Voor je het weet gebeurt het in het dorpscafé van Sassenheimquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:20 schreef Mani89 het volgende:
Al die moeite de hele tijd om onze moslims er maar van te weerhouden om ons op te blazen.
Jeetje.
Gelukkig begeef ik mij nooit in het openbaar.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor je het weet gebeurt het in het dorpscafé van Sassenheim
vuurpijltjes ontwijkenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:18 schreef penny-wise het volgende:
Jack was bij Bertje in het Midden-Oosten....
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:22 schreef Paxcon het volgende:
Dit was een uitermate geschikt onderwerp geweest voor Derksen
sowquote:
Wim T Schippers gewoon toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:34 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wat is dit voor een nep-stem van Ernie?
hallo karina.. lang geledenquote:
Van de week nog?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:40 schreef Sked het volgende:
Er was een tijd dat ik hele autoritten doorkwam met voorleesverhalen van Bert & Ernie
Het gekke is dat het wel gewoon dezelfde persoon is.quote:
hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het gekke is dat het wel gewoon dezelfde persoon is.
Maar hij doet de stem anders om 1 of andere reden.
Dit is toch Wim T. niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bert en ernie.quote:
Het zijn er nu 2quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
oh wel wim t schippers. Herken hem niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je herkent z'n stem toch nog wel?quote:
maakt niet uit.. wilde alleen hallo zeggenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
hai onno
Ja ik ben mobiel dus posten gaat kut.
Volgens mij is het Wim T...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:42 schreef Toby56 het volgende:
Heeft Wim T Schippers last van z'n strot of is dit z'n onzekere neefje?
hallo terug dusquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:42 schreef Onnoman het volgende:
[..]
maakt niet uit.. wilde alleen hallo zeggen
ahum!quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Weinig verschil tussen typetje Gremdaat en Bert
Die worden ook door dezelfde persoon gedaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ernie is dan ook al bijna 80, dan wordt je er doorgaans ook niet grappiger op.quote:
Paul Hanenquote:
geen poep Erniequote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die worden ook door dezelfde persoon gedaan.
Meen je dat nou ?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt waar joh? Wist ik niet!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
No shit...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Paul Haenen is Bert.quote:
Wees eens wat positiever. Wordt geen Ambrosius!quote:
Nu in elk geval wel jaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Paul Haenen is Bert.
Wim T. Schippers is Ernie.
Nou ja, gelukkig zijn medische figuranten in Lucky NL beter af dan in Unlucky Frankrijk.quote:
dat laatste inderdaad. Echt absurd dat, bah!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:54 schreef penny-wise het volgende:
Matige vergelijking over mannen door die Pannekoek.....
Vergelijk mij aub niet met die debielen uit Keulen....
ik ookquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:54 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vond die medisch figurant wel fantastisch.
Holy shit. Exact, maar dan ook exact gelijkquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:57 schreef BobW het volgende:
http://dewerelddraaitdoor(...)e-achter-de-schermen
Wowquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:58 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Holy shit. Exact, maar dan ook exact gelijk
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:57 schreef SonicVolcano het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:57 schreef BobW het volgende:
Ze is al 76quote:Op maandag 18 januari 2016 19:02 schreef onlogisch het volgende:
Jeetje wat een mokerlelijke tafeldame
Niveautje tong80quote:Op maandag 18 januari 2016 19:03 schreef GGMM het volgende:
We beginnen zoals altijd met een aantal schijtlollige filmpjes.
Zeg 't 'm Renequote:Op maandag 18 januari 2016 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen VI kijken omdat het kut is, maar dit wel.
Totaal geen geloofwaardigheid jij.
Ik kijk vandaag ook niet mee. De Slimste Mens >>> VIquote:Op maandag 18 januari 2016 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
We zullen je missen.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk vandaag ook niet mee. De Slimste Mens >>> VI
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat vind ik wel heel erg jammer zeg..quote:Op maandag 18 januari 2016 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 januari 2016 19:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
"Wilder heeft ook weer iets vreselijks gezegd."
Huilies
Nu ben ik chagrijnigquote:Op maandag 18 januari 2016 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zal ik het eens uitcontroleren.quote:
quote:Op maandag 18 januari 2016 19:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nu ben ik chagrijnig
Jou zal ik dan weer wel missen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aardig van mij, he?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op maandag 18 januari 2016 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal onlogisch en GGMM vanzelfsprekend ook niet missen.
Bende gij homo of wat?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja best wel, maar dat ben ik ook wel van je gewendquote:Op maandag 18 januari 2016 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jou zal ik dan weer wel missen.
Aardig van mij, he?
Iedere week een andere mening begint te vervelen, ja.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Journalistieke waarde hechten aan een programma als VIquote:Op maandag 18 januari 2016 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedere week een andere mening begint te vervelen, ja.
Daarnaast is er om 7 uur verder weinig op TV.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedere week een andere mening begint te vervelen, ja.
Sinds de grappendoos/het grappenorgel op repeat staat, kan ik er dan moeilijker naar kijken.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Journalistieke waarde hechten aan een programma als VI
Stijn toch
Elke keer dat ergenisopwekkende constant filmpjes 10x afspelenquote:Op maandag 18 januari 2016 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds de grappendoos/het grappenorgel op repeat staat, kan ik er dan moeilijker naar kijken.
Straks lekker San Luis en Jupiler League.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elke keer dat ergenisopwekkende constant filmpjes 10x afspelen
Heerlijk vermaak met een luchtige kijk op het voetbal. Niks mis mee.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elke keer dat ergenisopwekkende constant filmpjes 10x afspelen
10x hetzelfde filmpje. Vermaak!quote:Op maandag 18 januari 2016 19:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heerlijk vermaak met een luchtige kijk op het voetbal. Niks mis mee.
10x hetzelfde voetbalwedstrijdje. Vermaak!quote:Op maandag 18 januari 2016 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
10x hetzelfde filmpje. Vermaak!
Als er één programma volledig is verpest dan is het wel De Slimste Mens. Er is een grappenquotum ingesteld of zo met script en al dit seizoen.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zo vaak gekeken dit seizoen, maar vond de laatste week best oke. En had niet heel erg het gevoel dat de boel geregisseerd isquote:Op maandag 18 januari 2016 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als er één programma volledig is verpest dan is het wel De Slimste Mens. Er is een grappenquotum ingesteld of zo met script en al dit seizoen.
Het is ook niet heel erg geregisseerd maar de tussengesprekjes zijn vrijwel allemaal pijnlijk en de zogenaamde vetes tussen de kandidaten komen ook verre van echt over.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zo vaak gekeken dit seizoen, maar vond de laatste week best oke. En had niet heel erg het gevoel dat de boel geregisseerd is
De tussengesprekjes heb ik zelden leuk gevonden in de Nederlandse show, eigenmijkquote:Op maandag 18 januari 2016 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is ook niet heel erg geregisseerd maar de tussengesprekjes zijn vrijwel allemaal pijnlijk en de zogenaamde vetes tussen de kandidaten komen ook verre van echt over.
Nou nou nou nou nouquote:Op maandag 18 januari 2016 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Janis Joplin is vreselijk overrated.
Omdat ze vroeg dood is gegaan wordt ze groter gemaakt dan ze is. Me and BobbyMcGee is wel lekker en Pearl is wel een aardige plaat, maar ik word er niet heel lyrisch van.quote:
Summer of Lovequote:Op maandag 18 januari 2016 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ze vroeg dood is gegaan wordt ze groter gemaakt dan ze is. Me and BobbyMcGee is wel lekker en Pearl is wel een aardige plaat, maar ik word er niet heel lyrisch van.
Nog steeds geen hond.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:38 schreef Caland het volgende:
Ik zie de zanger van de staat bijna dagelijks in de supermarkt.
Wie wil me nu aanraken?
Prima band inderdaadquote:
Adele is te zeikerig, dit is wel oprecht, maar de stem van Janis kan wel echt ergernisopwekkend zijn voor mij..quote:
Bob Dylan was natuurlijk wel een veel betere liedjesschrijver dan Janis.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:46 schreef DrDentz het volgende:
Tsja.. Jeroen van der Boom is ook een betere zanger dan Bob Dylan.
Jij vond dit vast beter dan Janis zelf?quote:Op maandag 18 januari 2016 19:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Big brother and the holding compagny
Nee al moet ik zeggen dat ik nummers van janis vaak een beetje too much vind... beetje het jimi hendrix effect iets te weinig opbouw... Maar opzich wel een heldin natuurlijkquote:Op maandag 18 januari 2016 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vond dit vast beter dan Janis zelf?
Ik moest direct aan dit topic denken.quote:Tom kijkt elke dag naar dat stomme DWDD om te zeggen hoe stom het wel niet is
‘Wie zijn toch die debielen die hier elke avond naar kijken?’
19 januari 2016 door Peter Buurman en Jop Eikelboom
Elke avond om 7 uur zet Tom zijn televisie op NPO1 om te kijken hoe debiel DWDD deze avond weer gaat worden. Het programma stelt hem nooit teleur: “Elke avond is het weer precies zo kut als dat ik denk dat het gaat zijn.”
Het meest ergert Tom zich aan de keuze van de gasten. Als hij ziet dat Prem aan tafel zit om het te hebben over het conflict in het Midden-Oosten, schuift hij naar het puntje van zijn stoel: “Ik denk dan al meteen: dit gaat een walgelijke wanvertoning worden. Die man heeft daar helemaal geen verstand van. Als ik dan ‘s avonds zit te kijken blijkt dat vaak ook waar te zijn, en dat vind ik dan een walgelijke wanvertoning.”
Het is voor Tom belangrijk dat hij zijn ergernis deelt: “DWDD is een belangrijk programma met een groot publiek. Die mensen weten gewoon niet naar wat voor rommel ze zitten te kijken. Daarom vertel ik ze dat elke avond via Twitter, dat ze zich niet van die onzin moeten laten voorschotelen. Elke avond denk ik weer: Man, man, man. Wie zijn toch de debielen die elke avond naar dit programma kijken?”
Ik had exact dezelfde associatie toen ik het artikel las.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik moest direct aan dit topic denken.
Dat is dan ook meer gay 50+quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:06 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik ben nooit een hipster geweest"
Maar wel gewoon goedquote:
Of juist weer wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:08 schreef richolio het volgende:
Dus over vijf jaar als ik eindelijk gezichtsbeharing heb, dan is het helemaal niet meer in de mode
Ik zou Mart niet durven tegen spreken.quote:
Het is echt dood en doodsaai.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou Mart niet durven tegen spreken.
Hier doen we niets mee want we aanbidden en belijden die ene god.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is echt dood en doodsaai.
Poco? Dat zegt Elfletterig ook overal.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:10 schreef DrDentz het volgende:
Eagles vind ik toch een poor man's Poco
Gram, jij ook hier?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:10 schreef DrDentz het volgende:
Eagles vind ik toch een poor man's Poco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |