
En als je iets niet wil laten gebeuren is het maar al te handig dat je je soms strak aan de letter van de wet kunt houden. Wat dat betreft is het wel tof om ambtenaar te zijn.
Beoordelingsvrijheid hè. Bij gebonden bevoegdheden kun je hooguit wat schuiven met interpretaties, en mag de rechter ook gewoon vol toetsen.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
En als je iets niet wil laten gebeuren is het maar al te handig dat je je soms strak aan de letter van de wet kunt houden. Wat dat betreft is het wel tof om ambtenaar te zijn.
Tja, wat moet je dan. Wat je ook doet, er zijn altijd mensen die achterblijven.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:37 schreef Monolith het volgende:
Voor de technohippies onder ons:
http://www.technologyrevi(...)orld-a-better-place/
quote:Op zondag 17 januari 2016 13:37 schreef Monolith het volgende:
Voor de technohippies onder ons:
http://www.technologyrevi(...)orld-a-better-place/
Ik heb dat gelezen. Ik vraag me alleen sterk af hoe ze weet dat het Syrische vluchtelingen waren. In alle commotie ga je toch niet vragen 'waar komen jullie vandaan'?quote:Op zondag 17 januari 2016 13:46 schreef robin007bond het volgende:
http://www.independent.co(...)sexual-a6816221.html
Vluchtelingen redden vrouw die wordt belaagd bij nieuwjaar.
Oh uiteraard, maar daar gaat het niet zozeer om. Het gaat vooral om het utopische beeld van technologie als de grote gelijkmaker. Een idee dat nogal populair is in de Valley.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, wat moet je dan. Wat je ook doet, er zijn altijd mensen die achterblijven.
Samenvatting?quote:Op zondag 17 januari 2016 13:50 schreef KetchupFTW het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tler_vs_wilders.html
Dat is het zeer zeker niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh uiteraard, maar daar gaat het niet zozeer om. Het gaat vooral om het utopische beeld van technologie als de grote gelijkmaker. Een idee dat nogal populair is in de Valley.
Iets met Geert.quote:
Ga je nou stukken van dat linkse programma Cojones posten?quote:Op zondag 17 januari 2016 13:50 schreef KetchupFTW het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tler_vs_wilders.html
Nee?quote:Op zondag 17 januari 2016 13:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ga je nou stukken van dat linkse programma Cojones posten?
Hun interview met de voorzitter van de Donald Duck fanclub gezien?
Hmm, daar heb je een punt.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb dat gelezen. Ik vraag me alleen sterk af hoe ze weet dat het Syrische vluchtelingen waren. In alle commotie ga je toch niet vragen 'waar komen jullie vandaan'?
Die was wel fijn inderdaadquote:Op zondag 17 januari 2016 13:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ga je nou stukken van dat linkse programma Cojones posten?
Hun interview met de voorzitter van de Donald Duck fanclub gezien?
Googelen op arcee foklijstjequote:Op zondag 17 januari 2016 13:55 schreef Kaas- het volgende:
Weet iemand nog die link naar hoe je uitgebreid naar allerlei userstatistieken kan zoeken?
quote:Op zondag 17 januari 2016 13:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
http://programma.vara.nl/cojones
Vanaf 7:10 ongeveer.
Heb je nu een huis gekocht? Jammer dat je je oude woning niet kon kopen.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:07 schreef Gutmensch het volgende:
Zo, de meubels op de slaapkamer zitten in elkaar. Grote kans dat ik vannacht weer in een echt bed kan slapen ipv op een klapbed.
https://www.thuisserver.n(...)bcijgi&tab=tab_tablequote:Op zondag 17 januari 2016 13:55 schreef Kaas- het volgende:
Weet iemand nog die link naar hoe je uitgebreid naar allerlei userstatistieken kan zoeken?
Tegen je moeder zeggen dat ze vaker moet schoonmaken.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:08 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik vond vanmiddag een spareribs botje van 3 weken oud onder mijn bed![]()
![]()
Ja heb een appartement gekocht. Maar wel met een kamer meer dan m'n vorige en nog dichterbij het centrum.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Heb je nu een huis gekocht? Jammer dat je je oude woning niet kon kopen.
Beter dan een volledige sparerib van 3 weken oud. Wat op een studentenkamer redelijk normaal is.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:08 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik vond vanmiddag een spareribs botje van 3 weken oud onder mijn bed![]()
![]()
quote:Op zondag 17 januari 2016 14:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tegen je moeder zeggen dat ze vaker moet schoonmaken.
Wat zul jij lekker slapen.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:07 schreef Gutmensch het volgende:
Zo, de meubels op de slaapkamer zitten in elkaar. Grote kans dat ik vannacht weer in een echt bed kan slapen ipv op een klapbed.
Hier las ik dat, er wordt gelinkt in het artikel naar een rapport:quote:Op zondag 17 januari 2016 13:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Blijft jammer. Laatst kwam er ook nog een interessant rapport over de invloed die rijke filantropen hebben op wereldwijd armoedebeleid, met privatiseringen en dergelijke als gevolg.
Klinkt goed, heb je hier een garage voor. Lage maandlasten ook gok ik zo.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:22 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Uiteindelijk voor 125K gekocht. 69m2 3-kamerappartement.
Dat jij nou midden op de Zuid-as woont.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klinkt goed, heb je hier een garage voor. Lage maandlasten ook gok ik zo.
Zeker met de huidige rente is dat prima te doen lijkt me.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klinkt goed, heb je hier een garage voor. Lage maandlasten ook gok ik zo.
Het is een klein wonder als de rest van het varken er omheen al weg is gehaald.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:10 schreef Ryon het volgende:
[..]
Beter dan een volledige sparerib van 3 weken oud. Wat op een studentenkamer redelijk normaal is.
Waarom zou je daar wonen? Ooit wel eens geweest?quote:Op zondag 17 januari 2016 14:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat jij nou midden op de Zuid-as woont.
Waar je parkeervergunning al meer kost dan een maand huur in Musselkanaal.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:51 schreef Friek_ het volgende:
Lekker in Amsterdam Oud-Zuid wonen en lekker veel betalen.
Ik hoop naar Syrische vluchtelingen.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:25 schreef Friek_ het volgende:
Nu kan die afgeleefde sociale huurwoning van hem eindelijk naar een volgende onrendabele.
Een tweede trauma is te veel, remlof.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:55 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik hoop naar Syrische vluchtelingen.
540 netto per maand, denk dat we redelijk op gelijke hoogte zitten.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:51 schreef Friek_ het volgende:
Lekker in Amsterdam Oud-Zuid wonen en lekker veel betalen.
Je denkt dat ze mijn exburen, een continu stonede uitkeringstrekker, een alcoholistische Turk en een homostelletje niet zouden trekken?quote:Op zondag 17 januari 2016 14:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een tweede trauma is te veel, remlof.
Daar kom ik ook ongeveer op uit denk ik.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
540 netto per maand, denk dat we redelijk op gelijke hoogte zitten.
Zit ongeveer op de 500. Dus nog wat lager en geen OVB, erfpacht en andere grappen.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gezien de huurtoeslag val ik momenteel netto wat lager uit, maar zodra ik iets meer ga verdienen wel.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja. Genoeg garages daar lijkt me.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom zou je daar wonen? Ooit wel eens geweest?
Veel meters voor je euro's.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:22 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Uiteindelijk voor 125K gekocht. 69m2 3-kamerappartement.
Ovb?quote:Op zondag 17 januari 2016 15:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zit ongeveer op de 500. Dus nog wat lager en geen OVB, erfpacht en andere grappen.
Acceptabel. Meer dan dat is pure roof.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:03 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik betaal 290 inclusief.
Paleisje, is het.
Ik zou ze toch wat meer geïntegreerde buren gunnenquote:Op zondag 17 januari 2016 15:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je denkt dat ze mijn exburen, een continu stonede uitkeringstrekker, een alcoholistische Turk en een homostelletje niet zouden trekken?
OZB bedoelde ik. OVB ook niet.quote:
Parallelstraat van de Steenstraat, uitkomend op het Velperplein. De Monopolystraten van Arnhem dus,quote:Op zondag 17 januari 2016 15:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Veel meters voor je euro's.
In dezelfde topbuurt?
Tsja.quote:
Zeker. Ik kan er minstens vier illegalen op kwijt in onderhuur, dus hou nog een redelijke winst over.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:05 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Acceptabel. Meer dan dat is pure roof.
Dat hopen we allemaal.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:55 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik hoop naar Syrische vluchtelingen.
Ah dank. Had hem inmiddels al gevonden.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:09 schreef Tem het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.n(...)bcijgi&tab=tab_table
Beter dus?quote:Op zondag 17 januari 2016 15:07 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Parallelstraat van de Steenstraat, uitkomend op het Velperplein. De Monopolystraten van Arnhem dus,
Heel goed, snel cashen voordat de Perzen alles weer verkloten.quote:Iran koopt 114 vliegtuigen voor de burgerluchtvaart van de Europese Airbusfabriek. Dat heeft het Iraanse ministerie van Transport zaterdag bekendgemaakt.
Ontroerend vaak, inderdaad..quote:Op zondag 17 januari 2016 15:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als je het te veel afdraagt wordt het vanzelf een Onroerend Vaak Belasting.
Ja, geen sociale huur hier. Maar hemelsbreed is het maar 600 meter verderop.quote:
Al een hotel gekocht?quote:Op zondag 17 januari 2016 15:07 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Parallelstraat van de Steenstraat, uitkomend op het Velperplein. De Monopolystraten van Arnhem dus,
Het precies volgen van elke letter uit een eeuwenoud boek is natuurlijk belangrijker dan een beetje menselijkheid.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:19 schreef robin007bond het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)slamitisch~a4226016/!
Dit was al bijna een week geleden bekend. De Volkskrant loopt achter D:quote:Op zondag 17 januari 2016 16:19 schreef robin007bond het volgende:
Wel als je islamiet bent.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het precies volgen van elke letter uit een eeuwenoud boek is natuurlijk belangrijker dan een beetje menselijkheid.
Dat boek is menselijkheid natuurlijk.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het precies volgen van elke letter uit een eeuwenoud boek is natuurlijk belangrijker dan een beetje menselijkheid.
Pakistan heeft dan ook een achterlijke cultuur.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:19 schreef robin007bond het volgende:
Beste maandag ooit.quote:
Nee, schuld van het verdrag van Dublin. Maar Schengen wordt wel weer ingevoerd als de vluchtelingencrisis voorbij is.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:52 schreef Heilwasser het volgende:
Overigens is Schengen gestorven. Schuld van de PvdA.
Niet zozeer het verdrag, maar het er schijt aan hebben door veel EU landen.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:54 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, schuld van het verdrag van Dublin. Maar Schengen wordt wel weer ingevoerd als de vluchtelingencrisis voorbij is.
En als de EU een degelijke grensbewaking heeft.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:54 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, schuld van het verdrag van Dublin. Maar Schengen wordt wel weer ingevoerd als de vluchtelingencrisis voorbij is.
Dat zijn dan natuurlijk geen echte moslims.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vrijwel alle Nederlandse moslims zullen dat gewoon afkeuren lijkt me.
Dan nog, Grieken lachen in hun vuistje al deze "vluchtelingen" door te laten gaan naar Duitsland.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:58 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
En als de EU een degelijke grensbewaking heeft.
Voor de cameraquote:Op zondag 17 januari 2016 16:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja ok, de uitvoering van het verdrag van Dublin inderdaad.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niet zozeer het verdrag, maar het er schijt aan hebben door veel EU landen.
Ja, een gezamenlijke buitengrensbewaking. En een eigen leger.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:58 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
En als de EU een degelijke grensbewaking heeft.
Nee, dat zijn geen fundamentalisten.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat zijn dan natuurlijk geen echte moslims.
Dat lijkt mij ook.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wensvol denken.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou, ervan uitgaan dat er maar 1 smaak moslims is om zo goed te praten dat je ze allemaal kut vindt vanuit een eigenlijk voornamelijk racistisch gedachtegoed lijkt me eerder wensvol denken.quote:
"Vrijwel elke Nederlandse moslim"quote:Op zondag 17 januari 2016 17:16 schreef KetchupFTW het volgende:
Waar baseren jullie je mening op dat vrijwel elke moslim dit zal afkeuren? Pakistaanse mensen hebben wel eens eerder voor massale kinderverkrachting gezorgd; kijk naar het VK.
Mensen in achterstandswijken heb ik sowieso niks mee.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:17 schreef Pokkelmans het volgende:
Voor elke enigszins seculiere moslim die je in je academische wereldje tegenkomt zijn er een boel die in een achterstandswijk zitten hè, Kaasje.
Alsof de Pakistaanse moslim in Nederland zoveel verschilt van die in het VK, of welk ander land dan ookquote:
Maar door "Pakistaanse moslim in Nederland" te zeggen creëer je alweer een hele andere categorie dan waar ik die uitspraak over deed.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:20 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Alsof de Pakistaanse moslim in Nederland zoveel verschilt van die in het VK, of welk ander land dan ook.
Jazeker wel, want in het VK zijn ze massaal aanwezig en bevolken ze hele wijken terwijl het hier maar om een handjevol gaat.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:20 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Alsof de Pakistaanse moslim in Nederland zoveel verschilt van die in het VK, of welk ander land dan ook.
Maar dat verkleurt wel je meningsvorming.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mensen in achterstandswijken heb ik sowieso niks mee.
Ik woon in een vogelaarwijkquote:Op zondag 17 januari 2016 17:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mensen in achterstandswijken heb ik sowieso niks mee.
Tsja, dat sowieso. Wie heeft nu echt een voor de Nederlandse bevolking volledig statistisch representatieve kennissenkring?quote:Op zondag 17 januari 2016 17:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar dat verkleurt wel je meningsvorming.
Ik merk er eigenlijk vrij weinig van. Amsterdam-Noord is alleen in bepaalde delen kut en kent de laatste jaren een enorme opleving, mede dankzij investeringen van de gemeentequote:Op zondag 17 januari 2016 17:34 schreef Kaas- het volgende:
Ach, het enige wat ik merk van in zo'n slechte wijk wonen is dat het er niet uitziet, er overal schorriemorrie rondloopt, er veel ingebroken wordt, er af en toe een steen door je buurman z'n ruit gaat, er vaak vechtpartijtjes op straat zijn, je soms geluidsoverlast hebt etc. Valt dus allemaal reuze mee, prachtwijk.
Jij woont bij de buren, toch?quote:Op zondag 17 januari 2016 17:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik woon in een villawijk, maar goed, stinkend rijk, er was veel dat me hier bond, leefde met een vagebond, hij verteld van liefde het oud verhaal en ik geloof het allemaal.
Steen voor steen de EU afbouwen.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:52 schreef Heilwasser het volgende:
Overigens is Schengen gestorven. Schuld van de PvdA.
Oh, Amsterdam-Noord is nu ook wel redelijk aan het verhipsteren toch? Dat strandje met die loods met een bar erin daar is vet. En dat restaurant van waaruit radio Veronica ooit begon. Ik woon in Rotterdam-Crooswijk. Serieus prima buurtje, al kan ik me voorstellen dat het niet je eerste keuze is als je een gezin hebt en zo.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:38 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik merk er eigenlijk vrij weinig van. Amsterdam-Noord is alleen in bepaalde delen kut en kent de laatste jaren een enorme opleving, mede dankzij investeringen van de gemeente.
Waar woon je, als ik vragen mag?
En je kwam niet eens even bij me op de koffie?quote:Op zondag 17 januari 2016 17:46 schreef Kowloon het volgende:
Over EU gesproken. Ik zag tijdens mijn rondje op de racefiets vandaag twee huizen die een vlaggenmast met een EU vlag er aan in de tuin hadden staan. Het zouden je buren maar zijn.
Ik snap het na drie keer lezen serieus nog steeds niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik woon in een villawijk, maar goed, stinkend rijk, er was veel dat me hier bond, leefde met een vagebond, hij verteld van liefde het oud verhaal en ik geloof het allemaal.
Heb jij een EU vlag buiten hangen dan?quote:Op zondag 17 januari 2016 17:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En je kwam niet eens even bij me op de koffie?
Je bent ook geen meisje van 16.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:48 schreef Kaas- het volgende:
Hij woonde samen met Drugshond.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik snap het na drie keer lezen serieus nog steeds niet.
Eigenlijk Lennaert Nijgh maar goed.quote:
Het is een gedicht denk ik.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 januari 2016 17:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, makkelijk lullen als je het zelf allemaal hebt meegemaakt.quote:
Nee. Wel een "Ja D66, Nee Ongeadresseerde reclame" sticker op de brievenbus.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Heb jij een EU vlag buiten hangen dan?
Ik ga op 8 mei hier ook de EU-vlag uithangen.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:46 schreef Kowloon het volgende:
Over EU gesproken. Ik zag tijdens mijn rondje op de racefiets vandaag twee huizen die een vlaggenmast met een EU vlag er aan in de tuin hadden staan. Het zouden je buren maar zijn.
quote:Op zondag 17 januari 2016 17:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, makkelijk lullen als je het zelf allemaal hebt meegemaakt.
Goed, laat ik mezelf even voorstellenquote:Op zondag 17 januari 2016 17:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, makkelijk lullen als je het zelf allemaal hebt meegemaakt.
Ik op Bevrijdingsdag. Omdat de EU ons bevrijdt van de democratie.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:57 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik ga op 8 mei hier ook de EU-vlag uithangen.
Pffff.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee. Wel een "Ja D66, Nee Ongeadresseerde reclame" sticker op de brievenbus.
En van zijn smalle polsjes.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goed, laat ik mezelf even voorstellen
Ik ben een man van rijkdom en goede smaak
Ik hang al heel wat jaren rond
Beroofde menig knaap zijn ziel en geloof
Ligt echt aan het gebied. Je hebt echt van die veel te dure hipstertentjes inderdaad, maar elders heb je echt armzalige gebieden waar je liever niet loopt 's avonds, zoals deze:quote:Op zondag 17 januari 2016 17:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, Amsterdam-Noord is nu ook wel redelijk aan het verhipsteren toch? Dat strandje met die loods met een bar erin daar is vet. En dat restaurant van waaruit radio Veronica ooit begon. Ik woon in Rotterdam-Crooswijk. Serieus prima buurtje, al kan ik me voorstellen dat het niet je eerste keuze is als je een gezin hebt en zo.
In Volendam.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:00 schreef Ryon het volgende:
ik denk dat ik ook maar eens met een EU-vlag ga zwaaien. Gewoon om mensen te kutten.
8 mei is de Europese bevrijdingsdag koekwaus.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik op Bevrijdingsdag. Omdat de EU ons bevrijdt van de democratie.
Waar is je vaderlandsliefde gebleven?quote:Op zondag 17 januari 2016 17:57 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik ga op 8 mei hier ook de EU-vlag uithangen.
Ja, dat kan ik doen. Maar je hebt het duidelijk al moeilijk genoeg.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:00 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ligt echt aan het gebied. Je hebt echt van die veel te dure hipstertentjes inderdaad, maar elders heb je echt armzalige gebieden waar je liever niet loopt 's avonds, zoals deze:
[ afbeelding ]
Ik woon in Tuindorp-Oostzaan, volgens mijn lerares Nederlands wonen daar ''alle PVV-stemmende tokkies'' en dat klopt ook wel een beetje. Nu kan Euribob weer een leuke opmerking maken.
Mijn doel is in ieder geval om Noord zo snel als mogelijk te verlaten.
Vooral die laatste zin geloof ik.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goed, laat ik mezelf even voorstellen
Ik ben een man van rijkdom en goede smaak
Ik hang al heel wat jaren rond
Beroofde menig knaap zijn ziel en geloof
Kut. Gauw even in m'n agenda zetten zodat ik die dag een beetje al m'n vrienden erop kan wijzen om dan heel verontwaardigd te doen als ze het niet weten.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:01 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
8 mei is de Europese bevrijdingsdag koekwaus.
Maar op 4 en 5 mei zal ik vlaggen met het roodwitblauw.
Vandaar dat je PVV stemt.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:00 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ligt echt aan het gebied. Je hebt echt van die veel te dure hipstertentjes inderdaad, maar elders heb je echt armzalige gebieden waar je liever niet loopt 's avonds, zoals deze:
[ afbeelding ]
Ik woon in Tuindorp-Oostzaan, volgens mijn lerares Nederlands wonen daar ''alle PVV-stemmende tokkies'' en dat klopt ook wel een beetje. Nu kan Euribob weer een leuke opmerking maken.
Ah, het zou natuurlijk best deels je PVV-sympathieën kunnen verklaren. Zeg ik zonder oordeel ofzo hoor. Maar je moet gewoon lekker snel naar Leiden verhuizen.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:00 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik naar de peilingen kijk, stemmen er straks meer mensen met een HBO of Uni opleiding PVV dan dat er mensen op de PvdA stemmen.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:00 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik met je klaar ben geloof je zelfs dat niet meerquote:
Meh.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik naar de peilingen kijk, stemmen er straks meer mensen met een HBO of Uni opleiding PVV dan dat er mensen op de PvdA stemmen.
Vaderlandsliefdequote:Op zondag 17 januari 2016 18:02 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waar is je vaderlandsliefde gebleven?
Nog een leuk pizza bezorgverhaal; ik vroeg aan iemand de weg en deed mijn helm af, waarop die meneer zei: ''O, je bent Nederlander, ik dacht dat je zo'n kanker Marokkaan was'' en begon toen te tieren over hoe hij overvallen was door een Marokkaan en dat hij hem de volgende keer zou neerknallen etc.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik doen. Maar je hebt het duidelijk al moeilijk genoeg.
Het is dan ook niet heel erg moeilijk om een aantal goede redenen te bedenken om niet op de PvdA te stemmenquote:Op zondag 17 januari 2016 18:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik naar de peilingen kijk, stemmen er straks meer mensen met een HBO of Uni opleiding PVV dan dat er mensen op de PvdA stemmen.
Ik ben vol liefde voor de EU. Ben door en door Europeaan. Dat ik in de staat Nederland woon is bijzaak.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:02 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waar is je vaderlandsliefde gebleven?
Ja, dat is dus de west kant van het IJ. Amsterdam-Noord is het gebied aan de andere kant van het IJ met de NSDM-werf en 200000 tokkies.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, Amsterdam-Noord is nu ook wel redelijk aan het verhipsteren toch? Dat strandje met die loods met een bar erin daar is vet. En dat restaurant van waaruit radio Veronica ooit begon.
Ik denk dat het VNL gaat worden, maar daar durf ik niet vooruit te komen want dan word ik gelyncht.quote:
Word.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:12 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik denk dat het VNL gaat worden, maar daar durf ik niet vooruit te komen want dan wordt ik gelyncht.
quote:Op zondag 17 januari 2016 18:12 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik denk dat het VNL gaat worden, maar daar durf ik niet vooruit te komen want dan wordt ik gelyncht.
NDSM-werf is best wel hipster hoor.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:12 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, dat is dus de west kant van het IJ. Amsterdam-Noord is het gebied aan de andere kant van het IJ met de NSDM-werf en 200000 tokkies.
Ja, dat zal voor D66'ers wel een lastig concept zijn.quote:
quote:Op zondag 17 januari 2016 18:12 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik denk dat het VNL gaat worden, maar daar durf ik niet vooruit te komen want dan word ik gelyncht.
Daniël van der Stoep, pedobaasquote:Op zondag 17 januari 2016 18:15 schreef Euribob het volgende:
Heb je ook Artikel50-sympathieën, Ketchup?
Nee.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:15 schreef Euribob het volgende:
Heb je ook Artikel50-sympathieën, Ketchup?
Zelfde laken een pak. VNL mist alleen nog Yernaz.quote:
Altijd goed voor pijn in de onderbuik, dergelijke filmfragmentjes zonder enige context.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:18 schreef Pokkelmans het volgende:
Hier, nog meer cultuurverrijkers:
http://www.dumpert.nl/med(...)rden_overvallen.html
Vluchtelingen Welkom![]()
![]()
Ben jij homo?quote:Op zondag 17 januari 2016 18:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Is Gutmensch een kloon van Duke of een parodie op Duke?
Het is duidelijk dat blankman hier om vroeg, natuurlijk. Na ze genoeg te hebben betaald zijn deze Noord-Afrikaanse acteurs bereid om mee te spelen in dit fragmentje dat de rechtsextremistische media willen gebruiken om vluchtenlingenhaat aan te wakkeren.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:19 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Altijd goed voor pijn in de onderbuik, dergelijke filmfragmentjes zonder enige context.
Het zou me werkelijk niets verbazen.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat blankman hier om vroeg, natuurlijk. Na ze genoeg te hebben betaald zijn deze Noord-Afrikaanse acteurs bereid om mee te spelen in dit fragmentje dat de rechtsextremistische media willen gebruiken om vluchtenlingenhaat aan te wakkeren.
Heb het altijd al een interessant figuur gevonden, dat welquote:Op zondag 17 januari 2016 18:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zelfde laken een pak. VNL mist alleen nog Yernaz.
Ze hebben dan ook geen officiële taal in de VS.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:22 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Heb het altijd al een interessant figuur gevonden, dat wel.
Over Amerikaanse politiek gesproken: Hillary Clinton vind het niet genoodzaakt voor immigranten om Engels te leren.
Ach, kom op nou, als je ook maar enigzins wat wilt bereiken in de VS moet je Engels spreken.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ze hebben dan ook geen officiële taal in de VS.
Met Spaans kom je in Florida en Texas ook een heel eind. Misschien wel verder.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:22 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Heb het altijd al een interessant figuur gevonden, dat wel.
Trouwens: Hillary Clinton vind het niet genoodzaakt voor immigranten om Engels te leren.
Ga dat tegen de oorspronkelijke bewoners vertellen.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:24 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ach, kom op nou, als je ook maar enigzins wat wilt bereiken in de VS moet je Engels spreken.
De ontkenning blijft mij verbazenquote:Op zondag 17 januari 2016 18:22 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het zou me werkelijk niets verbazen.
quote:Op zondag 17 januari 2016 18:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ga dat tegen de oorspronkelijke bewoners vertellen.
Het is dan ook niet voor niks dat we ons woord 'barbaar' aan die lui ontlenen..quote:Op zondag 17 januari 2016 18:22 schreef Pokkelmans het volgende:
Wel opvallend trouwens, dat van alle vluchtelingen die problemen veroorzaken, een aanzienlijk deel Marokkaans blijkt te zijn.
Binnen de lokale community ja. Succes met het vinden van een redelijke baan in het bedrijfsleven/bij de overheid als je geen Engels spreekt.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Met Spaans kom je in Florida en Texas ook een heel eind. Misschien wel verder.
Alle presidentskandidaten zijn deze keer om te janken. Misschien zou Bernie enigszins goed kunnen zijn voor de VS, maar die maakt geen schijn van kans. Had graag gezien dat Obama nog aan kon blijven.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:28 schreef robin007bond het volgende:
Ik neem Hilary dan ook niet zo serieus.
Ze was super trots op haar prestaties bij Wal-mart.
Uiteraard wel veel liever dan Trump.
Niet als immigrant.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:24 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ach, kom op nou, als je ook maar enigzins wat wilt bereiken in de VS moet je Engels spreken.
Walmart. Mooie succesvolle onderneming, typisch produkt van de VS.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:28 schreef robin007bond het volgende:
Ik neem Hilary dan ook niet zo serieus.
Ze was super trots op haar prestaties bij Wal-mart.
Uiteraard wel veel liever dan Trump.
Een maat van mij is latino, en werd in Florida constant in het Spaans aangesproken. Wel vervelend voor hem, want Engels beheerst hij tot in de puntjes terwijl zijn Spaans beduidend minder goed is.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Met Spaans kom je in Florida en Texas ook een heel eind. Misschien wel verder.
Nee, een baan bij de overheid. Dan heb je wat bereikt.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:26 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Binnen de lokale community ja. Succes met het vinden van een redelijke baan in het bedrijfsleven/bij de overheid als je geen Engels spreekt.
quote:Op zondag 17 januari 2016 18:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, een baan bij de overheid. Dan heb je wat bereikt.
Wow, is hij niet veel te links voor jou?quote:Op zondag 17 januari 2016 18:30 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Alle presidentskandidaten zijn deze keer om te janken. Misschien zou Bernie enigszins goed kunnen zijn voor de VS, maar die maakt geen schijn van kans. Had graag gezien dat Obama nog aan kon blijven.
Het concept CAO zal zijn langste tijd dan ook wel gehad hebben.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:34 schreef robin007bond het volgende:
Stiekem vind ik dat overwinningen die de vakbond haalt enkel voor vakbondsleden moeten gelden om freeridersgedrag te voorkomen.Maar ja, dat gaat eigenlijk tegen het hele idee van een CAO in.
Trollert.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Walmart. Mooie succesvolle onderneming, typisch produkt van de VS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |