Het is de AH die 1 zegel heeft gestuurd om te pestenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:46 schreef FANN het volgende:
Dus wie er ook gestuurd heb ik kan je niet bedanken want ik heb ze nog niet en ik weet dus
niet van wie ze af komen, da wilde ik eigenlijk zeggen
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:14 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Het is de AH die 1 zegel heeft gestuurd om te pesten
Ik ben benieuwdquote:Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor het betalen van de portokosten.
quote:Op maandag 1 februari 2016 18:27 schreef Honeymoon het volgende:
ik hoop dat ik er morgen weer 13 kan opsturen !
quote:Op maandag 1 februari 2016 18:27 schreef Honeymoon het volgende:
ik hoop dat ik er morgen weer 13 kan opsturen !
Het waren er 21quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:14 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Het is de AH die 1 zegel heeft gestuurd om te pesten
Ik wil weten wat die code betekent. Ik heb echt geen idee.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Het waren er 21![]()
Géén idee wie 21 zegels heeft gestuurd, maar ik denk dat deze van de strafporto was
ik weet ook niet wat die code betekent![]()
[ afbeelding ]
Als ik iemand een postzegel moet betalen laat het me alsjeblieft weten, dat doe ik graag![]()
Maar ondertussen heb ik wél 2 volle kaarten en nog 12 zegels, want mijn nichtje had ook
zegels gestuurd.
[ afbeelding ]
Ik ga vandaag óf morgen nog een setje bestek halen en de opscheplepels en dan spaar ik door
voor de dessertlepeltjes (en eventueel messen.)
Foto's volgen![]()
ik ga ze nu wel schuldig voelen zo met zelfscannerquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:38 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Heb ze al aan FANN beloofd, sorry!
Misschien is het de code voor de Post, ik moest strafporto betalen en dat kon via Ideal enquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:08 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik wil weten wat die code betekent. Ik heb echt geen idee.
Volgende naar mij?quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga ze nu wel schuldig voelen zo met zelfscanner![]()
Ik vind de eerste optie wat saai dus ik ga voor dat laatste.quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien is het de code voor de Post, ik moest strafporto betalen en dat kon via Ideal en
dan moest je d code invullen die op dat kaartje stond, dat was ook een code met cijfers en
lettersIk heb jammer genoeg dat kaartje al weggegooid en op mijn bankafrekening is
dat nummer ook niet terug te vinden, als het dat niet is dan weet ik het niet![]()
Maar het zou wel kunnen, anders is het de Da Vinci Code
Lien ik heb ze ontvangen!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De envelop ligt inmiddels klaar, met adres en postzegel erop. Zo ga ik het niet snel vergeten!
Ja ik kan moeilijk nee zeggenquote:
Daar zal ik dan op letten, maar in elk geval ben ik nu zeker dat mijn bestekset compleet is,quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:57 schreef MCH het volgende:
Vorig jaar verkochten sommige AH's de overgebleven glazen na de spaaractie ook voor een heel zacht prijsje. Hoefde je dus eigenlijk helemaal niet te sparen. Bij mijn AH hebben ze nu ook al alles wat nog over is (nog best veel) op een marktkraampje gelegd.
3 zegeltjes nog maarquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:15 schreef Mickeys het volgende:
Goed gedaan FANN.... ik ben er bijna... nog 47 zegels voor mijn zesde kaart... ga ik niehalennie
Ow joh... komt goed.... Anders koop ik via marktplaats over een tijdje wel het bestek van iemand die dacht er nu dik mee te kunnen scoren. (staan ook nog aardig wat glazen van vorig jaar nl op )quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:19 schreef FANN het volgende:
[..]
3 zegeltjes nog maarer is hier vast wel iemand die dat nog heeft, misschien, maar zelfscanner
is er ook nogik weet pas laat of ik nog over heb, maar dan kan ik je er wel 3 sturen,
alleen mijn oudste zus en broer gaan wachten tot het allerlaatste moment met sturen, dus ik
weet niet of dat dan nog op tijd is
Bij 2 Honig pakjes een extra zegel, dus met 94 pakjes kom je er sowieso.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:15 schreef Mickeys het volgende:
Goed gedaan FANN.... ik ben er bijna... nog 47 zegels voor mijn zesde kaart... ga ik niehalennie
ow... ik las in de gauwigheid dat ze nog maar 3 zegels nodig hadquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Bij 2 Honig pakjes een extra zegel, dus met 94 pakjes kom je er sowieso.
Dan kan je nog beter een volle kaart kopen, anders zit je straks met verzendkosten!!!quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:21 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow joh... komt goed.... Anders koop ik via marktplaats over een tijdje wel het bestek van iemand die dacht er nu dik mee te kunnen scoren. (staan ook nog aardig wat glazen van vorig jaar nl op )
Er mist nog niks?quote:Op donderdag 4 februari 2016 07:06 schreef FANN het volgende:
Ik keek zojuist in mijn besteklade en ik ben nog steeds blij
De dessertlepeltjes, maar als het goed is kreeg ik nog van sibella en dan kan ik die ook gaan halenquote:
Ik ga voor de messen en het blok. En de plank misschien. Zit op 3 messen nu.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:59 schreef FANN het volgende:
[..]
De dessertlepeltjes, maar als het goed is kreeg ik nog van sibella en dan kan ik die ook gaan halen![]()
Voor de rest zie ik wel wat er nog komt van her en der![]()
en jij?
Hoever ben je al?
oe... ja die zijn zijn érg mooiquote:Op donderdag 4 februari 2016 12:50 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik ga voor de messen en het blok. En de plank misschien. Zit op 3 messen nu.
Shit! Postzegels vergeten te halen!quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:59 schreef FANN het volgende:
[..]
De dessertlepeltjes, maar als het goed is kreeg ik nog van sibella en dan kan ik die ook gaan halen![]()
Voor de rest zie ik wel wat er nog komt van her en der![]()
en jij?
Hoever ben je al?
quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:47 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Shit! Postzegels vergeten te halen!
Tot wanneer loopt de actie /lui
Is dat de laatste dag dat je ze kan krijgen of kan kopen?quote:
Dat is de laatste dag dat we ze in kunnen leveren, daarna is het overquote:Op vrijdag 5 februari 2016 08:21 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Is dat de laatste dag dat je ze kan krijgen of kan kopen?
Ik krijg maandag ook nog boodschappen binnen!
ow........... dan ben dat geweest van die envelop met die mysterieuze code!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:38 schreef Honeymoon het volgende:
heb je ze al? ik heb er volgens mij 18 opgestuurd
Ik zie het net op de kaart staan in kleine lettertjes, had ik niet gezienquote:Op vrijdag 5 februari 2016 11:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Inleveren kan nog t/m 21 februari.
Dat geeft niet ik ben genoeg verwend, ik krijg alleen nog de zegels van sibellaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:42 schreef kevin_ het volgende:
Sorry om deze thread te kapen FANN, maar ik zoek ook nog bestekzegels van de AH. Ik kom alleen never nooit niet aan alle zegels, dus alle hulp is welkom!
Aansluiten in de rijquote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:42 schreef kevin_ het volgende:
Sorry om deze thread te kapen FANN, maar ik zoek ook nog bestekzegels van de AH. Ik kom alleen never nooit niet aan alle zegels, dus alle hulp is welkom!
Morgen krijg je nog extra zegeltjes bij de Senseo koffie en de Honig artikelen, soepen enquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Er zijn mensen met een shitload aan wasmiddel in huis straks
Die dingen gebruik ik allemaal nietquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Morgen krijg je nog extra zegeltjes bij de Senseo koffie en de Honig artikelen, soepen en
sauzen en de Vezelrijke Spaghetti, daar neem ik wel wat van mee
Knap!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die dingen gebruik ik allemaal nietnet zo min als Ariël trouwens. Maar ik heb alles wat ik wilde hebben al bij elkaar gespaard
Met hulp van vrienden hoor. En met hulp van een caissière die ons (per ongeluk?) dubbele zegels gaf, 41 ipv 21quote:
Dat is zeker mazzelquote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Met hulp van vrienden hoor. En met hulp van een caissière die ons (per ongeluk?) dubbele zegels gaf, 41 ipv 21. Was tijdens de hamsterweken, normaal hebben we er nóóit zoveel gelukkig
Ik heb ook wel tactisch ingekocht, met name tijdens die hamsterweken. Maar nu dus wel m'n messenblok met inhoudquote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is zeker mazzel![]()
Ik heb alles wat ik nu heb met de mensen van Fok hier en familie bij elkaar gespaard,
zonder hulp was ik niet ver gekomen
Zo!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb ook wel tactisch ingekocht, met name tijdens die hamsterweken. Maar nu dus wel m'n messenblok met inhoud
Plaatje ter illustratie:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 februari 2016 19:38 schreef Stompzinnig het volgende:
NWS / Albert Heijn-messen voor sommigen te scherp
Sommige mensen...
Mijn bijbetalingen deed ik met Perla-zegeltjesquote:Op maandag 8 februari 2016 21:32 schreef Spanky78 het volgende:
Maarehm, wat heeft die verzamelwoede inmiddels gekost? Koop je daarvoor niet ook gewoon en goede bestekset?
Tot nu toe wel! En al m'n vingers zitten er nog aanquote:Op maandag 8 februari 2016 21:54 schreef Spanky78 het volgende:
Nouja, zolang je er maar plezier van hebt
Ik heb de meeste zegeltjes van familie en van de fokkers in dit topic gekregenquote:Op maandag 8 februari 2016 21:32 schreef Spanky78 het volgende:
Maarehm, wat heeft die verzamelwoede inmiddels gekost? Koop je daarvoor niet ook gewoon en goede bestekset?
Moet je niet bijbetalen?quote:Op maandag 8 februari 2016 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb de meeste zegeltjes van familie en van de fokkers in dit topic gekregen
Haha, right. Dat bestek geloof ik nog, maar de messen nouja, dat kan bijna niet echt goed zijn. Maar misschien heb ik het mis.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, dat wel natuurlijkmaar voor dat geld heb je niet zulk mooi bestek of zulke
goeie messen
er is al een topic over dat ze zelfs té scherp zijnquote:Op maandag 8 februari 2016 22:28 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Haha, right. Dat bestek geloof ik nog, maar de messen nouja, dat kan bijna niet echt goed zijn. Maar misschien heb ik het mis.
Nah, een blik is ook scherp, het gaat erom dat het scherp blijft.... Elk mes is scherp te krijgen, de kwaliteit bepaalt hoe lang het scherp blijft. (ok, echt slechte messen krijg je helemaal niet scherp_quote:Op maandag 8 februari 2016 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
er is al een topic over dat ze zelfs té scherp zijndus dan zal het wel goed zijn denk ik
Nou ja dát weet ik dus niet hoor...quote:Op maandag 8 februari 2016 22:31 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Nah, een blik is ook scherp, het gaat erom dat het scherp blijft.... Elk mes is scherp te krijgen, de kwaliteit bepaalt hoe lang het scherp blijft. (ok, echt slechte messen krijg je helemaal niet scherp_
Jaquote:Op maandag 8 februari 2016 22:35 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Geniet maar gewoon van je bestekjes. En niet snijden aan je koksmes
Ik heb een Wüsthof koksmes en daar is het niet mee te vergelijken. Maar voor 5 euro ben ik wel onder de indruk van deze messen, het is zeker geen rommelquote:Op maandag 8 februari 2016 22:28 schreef Spanky78 het volgende:
Haha, right. Dat bestek geloof ik nog, maar de messen nouja, dat kan bijna niet echt goed zijn. Maar misschien heb ik het mis.
ah...quote:Op maandag 8 februari 2016 22:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een Wüsthof koksmes en daar is het niet mee te vergelijken. Maar voor 5 euro ben ik wel onder de indruk van deze messen, het is zeker geen rommel
er is hier vast wel iemand die ze wil hebben, ik krijg nog genoegquote:Op maandag 8 februari 2016 22:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik neem nog steeds zegeltjes mee overigens, ook al probeer ik geen boekje meer vol te krijgen.
Hoe harder het staal hoe langer ze scherp blijven. Echter heeft hard staal ook weer nadelen. Het is net waar je voorkeuren liggen.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:31 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Nah, een blik is ook scherp, het gaat erom dat het scherp blijft.... Elk mes is scherp te krijgen, de kwaliteit bepaalt hoe lang het scherp blijft. (ok, echt slechte messen krijg je helemaal niet scherp_
Ik durf geen ja meer te zeggen want er waren twee mensen die hier kwamen vragen of zij dequote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:21 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb 5 zegeltjes voor de liefhebber.
Nouja, het was natuurlijk wel jouw topicquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik durf geen ja meer te zeggen want er waren twee mensen die hier kwamen vragen of zij de
zegeltjes mochten hebbenmaar ik weet niet waar ze zijn gebleven, als ze niet snel komen
dan ga ik ja graag zeggen
maar ik wacht nog een dagje![]()
Dat is waarquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nouja, het was natuurlijk wel jouw topic
Hi, zou ik ze mogen overnemenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:21 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb 5 zegeltjes voor de liefhebber.
Ik heb er nu 33 voor je! iemand was lief voor me in de rij vandaag. Of nouja, voor jou eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is waarals er morgen nog niemand zich gemeld heeft stuur ik je een DM met mijn adres
oké?
wauwquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:05 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik heb er nu 33 voor je! iemand was lief voor me in de rij vandaag. Of nouja, voor jou eigenlijk.
Zie vraagquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:07 schreef FANN het volgende:
[..]
wauw![]()
dat worden dan messen
![]()
hartstikke mooi! jij had mijn gegevens al toch?
Ik had met hem al een afspraakquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:08 schreef Zelfscanner het volgende:
FANN, Mogen de zegeltjes van habitue gedeelt worden tussen ons 2?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ow........ okéquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:10 schreef habitue het volgende:
Ik had ze op pagina 1 al beloofd aan FANN dus zij krijgt ze van mij. Sorry.
Je mag ze delen van hem/haarquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:10 schreef habitue het volgende:
Ik had ze op pagina 1 al beloofd aan FANN dus zij krijgt ze van mij. Sorry.
habitue doe dat maar!!!!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:12 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Je mag ze delen van hem/haar
18 voor FANN
15 mij
Sorrrry FANNquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
habitue doe dat maar!!!!
Doe maar gerust ik krijg de kaart wel vol
anders voel ik me heel lullig
Nee joh... ik goed zoquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:20 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Sorrrry FANNMisschien kan ik je nog wat anders aanbieden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |