Het is de AH die 1 zegel heeft gestuurd om te pestenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:46 schreef FANN het volgende:
Dus wie er ook gestuurd heb ik kan je niet bedanken want ik heb ze nog niet en ik weet dus
niet van wie ze af komen, da wilde ik eigenlijk zeggen
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:14 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Het is de AH die 1 zegel heeft gestuurd om te pesten
Ik ben benieuwdquote:Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor het betalen van de portokosten.
quote:Op maandag 1 februari 2016 18:27 schreef Honeymoon het volgende:
ik hoop dat ik er morgen weer 13 kan opsturen !
quote:Op maandag 1 februari 2016 18:27 schreef Honeymoon het volgende:
ik hoop dat ik er morgen weer 13 kan opsturen !
Het waren er 21quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:14 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Het is de AH die 1 zegel heeft gestuurd om te pesten
Ik wil weten wat die code betekent. Ik heb echt geen idee.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Het waren er 21![]()
Géén idee wie 21 zegels heeft gestuurd, maar ik denk dat deze van de strafporto was
ik weet ook niet wat die code betekent![]()
[ afbeelding ]
Als ik iemand een postzegel moet betalen laat het me alsjeblieft weten, dat doe ik graag![]()
Maar ondertussen heb ik wél 2 volle kaarten en nog 12 zegels, want mijn nichtje had ook
zegels gestuurd.
[ afbeelding ]
Ik ga vandaag óf morgen nog een setje bestek halen en de opscheplepels en dan spaar ik door
voor de dessertlepeltjes (en eventueel messen.)
Foto's volgen![]()
ik ga ze nu wel schuldig voelen zo met zelfscannerquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:38 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Heb ze al aan FANN beloofd, sorry!
Misschien is het de code voor de Post, ik moest strafporto betalen en dat kon via Ideal enquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:08 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik wil weten wat die code betekent. Ik heb echt geen idee.
Volgende naar mij?quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga ze nu wel schuldig voelen zo met zelfscanner![]()
Ik vind de eerste optie wat saai dus ik ga voor dat laatste.quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien is het de code voor de Post, ik moest strafporto betalen en dat kon via Ideal en
dan moest je d code invullen die op dat kaartje stond, dat was ook een code met cijfers en
lettersIk heb jammer genoeg dat kaartje al weggegooid en op mijn bankafrekening is
dat nummer ook niet terug te vinden, als het dat niet is dan weet ik het niet![]()
Maar het zou wel kunnen, anders is het de Da Vinci Code
Lien ik heb ze ontvangen!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De envelop ligt inmiddels klaar, met adres en postzegel erop. Zo ga ik het niet snel vergeten!
Ja ik kan moeilijk nee zeggenquote:
Daar zal ik dan op letten, maar in elk geval ben ik nu zeker dat mijn bestekset compleet is,quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:57 schreef MCH het volgende:
Vorig jaar verkochten sommige AH's de overgebleven glazen na de spaaractie ook voor een heel zacht prijsje. Hoefde je dus eigenlijk helemaal niet te sparen. Bij mijn AH hebben ze nu ook al alles wat nog over is (nog best veel) op een marktkraampje gelegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |