Voor je het weet gebeurt het in het dorpscafé van Sassenheimquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:20 schreef Mani89 het volgende:
Al die moeite de hele tijd om onze moslims er maar van te weerhouden om ons op te blazen.
Jeetje.
Gelukkig begeef ik mij nooit in het openbaar.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor je het weet gebeurt het in het dorpscafé van Sassenheim
vuurpijltjes ontwijkenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:18 schreef penny-wise het volgende:
Jack was bij Bertje in het Midden-Oosten....
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:22 schreef Paxcon het volgende:
Dit was een uitermate geschikt onderwerp geweest voor Derksen
sowquote:
Wim T Schippers gewoon toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:34 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wat is dit voor een nep-stem van Ernie?
hallo karina.. lang geledenquote:
Van de week nog?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:40 schreef Sked het volgende:
Er was een tijd dat ik hele autoritten doorkwam met voorleesverhalen van Bert & Ernie
Het gekke is dat het wel gewoon dezelfde persoon is.quote:
hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het gekke is dat het wel gewoon dezelfde persoon is.
Maar hij doet de stem anders om 1 of andere reden.
Dit is toch Wim T. niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bert en ernie.quote:
Het zijn er nu 2quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
oh wel wim t schippers. Herken hem niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je herkent z'n stem toch nog wel?quote:
maakt niet uit.. wilde alleen hallo zeggenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
hai onno
Ja ik ben mobiel dus posten gaat kut.
Volgens mij is het Wim T...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:42 schreef Toby56 het volgende:
Heeft Wim T Schippers last van z'n strot of is dit z'n onzekere neefje?
hallo terug dusquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:42 schreef Onnoman het volgende:
[..]
maakt niet uit.. wilde alleen hallo zeggen
ahum!quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Weinig verschil tussen typetje Gremdaat en Bert
Die worden ook door dezelfde persoon gedaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ernie is dan ook al bijna 80, dan wordt je er doorgaans ook niet grappiger op.quote:
Paul Hanenquote:
geen poep Erniequote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die worden ook door dezelfde persoon gedaan.
Meen je dat nou ?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt waar joh? Wist ik niet!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
No shit...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |